Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyzo aug 03, 2014 8:39 pm

Oké, pokémon zijn misschien toch iets minder beschermd in de pokémon serie dan ik dacht, kijk wat Ash' pokédex in aflevering 49 zegt over Farfetch'd:
"Farfetch'd, a Wild Duck Pokémon. Farfetch'd makes a delicious meal, especially when cooked with leek. Because of this, Farfetch'd is nearly extinct."
Terug naar boven Ga naar beneden
Denys Coeur
Denys Coeur


Profiel Vrouw Aantal berichten : 49
Poképoints : 12
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 19 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyzo aug 03, 2014 9:37 pm

Oja, dat had ik inderdaad eens ergens gezien in een Pokémon filmpje. De Pokedex entries blijven echter zwaar duivels, zoals hier goed te zien is:


&Ik ben echt bezig met een postmarathon vandaag; ik heb al zes posten gemaakt. Dat lijkt weinig voor sommige, maar voor mij is dat behoorlijk veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyzo aug 03, 2014 10:18 pm

Haha, ja, soms lijkt Gamefreak echt te vergeten dat het spel bedoeld is voor kinderen xD J-Witz heeft veel leuke filmpjes btw, check hem maar op YT (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayne Sphere
Kayne Sphere


Profiel Vrouw Aantal berichten : 98
Poképoints : 55
Reputatie : 15
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyma aug 04, 2014 7:16 am

Ik kan me nog herinneren dat één iemand - weet niet of hij het is, heb het filmpje zelf niet gezien - iets had opgemerkt over één of andere zin die gezegd wordt vlak bij dat paleis in Pokémon X and Y dat nogal dirty zou overkomen. Als je zo naar dat paleis gaat, Route 6 of Route 7, heb je zo in het begin allemaal hoog gras waar je ook dat zwaard - ben z'n naam kwijt - kunt vangen. Als je daar naar rechts gaat, praat er een meisje tegen je en die zou schijnbaar nogal iets dubbelzinnigs zeggen. Ook niet echt voor kindertjes geschikt lijkt me Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyma aug 04, 2014 7:54 pm

xD Maar dubbelzinnig kan op zich wel, omdat kinderen toch niet doorhebben dat het dubbelzinnig is? Meestal zijn dat juist leuke grapjes richting de volwassenen die het spel spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayne Sphere
Kayne Sphere


Profiel Vrouw Aantal berichten : 98
Poképoints : 55
Reputatie : 15
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyma aug 04, 2014 9:58 pm

En dan heb je nog de Lavender Town theme.. ik weet dat er veel mythes rond bestaan, maar ik geloof echt dat je helemaal doorgedraaid kan worden, zeker als kind, als je er té lang naar luistert. Ik krijg al de rillingen als ik weet dat ik Lavender ga passeren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydi aug 05, 2014 11:12 am

Zo, ik kom ook maar eens even kijken. Hoi!
En straks nog aan mijn karakterkaart werken c:

*stort zich meteen in het gesprek* De Pokémon Adventures manga is nog heftiger. Pokémon en trainers kunnen daarin doodgaan en de Elite Four is niet te vertrouwen. De personages zijn wel interessant though.
Eerst vond ik de Lavender Town muziek ook maar niets, zeker niet met al die verhalen die het internet rondgaan. Gek genoeg kan ik er nu wel tegen en vind ik het zelfs wel mooi... XD
Edit: Of in ieder geval op de fluit. De noten zien er ook vrij normaal uit xD https://www.youtube.com/watch?v=DRbSPwhFuws
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Köhler
Vincent Köhler


Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 205
Poképoints : 118
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydi aug 05, 2014 12:54 pm

@Ralph: Mag ik je identeit raden? Mevrouwtje weerwolvin?
En klopt, een van de eerste pagina's die ik vroeger tegen gekomen was van het opengesneden Arbok in de Pokémon Tower.Niet heel erg smakelijk, maar de rest van de manga is immers ook niet heel 'vriendelijk'. Blijft leuk however. En dat muziek daar, ik was er eerst ook bang over, maar ik ben immers geen 8-jarig kind die daarvan in paniek zou raken, hehe.

&Verslaafd aan Sims 2, en na twee dagen spelen kan ik het plotseling niet openen, terwijl ik veel progress gemaakt heb. Zo frustrerend, maar nu maar even Sims 3 dus maar downloaden, again, maar met Torrents or something? Ik ben er een noob in en volg gewoon de tutorials op Yutube. Always handy, maar om Sims 3 nog op tijd geïnstalleerd te hebben kan ik niet op mijn laptopwerken,omdat dan de snelheid afneemt. Dus nu achter mijn oude PC(TV was saai).
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydi aug 05, 2014 1:02 pm

Welkom Ralph =D Je ava komt me bekend voor :p

Hmmm Pokémon Adventures manga? Dat ga ik maar even opzoeken n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydi aug 05, 2014 1:24 pm

@Vincent: Yup. Laat me raden, jij bent mevrouw weerwolvin #2?
Die Arbok ziet er inderdaad niet erg... 'kindvriendelijk' uit. Ergens in een latere manga is er ook iets met een weggerukte arm, maar ik heb geen zin om verdere spoilers weg te geven c:

@Brendon: Bedankt ^^ Tja, sommige faceclaims zijn best herkenbaar... xD
Pokémon Adventures is echt een aanrader, ik heb de eerste 7 delen van de R/B/G/Y arc uitgelezen. De manga is meer gebaseerd op de games dan de anime, ook al zijn er hier en daar wat aanpassingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydi aug 05, 2014 10:29 pm

Oeh, die manga wil ik ook wel lezen (niet vanwege de opengesneden Arboks en afgerukte ledematen, hoor xD)
Ik heb om heel eerlijk te zijn nog nooit een echt pokémonspel gespeeld (alleen Mystery Dungeon), maar ik heb wel HeartGold op mijn verlanglijstje staan :3 Maar voor die muziekjes enzo ben ik niet echt bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydo aug 07, 2014 7:40 pm

De manga is op die Arbok en losse arm na erg leuk, geloof me xD
HeartGold is echt een aanrader. Het is zelfs één van mijn favoriete Pokémonspellen en het leuke is dat je in de post-game ook nog naar Kanto kan gaan en daar alle gymbadges halen (dan heb je dus 16 badges in plaats van 8 ) ^^

Heeft iemand trouwens zin in een topic met Ralph? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Denys Coeur
Denys Coeur


Profiel Vrouw Aantal berichten : 49
Poképoints : 12
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 19 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydo aug 07, 2014 8:48 pm

@Ralph: Klopt, mede-weerwolvin c:
En zullen wij anders een topicje houden? Ik heb Olivia nog vrij en ze moet bovendien toch actiever worden van de paar accounts die ik heb en misschien kan ze wat van hem leren? Smile
Maar wil jij hem dan maken? Op het moment ben ik moe van het strand, hehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptydo aug 07, 2014 9:08 pm

@Denys: Ah, weerwolvinnen. De beste manier om iemand te herkennen op een ander forum :')
En dat is prima. Ik zal morgen het topic maken, als de zaak "weerwolvin vs weerwolvin" is afgehandeld c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyvr aug 08, 2014 6:39 pm

Thehe, morgen maar weer eens mijn post-list bijwerken, denk ik :f:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyvr aug 08, 2014 8:09 pm

#Anja: Zet mij maar als number one priority, hahaha xD Joke Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyza aug 09, 2014 9:45 am

Haha, well, ik denk dat ik eerst met Hiro ga posten, dat is makkelijker XD Maar eerst andere stuff afronden. Als After Effects en Photoshop nou een beetje meer mee wilden werken... <_<
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyza aug 09, 2014 2:08 pm

En je alvast voorbereiden voor een bange, van slag zijnde Alexis als haar Pokémon eenmaal gestolen is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyza aug 09, 2014 2:27 pm

God, Hiro xD Je geld of je Pokémon? Really? xD Freedje, je mag ZInan wel godmoden dat hij geërgerd naar Hiro kijkt, als hij dat zegt xD

I need to post more. Maar heb echt bij vlagen inspiratie. Het tekenen gaat me een stuk beter af de laatste tijd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyza aug 09, 2014 2:36 pm

Brendon Mayon schreef:
God, Hiro xD Je geld of je Pokémon? Really? xD
Oké, dat is gewoon geniaal :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyma aug 11, 2014 7:51 am

...Ik was er echt zwaar van overtuigd dat we hier een schoptopic hadden. Maar ik kan hem niet vinden, dus blijkbaar niet? x'D Either way... Rolo... *zet puppyoogjes op* Zou jij hier willen posten? (a) Hoeft geen briljante post te zijn ofzo, en je mag het gevecht van mij best gelijk afronden als je niet verder wilt met het topic ofzo.  Razz 
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptywo aug 13, 2014 4:21 pm

Zo, heb de HP-bars toegevoegd bij mijn gevecht met Vincent en ik moet zeggen; het is fijn! Het kost wel even tijd, want je moet echt nadenken over hoeveel procent er dan af moet bij de aanvallen die gedaan worden, maar het maakt alles wel heel inzichtelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Vegas
Alexis Vegas


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 519
Poképoints : 122
Reputatie : 37
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptywo aug 13, 2014 7:44 pm

Ik hoop dat mijn Gymgevecht met Aiden heel lang gaat duren, want als ik ergens slecht in ben, dan is het in inschatten, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyvr aug 15, 2014 7:02 pm

Ik heb weer tijd om te posten, oftewel: inspiratie voor KE? Poef weg. -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Wild
Olivia Wild


Profiel Vrouw Aantal berichten : 138
Poképoints : 85
Reputatie : 11
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 14 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Emptyvr aug 15, 2014 7:38 pm

Dat gevoel ken ik, maar dan voor meerdere fora. Of juist dat je van ruim vijf topics, altijd inspiratie hebt voor één. Ook aardig frustrerend al is dat ene topic wel leuk en/of spannend, hehe.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 31 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2015-