Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 5:54 pm

Wat Shisuri zegt Deb Wink Het kan zijn dat je in een eerdere tijd woorden aan je woordenboek hebt toegevoegd Wink Het kan echter ook zo zijn dat FireFox met de nieuwste spelling werkt en dus andere regels hanteert Wink

O en dames, letten jullie er wel even op dat jullie niet gaan slow chatten? We blijven niet met waarschuwingen strooien Wink Huppel anders maar even naar de chatbox =p

Haha. tja dat is lastig XD Ik heb helaas ook niet echt een karakter in de aanbieding die bij jou in een topic kan XD Maar anders maak je gewoon een post ergens en kijk je wie er langs komt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 5:57 pm

Nah, ik moet over 2 uur naar mijn moeder en die heeft alleen internet via een mobiel, >.<
Dus dan maak ik ondertussen wel een postje op mijn laptop, lekker handig..
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 6:02 pm

Oh ja, dat kan ook natuurlijk! Razz

Overmorgen alweer school. Ik ben een beetje nerveus om mijn vriendje te zien. Ik weet niet goed hoe ik met het feit om kan gaan dat een ouder bij hem vertrokken is, maar dat gaat me wel lukken! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sango Higura
Sango Higura


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 104
Poképoints : 4
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 6:23 pm

Ik ga vandaag nog posten D:
Sorry dat ik hier nogal dood ben, ik probeer actief te blijven. ^^

@Cynthia, zou je mijn post bij Cerulean City in het topic No Money nog willen controleren? Dat ben je volgensmij vergeten. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mio Sarée
Mio Sarée


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 27
Poképoints : 8
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 11
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 6:31 pm

Net terug van de High Tea en moet ik nog avondeten o.o
Zo geen honger xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 8:06 pm

**** ik heb morgen toetsweek maar nog niet geleerd Very Happy Dat krijg je ervan als je eindelijk weer eens een weekendje er tussenuit gaat. No regrets though. Dat heb ik nooit met mijn pa~

Gelukkig heb ik morgen maar een toetsje, dus kan ik jullie al lekker vroeg vervelen. En met jullie bedoel ik de site, want jullie zijn dan nog niet online. Ik kan natuurlijk ook terug mijn bed in. Of leren. Of naar bed.

Oh, en voor de mensen waarbij ik punteer; als ik je topic vergeten schijn te zijn, PB dan even dat ik er nog moet punteren. Niet hier. Gewoon PBen. Ik ben namelijk nogal vergeetachtig en dat spijt mij D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 8:15 pm

Doen we :3 Ik wacht altijd lekker tot ik gepunterd word :3 Waarom haast? Die punten komen toch wel :3
Mijn eerste smart opmerking van de dag! Yeah ;D Nu nog de est van de dag... *sight*
Terug naar boven Ga naar beneden
Alessandra Bernkastel
Alessandra Bernkastel
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 64
Poképoints : 15
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 21
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 8:20 pm

Zo, iTunes ook weer gevoederd.
Avril erafgehaald, luister ik toch nooit. Sara Bareilles en Mindy Gledhill toegevoegd.
Yay voor vrolijke lenteliedjes die ik alleen in het voorjaar luister omdat het dan lekker warm is~
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 8:21 pm

Avril vind ik leuk met Girlfriend en ik ben verslaafd aan Mirror, maar ook aan raps :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 8:33 pm

Ik ben momenteel verslaafd aan Avril. En aan Paramore, maar dat is jouw schuld Judith. En toch hou ik van je, want ik hou nu ook van Paramore *-* /luistert nu Hello Cold World van ze

iTunes doet bij mij altijd spastisch, dus gebruik ik Youtube maar gewoon. Hoewel dat echt weer iets voor mij is, hoor. Ik weet nooit hoe ik het doe, maar mijn spullen lopen altijd wel wat op xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 8:41 pm

Ik wou dat ik liedjes in een keer van Youtube op mijn mp3-speler kon zetten, dan was ik niet zo lang bezig met ze op internet opzoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 8:43 pm

Ik heb een download programma voor je, waarin je liedjes meteen van Youtube kan downloaden door de link erin te voeren. Het werkt perfect, want de liedjes spelen namelijk gewoon af op mijn iPod. Ik zie wel een bepaalde 'screenshot' op mijn iPod bij het liedje, aangezien dat wordt mee gedownload, maar daar heb jij denk ik geen last van. Als je wilt kan ik je de link door pben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 8:44 pm

Graag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 8:47 pm

YouTube Converter? Van Free Studio Manager? Die heb ik ook :3

Nieuwe avatar voor Deb! Daarnet even een grap uitgehaald in de chatbox door een plaatje van een trol neer te pleuren, waar ik nu nog steeds mezelf m bescheur van het lachen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sango Higura
Sango Higura


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 104
Poképoints : 4
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 9:11 pm

Mitsu Hotaka schreef:
Ik heb een download programma voor je, waarin je liedjes meteen van Youtube kan downloaden door de link erin te voeren. Het werkt perfect, want de liedjes spelen namelijk gewoon af op mijn iPod. Ik zie wel een bepaalde 'screenshot' op mijn iPod bij het liedje, aangezien dat wordt mee gedownload, maar daar heb jij denk ik geen last van. Als je wilt kan ik je de link door pben?

Oh, zou je het ook aan mij willen sturen? Lijkt me erg handig. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Hotaka
Kate Hotaka


Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 66
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 9:55 pm

*kijkt naar contest uitslagen*
Wat. WAT. Hoe... Ik had echt verwacht dat ik laatste zou worden door de verschrikkelijke combinaties. Hoe kom ik dan aan 2 keer een 8? ;n;
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyzo maa 18, 2012 10:14 pm

In jou reet, zit een lege fles wijn xD

@Kate: Omdat jij gewoon awesome posten hebt! :3
Niet zo onzeker :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma maa 19, 2012 2:21 pm

Economie heb ik al verpest, woohoo. Kan mijn moeder weer lekker op me schelden ;D Aan de andere kant, we kregen vandaag de punten van ons Engels SE (= toetsweek toets. Die moesten we vorige week al maken, want de lerares gaat met zwangerschapsverlof) terug en ik had een 9! EEN 9! *-* Alleen voor Engels krijg ik het voor elkaar een 9 / 10 te halen voor de toetsweek 8D

&& Roos, je posts zijn gewoon awesome. Zoals ik al zei; je combinaties zijn dan niet perfect, maar je schrijfkunsten.. Daar is helemaal niks mis mee Gulpin Stiekem vind ik met jou RPGen gewoonweg koel Very Happy /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma maa 19, 2012 2:28 pm

@Sango: Ik zal er zo even naar kijken. Ik heb niet zo heel veel tijd en er wordt zoveel gepost dat het best kan zijn dat ik wat gemist heb =p

@Roos: Haha, het ging ja niet alleen om de aanvallen, maar ook om het geheel en zoals Rolo ook al zegt, jij kunt gewoon heel goed schrijven en dat is een voordeel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma maa 19, 2012 2:34 pm

@Mitsu: Hartelijk gefeliciteerd! :3 Zeg dan maar tegen je moeder dat een onvoldoende niet het einde van de wereld is ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mio Sarée
Mio Sarée


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 27
Poképoints : 8
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 11
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma maa 19, 2012 3:37 pm

@Mitsu: Eerst zeggen dat economie niet zo goed ging maar daarna snel erachteraan je 9 showen xD Dat verminderd het slechte nieuws :3 [Bij mij dan c:]

Ik heb volgende week toetsweek x.x Terwijl we begin maart net klaren met de vorige toetsweek D8
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma maa 19, 2012 3:44 pm

Of juist eerst zeggen dat je een negen hebt, dan vermindert het de druk als je zegt dat het voor economie iets minder was. Je moeder is dan waarschijnlijk zo enthousiast over je Engels, dat ze economie gewoon een simpel afdankertje geeft ;D

When I walk in the spot, this is what I see, everybody stops and they staring at me, I got passion in my pants and I ain't afraid to show it...

I'm sexy and I know it! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sango Higura
Sango Higura


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 104
Poképoints : 4
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma maa 19, 2012 4:01 pm

Omg, ik heb zo'n hekel aan dat lied x'D
En ik ga nu posten, sorry voor de extreme laatheid!

@Cynthia, thanks. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma maa 19, 2012 4:06 pm

Haha, jongens, ik vind het lief van jullie dat jullie advies geven, maar ik heb op zulke dingen alles al geprobeerd. Vorig jaar had ik zelfs een 10 gehaald voor mijn Engels met de toetsweek, maar ook een 3,7 voor Frans (daarom heb ik het laten vallen). Ze had helemaal geen oog voor Engels, zei zelfs dat het die 3,7 niet compenseerd. (Wth moet ik dan halen? Een 17? D:) Dus het beste wat ik kan doen; helemaal niks zeggen over Economie. Ik heb het punt overigens toch nog niet terug, vandaag pas gemaakt. Ik voel me gemixt over hoe het ging :V

LMFAO is echt geweldig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Emptyma maa 19, 2012 4:08 pm

Ik moet zelf ook nog ergens posten, maar ik moet alleen de inspiratie voor de topic vinden :3
En dat geeft niet, je hebt het druk en dat begrijp ik :3

@Mitsu: Mijn oudres hebben altijd zoiets van als ik een onvoldoende haal, dan is het zo, maar ik moet er wel goed voor gestudeerd hebben, anders zijn ze wel boos.
Maar aangezien ik altijd heel perfectionistisch ben en de lat heel hoog leg voor mezelf, heb ik nog geen onvoldoendes gehad dit jaar ;O Ik ben echt erg ;D
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 7 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-