Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Een paar vragen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Een paar vragen Vide
BerichtOnderwerp: Een paar vragen Een paar vragen Emptyma maa 04, 2013 6:27 pm

1. Groeien in Kanto dezelfde planten als hier? (Bijv. wilgen, appelbomen, boterbloemen, enz...) (afgezien van Oran bomen en dergelijke, natuurlijk)

2. Leven er in Kanto ook dieren (bijv. muggen of vliegen)

3. Wat gebeurt er als een pokémon wordt aangevallen terwijl hij/zij aan het evolueren is?

4. kan een pokémon dingen meenemen in zijn/haar pokéball (bijv. Zephir zijn sjaal of Gwen haar hoed)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Een paar vragen Vide
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vragen Een paar vragen Emptyma maa 04, 2013 9:39 pm

1. In de Mystery Dungeon reeks kun je nog wel eens appels tegenkomen die je honger stillen en in de anime zelf zie je geregeld een bos verschijnen. Dus hier zeg ik ja op.

2. Er is nooit één enkel dier aangetoond in welk van de merchandise van pokémon dan ook. Noch in de games of anime is aangetoond dat er afgezien van de pokémon geen dieren leven in deze wereld. Toch wel vreemd als je Ash, Misty en Brock vlees ziet eten in de anime... :T

3. Hier durf ik geen antwoord op te geven. Waarschijnlijk onderbreek je het evolutieproces (net als in de games als je op b drukt om de evolutie te stoppen) en zal de pokémon stoppen met evolueren.

4. Eh, ja. Ik kan me iets herinneren uit een aflevering waar een pokémon inderdaad een accessoire droeg, maar of die mee in de pokéball wordt gezogen, dat lieten ze niet zien (of ik ben het vergeten). Chiaki's pokémon hebben echter ook accessoires en ik laat ze die dingen ook gewoon 24/7 om houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Een paar vragen Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vragen Een paar vragen Emptyma maa 04, 2013 10:19 pm

1. Dit is voor mij ook een ja.

2. Tricky one. Want hoewel er geen dieren voorkomen in de anime eten ze wel sushi, vlees, etc. Daarnaast meen ik me wel een aflevering te herinneren waar echte vissen in voorkomen.. Maar laten we het op nee houden.

3. Ik sluit me bij Rolo aan. Ik denk dat je idd het evolutie proces verstoort.

4. Ja, neem aan dat ze deze omhouden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Een paar vragen Vide
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vragen Een paar vragen Emptywo maa 06, 2013 6:37 pm

Oké, dankjulliewel :3
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Een paar vragen Vide
BerichtOnderwerp: Re: Een paar vragen Een paar vragen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een paar vragen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Bulletin Board :: Helping Hand-