Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | .

Niet kunnen reageren in Poképoint shop

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
April Langer

Profiel Vrouw Aantal berichten : 70
Poképoints : 7
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12
Pokémon:
Profiel bekijken
BerichtOnderwerp: Niet kunnen reageren in Poképoint shop di jun 12, 2012 7:31 am

De titel zegt het al, ik was dus aan het rondsnuffelen op de site toen kwam ik bij de Poképoint shop, ik kwam erachter dat ik er niet kon reageren terwijl er boven staat;

Hoe koop ik iets in de Poképoint Shop?
Simpel, door hieronder een reply te zetten met daarin je aankoop. Bij een Shiny Pokémon vermeld je natuurlijk ook het type. De punten worden dan van je balkje af gehaald, waarna je post word geëdit door een Moderator die er ‘betaald’ onder zet. Je kan dit item nu toevoegen aan je Bag bij je Karakter Informatie.

Ik weet niet of meer mensen last hebben van dit idee~

Of ben ik weer dom bezig en kunnen alleen mensen met een rang als trainer en zo voort daar reageren :fufu:
Terug naar boven Go down
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 21
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Profiel bekijken
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen reageren in Poképoint shop di jun 12, 2012 10:22 am

Ik denk dat Carla [Brendon] het zo heeft ingesteld dat alleen mensen met een rang kunnen reageren, om te voorkomen dat mensen die dat nog niet hebben al verschillende dingen in de RPG gaan doen. Dus je zult moeten wachten tot je KK is goedgekeurd Wink

You’ve crossed the finish line
Won the race but lost your mind
Was it worth it after all?
Terug naar boven Go down
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Profiel bekijken
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen reageren in Poképoint shop di jun 12, 2012 8:38 pm

Dat ligt inderdaad aan het feit dat jij nog niet in een rang bent ingedeeld April. Wanneer je KK is goedgekeurd en je bent ingedeeld zul je in de Poképointshop en op de andere delen van het forum kunnen posten. Het klopt dus inderdaad dat jij daar nog niet kunt reageren Wink

Gesponsorde inhoud

Profiel
Pokégear
BerichtOnderwerp: Re: Niet kunnen reageren in Poképoint shop

Terug naar boven Go down

Niet kunnen reageren in Poképoint shop

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Bulletin Board :: Helping Hand-