Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptywo jan 25, 2012 7:26 pm

Bij ons gaan ze ook staken. Staat er heel leuk in de krant: uit de regio gaat alleen het Dorenweerd College dicht, maar de toetsen gaan wel gewoon door.
Waarom plannen ze dat staken niet gewoon búíten de toetsweek T_T niet dat we morgen lang naar school moeten, alleen de eerste twee uur even wiskunde xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptywo jan 25, 2012 9:04 pm

Ah, de vrijheid~ Arme jullie though, maar ik ben toetsweekvrij op het moment. En damn happy dat ik morgen om 12 uur uit ben <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptywo jan 25, 2012 9:49 pm

Mijn toetsen zijn voorbij! Morgen alleen nog naar stage voor tussentijdse evaluatie en dan heb ik ook weekend ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptydo jan 26, 2012 12:08 pm

Zo, net mijn rekententamen ingezien. Hij had iets fout gerekend wat goed was! Alleen ging ik toen van een 4.7 naar een 4.9 xD Niet echt nuttig dus. Volgende week dus maar herkansen, yay..

Woei, gepost met Karin en Kasumi =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptydo jan 26, 2012 8:11 pm

Ik was dus al eerder uit dan 12. We mochten na de toets van nederlands al gaan <3

Hmmn. Ik kan niet wachten tot het weekend! Ga zaterdag naar de open dag voor de Eindhovense school en zondag ga ik naar de bios met een oude en nieuwe vriend. Oh, en natuurlijk wat langer in mijn bed liggen~

Ik heb vandaag eindelijk weer eens getekend. Ik ben er best trots op. Maar ik kan hem niet uploaden op dA (of hier >3), want ik heb dus geen camera meer, mijn scanner is een echte b*tch en mijn iPod maakt verschrikkelijke kwaliteit foto's. Good quality, my ass, Apple >>;

Anyway, posting tiem Very Happy


Terug naar boven Ga naar beneden
Syrena Crystal
Syrena Crystal


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 165
Poképoints : 30
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyvr jan 27, 2012 1:18 pm

Ik heb vandaag lekker vrij! Ben er zo blij mee!
Maar wil iemand misschien een topic met mij? Dan kan ik misschien van die gene leren wat langer te posten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyvr jan 27, 2012 1:48 pm

Heb helaas geen tijd Julya! Maar ik zou me, als ik jou was, eerder op de kwaliteit richten. Haal eerst alle spelfouten e.d. eruit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyvr jan 27, 2012 2:00 pm

Ik zou wel ja willen zeggen, Julya, maar ik heb nog twee topics lopen. Tenzij je het niet erg vindt om te wachten, maar dat betwijfel ik, want je vraagt zoiets niet als je je niet verveelt XD

En hnngh, sorry mensen, maar omdat ik de laatste dagen zo vroeg uit ben, neem ik die tijd om te tekenen D: Imma drawing addict again~ XD /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyvr jan 27, 2012 3:26 pm

DKFJLSKDJFLS. DE TOETSWEEK. HIJ IS OVER. Het enige wat nu nog rest is het wegwerken van de rug- en handpijn. c:
Ik heb het gevoel dat alle toetsen goed gingen, dus.. Ik zal wel allemaal onvoldoendes hebben behaald? xD

Ik zou desnoods wel in een topic met je willen, alleen hangt de lengte van een post van mij af van puur geluk. OTL
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyvr jan 27, 2012 10:41 pm

Haha, ik zou wel willen Julya, maar ik zit met Kenji en Sora "vast" aan Karin dus dat wordt hem niet, sorry, maar je kunt ook gewoon aan je reis beginnen, een topic openen en zien wie er langs komt?

Yay Car ik ga direct lezen (en posten)

En omg mijn nieuwsgierigheid heeft vandaag zijn hoogtepunt bereikt en ik heb pokémon Black gekocht =')
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyza jan 28, 2012 10:02 am

Kenji Claves schreef:
En omg mijn nieuwsgierigheid heeft vandaag zijn hoogtepunt bereikt en ik heb pokémon Black gekocht =')

Aaaaah, Lianne, meen je niet! Je bent gek xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda


Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyza jan 28, 2012 2:49 pm

OMG. DE OPEN DAG. HET WAS GEWELDIG (ook al hebben we eigenlijk geen flikker gedaan). Ik weet nu zeker dat ik iets met de game industrie wil doen. Het kan me nieteens schelen dat het moeilijk gaat zijn, omdat het niveau 4 is! Ik moet wel van mijn manga stijl gaan afwijken, omdat ik een eigen stijl moet ontwikkelen, maar ook dat interesseert me niet. Stiekem had ik al veel langer nieuwe stijlen willen leren..

Ik ben in love met een opleiding. Maar dat is nog lang niet het beste. Als ik de MBO heb voltooid, krijg ik drie keuzes. Ik kan werk gaan zoeken, ik kan een andere opleiding doen OF ik ga de HBO doen en kom te werken met engelsen, japanners, noem het maar op! En dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk ook nog een baan bij Ubisoft of whatever enorm game bedrijf! Fffff.

Nou moet ik niet van stapel lopen. De kans is klein dat ik de opleiding daar kan volgens. Ik zal ook moeten leren presenteren, dat wist ik al, maar ik moet dan wel heel vaak voor de klas staan T___T Maar dat heb ik er echt allemaal voor over! Very Happy

/spasm moment voorbij

Pokémon Black..? Waarom? XD /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jan 29, 2012 12:53 pm

Dat zei ik tochXD Ik was nieuwsgierig! Daarbij vind ik de grafiks mooi en zit er een andere verhaallijn in =p Niet dat dit spel ooit op zal kunnen tegen Fire Red enzo, maar ik dacht, ik wil nou wel eens weten waar het allemaal over gaat =p Maar ik heb Kingdom Hearts Re: Coded ook gekocht hihi ^^ (mja ik heb weer geld uit gegeven ghèhè)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jan 29, 2012 1:29 pm

Ik heb Nintendogs 3DS gekocht. Zo. Schattig. Volgens mij ben ik inmiddels een keer of 7 gestorven door een overdaad aan schattigheid. Hnnng. Het spel is echt veel beter als je hem vergelijkt met zijn voorganger. Behalve dat het een stuk moeilijker is om je puppy te laten luisteren tijdens het wandelen. Maar goed dat de toetsweek over is. Dan kan ik tenminste mijn tijd weer verspillen aan iets dat geen school is. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jan 29, 2012 1:54 pm

Whahahaha o geniaal RoosXDD Ik heb de eerste Nintendogs nog, maar daar heb ik echt al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer op gezeten =p En yay het opgavetopic voor de contest is er! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jan 29, 2012 6:06 pm

Ik heb de eerste Nintendogs nooit uitgespeeld gekregen. Deze keer misschien wel? Er is een nieuw onderdeel aan toegevoegd bij die wedstrijden, genaamd Lure. Mijn hond snapt niet dat hij dat ding niet op moet eten, maar er alleen achter aan moet rennen xD

En ik zit te twijfelen. Zal ik Kate mee laten doen aan het contest? Hnng. :I
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jan 29, 2012 6:56 pm

Hoe kan je Nintendogs uitspelen dan? En doe maar mee! Want we hebben niet echt veel Coördinators, dus om tot een ronde twee te komen moeten we minstens drie deelnemers hebben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jan 29, 2012 8:01 pm

Doe maar gewoon mee Roos! Dan is mijn overwinning met Sora lekker groter =p Haha, nee grapje, maar doe maar gewoon mee =3 Zo vaak komt er ook geen wedstrijd =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jan 29, 2012 8:06 pm

Ik bedoel daarmee dat ik nog niet eens een nieuw hondenras kon krijgen. xD
Wel, dan moet ik maar eens gaan nadenken in welke volgorde ik mn Pokémon ga gebruiken. xD

Ik ben echt zo blij op het moment. Ik sta geen enkele onvoldoende meer, omdat ik door een 6,5 voor scheikunde nu een 5,5 daar gemiddeld voor sta. Dit is volgens mij de eerste keer in een jaar dat ik voldoende sta voor scheikunde Very Happy

Edit: NOOOOOOOOOOOOOOO. SNEEEEEEUW. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jan 30, 2012 5:11 pm

En toen was het hier stil? Ben echt super verkouden, inclusief van die hoofdpijn die erger word als je voorover buigt.. Dus vandaar mijn niet-post-heid.

En goed zo Roos =D *doet vreugdedansje*
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda


Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jan 30, 2012 6:32 pm

Ik HAAT sneeuw. Behalve in de vakantie. Ben vandaag bijna 4 keer onderuit gegaan. 4 KEER. Doe me dat maar eens na >>
Daarbij ben ik gezakt voor het oefenen van een teken examen. Lekker motiverend :V

Ik heb Chiaki aangemeld, maar weet bij god niet hoe ik de eerste ronde moet doorkomen. Meh, zal waarschijnlijk zometeen nog een train-post met haar moeten maken. Yay.

Maar ik ga me eerst douchen. Ah, warm water~ Daar verlang ik al de hele dag naar D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jan 30, 2012 6:50 pm

Ik doe je niet na. Ik ben gewoon geen enkele keer uitgegleden. Nog niet. Dat komt morgen waarschijnlijk pas. xD
Pffft. Een 7 voor geschiedenis, een 4,9 voor NLT, en een 5 voor wiskunde. Maar goed dat ik het kan hebben voor NLT en wiskunde, aangezien ik daar nu nog steeds ruim voldoende voor sta. En desnoods kan ik het herkansen. Dat hoop ik in ieder geval. Alleen nog Engels, Nederlands en biologie, en dan heb ik alle cijfers. c:

En ik heb me ingeschreven voor het contest. Het enige wat nu nog rest is het verzinnen van een originele solo performance. Ach ja, dat moet wel lukken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jan 30, 2012 7:43 pm

Hahaha, ik wilde de inschrijving een week open houden, maar alle Coördinatoren hebben zich al aangemeld xD Maar misschien krijgen we nog nieuwe leden, dus houdt hem wel even open. Dus jullie hebben nog een week om te trainen!

En hoe krijg je dat voor elkaar Rolo? Ik ben maar 20 min. buiten geweest, toen ik de honden uit ging laten, maar bij ons was het verder helemaal niet glad ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda


Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jan 30, 2012 7:52 pm

Hoe ik het voor elkaar krijg? Ik ben een beetje een brokkepiloot. Een stuntel. Een.. Ach, noem het maar zoals je wil. Zo heb ik het voor elkaar gekregen mijn hand te kneuzen, door bij de botsauto's uit te glijden in een pretpark, toen we op schoolreisje waren. Ik had het geluk dat mijn moeder toen mee was, maar we moesten alsnog mijn opa opbellen om ons te komen halen :V Toen ben ik er ook achtergekomen dat EHBO gewoon 'lang wachten totdat je hulp krijgt' betekent.

Daarbij moest ik bij de laatste keer dat ik bijna onderuit ging, uitwijken voor een asociale ********, die blijkbaar van plan was de auto te parkeren op de stoep. Recht voor mijn neus. Terwijl ik met de hond liep.
En bij ons heeft het trouwens ook de hele dag door gesneeuwd. Dus er ligt nu een halve meter sneeuw op de stoep ofzo x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Karin Mayon
Karin Mayon


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 137
Poképoints : 81
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 16 Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jan 30, 2012 8:08 pm

Oh, ik wil jouw sneeuw! Wij hadden maar een klein beetje =(
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 16 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-