Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Verouderen {Vraagje}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Verouderen {Vraagje} Vide
BerichtOnderwerp: Verouderen {Vraagje} Verouderen {Vraagje} Emptywo dec 12, 2012 9:01 pm

Ik heb een klein vraagje aan het team; Veroudert je personage? Zo ja, is dit in echte jaren {Real life} Of jaren in de RPG? Als het jaren in de RPG zijn heb ik nog een vraag; Waarom is het al bijna een jaar zomer? Ik dacht datwe misschien nieuwjaar konden doen op het forum en dat er dan een groot contest wordt gehouden waar iedereen mag aan meedoen, trainers en coördinators. De winnaar krijgt bijvoorbeeld een mysterieus ei ofzo.

Dus dit zijn mijn vraagjes en voorstelletje.

MVG
Bo/Iria
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Verouderen {Vraagje} Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Verouderen {Vraagje} Verouderen {Vraagje} Emptydo dec 13, 2012 1:21 pm

Het verouderen van je karakter loopt ongeveer samen met de seizoenen op het forum. Je hebt echter wel gelijk, het is al erg lang zomer. Onze seizoenen lopen overigens niet gelijk met de echte seizoenen. Eigenlijk zou het sneller moeten gaan dan normaal :p Maar vanwege tijdgebrek lopen we idd wat achter.

Ik vind het een leuk voorstel! Zal het even in de groep gooien. Wat fijn dat je met ons meedenkt!
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Verouderen {Vraagje}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Vraagje
» Vraagje
» Vraagje
» Vraagje [of 2]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Bulletin Board :: Helping Hand-