Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Goodbaye Home, goodbaye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yara De Vries
Yara De Vries


Profiel Vrouw Aantal berichten : 6
Poképoints : 2
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12 jaar
Pokémon:
Goodbaye Home, goodbaye Vide
BerichtOnderwerp: Goodbaye Home, goodbaye Goodbaye Home, goodbaye Emptyma sep 12, 2011 8:18 pm

Met een gil keek ze hoe charmander in haar armen sprong. "Oh, ik ben zo blij met jou weet je dat?" vroeg ze hyper. Haar eerste echte pokemon! Strong Fire, zo had ze haar Charmander genoemt, ze vond het gaaf hoe ze hem uit de pokebal zag komen. Dit hele gebeuren leek wel een droom, maar dat was het niet, het was echt, ze ging echt op reis! Bij dat idee voelde ze toch even de kriebels in haar buik, maar toen ze voelde dat Strong Fire uit haar armen sprong en hyper rond rende, voelde ze zich weer helemaal blij worden. Ze rende als een gek achter hem aan en rolde toen lachend van een berg af. Strong sprong achter haar aan en ging toen triomvantelijk op haar buik staan, alsof hij wilde zeggen; ik ben de sterkste hier! Yara stond op en keek eens rond. Achter haar was haar huis, haar oude vertrouwde huis, maar nu, nu was dat haar huis niet meer. Ze zwaaide haar tas om haar schouder en liep de stad uit, opweg naar haar avontuur.

[Ik ben niet zo goed als iedereen hier, sorry daarvoor, ik kan niet zo lang posten]

Cynhtia: Haha, het gaat niet om de lengte maar om de inhoud schat Wink Verder denk ik dat je nog heel wat meer uit de post had kunnen halen. Je had bijvoorbeeld nog verder kunnen gaan dan waar je nu bent gestopt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Goodbaye Home, goodbaye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2011-