Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Give me my third badge!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Give me my third badge! - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Give me my third badge! Give me my third badge! - Pagina 2 Emptydo apr 04, 2013 12:54 pm

Met veel geluk wist Hikari zichzelf op tijd te redden van haar eigen nederlaag, was het al niet voor haar trainer die haar op tijd wist te waarschuwen. De Jolteon zette met al haar macht haar tanden in de Pikachu’s staart, maar het was niet genoeg om de Iron Tail te doorbreken en Hikari zodanig te verwonden dat ze niet meer verder kon vechten. Mitsu wilde het gevecht langer door laten gaan en hoewel het haar eigenlijk net was gelukt dit voor elkaar te krijgen, wist ze dat dit alleen maar uitstel van executie was. Dit was voor zowel haar als voor Kenji hun laatste pokémon. Weldra zou eentje toegeven en zou het gevecht eindigen. Als gymleader zou ze er natuurlijk alles aan moeten doen om te winnen, maar eerlijk gezegd wilde ze dat niet. Kenji had haar genoeg laten zien om te weten dat hij zijn badge verdiende. Hij had tactiek en de omgeving tegen haar weten te keren en dat in haar eigen gym. Ze zou het dus niet erg vinden om van hem te verliezen, maar dat was niet aan haar om te beslissen. Daar was dit gevecht immers voor. Ze moest haar best blijven doen, hoe erg ze ook in een hoekje werd gedreven.

Hikari zat nog altijd in de lucht met een Jolteon aan haar staart. Deze leek haar niet los te willen laten, totdat de bekende jongensstem weer door de ruimte galmde. Hij droeg Céline op om ook een Iron Tail te gebruiken en aangezien de Pikachu zich nog in de lucht bevond, was het moeilijk voor haar om die te ontwijken. Onmogelijk zelfs. Mitsu moest toekijken hoe haar arme pokémon vanuit de lucht naar de grond werd gelanceerd met één enkele beweging van haar tegenstander. Met een harde klap landde Hikari tegen de vlakte en voor heel even dacht de vrouw dat het was afgelopen. Ieder moment verwachtte ze de stem van de scheidsrechter die zou meedelen dat ze verloren had, maar die kwam niet. Haar Pikachu was koppig opgestaan en wilde nog verder. Met een blik die haar moest vertellen dat ze haar eigen pokémon niet moest onderschatten keek ze naar haar trainer. Mitsu knikte zachtjes, ten teken dat ze Hikari had begrepen, en bedacht de volgende zet. Ze mocht nog niet opgeven voordat het was afgelopen. “Hikari, Quick Attack!” Langzaam maar zeker kwam de Pikachu in beweging en maakte steeds meer snelheid, een witte streep achterlatend. Aangezien Quick Attack niet de schade aan zou richten waar ze eigenlijk op hoopte, besloot Mitsu om weer een combinatie in te zetten. Toen Hikari naar haar smaak dichtbij genoeg was, opende ze haar mond nogmaals. “Ga over naar Electro Ball!” De vorige keer was Céline eraan ontsnapt, maar dit keer zouden ze het moeilijker voor haar maken. Tenminste, niet als Kenji in de tegenaanval ging...

Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Give me my third badge! - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Give me my third badge! Give me my third badge! - Pagina 2 Emptyza apr 13, 2013 10:23 pm

Kenji: De spanning steeg verder en verder in het gevecht nu het einde naderde. Zowel Kenji, als de Pokémon, als waarschijnlijk Mitsu kon voelen dat het gevecht er bijna op zat. Wie dit ging winnen zou in deze laatste, meeslepende minuten worden bepaald en Kenji was er bijna zeker van dat hij ging winnen. Hij moest echter zijn tegenstander niet onderschatten en zelf niet overmoedig worden, want door de kleinste fout zou hij nu alsnog kunnen verliezen. Daarom was hij nu vol concentratie naar zijn Pokémon en die van Mitsu aan het kijken, die samen in de lucht vlogen. Céline zette met haar Bite haar tanden in de Iron Tail van Hikari, maar wist deze helaas niet te doorbreken. Dat hoefde natuurlijk ook niet, er waren meerdere methoden om te winnen. Zoals je tegenstander uit de lucht slaan. Kenji droeg zijn Jolteon op om ook Iron Tail in te zetten en zo de Pikachu uit de lucht te meppen. Omdat beide nog in de lucht zweefden en de Pikachu niet echt kon vliegen, kon hij de aanval van Céline niet ontwijken. Kenji voelde een soort triomf door hem heen trekken toen hij zag hoe Céline Hikari tegen de vlakte sloeg. Stof steeg op van het veld en Kenji wachtte gespannen af. Was het voorbij? Had hij gewonnen?

Céline: De Jolteon was trots op haarzelf. Dit was een mooi gevecht en ze had zich van haar beste kant laten zien. Vechten tegen je eigen type was altijd een uitdaging en ergens vond ze het wel jammer dat ze niet tegen de Jolteon van Mitsu had kunnen vechten. Dan hadden ze kunnen zien wie de sterkste Jolteon had. Waarschijnlijk had Kenji dat wat afgezaagd gevonden, of misschien was het wel zijn bedoeling geweest om haar voor het laatst te bewaren. Hoe het ook zij, dit gevecht ging voor haar de goede kant op. Hikari verzette zich flink, maar toen ze beide in de lucht waren en Céline de opdracht kreeg om ook Iron Tail in te zetten, was er geen ontsnappen mogelijk voor de Pikachu. Céline haar korte staart lichtte wit op en met een flinke klap sloeg ze haar tegenstander naar de grond. Triomfantelijk keek ze toe hoe de Pikachu met veel kracht in contact kwam met de grond en een hoop stof liet opstijgen. Zelf landde de Jolteon netjes op vier poten op de grond, waarna ze een afwachtende houding aannam. Zou de Pikachu weer opstaan? Of was het gevecht voorbij?

Kenji: Helaas kwam het verlossende antwoord van de scheidsrechter nog niet. Zodra de stof was opgetrokken verscheen de Pikachu van Mitsu, welke gewoon nog overeind stond. Jammer, Kenji had zo gehoopt dat het nu klaar was. Helaas, die Pikachu was net zo koppig als hijzelf en ging nog verder. Mitsu droeg de Pikachu op een Quick Attack in te zetten, waarop Kenji na ging denken over een tegenaanval. Wat zou hij doen? Omhoog springen? Opzij duiken? Terugbeuken met ook een Quick Attack? Ja, dat was wel een leuk idee. 'Céline, doe ook je Quick Attack!' riep de jongen naar zijn Jolteon, waarop de gele Pokémon in beweging kwam en op de Pikachu afstevende. Zijn tegenstander was echter slimmer dan hij dacht, want opeens hoorde hij Mitsu roepen 'Ga over naar Electro Ball!' Prut! 'Céline! Dig!' Riep de jongen naar zijn Pokémon. Deze reageerde net snel genoeg en wist op een haar na de aanval van de Pikachu te ontwijken. 'Maak het af Céline! Iron Tail!' Kenji was er klaar mee, dit gevecht was nu voorbij. Céline kwam achter de Pikachu van Mitsu weer boven de grond, haar staart wit gloeiend, waarna ze een salto voorover maakte en haar aanval inzette op Hikari. Het was nu voorbij, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Give me my third badge! - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Give me my third badge! Give me my third badge! - Pagina 2 Emptyzo apr 14, 2013 4:43 pm

Hikari had, ondanks haar verwondingen, weinig moeite gehad met het maken van snelheid. Mitsu vond het vanzelfsprekend dat haar Pikachu dit niveau had behaald als het om haar snelheid ging, maar ze was er aan de andere kant niet blij mee dat de pokémon zich zo erg inspande. Natuurlijk wist ze dat Hikari dit niet deed om te winnen, maar om het gevecht langer door te laten gaan. Toch was het geen gezonde zet en had haar trainer in het begin getwijfeld of het wel een goed idee was, maar toen ze de blik in haar Pikachu’s ogen zag, wist ze dat ze deze niet op andere gedachten kon brengen. Dan kon ze net zo goed zelf ook genieten tot het einde. Kenji dacht hun aanval te kunnen weren door ook een Quick Attack in te zetten, maar helaas voor hem was Mitsu geheel iets anders van plan. Daar had de jongen overduidelijk niet op gerekend, hoewel hij wel meteen weer in de tegenaanval ging. En daar had Mitsu niet op gerekend. Kenji droeg zijn Jolteon op om weer Dig te gebruiken, waardoor Hikari’s Electro Ball op een haar na miste. De gymleader trok een verbaasd gezicht toen bleek dat haar Pikachu’s aanval mis was. Stik, ze waren hen dus toch te snel af geweest! “Hikari, probeer aan te voelen waar Jolteon zich bevindt!” riep Mitsu haar pokémon toe. Deze sloot haar ogen en deed een poging om zich te concentreren op de verschuivende grond onder haar, maar Céline kwam sneller tevoorschijn dan gedacht. 'Maak het af Céline! Iron Tail!' Voordat Hikari had kunnen raden waar de Jolteon had gezeten, kwam deze alweer bovengrond en wist zowel pokémon als trainer te verassen. De Pikachu draaide zich om, maar was te laat om weg te springen of om in de tegenaanval te gaan en kreeg de volle laag. Mitsu keek toe hoe haar pokémon gevloerd werd en niet meer overeind kwam. Het was voorbij.

“Pikachu is uitgeschakeld! Jolteon wint!” riep de scheidsrechter om. Mitsu liep het veld op en raapte haar pokémon van de grond. “Je hebt het geweldig gedaan, Hikari,” complimenteerde ze, waarop ze een kleine glimlach en een zwakke ‘Pi’ als antwoord kreeg. De gymleader liet het gele wezentje vervolgens terugkeren in haar pokéball zodat deze wat kon rusten. Ze wist dat Hikari een hekel had aan opgesloten te zitten in het ronde voorwerp, maar het was voor nu even nodig. De jonge vrouw liep vervolgens op de blauwharige jongen af. Hij had meer in zich dan ze had gedacht, maar daar was ze juist blij mee. Het was al lang geleden toen ze voor het laatst een goed gevecht als deze had gehad. Een gymleader worden was uiteindelijk toch een goede keus geweest. “Dat was een geweldig gevecht. Ik had ook niet meer verwacht,” sprak Mitsu tegen hem, waarna ze een badge tevoorschijn haalde. Het voelde best raar om het metalen dingetje in haar handen te hebben, maar het voelde toch ook weer goed. Zelf had ze nooit de Gym Challenge aangenomen en nu was ze zelf een gymleader. Het leven kon echt vreemd lopen. Maargoed, ze stond nu niet hier om daarover na te denken. Ze kon zich voorstellen dat Kenji nu eindelijk zijn derde badge wilde ontvangen. Daarom liet ze er geen gras meer over groeien en stak haar hand naar voren, die ze direct erna opende en de Thunderbadge op haar handpalm liet zien. Hij glom nog in volle glorie en was klaar om door Kenji te worden aangenomen. “De Thunderbadge. Je hebt hem verdient.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Kenji Claves
Kenji Claves


Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 156
Poképoints : 135
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Give me my third badge! - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Give me my third badge! Give me my third badge! - Pagina 2 Emptyzo apr 14, 2013 5:06 pm

Kenji: Het was zover, de laatste lootjes van het gevecht. Céline was op een haar na ontsnapt aan de aanval van haar tegenstander en was nu begonnen aan de beslissende slag. Als in slow motion kwam de Jolteon weer boven de grond, maakte een salto en kwam met een klap neer op de Pikachu met haar Iron Tail. Hikari kon niet meer aan haar ontsnappen en werd tegen de grond geslagen. Vol spanning keek Kenji naar de Pikachu. Kwam ze weer overeind? 'Pikachu is uitgeschakeld! Jolteon wint!' Ja? Echt? WERKELIJK!? 'YESH!' brulde Kenji luid toen hij zag dat Pikachu inderdaad niet meer opstond. De jongen sprong een gat in de lucht en stormde toen op zijn Jolteon af. 'Het is ons gelukt Céline! Onze derde badge is binnen!'
'Jol!' De jongen knuffelde zijn Jolteon stevig en keek toen op; Mitsu was naar hem toe gekomen. 'Dat was een geweldig gevecht. Ik had ook niet meer verwacht.' Een brede grijns gleed over zijn lippen. 'Dankje, ik vond het ook een heel goed gevecht.' De jongen stond op en keek vol verwachting naar de vrouw. Het kon de uitroep hier met die badge nog net binnen houden. Het ging allemaal veel te langzaam, die arm van Mitsu. Vol verwachting keek de jongen toe hoe de vrouw haar arm uitstak, haar hand opende en zijn badge liet zien. 'De Thunderbadge. Je hebt hem verdient.' Een grote grijns gleed over zijn lippen en misschien net iets te gretig pakte hij de badge uit de hand van Mitsu. 'Bedankt,' reageerde bij, waarna hij de badge aan Céline liet zien. 'Kijk Céline, nummer drie. Nog vijf te gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Give me my third badge! - Pagina 2 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Give me my third badge! Give me my third badge! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Give me my third badge!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [GYM] Badge nummer twee!
» Give them some rest.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-