Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Alezandru Guylara

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alezandru Guylara
Alezandru Guylara


Profiel Man Aantal berichten : 11
Poképoints : 3
Reputatie : 1
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13
Pokémon:
Alezandru Guylara Vide
BerichtOnderwerp: Alezandru Guylara Alezandru Guylara Emptyvr maa 09, 2012 7:38 am

Karakter Kaart

Naam: Alezandru Guylara
Leeftijd: 13
Geslacht: Mannelijk
Woonplaats Cinnabar Island
Uiterlijk: Alezandru is een slanke, gespierde jongen van ongeveer een meter vijftig groot. Halflange, bruine haren hangen langs zijn gezicht naar beneden. Twee heldere, donkerbruine ogen kijken vanuit een lichtjes gebruind gezicht de wereld in. Dat gezicht wordt meestal ook nog eens met een brede grijns gesierd. De jongeman draagt het liefst sportieve kledij, meestal bestaande uit een trui met kap, een t-shirt, jeans en sportschoenen.
Karakter: Alezandru heeft een veel zelfvertrouwen, is optimistisch, sportief en erg spontaan. Daarnaast is hij de aangewezen persoon om een geheim aan toe te vertrouwen. Zolang je zijn vertrouwen niet beschadigd, doet hij dat ook niet met het jouwe. Kortom, een perfect karakter. Fout! Want Alezandru is ook zeer lichtgeraakt en kan zelfs aggressief worden. Vaak neemt hij geen blad voor de mond en kan hij brutaal overkomen. Tenslotte is hij ook nog eens erg trots, wat veel voordelen, maar ook veel nadelen heeft.
Familie:
Jason Guylara (40)
Een stevig gebouwde man die zich met hart en ziel inzet op de Ponyta farm, waar hij werkt als dierenarts en algemeen toezichthouder. Alezandru kon het zeer goed vinden met zijn vader en ging graag en vaak met hem gaan lopen. Jason is vooral geïnteresseerd in vuurpokemon.

Hailey Guylara
De slanke gracieuze verschijning van zijn moeder doet denken dat ze in de showbussines zit. Niets is minder waar, ze werkt als oceanologe en doet onderzoeken naar het gedrag van Tentacruels. Haar voorkeur ligt bij waterpokemon.
Trainer/Coördinator/Gymleider/Grunt: Trainer
Pokémon: Growlithe ( mannetje)
Geschiedenis: Alezandru werd dertien jaar geleden geboren, net nadat zijn ouders naar de Kanto regio verhuisd waren. Hij groeide volstrekt normaal op en had een grote voorliefde voor vuurpokemon, in het bijzonder voor Growlithe. Vanaf zijn zesde ging hij zo af en toe eens meehelpen op de Ponyta-boerderij, waar zijn vader werkte. Op de boerderij raakte hij verknocht aan Flame, een kleine speelse Ponyta. Dankzij flink wat tijd en geduld, hulp van zijn vader en hele zakken voer slaagden ze er uiteindelijk in om Flame te laten evolueren. Het was pas later dat hij erachter kwam dat hij daar beter niet voor gezorgd had, aangezien de kleine speelse Pokemon opeens een waardevol en edel dier was geworden en dus ook snel verkocht werd. Zelfs door een hongerstaking slaagde hij er niet in om de eigenaar van de farm te overtuigen om Flame te houden, al was dat misschien omdat hij nog maar zeven was en de hongerstaking maar zes uur volhield...

Via via kwam hij op zijn achtste in contact met Elijah Mitsub'ischi, een verwoed Pokemon-fokker. Die laatste zag in de jonge en nog sterk beinvloedbare Alezandru de toekomstige eigenaar van zijn kleine fokkerij. Dus begon hij de jongen te onderwijzen in wat hij 'de edele kunst van het fokken' noemde. De toen achtjarige knaap leerde snel en veel over Pokémon en al gauw kon hij de meeste fysieke eigenschappen van alle vuurpokemon opsommen. Twee jaar later nam Elijah Alezandru op in zijn testament wat tot een grote ruzie leidde tussen de fokker en zijn zoon. In hetzelfde jaar ging hij samen met enkele vrienden, zijn vader en hun ouders er op uit om een Pokémon te vangen. Zijn keuze lag lang daarvoor al vast, hij wilde een Growlithe hebben. Hiervoor moesten ze een boottocht maken van een dik uur. Na een flinke poos rennen, een gekneusde enkel bij zijn vader en heel wat blauwe plekken bij allebei hadden ze uiteindelijk een Growlithe gevangen. Hij werd Haku gedoopt en een van Alexandru's beste vrienden. Dus al met al had hij een doodnormale jeugd...
Like's:
  • Pokémon, en dan vooral Growlithe.
  • Reizen
  • Muziek

Dislike's:
  • Stilte
  • Zinloze verwoestingen
  • Confituur

En verder..:


Laatst aangepast door Alezandru Guylara op vr maa 09, 2012 5:59 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alessandra Bernkastel
Alessandra Bernkastel
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 64
Poképoints : 15
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 21
Pokémon:
Alezandru Guylara Vide
BerichtOnderwerp: Re: Alezandru Guylara Alezandru Guylara Emptyvr maa 09, 2012 9:41 am

Welkom op KE, Alezandru
Je KK ziet er best goed uit, maar ik merk toch wat kleine foutjes op;

Citaat :
Geslacht: mannelijk
Mannelijk moet met een hoofdletter.

Citaat :
De jongeman draagt hetl liefst sportieve kledij, meestal bestaande uit een trui met kap, een t-shirt, jeans en sportschoenen.
Er staat hier “hetl”, waarschijnlijk bedoel je het, en bestaande moet bestaand zijn.

Citaat :
Alezandru heeft een groot zelfvertrouwen
Veel zelfvertrouwen.

Citaat :
Daarnaast is hij de gewezen persoon om een geheim aan tie te vertrouwen.
“De gewezen persoon” klinkt niet zo lekker, ik zou het vervangen door de juiste persoon. Je hebt hier ook een typfout gemaakt, “tie” in plaats van “toe”

Citaat :
Want Alezandru is ook zeeqr lichtgeraakt en kan zelfs aggressief worden
Zeer lichtgeraakt

Citaat :
Vaak neemt hij ook nog eens geen blad voor de mond en kan hij brutaal overkomen.
Het woord vaak maakt het woord ook overbodig, dus ik zou het weglaten. Dan zou de zin dus worden “Vaak neemt hij geen blad voor de mond en kan hij brutaal overkomen.”

Citaat :
algemeen toezichter
Algemeen toezichthouder, toezichter is bij mijn weten geen correct Nederlands woord.

Citaat :
Trainer/Coördinator/Gymleider/Grunt: trainer
Ook hier weer; Denk om je hoofdletters. Die moeten namelijk ook na dubbele punten.

Citaat :
Alezandru werd dertien jaar geleden geboren, net nadat zijn ouders. Naar de Kanto regio verhuisd waren.
De punt is hier overbodig.

Citaat :
Hij leerde snel en veel over Pokémon, en al gauw kon hij de meeste fysische eigenschappen van alle vuurpokemon opsommen.
Met fysisch bedoel je volgens mij fysiek, want fysisch heeft betrekking tot natuurverschijnselen, en dat klopt niet helemaal in deze zin.

Citaat :
Zijn keuze lag lang daarvoor al vast, hij wou een Growlithe hebben
Hij wilde een Growlithe hebben. Wou is niet de goede vervoeging in deze zin.

Citaat :
Hij werd Haku gedoopt en Een van Alexandru's beste vrienden.
Een moet met een kleine letter, want het is geen naam of het begin van een nieuwe zin.

Verder vind ik het een prima KK, en een leuk karakter.

Aan de andere mods; Als ik iets vergeet, zeg er dan wat van. Ben niet de sterkste in fouten spotten, maar volgens mij zijn dit ze allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Alezandru Guylara Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Alezandru Guylara Alezandru Guylara Emptyvr maa 09, 2012 3:56 pm

Welkom op KE!

Ik wil Judith graag nog even aanvullen met betrekking tot de geschiedenis. ik vind hem namelijk wat te kort. Zou je deze nog wat uit kunnen breiden? Je zou bijvoorbeeld nog iets over zijn omgang met andere mensen kunnen noemen, zijn schooltijd of andere belangrijke gebeurtenissen in zijn leven.

Er staan ook nog wat foutjes in die Judith niet heeft gezien. Deze hebben voornamelijk betrekking tot je komma gebruik.

Citaat :
Vanaf zijn zesde ging hij zo af en toe eens meehelpen op de Ponyta-boerderij, waar ook zijn vader werkt.
Het tweede deel van deze zin loopt niet goed. Je springt ook over van de verleden naar de tegenwoordige tijd. Ik zou de komma en het woord 'ook' weglaten. Als je 'werkt' ook nog even in de verleden tijd zet, klopt het.

Citaat :
Hij leerde snel en veel over Pokémon, en al gauw kon hij de meeste fysische eigenschappen van alle vuurpokemon opsommen.
Er hoort geen komma tussen 'Pokémon' en 'en'.

Citaat :
Samen met enkele vrienden, zijn vader en hun ouders, ging hij er op zijn tiende eropuit om een Pokémon te vangen.
Geen komma tussen 'ouders' en 'ging'. Er op uit is niet één woord.

Citaat :
Daarvoor moesten ze bovendien maar een boottochtje maken van een dik uurtje.
Deze zin zit vol tegenstellingen. Dik uurtje bijvoorbeeld. Daarvoor is niet helemaal goed gekozen, Hiervoor zou beter zijn. Moesten kan beter hoefden zijn, bovendien kan je beter helemaal weglaten. Uurtje zou ik veranderen in uur.

Citaat :
Na een flinke poos rennen, een gekneusde enkel bij zijn vader, en heel wat blauwe plekken bij allebei, hadden ze uiteindelijk een Growlithe gevangen.
Geen komma tussen 'vader' en 'en'. Geen komma tussen 'allebei' en 'hadden'.

Verder ziet hij er goed uit, vooral de karakterbeschrijving en het uiterlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alezandru Guylara
Alezandru Guylara


Profiel Man Aantal berichten : 11
Poképoints : 3
Reputatie : 1
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13
Pokémon:
Alezandru Guylara Vide
BerichtOnderwerp: Re: Alezandru Guylara Alezandru Guylara Emptyvr maa 09, 2012 6:02 pm

Ik denk dat ik nu alles hb aangepast... Is de geschiedenis zo goed?

Eduard
Ps Wat een snelle reacties!

Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Alezandru Guylara Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Alezandru Guylara Alezandru Guylara Emptyvr maa 09, 2012 9:55 pm

Mijn complimenten voor de geschiedenis!

Je karakterkaart is goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Alezandru Guylara Vide
BerichtOnderwerp: Re: Alezandru Guylara Alezandru Guylara Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Alezandru Guylara

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Alezandru komt binnengehuppeld.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Trainers-