Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Mededelingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyzo maa 23, 2014 3:22 pm

Pokémon Daycare

De Pokémon Daycare heeft nu een concretere functie gekregen! Je kan je Pokémon er achterlaten om te Trainen en je kan nu ook met je eigen Pokémon Breeden. Kijk snel in het Pokémon Daycare topic voor meer informatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptydi apr 29, 2014 12:42 pm

Met dank aan Anja (Kean) veranderd 'Pidgey Post' in de menubalk nu naar 'NEW PIDGEY!' wanneer je een nieuwe PM hebt ontvangen!

Ontzettend bedankt voor de hulp!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyza jun 07, 2014 2:28 pm

Imageshack in opstand

Zoals jullie misschien gemerkt hebben doen behoorlijk wat plaatjes het niet op het forum. Imageshack is in opstand, weet niet waar het aan ligt, maar dit betekend dat ik een heleboel opnieuw moet uploaden en instellen.

De gebiedsplaatjes zijn onderhand vervangen, maar alle badges etc voor onder de avatar zijn ook weg. Er word aan gewerkt, maar aangezien ik zo aan het werk moet, kan het zijn dat het vandaag nog niet opgelost is.

Excuses voor het ongemak!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyza jun 07, 2014 4:19 pm

Update

Alle plaatjes zijn nu vervangen. Kom je toch nog iets tegen wat het niet doet, meld het dan even via PM. Ik zie ook niet altijd alles Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyza jun 21, 2014 11:32 am

Het is zomer!

Helaas geen nieuwe skin, maar wel een aanpassing. De tabbladen laadden nogal langzaam, dus heb ik het vervangen met een tabel. Alle plaatjes hebben een mouse-over effect, dus voor meer info: Hover!

En natuurlijk zijn er weer een nieuwe Character en Pokémon van de maand gekozen: Gefeliciteerd Shiyo en Dodger!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptywo jul 09, 2014 8:06 pm

TA leden opgelet!

Er is een activiteitscheck onder de TA leden! Log aub even om en meld je in het daarvoor bestemde topic.

De deadline is 18-07-2014!

Niet gemeld? Dan word je uit de TA groep gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Night


Profiel Man Aantal berichten : 19
Poképoints : 7
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: Unknown
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyzo jul 20, 2014 5:33 pm

De check is afgelopen. Iedereen bedankt voor het melden. De volgende leden hebben zich niet gemeld:

* Vinyl Mikkusu
* Ana Del Mundo
* Aisha Long
* Liam Kaepernick
* Denys Coeur

Deze leden zullen uit de TA groep gehaald worden. Ze zullen worden toegevoegd aan de Trainer groep. Kom je er nu net achter dat je karakter uit de groep is gehaald, maar wil je wel graag TA lid blijven? Stuur mij dan een PM.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyvr aug 01, 2014 4:56 pm

KE nu ook op Facebook en Deviantart!

Na er lang, lang over te hebben nagedacht, heb ik besloten dat het toch tijd werd om het KE imperium wat uit te breiden. Daarom heb ik een FB groep en een Deviantartgroep aangemaakt! De links staan in het indexbericht onder de header. De meesten van jullie heb ik al uitgenodigd, maar ik kan natuurlijk her en der wat mensen vergeten zijn. Schroom niet en meld je aan!

Facebook;; https://www.facebook.com/groups/KantoExperience/
Deviantart;; http://kanto-experience.deviantart.com/
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyzo aug 03, 2014 10:28 pm

HP bars voor de Gymgevechten!

Zoals sommigen van jullie wel weten zoek ik al tijden (zeg maar gerust een jaar) naar een manier om de Gymgevechten soepeler te laten verlopen en ik denk dat ik de manier heb gevonden! Na het internet afgestruind te hebben vond ik een code voor een health bar, Anja heeft me geholpen deze toe te passen voor forums.


De Gymleider die in een Gymgevecht zit zal deze balkjes als volgt gebruiken: Elke post zullen er aan het eind van de Gymleiderpost twee balkjes worden toegevoegd; één voor de Pokémon van de Gymleider en één voor de Pokémon van de uitdager. Voor bijvoorbeeld Brendon zou dit er bijvoorbeeld zo uitzien:
Citaat :
*insert post here*

Hiro [Arcanine]


Bubble [Vaporeon]

Wanneer het gevecht begint zal de Gymleider aan de hand van de post van de uitdager moeten inschatten hoeveel schade er ongeveer gemaakt is. Stel dat de Vaporeon Waterpulse gebruikt en de Arcanine vol geraakt word. Vuur is zwak tegen water, dus dit zal aardig wat damage geven bij een direct hit. Hiro reageert met een Flamethrower, maar omdat de uitdager eerst moet zeggen of de aanval wel of niet raakt, kan hier nog geen damage voor gegeven worden. Dan zullen de balkjes er bij Brendons post er zo uitzien:

Citaat :
*insert post here*

Hiro [Arcanine]


Bubble [Vaporeon]

Ik hoop dat er hierdoor meer duidelijkheid ontstaat tijdens de Gymgevechten, waardoor het waarschijnlijk ook sneller zal verlopen (0 HP is immers 0 HP). De balkjes zullen ook bij huidige Gymegevechten (die dus al aan de gang zijn) bij de eerstvolgende Gymleiderpost worden toegevoegd. Ik wens alle uitdagers veel geluk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyzo aug 31, 2014 4:04 pm

Welkom Eve!

Ze loopt al een aantal daagjes bij ons rond, maar toch moeten we haar ook nog even een officieel welkom geven:
Welkom bij het team Olga!
Met haar karakter Eve Cross zal ze vanaf nu de Steengym bemannen. Dit betekend ook dat we voor het eerst in KE geschiedenis geen NPC Gymleiders meer hebben! Bedankt Olga =D

Nieuwe Widgets
Omdat we een negende Gymleider hebben verworven, moest ik het één en ander aanpassen. Zoals jullie wel gemerkt hebben is de informatie van het indexbericht verplaatst naar widgets aan de rechterkant van het forum. Onze Gymleiders pronken nu bovenaan de pagina!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyma okt 27, 2014 4:40 pm

Tijdszone versprongen!

Ik heb al van een aantal leden bericht gehad dat bij hen de verkeerde datum en tijd boven de posts was verschenen. Bij nader onderzoek bleek dat op mijn eigen account de tijdszone was versprongen. Om dit op te lossen ga je naar Profiel -> Voorkeuren en dan kun je onderaan de tijdszone aanpassen. Als het goed is, is dan alles weer normaal. Vermoedelijk is het verspringen van de tijdszone gebeurd bij het verschuiven van de tijd (van zomer naar winter)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyma nov 24, 2014 3:34 pm

Belangrijke wijzigingen!

Er hebben zich een aantal belangrijke wijzigingen voorgedaan op de site. Ten eerste hebben Soof en Pedro afstand gedaan van hun Gymleider status wegens tijdgebrek. De Grasgym en Grondgym zullen vanaf vandaag worden geleid door NPC's. In beide Gyms is een pinned topic te vinden met info over deze NPC's.

Ten tweede heeft Rolo afstand gedaan van haar rang als mede-admin, maar blijft ze wel in het team als gewone Moderator. Ook behoud ze dus haar functie als Gymleider. We zijn heel blij dat ze ondanks haar tijdgebrek wel als Gymleider wil blijven.

Ten slotte de meest belangrijke mededeling:
Vanaf vandaag hoef je de Gyms niet meer op een vaste volgorde uit te dagen!
Dit houd in dat je dus niet meer als eerste naar de Steengym hoeft, maar ook mag starten bij de Grasgym, de Vuurgym, etc. Elke Gymleider zal een lijstje in zijn Gym posten met welke Pokémon hij/zij gebruikt tegen welke uitdager.
Als je bijvoorbeeld de Vuurgym uitdaagt en je hebt nog geen badges, dan zal Brendon veel zwakkere Pokémon gebruiken dan als je al vijf badges hebt.

Deze beslissing zal de volgende voordelen hebben:
1. Je hebt meer aan je starterpokémon.
2. Er zal meer variëteit komen qua Pokémon (omdat niet iedereen een Gras/Water Pokémon moet/wil hebben voor de eerste gym).
3. De werkdruk word beter verdeeld over de Gymleiders.

Hopelijk valt deze laatste verandering in de smaak bij jullie. Ik hoop jullie spoedig in de Gyms te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptywo dec 31, 2014 11:48 am

Gelukkig nieuwjaar!

Het is bijna zo ver, het nieuwe jaar komt eraan! Ik wil jullie alvast een geweldig, gezellig, Pokémonvol en inspiratievol nieuwjaar wensen!

Dat jullie maar veel mogen posten!
Dus hou al je vingertjes eraan, mensen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptywo jan 07, 2015 2:28 pm

Character and Pokémon of the Season!

Sorry dat het allemaal zo lang geduurd heeft! In de herfst zijn er geen 'Of the Season's geweest, mijn excuses hiervoor. De nominaties van dit seizoen zijn dan ook extra verdiend. Gefeliciteerd Femke en Floriske!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyma maa 02, 2015 12:16 am

Freedje, bedankt!

Zoals de meesten wel hebben meegekregen gaat Freedje ons modereerteam verlaten. We willen haar graag heel erg bedankt voor haar enthousiasme, inzet en goede ideeën die ze in ons overleg heeft rond gestrooid. We zullen je missen! Gelukkig blijft Freedje nog wel aanwezig op het forum Mudkip la

Dit gezegd hebbende, zal Aiden zijn functie als Poison Gymleider dus verlaten. Hij zal vertrekken naar Johto, om daar Poison Pokémon te onderzoeken. We wensen hem hier veel succes mee en introduceren jullie zijn vervanger: Aiko Himura!
Mededelingen - Pagina 3 Hnfi6oD
De Poison Gym zal vanaf nu door een NPC geleid worden en dient ook op de juiste manier te worden uitgedaagd. Hiervoor verwijs ik jullie graag naar het Handbook.

Freedje, je was, bent en blijft een topper! Bedankt voor alles!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptyza mei 09, 2015 2:49 pm

Plot Afsluiting

Omdat het plot vast is gelopen en wat mensen (waaronder ik) hierdoor erg vast zitten met hun karakters, heeft het staff team besloten om het grote, centrale plot af te sluiten.

Hieronder volgt een samenvatting met de gebeurtenissen. Het gedeelte buiten de postsheets is niet bekend bij het grote publiek, enkel bij TA leden. Alle andere karakters zullen alleen de informatie hebben die door de verslaggeefster is verstrekt.


"Door heel Kanto zijn stroomstoringen gerapporteerd. Saffron City zit vrijwel helemaal zonder stroom. De Pokémon Centers gebruiken op het moment noodgeneratoren. De problemen lijken vanuit de Power Plant te komen. De eigenaar, Ayumu Inc., is niet bereikbaar voor commentaar. We zullen u op de hoogte houden van de ontwikkelingen, zodra er meer informatie beschikbaar is."



Deze berichten waren te horen op elke tv en elke radio. De Trainers in Pokémon Centers keken elkaar  geschrokken aan. Kon dit iets te maken hebben met het verdwijnen van de Elektrische Pokémon? Wat was er gaande?

// Ondertussen in de Power Plant //

Het gebouw was ontruimt. Alle medewerkers waren naar buiten geëscorteerd door incognito TA leden. Het bedrijf lag plat. In het hart van het bedrijf, in de grootste generator ruimte, werden alle gestolen en verzamelde Elektrische Pokémon rond de generator gepositioneerd. De speciale hokken werden met kabels aangesloten. De generatoren zoemen, de Pokémon geven hun elektriciteit af. De dak van het gebouw schuift open en een enorme bliksemschicht schiet de lucht in...




"We hebben berichten ontvangen dat alle medewerkers van de Power Plant ontruimt zijn. Een onbekende organisatie heeft het gebouw in bezit genomen. Voor zover bekend zijn er geen gijzelaars. Ayumu Inc. heeft ons laten weten dat ze op de hoogte zijn van de ontwikkelingen en dat het welzijn van hun medewerkers op dit moment hun hoogste prioriteit is. Het personeel word op gevangen in Lavender Town, waar hulpdiensten op dit moment aan het verzamelen zijn."



De lucht betrok, donderwolken vormden zich boven de Power Plant. Een schreeuw klonk hoog in de lucht, waarna een enorme, geel met zwarte Pokémon neerdaalde. Het cirkelde steeds lager en lager, tot het commando klonk. Meerdere magnetische, metalen staven, elk zes meter lang, werden de lucht in geschoten en sloten zich om de Zapdos. Het gilde en schreeuwde, maar leek gevangen te zitten.






"Hevig onweer word gerapporteerd boven het gebied van de Power Plant. Sterke elektromagnetische golven maken het onmogelijk om opnames te maken, omdat Elektrische apparaten het niet meer schijnen te doen, onze excuses hiervoor. We gaan nu live naar één van onze journalisten die zich in Lavender Town bevind. Tom, wat kan je ons vertellen over de mysterieuze bliksemschicht en de stand van zaken in de Power Plant?"



De Zapdos liet zijn bliksem los. Schichten schoten van de kooi af en vernielden stukken muur en generator. "De kooi houd het niet!" werd er geschreeuwd. "De generator raakt over verhit!" klonk er vanaf de andere kant van de ruimte. Het gekrijs van Zapdos overstemde alles, de elektriciteit zwol aan en... Alles ontplofte.






"Een enorme explosie is gerapporteerd vanuit de Power Plant! Cerulean City, Lavender Town en Celadon City lijken nu allemaal zonder stroom te zitten. Het is onbekend hoeveel mensen er in het gebouw aanwezig waren. Alle medewerkers van de Power Plant zijn onderhand opgevangen in Lavender Town, maar er is niks bekend over de organisatie die het gebouw bezet heeft."



Het stof daalde neer. In de verte klonk een schreeuw van Zapdos. Het halve gebouw lag in puin. Er lagen lichamen, sommigen bewegingsloos. De TA Units telden hun leden. Een kalme stem doorsneed de stilte. "Team Ayumu. Keer terug naar de Floroma basis. Iedereen die kan lopen, help met het inladen van de Pokémon. Ze dienen zo snel mogelijk weer uitgezet te worden. Verzorg de gewonden. Berg de doden. Ik heb een persconferentie om te geven."



"En dan schakelen we nu over naar een officieel bericht van de Ayumu Corporatie. Deze word gegeven door de frontman van de organisatie, Hachirou Daisuke."

'Vandaag is een tragedie. Ten eerste bied ik mijn excuses aan voor al het ongemak, de onzekerheid en de angst die veroorzaakt zijn. De ontruiming van de Power Plant is op mijn commando gebeurt, waarbij ik gebruik heb gemaakt van een speciale eenheid binnen de Ayumu Corporatie. Dit heb ik gedaan om het aantal burgerslachtoffers te minimaliseren. Ik was namelijk op de hoogte van wat er zou gebeuren. De Power Plant is aangevallen en verwoest door Zapdos.

Ik weet hoe onwaarschijnlijk het klinkt, desalniettemin is het waar. De Pokémon wisten het, daarom zijn de wilde Elektrische Pokémon uit het gebied verdwenen. Mijn speciale units hebben deze dreiging onderzocht en we hebben ons zo goed mogelijk voorbereid. Het mocht helaas niet baten. We hebben verliezen geleden. Wij wensen de families van de dappere mannen en vrouwen veel sterkte toe, wij zullen hun elke ondersteuning bieden die we kunnen missen. Dank u voor uw tijd, dat was alles.'

"De ingenieurs van Ayumu Inc. melden dat het een tijd zal duren voordat de schade in de Power Plant is geschaald en hersteld. De steden zullen zolang op hun noodgeneratoren moeten draaien. We vragen u allen om uw medemens en -Pokémon te helpen en te ondersteunen in deze tijden van nood."


Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptydi jun 30, 2015 4:43 pm

De zomer is gearriveerd!

Zoals iedereen vast wel is opgevallen, heeft Kanto weer een nieuw jasje gekregen. Het is immers zomer! Er zullen hier en daar nog wat kleine aanpassingen gedaan worden. Zie je een foutje? Meld het me! Ook feedback over de lay out hoor ik graag.

Yours truly,
Your loving admin
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Mededelingen - Pagina 3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Emptydi nov 01, 2016 2:03 pm

Update

Aangezien mensen dit forum blijkbaar nog niet compleet vergeten zijn, zal ik bij deze even schoon schip maken.

De huidige Team Ayumu verhaallijn is afgesloten. Het Team heeft zich terug getrokken in hun hoofdkwartier en zal de komende tijd niet actief zijn. Tot nu toe is er in het publiek nog niet bekend dat de Ayumu Corporation ook maar iets te doen had met de ontploffing en aangezien Ayumu Corp. veel geld zal steken in de wederopbouw van de Power Plant, is de kans klein dat de grote massa's er ooit wat van zullen horen..

De Power Plant is ontploft en op het moment niet meer werkzaam. Het gebied is gesloten voor onbevoegden en er worden noodgeneratoren opgesteld in elke stad van Kanto. Dit betekend wel dat er gebieden zijn die erg weinig of zelfs helemaal geen stroom hebben de komende tijd!

Alle gestolen Elektrische Pokémon zijn ontsnapt en zullen terugkeren naar hun Trainers. Sommigen zullen gewond of verzwakt zijn, anderen elke moe en stoffig. Je mag natuurlijk een post maken over de terugkomst van je Pokémon!

Verder zou het leuk zijn als het forum eerst weer wat op gang komt met casual topics, waarna ik zal kijken of het format van de gyms en contests misschien aangepast moet/kan/zal worden.

Yours truly,
Your loving admin
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Mededelingen - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Mededelingen Mededelingen - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mededelingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Bulletin Board-