Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kayne Sphere
Kayne Sphere


Profiel Vrouw Aantal berichten : 98
Poképoints : 55
Reputatie : 15
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
BerichtOnderwerp: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptydo aug 16, 2012 11:46 pm

Hoi hoi,

In een random bui heb ik dit topic verzonnen.
Hier kun je vertellen hoe je Pokémon-team eruit zag of ziet:

FireRed:

Emerald:

Diamond:

^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith Hungers
Faith Hungers


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 27
Poképoints : 3
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 16
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptyvr aug 17, 2012 10:24 am

Emerald:
Indrukwekkend :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptyvr aug 17, 2012 11:24 am

Pahahahah xD Ik vang altijd Pokémon op basis wat ze later worden en welke HM's ik aan hun kan dumpen xD Ik heb altidj zoiets van: 'Als je ze maar sterk genoeg traint, haalt elke Pokémon de League uiteindelijk wel.' xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptyma aug 20, 2012 11:28 am

Ik dokter ook altijd van tevoren uit welke Pokémon ik in mijn team wil hebben (of ze leuk zijn, welke HM's ze kunnen, etc.) Probeer altijd een beetje afwisselende types te hebben, hoewel ik meestal wel uitkom op twee waterpokémon, omdat er belachelijk veel water-HM's zijn en ik niet wil dat een van mijn Pokémons vier HM's heeft en verder dus niets anders kan. XD

Anyway, mijn team bij White op dit moment, hoewel ik echt al geen maanden meer gespeeld heb. Ben bij de 7e gym, btw:
Spoiler:


Dan Silver... wat ik ook in geen eeuwen gespeeld heb. For whatever reason heb ik maar vijf Pokémon in m'n team staan, waarvan er minstens twee NOOIT in mijn Elite Four-team zouden mogen staan... maar ik sta bij zo'n computer, dus misschien was ik bezig met Pokémon in boxen zetten ofzo...? XD
Spoiler:


En ik had een team in Silver dat er zo uitzag:
Spoiler:

En ik had een heel mooi, sterk team, ooit, even denken of ik nog weet wie daar allemaal in zaten...
Spoiler:


nja, dat waren mijn teams dus... maar heb ook wel Ruby en Emerald gespeeld, Red en Yellow en die andere, van de vierde generatie... Diamond en Pearl? Daar had ik ook een beginnetje mee gemaakt... Maar ben al die spellen kwijt en zou mijn teams echt niet meer weten. Hoewel... In Ruby/Emerald had ik defenitely een Absol. En een Torkoal. En een Mighthyena. De derde generatie had eigenlijk best nog veel awesome Pokémon, nu ik er zo over nadenk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptydi aug 21, 2012 1:04 pm

Ja.. Ik haat die HM's dus echt, hè. Nu heeft mijn Empoleon gewoon bijna vier HM's, omdat ik op hem na alleen Floatzel nog heb, maar die wil ik ook niet te veel HM's geven..

En cool, heel de evoluatie van Eevee! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptywo aug 22, 2012 1:45 pm

Idd, stomme HM's xD Pokémon die geen HM's kunnen, komen bij mij meestal ook niet in het team Razz

Goed, mijn huidige team in LeafGreen:
Spoiler:
Vraag me niet wat het is, maar ik kan er dus echt niet tegen als de levels van de pokémon in mijn team te ver uit elkaar liggen xD
En ik ben ook een keer een nuzlocke met Crystal begonnen, maar ik ben nooit erg ver gekomen. Dit is het huidige team:
Spoiler:
En ook een met FireRed:
Spoiler:
En Ruby...
Spoiler:
Nou ja, ik vernoem mijn pokémon dus heel vaak naar RPG-personages en ik begin te vaak met een spel dat ik niet afmaak xDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptywo aug 22, 2012 5:14 pm

Ik kan er ook niet tegen als één level zelfs niet met de anderen gelijk is. Ik train al mijn Pokémon op hetzelfde level, so I know your feeling ;p
Maar ik ben ook heel kieskeurig. Ik denk altijd alleen maar aan de laatste evolutie, hoe ik zes verschillende Pokémon kan hebben en de HM's kan blijven gebruiken etc. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptywo aug 22, 2012 7:23 pm

Ik kijk ook altijd alleen naar de laatste evolutie... en ik heb mijn team altijd al vastgesteld voordat ik aan het spel begin, anders weet ik niet welke starter ik moet kiezen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptywo aug 22, 2012 8:10 pm

Ik ook... Echt zo: 'Oh, die kan ik daar vangen, dus die sowieso.'
Ik houd de laatste plek altijd vrij voor een Legendary, die ik dan weer op basis van mijn starter kies xD
Bij Fire Red is Articuno meestal de keuze, omdat ik nooit een fatsoenlijke ijsPokémon kan vinden die het kan opnemen tegen Lance' Dragonite ;p

Bij mij is dit ook een regel:

Alle Pokémon worden op hetzelfde level getraind als de starter, tot na de 8ste bagde. ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sayuri Wakahisa
Sayuri Wakahisa


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 47
Poképoints : 19
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 11
Pokémon:
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Emptyzo jan 06, 2013 2:59 am

Oehoehoeh. Let me see *opent visual boy advance*

Ruby:
Pokémon vernoemd naar zowel mensen die ik ken van YouTube en Iroh van Avatar. Blijkbaar Pika

Sapphire:

LeafGreen:
Hier was ik mn pokédex aan het vullen en ruimte aan het vrijlaten, geloof ik. Ik gebruikte verder meestal een Pidgeot. Namen van rpgkarakters en Les Mis karakters.
@Li: Ik had hier ook een Crobat genaamd Daisy xD

FireRed:
Ook rpgkarakternamen. 8 badges, blijkbaar aan het trainen voor de league.

De rest van de spellen is niet noemenswaardig of heb ik niet gespeeld :3

Verder speel ik totaal NIET tactisch. Ik denk nergens overna, behalve tijdens het spelen als ik ineens ergens een HM moet dumpen. Tegenwoordig ben ik wel heel erg van 'pokémon mogen niet meer dan 5 levels van elkaar af zitten', het liefst even hoog, maar vroeger dus niet. :E Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Vide
BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pokémon Team (Emerald, Diamond etc...)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Team Rocket is nu Team Ayumu!
» Team Ayumu
» [game] Pokemon X and Y
» Work together as a team. [OPEN]
» Yes, my first pokémon!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Wigglytuff Club :: Mediatheek-