Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yosshi Matsumoto
Yosshi Matsumoto


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 30
Poképoints : 43
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11
Pokémon:
Training Vide
BerichtOnderwerp: Training Training Emptywo aug 21, 2013 4:05 pm

Dus, het eerste gevecht was geen succes geweest, maar dat betekende niet dat Yosshi op zou geven, noch zou Nokonoko dat doen. Ze wisten wat hen te doen stond: trainen. Dus waren de twee na hun bezoek aan het Pokécenter weer naar Viridian Forest toe gegaan. Als ze een Pokémon tegen zouden komen, zouden ze die proberen te verslaan, als ze een trainer tegen zouden komen, zouden ze daartegen vechten en als ze niets of niemand tegen zouden komen… ach, dan stonden er altijd nog genoeg bomen. Inmiddels liepen ze al een goed uur kriskras tussen de bomen door, maar nog altijd waren ze geen Pokémon of trainer tegengekomen. Yosshi stopte met lopen, waarop Nokonoko ook stopte en hem vragend aankeek.

‘Ik denk niet dat het zin heeft om rondjes te blijven lopen door het bos,’ zei Yosshi tegen zijn Pokémon. ‘Misschien kunnen we beter hier gaan trainen. Je weet wel, conditietraining enzo. Professor Oak heeft weleens in een interview gezegd dat dat ook heel belangrijk is voor een Pokémon.’  Nokonoko keek hem uitdrukkingloos aan, duidelijk niet erg enthousiast bij het woord “conditietraining”. ‘Squirtle… squir?’ zei hij vragen, waarop Yosshi grinnikte. ‘Misschien komt er tijdens de training wel een trainer langs waar we tegen kunnen vechten. Maar we moeten echt oefenen Noko, anders kunnen we de eerste gymleider niet aan.’ ‘Squir…’ zei Nokonoko zacht en teleurgesteld, als een klein kind dat zijn zin niet krijgt en toe moet geven dat er wel iets van waarheid zit in de woorden van de oudere.

Een kleine minuut later waren zowel Nokonoko als Yosshi bezig zichzelf op te drukken. ‘Vijf… zes…’ Yosshi telde hardop mee, terwijl Nokonoko zich uiterst serieus inspande. Uitgeput zaten ze even later in het gras, om vervolgens een eind te gaan rennen. Toen ze dat gedaan hadden en weer een kort moment uitgerust hadden, was het tijd om wat bomen aan te vallen. ‘Ik wil dat je wat kleine takken probeert te tackelen, Noko,’ zei Yosshi serieus. ‘En als je denkt dat je er klaar voor bent, zou ik graag een bubbelbeam willen zien.’ Yosshi aarzelde even en voegde toen vlug toe: ‘Of een andere aanval die ik nog niet van je gezien heb.’

Nokonoko wist tientallen takjes omver te werpen met zijn tackle, maar Yosshi moest toegeven dat het nog niet erg indrukwekkend was. ‘Kun je die tak doen?’ vroeg hij aan Nokonoko, wijzend naar een tak die wat hoger in een boom zat. Noko knikte overtuigend, nam een aanloop en sprong. Zijn keiharde hoofd botste tegen de tak aan, welke luid krakend van de boom losgetrokken werd. Splinters vlogen in het rond. Nokonoko rolde over de grond en de tak belandde achter een grote struik, gevolgd door een luide ‘Au!’ Yosshi dook geschrokken in elkaar. Had de tak iemand geraakt? ‘Sorry!’ riep hij naar de struik. ‘We waren aan het trainen!’


OOC: Yup yeah, most original titel everrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Quirina Kato
Quirina Kato


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 50
Poképoints : 98
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14
Pokémon:
Training Vide
BerichtOnderwerp: Re: Training Training Emptywo aug 28, 2013 2:11 pm

I'm dreaming in colors, no boundaries again
Dreaming the dream we all seem to share

Within Temptation – Utopia

'Kom op, je kunt het!' zei Quirina bemoedigend, terwijl Ara met zijn twee snavels op een boom inhakte. 'Sneller, harder!' riep ze, als hij even dreigde te stoppen en 'Goed zo!' als er weer een lading splinters in het rond vloog. Ara had de dag ervoor tijdens de training de Fury Attack geleerd en die wilde ze nu gaan perfectioneren. Er hadden al heel wat bomen geleden onder zijn snavels. Uiteindelijk riep Quirina: 'En nu Hidden Power!' Haar Doduo hijgde lichtjes, maar deed wat hem gevraagd werd. Met al zijn kracht trapte hij tegen de boom, die hevig begon te trillen, maar desondanks standhield.
'Je bent geweldig, Ara!' riep Quirina uit, waarna ze haar Doduo om de nek(ken) vloog. 'Nu wil je vast wat eten. En uitrusten!' Ze wierp even een verontschuldigende blik op de boom, die ze helaas hevig gehavend achter moest laten. Ze was geen bomenknuffelaar, maar ze vond het toch altijd weer zonde dat er bomen beschadigd moesten worden tijdens de training. Natuurlijk hoefde dat niet per se, maar veel andere opties had Quirina niet op dit moment. Ze had nog geen Pokémon gezien die dag - en trouwens, was het echt beter om een Pokémon het ziekenhuis in de trappen, dan een boom?

Quirina en Ara gingen samen onder een andere boom zitten, enigszins aan het zicht onttrokken door een groep struiken. Quirina haalde een stuk brood uit haar tas, waar Ara gretig op aanviel. Quirina lachte en streelde de veren van haar Doduo. 'Morgen gaan we de gym uitdagen Ara, ik denk dat je nu sterk genoeg bent. We hebben de afgelopen dagen veel getraind en je hebt nieuwe aanvallen geleerd...'
Ara had het brood inmiddels helemaal op en legde beide koppen op Quirina's schoot. Voor deze ene keer sliepen ze allebei, dat deed een Doduo niet vaak. Quirina glimlachte. Ze waren waarschijnlijk verschrikkelijk moe. Ze had ze dan ook best wel afgebeuld. Vooruit, voor deze keer zou zij de wacht houden, dan konden ze allebei blijven slapen. Het was alleen jammer dat ze nu stil moest zitten... en dat ze daar niet erg goed in was. Het enige wat ze kon doen om zichzelf bezig te houden, was neuriën.

Ze neuriede dan ook toen ze een stem hoorde. Het liefst wilde ze opstaan om te zien wie er aan kwam, maar ze wilde Ara niet wakker maken. Ze hield wel op met neuriën en luisterde. Blijkbaar was het een jonge trainer die wilde trainen met zijn water-Pokémon. Het klonk als een Squirtle. Quirina besloot ze maar gewoon te negeren en hoopte dat ze snel weer verder zouden lopen. Straks zouden ze Ara nog wakker maken! Na zo'n zware training verdiende Ara het niet om wakker gemaakt te worden.

Heláás dacht de jonge trainer daar anders over.

'Au!' riep Quirina uit, toen er een fikse tak op haar hoofd belandde. Meteen schrokken Amon en Atum wakker. Er werd een verontschuldiging geroepen terwijl Quirina en Ara overeind sprongen. Quirina was niet echt boos, maar wel een tikkeltje geïrriteerd. Die irritatie verdween toen ze het kleine jongetje zag staan. Een glimlach verscheen op haar gezicht, want ze wilde niet dat het kind bang zou worden van haar - want ze was toch wel zéker een paar jaar ouder!
'Geeft niet,' zei ze snel, al haalde ze haar hand wel even over haar hoofd om zichzelf ervan te verzekeren dat er geen wond zat. 'Ik heb net ook bomen lopen aanvallen.' Ze liep naar voren, dwars door de struiken heen. Ara volgde wat minder zeker van de zaak. 'Hai! Ben jij ook een trainer?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yosshi Matsumoto
Yosshi Matsumoto


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 30
Poképoints : 43
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11
Pokémon:
Training Vide
BerichtOnderwerp: Re: Training Training Emptyza sep 07, 2013 10:31 pm

‘Sorry!’ had hij naar de struiken geroepen. ‘We waren aan het trainen!’ Een vuurharig meisje verscheen tussen de struiken en Yosshi’s mond zakte open toen twee vogelkoppen naast haar verschenen. Zo cool! Het meisje zei dat ze het niet erg vond dat ze haar pijn hadden gedaan en verklaarde dat ze net ook had lopen trainen. Een trainer! Tof! Het meisje liep door de struiken heen naar hem toe, de vogelpokémon volgde wat aarzelender. Yosshi kon zijn ogen niet van de Pokémon afhouden, terwijl het meisje aan hem vroeg of hij ook een trainer was. ‘Ja,’ antwoordde Yosshi, zijn ogen nog altijd gericht op de Pokémon. ‘Jij ook?’ vroeg hij en haalde zijn Pokédex tevoorschijn. Doduo, zei deze met een robotstem. Een Pokémon met twee hoofden. Doduo’s hoofden slapen nooit tegelijkertijd. Eén van de hoofden blijft de wacht houden, terwijl de ander slaapt. Doduo’s zijn niet erg goed in vliegen, maar zijn des te sneller op de grond. Yosshi klapte de Pokédex dicht en keek naar de tweehoofdige Pokémon. ‘Dat is... Dat is zo gaaf,’ zei hij en toen brandde hij los met zijn vragen: ‘Hoe kom je er aan? Welke aanvallen kan hij allemaal? Ga je naar de eerste gym toe?’

Hij nam even rust om op adem te komen en het meisje de kans te geven om te antwoorden, maar bedacht zich toen dat hij helemaal niet wist hoe ze heette en vervolgde dus snel: ‘Hoe heet je eigenlijk? Ik ben Yosshi en dit is Nokonoko!’ Hij grijnsde breed toen hij dat zei en wees vol trots naar zijn eigen Squirtle, zijn trots, zijn allereerste Pokémon. Stiekem hoopte hij dat het meisje een beetje jaloers zou zijn op zijn Squirtle, dat zou hij wel gaaf vinden.


OOC: Well, als je er niets mee kunt weet je me te vinden, hahaha [/slechtehumor]
Terug naar boven Ga naar beneden
Quirina Kato
Quirina Kato


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 50
Poképoints : 98
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14
Pokémon:
Training Vide
BerichtOnderwerp: Re: Training Training Emptyma sep 09, 2013 3:29 pm

Het kleine jongetje antwoordde dat hij een trainer was en vroeg meteen of zij ook een trainer was. Ze knikte, begeleid door een vrolijk 'Jep'. De jongen leek niet echt te luisteren, want hij haalde zijn Pokédex tevoorschijn om erachter te komen wat voor Pokémon Ara was. Quirina glimlachte en kon het niet nalaten te zeggen: 'Dat had ik je ook kunnen vertellen en nog veel meer! Ik weet alles over Doduo's!' Nou was dat natuurlijk niet helemaal waar, maar ze wist wel een hoop. Meer dan die twee regels die die Pokédex aan dat jochie vertelde.
Grappig genoeg leek de jongen de informatie van de Pokédex voldoende te vinden om helemaal onder de indruk te zijn van Ara. Oh nee, toch niet, want er volgden wel degelijk een stroom aan vragen: 'Hoe kom je er aan? Welke aanvallen? Et cetera.' Quirina giechelde om het enthousiasme van de jongen en ze moest toegeven dat ze gevleid was. Ara ongetwijfeld ook. Ze wierp een blik opzij naar haar grote loopvogel, die inderdaad al wat minder wantrouwig oogde. Quirina wilde antwoord geven op de vragen, maar dat liet het jongetje niet toe, want hij wilde eerst weten hoe ze heette.

'Aangenaam, Yosshi en Nokonoko,' zei Quirina. Ze kon er niets aan doen dat ze bleef glimlachen. Het jongetje, die dus Yosshi heette, was ook zo grappig. 'Ik ben Qui.' Ze besloot om maar niet te zeggen dat haar volledige naam Quirina was, want ze had het idee dat Yosshi dat binnen drie seconden toch weer vergeten was. Hij leek veel meer geïnteresseerd in Pokémon dan in namen. 'En dit hier is Ara. Hij is een beetje terughoudend, maar daar moet je je maar niets van aantrekken.' Toen herinnerde ze zich de vragen van Yosshi. 'Oh ja, eh... ik heb Ara gekregen van mijn ouders toen hij nog in zijn ei zat. Hij kan nog niet zo heel veel aanvallen. Even denken.... Peck, Rage... oh ja, Growl en Hidden Power en - sinds gisteren - Fury Attack! Die was ik net aan het trainen...' Wat had hij ook alweer nog meer gevraagd? Oh ja, de bekende vraag natuurlijk, die over de gyms. 'Ik ga binnenkort naar de eerste gym toe,' zei Quirina, waarbij ze bewust niet vermeldde dat ze er al een keer geweest was. Dat was nog steeds een pijnlijke herinnering. 'Misschien morgen, anders overmorgen. Zodra Ara sterk genoeg is.'
Iets in haar zei haar dat ze nu ook iets over Nokonoko moest zeggen, ondanks dat ze helemaal niet geïnteresseerd was in watertypes. 'Jouw Squirtle ziet er ook goed uit. Die heeft er vast niet veel moeite mee om Brock te verslaan. Heb je hem al lang?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Yosshi Matsumoto
Yosshi Matsumoto


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 30
Poképoints : 43
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11
Pokémon:
Training Vide
BerichtOnderwerp: Re: Training Training Emptydi okt 22, 2013 9:38 pm

Yosshi had een stortvloed aan vragen over het roodharige meisje en haar Doduo uitgestort en zichzelf voorgesteld, en nu keek hij afwachtend naar het meisje, benieuwd wat zij zou antwoorden en wat zij zou zeggen over zijn Nokonoko. Het meisje bleek Qui te heten. Yosshi had die naam nog nooit eerder gehoord, maar hij vond hem wel stoer. Het begon met een Q, dat was apart. De Doduo heette Ara en was al bij het meisje sinds hij in het ei zat. Dat vond Yosshi ook stoer. Hij wou dat hij Nokonoko als een ei had gekregen, dan had hij kunnen zeggen dat ze al hun hele leven bij elkaar waren, dát was pas cool geweest. Qui en Ara waren aan het trainen geweest, de Fury Attack. Yosshi kende de aanval van de verschillende gevechten die hij op tv had gezien.

‘Ik ga binnenkort naar de eerste gym toe,’ zei Qui. ‘Misschien morgen, anders overmorgen. Zodra Ara sterk genoeg is.’ Daarna zei ze ein-de-lijk wat over Nokonoko. Dat hij er goed uit zag en er vast niet veel moeite mee had om Brock te verslaan. Yosshi grijnsde breed en trots. ‘Nokonoko is een watertype, dus hij is heel sterk tegen Brock, maar ook al was de eerste gym een grasgym geweest, dan nog zouden we kunnen winnen, toch Noko?’ Yosshi wendde zich tot Nokonoko, die zelfverzekerd knikte. ‘Wij waren ook aan het trainen, maar geen Fury Attack want Nokonoko kan geen Fury Attack. Nokonoko moet een wateraanval leren, anders zijn we nog niet in het voordeel bij de eerste Gym.’ Yosshi legde zijn hand even kort op Nokonoko’s hoofd. ‘Heb je nog meer Pokémon?’ vroeg hij aan Qui. ‘Want met alleen Ara ga je niet winnen. Vogels zijn niet erg sterk tegen steenpokémon. Dat heb ik zelf gelezen. Ik heb gehoord dat Brock een Onix heeft, die verpletterd jou en mij en onze Pokémon als-ie zou willen.’ Dit alles zei Yosshi op de onschuldige manier waarop alleen jonge jongetjes kunnen praten. Toen hij was uitgesproken grijnsde hij breed en verontschuldigend, alsof hij toen pas besefte dat hij zich had laten gaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Quirina Kato
Quirina Kato


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 50
Poképoints : 98
Reputatie : 21
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14
Pokémon:
Training Vide
BerichtOnderwerp: Re: Training Training Emptywo nov 20, 2013 5:23 pm

Nadat Quirina vroeg of de jongen zijn Squirtle al lang had, volgde er een enorme stroom aan woorden. Yosshi vertelde dat Nokonoko een watertype was en dat hij sowieso wel van de eerste gym ging winnen en dat hij aan het trainen was, en zovoorts en zovoorts. Quirina onderdrukte de neiging om op haar horloge te kijken. Het jochie had zelf vast niet door hoe self-centred hij was... of overenthousiast, noem het hoe je wilt.
‘Heb je nog meer Pokémon?’ vroeg hij op een gegeven moment, maar Quirina moest nog zeker een minuut wachten tot ze antwoord kon geven, want er kwamen nog véél en veel meer woorden uit Yosshi’s mond stromen. De Niagara-waterfalls waren er niets bij!
Uiteindelijk grijnsde het jongetje verontschuldigend en dat was voor Quirina het teken dat zij eindelijk ook weer wat mocht zeggen. Dat deed ze dan ook gretig: ‘Nee, ik heb alleen Ara,’ zei ze. ‘Maar ik heb ook geen andere Pokémon nodig om van Brock te winnen, hoor.’ Ze glimlachte trots. ‘Daar heb ik Ara speciaal de Hidden Power voor geleerd. Het moest natuurlijk wel een gras- of vecht-aanval zijn en het is een vechtaanval geworden!’ Terwijl ze dit allemaal zei, hield ze Yosshi nauwlettend in de gaten, of hij het nog wel allemaal kon volgen. Het was per slot van rekening nog maar een beginnende trainer. ‘Dankzij Ara’s sterke poten is het nog een sterke vechtaanval ook, dus dat gaat helemaal goed komen als ik de gym ga uitdagen!’ Als ze nou ook net zoveel vertrouwen had als ze op dit moment uitstraalde, dan zou het helemaal perfect zijn. Helaas was dat vertrouwen er niet. Ze had nog steeds nachtmerries van de vorige keer dat ze tegenover Brock stond.
‘Maar ik stoor je tijdens je training!’ zei ze ten slotte. ‘Ga gerust door met trainen.’


OOC: ikwistnietwatikmoestschrijven:f:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yosshi Matsumoto
Yosshi Matsumoto


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 30
Poképoints : 43
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11
Pokémon:
Training Vide
BerichtOnderwerp: Re: Training Training Emptyzo dec 01, 2013 1:33 pm

Eigenlijk was Yosshi aan het einde van zijn relaas al weer bijna vergeten dat hij gevraagd had of Quirina nog meer Pokémon had. ‘Nee, ik heb alleen Ara,’ zei het meisje, waarna ze zelfverzekerd zij dat ze met haar vogelpokémon wel van Brock zou kunnen winnen. ‘Daar heb ik Ara speciaal de Hidden Power voor geleerd.’ Yosshi kende de Hidden Power niet, maar het klonk wel tof, dus knikte hij maar. Hij wilde haar eigenlijk ondervragen over wat de Hidden Power was en of het zin had als hij een dergelijke aanval aan Nokonoko zou leren, maar besloot het meisje ook de kans te geven wat te zeggen. Dat vond hij wel sociaal van zichzelf en in gedachten gaf hij zichzelf een schouderklopje voor zijn sociale gedrag. ‘Dankzij Ara’s sterke poten is het nog een sterke vechtaanval ook,’ vertelde het meisje enthousiast en Yosshi moest toegeven dat hij het niet erg had gevonden als Quirina nog veel langer had doorgepraat over haar heel erg interessante Pokémon en nog interessantere vechttechnieken.

‘Maar ik stoor je tijdens je training!’ zei het meisje ineens. ‘Ga gerust door met trainen.’ ‘Oh, dat is niet erg,’ zei Yosshi. ‘We kunnen ook tegen elkaar trainen!’ Het was eruit voor hij er erg in had, maar dat vond hij eigenlijk niet zo erg. Het was misschien wel goed om tegen de grote vogelpokémon te trainen. Per slot van rekening had de eerste gymleider een Pokémon die nóg veel groter was, dus was het wel goed om tegen grote Pokémon te trainen. ‘Als je dat durft natuurlijk, want Nokonoko is wel heel sterk. We zijn al wel een hele halve week op Pokémonreis, dus we zijn een heel erg sterk team.’ Hij zei dit met zo’n overtuiging, dat het bijna geloofwaardig werd. Nokonoko leek zich helemaal aan te sluiten bij de woorden van zijn trainer. Hij ging voor Yosshi staan en keek trots omhoog naar Quirina en diens Pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Training Vide
BerichtOnderwerp: Re: Training Training Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» training time!
» Training
» Training in the storm
» Training in the park
» Time for some training

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2013-