Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyza sep 17, 2011 1:04 pm

Sorry Car, maar het veranderd erg gemakkelijk in slowchatten wanneer je maar met twee mensen online bent en steeds op elkaar reageertXD

En inderdaad Renske, er straalt een soort hyperheid van je getypte tekst afXD Erg herkenbaar =p Volgens mij herken ik het getyp van de meeste mensen waar ik al jaren mee RPG wel =3 Door de jaren heen leer je elkaar kennen en weet je waar je op moet letten =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyza sep 17, 2011 2:41 pm

Omg, ik let ook altijd op de tekst van iemand anders. Zo weet ik bijvoorbeeld héél snel wie Perro is en wie mijn vrouw is. Ja, Perro. Als je dit leest: IK PRAAT OVER JE 8D Moet je ook maar hierheen komen en spammen.

En yeey, een chat. KOM MENSEN, NU KUNNEN WE DIE VOLSPAMMEN /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyza sep 17, 2011 2:58 pm

Hahaha, ja die kunnen we volspammen als er mensen tegelijk online zijn Razz Pfff, ik weet nu al dat dat puntensysteem veel werk gaat worden als we eenmaal wat meer leden hebben >__< Zal er een bericht over plaatsen zodra we de bijzonderheden hebben uitgewerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mamoru Tsuda
Mamoru Tsuda
Volwassene

Profiel Man Leeftijd : 28
Aantal berichten : 42
Poképoints : 41
Reputatie : 5
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyza sep 17, 2011 2:59 pm

Robin, je hoeft niet te vragen óf ik dit lees, want ik lees alles! Ik stalk jullie gewoon. Is mijn schrijfstijl zo herkenbaar dan? Verder heb ik eigenlijk niks te melden. Dus is deze post nogal spam, maar dat was eigenlijk ook de bedoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyza sep 17, 2011 3:02 pm

Lolfaal. Ja, je schrijfstijl is heel herkenbaar. En dan vooral op MSN. Jij typt op een 'droge' manier. Hoe zal ik het uitleggen.. Je gebruikt maar één of twee smileys in het hele gesprek, en je vergeet punten en hoofdletters. Op de RPG zet jij nog wel eens punten ipv komma's, maar dat vind ik opzich niet zo erg :3

En dat wordt het zeker, Carla. Al die posts lezen en dan de punten aanpassen.. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyza sep 17, 2011 3:09 pm

NJa, het makkelijkste is om meteen de punteren als je een post hebt gelezen. Maar je hoeft alleen te punteren in jou modereergedeelte. Maar het is wel weer zo dat als je één post in een topic hebt gepunterd, je dat hele topic moet doen. Er komt nog wel een lijstje regels in het overleg te staan Razz

En nu vraagt natuurlijk iedereen zich af waar dit over gaat xD Hoewel, volgens mij zijn alleen de mods/gymleiders actief >__< Over herkenbaar getyp gesproken.. Ik gebruik veel smilies en zet vaak dingen tussen haakjes.

Ik moet vanavond werken (bah, en heb dan een feestje (yay!) en ga morgen naar mijn vriend (YAY!) En dan maandag weer college van 11 tot 5. Dinsdag eerste dag op stage!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyza sep 17, 2011 11:06 pm

Whahahaha Ik heb volgens mij ook een vrij herkenbare stijl, al wil ik nog wel eens afwisselen met smileys enzo, maar ik gebruik heel vaak het woord "goed" aan het begin van zinnen en mijn posts beginnen vaak met het woordje "met"XDDD En het punteren van posts is absoluut niet veel werk. Op de fora waar ik zit ben ik meestal degene die alles puntert (waar ik mag punteren) en blijft er voor de rest alleen een stapel posts van mij overXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Naoko Ryuu
Naoko Ryuu
Nieuweling

Profiel Vrouw Leeftijd : 29
Aantal berichten : 11
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19 3/4
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://aftersunset.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyzo sep 18, 2011 1:51 am

*laat op de avond is laat* Dus ik schrijf in een hyperheid-stijl? Nou, dat is me nog eens interressant (fuu-- hoe schreef je dát woord ook alweer? Het is veel te laat :/).

Ik kom net terug van een feest *doet dansje*. Ik moet de gel uit mijn haren wassen die erin gesmeerd is. Mijn stem is schor van het meezingen met het liedje ABC van de Jackson Five. Ik heb een dansje gedaan voor vijftien man op het nummer "I'm too sexy". En ik heb met de hond gezoend, maar dat ging per ongeluk, hij vond mijn make-up lekker. Ik had van mezelf een blauwe zebra gemaakt, joh, als ik foto's vind zal ik wel eventjes snel laten zien. Als ik ze vind.

Goed, randominfotijd is weer voorbij. Ga maar weer verder met je leven. Renniemennie gaat weer pitten.

O en OMG 8D Ik is blij met mij reactiePM die ik gekregen heb. Whoot!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyzo sep 18, 2011 3:17 pm

Omg wtf Renske wat spook jij allemaal uit in het weekend?XD Je bent nog maar zestien!XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Naoko Ryuu
Naoko Ryuu
Nieuweling

Profiel Vrouw Leeftijd : 29
Aantal berichten : 11
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19 3/4
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://aftersunset.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyzo sep 18, 2011 4:24 pm

Dububuhuduuubhuu *mompelt iets onzinnigs* ik ben AL zestien, hoor. Ik mag maffe dingen doen. Wordt wel eens tijd zelfs. Ik heb alleen maar een partycrash gehad bij een jarige vriendin van me bij haar thuis met zo'n zestien á zeventien man (hoera voor goede zinsopbouw). Ja, dat hoort in een studentenhuis, so what D< ik zit ook op school.

Ik heb trouwens iets cools gedaan vandaag 8D mijn vriendin en ik hadden de bovenkant van een paspop kunnen veroveren op een rommelmarkt voor drie euro, en een vreselijk zebraprint jurkje. We hebben de pop die jurk aangedaan, een rare smiley op haar gezicht getekend en deze neergezet op een van de vrouwenwc's bij de McDonalds bij ons in de buurt. En dan reactie's peilen vanuit het restaurant onder het genot van een milkshake. Awh yeah~~
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyzo sep 18, 2011 7:23 pm

Ik had gisteren ook een feestje! En nu ben ik brak >__< Gingen om 5.20 uur slapen, was 4 uur later al weer wakker. Er sliepen ook twee jongens op de bank (helemaal spontaan), waarvan één echt helemaal laveloos was en had gekotst in Kimberley's prullenbak en de hele nacht zittend heeft geslapen 0.o En we moesten met z'n vieren de tuin op ruimen, wat echt een tering bende was!

En ik ben blij dat je blij bent met je PM Rennie Razz Ik wacht vol spanning op je KK.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naoko Ryuu
Naoko Ryuu
Nieuweling

Profiel Vrouw Leeftijd : 29
Aantal berichten : 11
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19 3/4
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://aftersunset.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyzo sep 18, 2011 7:33 pm

Hierhierhier! D< Ik heb maar tot twee opgebleven hoor! Dat kind ging nog later plat! *grmt*

En ja, KK. Ik maak 'm zo snel mogelijk. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyzo sep 18, 2011 9:12 pm

Uh ik snap je even niet meer RenskeXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Naoko Ryuu
Naoko Ryuu
Nieuweling

Profiel Vrouw Leeftijd : 29
Aantal berichten : 11
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19 3/4
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://aftersunset.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyzo sep 18, 2011 10:15 pm

Laat maar. Ik volg mezelf ook niet meer XD

Weet je, ik vraag me trouwens af of het wel écht gel is geweest wat er in mijn haar gesmeerd is... want ik krijg het er niet goed uit. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyma sep 19, 2011 8:02 pm

Oei Ren, dat klinkt niet best xD Ik moet maar weer eens gaan posten..!
Terug naar boven Ga naar beneden
Naoko Ryuu
Naoko Ryuu
Nieuweling

Profiel Vrouw Leeftijd : 29
Aantal berichten : 11
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19 3/4
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://aftersunset.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyma sep 19, 2011 9:27 pm

Wax. Het was een of andere rare soort wax met een mix van een soort haarverf die ik er met een 'speciale soort' shampoo eruit moest wassen. Godzijdank was er niet heel veel van te zien omdat ik het met een andere shampoo een klein beetje eruit kon krijgen, en kreeg ik vandaag de goede shampoo van een vriendin.
Ik heb ze wel even allemaal vermoord om het schoolplein. Mij pesten, huu~ rotmensjes D< *voelt zichzelf zielig*

Goed, eerst KK afmaken. Al gaat dat langzaam, want mijn laptop is niet aardig tegen me vandaag. =3=
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydi sep 20, 2011 1:16 pm

Wie durft mijn vrouw te pesten? =3= Ik neem de eerste trein naar jouw school en zal ze even laten zien wat een lang persoon allemaal kan! D<
Vandaag was echt een horror in m'n tussenuur. Vorige week kreeg ik 'Hoi schat' te horen, vandaag was een jongen (die overigens wel gay MOET zijn) van de tekenklas waar ik maandag bij zit (tweedejaars. Ugh) naar me aan het zwaaien en roepen. Ik heb me nog nooit van m'n leven zó geschaamd als toen. Gewoon doen of je hem niet hoort, want je hebt toch oortjes in. Dan komt alles wel goed D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydi sep 20, 2011 8:40 pm

@Renske: Omg mazzel dat je het er nog een beetje uit hebt gekregen dan. En waarom waren ze je aan het pesten?

@Rolo: WhahahahahahahahaXDDDDDDD Sorry, maar het klinkt wel grappig, al vind ik het ook wel een beetje zielig dat je die jongen negeert =') Misschien vind ie je leuk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo sep 22, 2011 12:23 pm

Hahaha, arme Rolo! Het klinkt wel heel grappig. Lianne en ik zijn nu bij twee vriendinnen waar we aan onze kostuums werken voor de EFF! Lianne cosplayed Suicune, ik Moltres en nog vier anderen doen Entei, Ho-oh, Lugia en Articuno. Mijn masker is af en hij is awesome (L)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo sep 22, 2011 5:07 pm

Mijn masker is ook bijna af! Nou ja, hij is geverfd, maar ik weet niet of er dan nog andere dingetjes op moeten of niet =3 En straks moeten we alweer naar huis =( Maar ja, Car moet morgen naar school en om dan zelf wel hier te blijven is een beetje gemeenXD O ja, en dit is mijn nieuwe karakter trouwens =3 Een coördinator =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo sep 22, 2011 8:05 pm

Ja, het is vast ook heel grappig, maarja. Ik mag hem niet, hij is een beetje té als je het mij vraagt xD
En Omg, als ie me leuk vindt ga ik echt dood maandag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Takahashi
Sora Takahashi


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 236
Poképoints : 157
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptydo sep 22, 2011 10:04 pm

Haha, té homo,of té overdreven in wat hij doet? En wat gaat er maandag gebeuren dan? XD

Ik ga mijn KK maar eens overtypen =3 Heb hem helemaal geschreven in de trein toen Car en ik terug gingen naar huis =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyma sep 26, 2011 8:50 pm

Yayayay, ben zo blij met mijn nieuwe laptop! Moet morgen voor het eerst lesgeven aan mijn stage groep, groep 4, en ben echt super zenuwachtig 0.o

Moet Kasumi's KK nog steeds uittypen >__< Het schiet niet echt op. Heb wel super veel zin in de Nano, alleen moet ik daar nog anderhalf maand voor wachten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyma sep 26, 2011 9:49 pm

Beide. Gewoon beide. Ik kan hier nu wel een ellenlang verhaal neerzetten over wat ie vandaag geflikt heeft, maar laat ik het erop houden dat ik nu gewoon getraumatiseert ben. Alweer.

Ten tweede wil ik even zeggen, sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd. Mijn hoofd staat momenteel niet naar posten, alhoewel ik mezelf gek maak met het tekenen. Ik heb nog op deviantart een journal geplaatst, maar de enige die dat kan lezen is Carla en het is gewoon vaag allemaal. Nogmaals sorry :/


Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Emptyma sep 26, 2011 10:46 pm

*plet Rolo* Arme jij! Het komt wel weet goed schatje =3 *geeft Roosvice* En ik zou je journal op DA ook kunnen lezen, als ik je aan mijn Watchlijst toevoeg =p
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-