Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Joël Jones
Joël Jones


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 69
Poképoints : 25
Reputatie : 1
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 5:04 pm

Ja, zo is hij heel mooi! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 6:03 pm

Ik kwam op de site en ik dacht eerst: 'Huh? Wat is dit? Heb ik iets verkeerd getypt?' Daarna bedacht ik me pas dat dat dus die nieuwe welkomstpagina was xD
Hij is trouwens wel echt heel gaaf, zo met die pokéballs :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 6:16 pm

Thank yooou =D Ben altijd zo blij met complimentjes, haha! Vooral als er veel werk in zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 6:26 pm

Indeed, het was even schrikken toen ik de welkomspagina ineens zag, terwijl het eerder die dag er nog niet opstond. Anyway, good job, Carla! ='D
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin Mace
Justin Mace


Profiel Vrouw Leeftijd : 29
Aantal berichten : 17
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 7:16 pm

@Freedje; I know you too *Kappa*
@Carla; Via Kickstart (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 8:11 pm

Ja, zag je daar net weer rondhuppelen ja Razz Topper n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 8:32 pm

Wauw, ineens ben ik blijer dan ooit dat KE een gezellige en hechte community heeft, waarin er min zo moeilijk iemand afgekat wordt, het niet 'normaal' is dat er veel aan IC(In Character, chatRPG'en) gedaan wordt en posten zeer traag gaat, dat nieuwelingen niet afgemaakt worden en dat niemand negeert wordt. *knuffelt KE&Leden* Dit is echt veel beter dan een ander RPG aar ik maar hoogstens 2 weken op zat en na twee opmerkingen bij een discussietopic gelijk (voor mijn gevoel) van dat forum weggejaagd werd.
Pfoe, leve KE :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 9:24 pm

*knuft Olga* Je bent hier meer dan welkom! Had het er toevallig vandaag met Freedje over. Omdat ik zelf ook wel buitengesloten ben op fora, ben ik er heel alert op dat iedereen hier betrokken en welkom is (: Toch vervelend dat het niet op elk forum zo is Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 9:45 pm

Ik ben echt blij dat te horen(=D), en dat is dan inderdaad aardig toevallig. Beetje suf om met de vingers naar fora te zitten wijzen, maar als ik qua ervaring twee forumRPG's moet opnoemen waar dat voor mijn gevoel momenteel gaande is, dan WC en Starshine Academy. Vooral dat laatste, meest recent genomen. Daar had ik mijn verdere mening toegelicht bij Rolo en Tomas.Er is wel echter een zeer simpele verklaring voor, de community is gewoonweg te groot en er zitten een boel mensen in die nieuwelingen niet tolereren, of ten minste, nauwelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 9:47 pm

Drie hoeraatjes voor KE en Carla! Very Happy
No but seriously, Car, je hebt een geweldig forum neergezet en ik ben blij dat ik er deel van uit mag maken. Je werkt er hard aan (en dan wijs ik even naar de codes die je altijd typt om het mooi uit te laten zien en de handhaving om de ervaring wat aangenamer te maken), dus dat verdient wel even zijn complimenten hoor :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 10:11 pm

Wat zijn jullie lief vandaag! Moet er echt gewoon bijna van huilen! Dankjulliewel, ik hoop dat deze fijne sfeer nog lang blijft en dit niet alleen een RPG is voor jullie, maar ook een plek waar jullie je problemen kwijt kunnen en plezier kunnen maken. I love all of you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Light Yagami
Light Yagami


Profiel Man Aantal berichten : 79
Poképoints : 18
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 jaar oud
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 10:35 pm

*steekt na dingen gehoord te hebben hier zijn hoofd om de hoek*
Dear Fella's, ik wil even wat rechtrrekken hier..
Pfoe heey, ik schrik even dat ik dit lees hier.
Ik ben geen afgevaardigde, maar wil wel even het een en ander duidelijk maken.
Olga, ik lees hier dit over SSA, en ga verder geen fora war ontketenen, laat wel heel duidelijk vooraan staan dat SSA altijd supervriendelijk is tegen nieuwelingen, en we zeker je niet uitkotsen. Je brengt alleen op SSA een punt in (nota bene in het discussie forum.) waarbij je een uitgesproken mening geeft over de cummunity. Deze cummunity heeft jou een warm welkom gegeven, en gaat er van uit dat jij ook tegen commentaar kan, als jij commentaar uit in een discussie topic. Ik vind het betreurenswaardig dat je dit dan zo op nota bene een ander forum "oplost". Ik hoop dat dit verder met een sisser afloopt, de RPG'ers in NL en BE komen namelijk de laatste tijd veel te close bij elkaar dat te laten verpesten door een situatie als dit. Laat het nogmaals duidelijk zijn dat een ieder welkom is op SSA, en ook dat ik het sonde vind om dit te lezen.
Kisses and hugs, Sander
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 10:45 pm

Light Yagami schreef:
*steekt na dingen gehoord te hebben hier zijn hoofd om de hoek*
Dear Fella's, ik wil even wat rechtrrekken hier..
Pfoe heey, ik schrik even dat ik dit lees hier.
Ik ben geen afgevaardigde, maar wil wel even het een en ander duidelijk maken.
Olga, ik lees hier dit over SSA, en ga verder geen fora war ontketenen, laat wel heel duidelijk vooraan staan dat SSA altijd supervriendelijk is tegen nieuwelingen, en we zeker je niet uitkotsen. Je brengt alleen op SSA een punt in (nota bene in het discussie forum.) waarbij je een uitgesproken mening geeft over de cummunity. Deze cummunity heeft jou een warm welkom gegeven, en gaat er van uit dat jij ook tegen commentaar kan, als jij commentaar uit in een discussie topic. Ik vind het betreurenswaardig dat je dit dan zo op nota bene een ander forum "oplost". Ik hoop dat dit verder met een sisser afloopt, de RPG'ers in NL en BE komen namelijk de laatste tijd veel te close bij elkaar  dat te laten verpesten door een situatie als dit. Laat het nogmaals duidelijk zijn dat een ieder welkom is op SSA, en ook dat ik het sonde vind om dit te lezen.
Kisses and hugs, Sander

Tja, verder was de welkomst redelijk geweest, maar ik kan wel tegen commentaar indien deze niet te ruw gegeven is. Het kon iets subtieler en na enkele reactie's was het al aardig doorgedrongen dat het punt dat ik opnoemde een gevoelig puntje was in de community, maar als nieuweling wist ik dat niet helemaal, buiten de IC-topic discussietopic. Het is naar dat ik dit verder moest toelichten op een ander RPG, maar ik had even geen idee hoe ik op de gepijnigde reactie's betreft de IC moest reageren en de soms vrij ruwe manier waarop iets gebracht werd. Moet ik dan net zo ruw terug reageren? Volwassen doen en het negeren? Even zwijgen, leek mij het beste om het punt iets te laten rusten. Niet dat ik geheel met SSA verder stop, or something, maar dat ik er even afstand vanaf neem, dat hoogstwaarschijnlijk wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Light Yagami
Light Yagami


Profiel Man Aantal berichten : 79
Poképoints : 18
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 jaar oud
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 10:53 pm

Volwassen: naar een ander forum rennen en daar SSA de grond in boren.

Met dit laatste argument sluit ik hier Kanto-experience weer af. Nogmaals mijn bedoeling is niet om een forum war te ontketenen. Ik vond dat er op z'n minst wel wat tegenspraak mocht komen voordat je SSA hier finaal de grond in stond te boren.

More Hugs and Kisses!

Sander
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 10:56 pm

Tja, ik hield het persoonlijk. Anderen moeten het voor zichzelf judgen, ik dwing niemand ertoe. Duidelijk had ik er wel bij gezegd dat het echt mijn mening was en niemand dezelfde hoeft te hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 11:26 pm

Sander, ik snap dat je je misschien geroepen voelt om hierop te reageren, maar zou je dit in het vervolg via PM willen doen? Ik vind het niet prettig dat dit soort dingen in het kletstopic worden besproken. Daarnaast is KE er ook voor mensen die zich even niet prettig voelen, dus als Olga hier even haar hart wil luchten, moet ze dat gewoon doen. Het was niet eens gemeen bedoeld, het was gewoon een gevoel dat ze had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Kaepernick
Liam Kaepernick
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 35
Poképoints : 1
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 26 years old
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 11:27 pm

Nu nog een FC vinden en de char sheet invullen. Hopelijk mag ik hier al wel posten ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 11:28 pm

Hallo! Natuurlijk Razz We doen verder niet echt aan faceclaims, dus je moet maar gewoon even kijken wie welk karakter gebruikt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Kaepernick
Liam Kaepernick
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 35
Poképoints : 1
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 26 years old
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyzo feb 09, 2014 11:32 pm

Ah dat is wel leuk, ik heb wel iemand in gedachte, maar daar moet ik nog een leuk plaatje voor vinden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma feb 10, 2014 9:10 am

Sander, met alle respect, maar Olga heeft het recht om een eigen mening te hebben. Net zo zeer als jullie. Dat ze haar hart hier lucht in plaats van op SSA, bewijst maar weer eens dat ze zich hier prettiger voelt dan op het desbetreffende forum. Bovendien geef ik Olga gelijk betreft het 'subtiele' gedrag van sommige leden op dat forum, want ik heb het topic gezien en ik moet eerlijk bekennen dat mijn handen zeer begonnen te jeuken bij het zien van het commentaar wat hier en daar gegeven werd. Ik had bijna het stof van mijn oude account afgeblazen om er zelf op te kunnen reageren. Dat heb ik niet gedaan, want het zijn mijn zaken niet.

Verder sluit ik me aan bij Carla; gelieve via een pm doen de volgende keer. Zo lijkt het juist of je wel een forum war probeert te ontketenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma feb 10, 2014 9:27 am

Ik moet me heel erg inhouden om me er niet mee te gaan bemoeien XD Leer er gewoon mee leven dat iedereen een andere definitie heeft van gezelligheid en zo...

@Liam: welkom op Kanto! Very Happy (of heb je hier al een ander account en ken ik je al... nee toch?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma feb 10, 2014 1:50 pm

Ik kan echt neit wachten tot het lente is, de lente skin word zo pwetty =D

Hmm, word het weer tijd voor een contest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sishuri Kaimia
Sishuri Kaimia


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 354
Poképoints : 147
Reputatie : 9
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Years
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma feb 10, 2014 5:05 pm

Welkom nieuw lid! :DD

@Olga;;
Tja, op WC is het soms inderdaad wel een beetje dat je iemand moet zijn om er echt bij te horen (': Maar dat komt bij van die grote fora, hier op KE is alles veel overzichterlijker :'3

En nu proberen om te posten, want ik voel me zo inactief :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam Kaepernick
Liam Kaepernick
Volwassene

Profiel Vrouw Aantal berichten : 35
Poképoints : 1
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 26 years old
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma feb 10, 2014 5:26 pm

Dankje en inderdaad ik ben hier nieuw Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Emptyma feb 10, 2014 7:24 pm

Welkom Liam op KE,

Nogal ongemakkelijk moest het voor je zijn om net op een aardig verkeerd moment binnen te komen vallen ^^"
Maar wees verder welkom hoor, de naam is btw. Olga en als je verder nog vragen hebt, stel je ze gerust. We bijten niet x'D

@Soof; Dat 'iemand' zijn kan tegenvallen ^^" (Hoewel ik Wazoula in real had gemeet, gnagnagna >D)
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 8 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2015-