Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 1:30 pm

Haha, laten we het erop houden dat ik faal, oké? XDD Yay, koekjes! Echt wel. Ja.. Heel jammer.. ;w;

Mijn moeder is hier de boel aan het versieren voor kerst. En ik zit hier bad-ass op mijn pc, te genieten van mijn eten. Ben ik niet lief?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 4:31 pm

Omg nu al versieren voor Kerst? Sinterklaas is nog niet eens voorbij!XDDD En ik moet posten! *schopt zichzelf*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 4:36 pm

Wij zijn zo awesome, wij doen niet aan Sinterklaas. Alhoewel ik voor de lol laatst mijn schoen had gezet XD Maar dat ter zijde. /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 5:13 pm

Mitsu Hotaka schreef:
Wij zijn zo awesome, wij doen niet aan Sinterklaas.

Wij doen ook niet aan sinterklaas Crying or Very sad Maar dat komt omdat wij vervelende broers hebben die geen surprises willen maken. Rolling Eyes En ik vind surprises maken natuurlijk hartstikke leuk (vooral als ik voor Anja iets moet maken, want dan kan ik iets maken dat te maken heeft met iets dat ik zelf ook leuk vind *kuch* PotO *kuch*, dus ik vind het echt jammer dat we niet aan sinterklaas doen. [/nutteloosheid]

Aaaanyway, ik was nog bezig met ons Profielwerkstuk. Wat echt lastig is, want ik moet proberen uit te leggen hoe Flash en Photoshop werken aan mensen die het nog nooit gezien, laat staan gebruikt hebben. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 5:18 pm

@Nita: Whahaha ja surprises maken is wel echt iets voor jou en Anwan ja =p Maak anders een surprise voor de Kerstmeet! Ik houd je niet tegen hoor =p

En yay ik heb gepost! O wat ben ik goed! Wij vieren trouwens ook geen Sinterklaas, en ook geen Kerst trouwens. Op zich wel jammer, want ik vind het geweldig om cadeaus te krijgen XDD Gelukkig is er dan nog de Kerstmeet en meestal ook nog de Kerstorgie XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 5:28 pm

Ik vind het altijd leuk om cadeautjes voor anderen te kopen (hoewel ik er niet van houd om (onnodig) geld uit te geven, lekker tegenstrijdig xD) Als ik cadeautjes krijg voel ik me altijd zo verwend, ha ha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 8:02 pm

Whahaha ik vind het dus net zo leuk om te krijgen als te geven, alleen wil ik wel altijd wat terug als ik iets weg geefXDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin Mayon
Karin Mayon


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 137
Poképoints : 81
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 8:48 pm

Hmm, Li, weet je nog waarom we geen kerst meer vierden? Omdat wij altijd vet laat nog cadeaus moesten kopen, vaak met flutdingen aan kwamen zetten, maar wel dure cadeaus van onze ouders verwachtten Rolling Eyes

Heb wel zin in de Kerstmeet! Moeten gauw even lootjes trekken! Woei, gepost met Karin! Nu nog even met Kasumi (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 8:51 pm

Mja, pap noemde het een "ondankbaar gebeuren"XDDD

En ik denk dat ik maar eens ga slapen, ben echt moe en moet morgen weer naar school!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 9:07 pm

En ook met Kasumi gepost! Goh, misschien word het toch nog wat met KE!

Morgen begint mijn stageweek! Zo spannend!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mamoru Tsuda
Mamoru Tsuda
Volwassene

Profiel Man Leeftijd : 28
Aantal berichten : 42
Poképoints : 41
Reputatie : 5
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo dec 04, 2011 11:58 pm

Niet te vroeg juichen hoor. Ik weet niet of je het gemerkt had, maar Orochi is mijn tweede account. Ik had wel ooit gezegd dat ik nog een trainer account zou aanmaken. Dat kwam er alleen telkens niet van. Nu had ik eindelijk tijd en ispiratie.

Wel bedankt voor het compliment op mijn KK.

Ik post weer eens in het kletstopic, een wonder. Dat doe ik eigenlijk nooit.
Verder heb ik ook niks te vertellen, behalve dat ik vaarles had vandaag. Ik ga maar eens naar bed. Ik heb morgen wel het eerste uur vrij, lekker uitslapen dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma dec 05, 2011 10:20 am

Whahaha tof dat je er weer bent Pedro =3 En inderdaad, misschien wordt het dan toch nog wat hier op KE =p Ik zal even met Cynthia proberen te posten =3

En cool Pedro, vaarles?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma dec 05, 2011 7:06 pm

Waarom posten mensen als ik minder tijd heb, terwijl ze het amper doen als ik veel tijd heb? /wijst naar vorige week.
Anyway, ik was gisteravond begonnen met kijken naar Myself; Yourself. Dat is de anime waar Mitsu's avamens in voorkomt. Het is echt zielig. Nouja, het laatste deel van de serie. Het begin is melig XD Maar anyway, ik had daarnet dus de laatste ep al gekeken. 13 eps in twee avonden? Hoe krijg ik het voor elkaar. Maar dankzij dat neig ik dus om Mitsu's broer toch nog aan te maken op KE, vooral omdat de regels zijn veranderd.. D:
Zomg! Perro post hier. /pakt kalender
Oh, en Lianne? Dat topic van ons twee, moet ik dat als dood beschouwen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mamoru Tsuda
Mamoru Tsuda
Volwassene

Profiel Man Leeftijd : 28
Aantal berichten : 42
Poképoints : 41
Reputatie : 5
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma dec 05, 2011 11:35 pm

Haha, ik ben nooit weg geweest hoor. Ik ben meestal alleen erg druk en erg lui. (Dat is niet zo'n goede combinatie.) Maar ik ben van plan om flink met Orochi te gaan posten, als school dat toelaat tenminste. Met Mamoru kan ik namelijk niet zo veel kanten op, misschien een topic met een andere Gymleider?

Ja, vaarles. Ik doe aan reddingszwemmen bij de Reddingsbrigade Oss. Dat is dus zwemmen en leren hoe je mensen uit het water kunt redden. Behalve zwemmen doen we ook veel toezicht houden in het zwembad en op plassen en rivieren in de buurt. Dat betekent dat ik dus een soort van strandwacht ben. Als ik op de Maas moet zijn is het wel handig als ik met een boot mag varen. Daarvoor heb ik dus het KVB nodig. (KleinVaarbewijs) Daarom heb ik nu lessen. Ik mag op 22 december al op examen, dus hopelijk haal ik het. Helaas mag ik er pas vanaf mijn achttiende mee varen. En het mooiste van alles is dat de Reddingsbrigade de kosten voor het examen betaalt.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Zo niet, dan hoor ik het wel.

Nu post ik hier al weer. Nu is het eigenlijk geen wonder meer. Maar dat wil niet zeggen dat het een gewoonte wordt.

Verder eigenlijk geen nieuws. Gewoon school gehad vandaag. Niks interessants, maar dat krijg je als je blijft zitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptydi dec 06, 2011 4:24 pm

@Rolo: Uhm ja, een beetje welXD Ik zal er nog even met Cynthia posten dat ze Mitsu thuis afzet, dan is het topic afgerond =p

@Pedro: Omg klinkt heel cool allemaal =3 Btw, heb je al bij het overleg gekeken?=3

*Gaat nu Carla's post bij de eerste gym lezen en punteren*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptydi dec 06, 2011 4:32 pm

Oké, is goed :3 En Perro, tis nog steeds een beetje een wonder hoor. Ik zie je (bijna) nooit in de off-game posten o=

Ik heb nog even een vraagje. Ik ben zo levenloos Mitsu's broer al een beetje in elkaar te zetten. Nu is hij te oud om de gym enzo te doen. Wat zou ik dan bij zijn KK moeten zetten bij Trainer/Coördinator/Gymleider? ;o Gewoon alsnog trainer, of..? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptydi dec 06, 2011 4:37 pm

Als hij een trainer is, dan zet je er trainer neer, maar als hij überhaupt geen pokémon traint, dan zet je er N.V.T. (niet van toepassing) neer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mamoru Tsuda
Mamoru Tsuda
Volwassene

Profiel Man Leeftijd : 28
Aantal berichten : 42
Poképoints : 41
Reputatie : 5
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptydi dec 06, 2011 4:40 pm

@Robin: Ok, misschien is het wel een beetje een wonder.

@Lianne: Bedoel je dat over een eventueel *** of iets vergelijkbaars? Dat heb ik in ieder geval wel gelezen. Ik denk niet dat ik daar nog veel aan toe kan voegen, de belangrijkste dingen zijn gezegd en daar ben ik het wel mee eens. Maar mocht je nog een vraag specifiek aan mij hebben dan hoor ik het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptydi dec 06, 2011 4:51 pm

Pinda! Dat is nog een verrassing voor de leden! *edit Pedro's post* Maar het zou wel fijn zijn als je daar reageert, mocht je nog iets toe willen voegen =p

@Rolo: Ik heb gepost!
Terug naar boven Ga naar beneden
Orochi Sagisu
Orochi Sagisu


Profiel Man Leeftijd : 28
Aantal berichten : 6
Poképoints : 12
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptydi dec 06, 2011 4:55 pm

Oeps, sorry. Even vergeten... Als me nog iets belangrijks te binnen schiet post ik het daar wel.

Haha, Pinda. Gelukkig zijn mijn klasgenoten er niet bij, anders had ik alweer een nieuwe bijnaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptydi dec 06, 2011 4:57 pm

Whaha XD Lang leven bijnamen die met voedsel te maken hebben! Hoewel ik denk dat dat een vervanger was van een of ander scheldwoord. Da's nog genialer ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptydi dec 06, 2011 6:19 pm

Neh, pinda was gewoon het eerste wat in me op kwam hahaXD Zo noem ik mensen wel eens random slagroom ofzo =')
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptywo dec 07, 2011 5:03 pm

Random is goed. Random is altijd goed.
Is er iemand vandaag ook zeiknat geworden? Ik iig wel.
Twee keer.. x_x Zelfs bijna drie D: Ik haat regen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptywo dec 07, 2011 5:13 pm

Niet nat. Het was wel zo dat het onweerde tijdens het eerste uur. Buiten was het echt compleet donker, op de lichtflitsen na. Het was best wel leuk. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptywo dec 07, 2011 5:33 pm

Geluksvogel, op weg naar school, na mijn tussenuren, belandde ik midden in een storm. En dan, als je eindelijk op school bent, zijn de mensen zo leuk om aan je te vragen of het buiten regent, terwijl je rilt van de kou. Mijn mentor keek nieteens naar me om toen hij me zo zag, terwijl ik juist voor zijn lessen terug naar school was gekomen. De volgende keer draai ik me om en blijf ik lekker thuis. Ik zag zelfs mensen bijna wegvliegen met hun paraplu! D:
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-