Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptyma sep 01, 2014 10:15 am

@Car: ja, als je hem relative neerzet, komt hij weer binnen de bodyline te staan, maar door hem dan een negatieve right-margin mee te geven die dezelfde waarde heeft als de breedte van de widgets (zo uit mijn hoofd, weet even niet zeker of het helemaal klopt wat ik zeg qua afstanden XD) dan komt hij netjes naast het forum te staan. Als ik het zo in de element inspecter invul, zou het dan goed moeten werken.

Edit: je moet dan wel de right-waarde weghalen, en de top-waarde aanpassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptyma sep 01, 2014 12:53 pm

Okee, dat werkte soort van. De widgets verplaatsen idd naar rechts als ik hem instel op relative met een negatieve right marge, alleen blijft de body dan opgerekt. Dan heb je een lege strook aan de rechterkant waar de widgets eigenlijk horen te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptyma sep 01, 2014 1:24 pm

Hm.. nee.. de negatieve margin-right zou die ruimte juist weg moeten halen. Heb je niet per ongeluk de gewone "right" op een negatieve waarde gezet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptyma sep 01, 2014 2:28 pm

Ooow, oeps :$ Nu werkt het, haha! Bedankt (: Ook maar even een javascriptje erop gegooid zodat de widgets alleen zichtbaard zijn op de index :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptyma sep 01, 2014 2:37 pm

Nice Very Happy En no problem ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 02, 2014 5:25 pm



Lol xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 02, 2014 6:24 pm

God, dat is echt epileptisch om naar te kijken xD Funny though :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 02, 2014 7:10 pm

Oh gosh xD Daar kan ik niet te lang naar kijken/luisteren, straks krijg ik nog hoofdpijn :')

---
Mijn posts gaan woensdagmiddag en/of in het weekend komen. Waarschijnlijk gaat dat in ieder geval de komende weken zo door, aangezien ik pas om 4 uur namiddag thuiskom en dan doodmoe ben. En daarna ben ik weer met schooldingen/ontspanning/etc bezig, dus het worden echt alleen die drie dagen van de week voorlopig ^^" Tenzij ik miniposten ga maken, maar dat is ook niet leuk.

EDIT dat niets met het bovenstaande te maken heeft: Bij mij op school heeft iemand een a4'tje op de zijkant van een drankautomaat geplakt. Er staat een afbeelding op van Professor Oak met deze tekst:
"It's dangerous out there! Take one of these!"
Nu wil ik echt weten wie van de ong. 400 mensen op mijn school dat gedaan heeft. Wie het ook is, hij/zij is awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 02, 2014 7:50 pm

#Femke: Als het een knappe jongen is: marry him. Hahaha xD

--

Ook ik ga weer rustig aan moeten doen en mijn posten zullen soms minder snel volgen dan ik zou willen, maar zoals jullie weten doet den deze hier altijd braafjes haar best ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Denys Coeur
Denys Coeur


Profiel Vrouw Aantal berichten : 49
Poképoints : 12
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 19 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 02, 2014 8:09 pm

De mijne lopen vertraging op, gezien mijn school weer begonnen is en de vrij tijd die ik weet te krijgen, liever besteedt voor ontspanning. De momenten dat ik kan posten zullen vooral op de vrijdagen en weekenden zijn, de rest van de week amper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 02, 2014 8:13 pm

Denys Coeur schreef:
De mijne lopen vertraging op, gezien mijn school weer begonnen is en de vrij tijd die ik weet te krijgen, liever besteedt voor ontspanning. De momenten dat ik kan posten zullen vooral op de vrijdagen en weekenden zijn, de rest van de week amper.

Dat moet besteed zijn Razz Jij zo lief om mij te corrigeren, ik zo lief om jou te corrigeren :3 En succes met het posten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Denys Coeur
Denys Coeur


Profiel Vrouw Aantal berichten : 49
Poképoints : 12
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 19 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 02, 2014 8:21 pm

Zag ik al nadat ik het geplaatst had, maar ya know that I'm lazy >>
EDIT: Oja, ik had je gecorrigeerd in een post, right? *was al vergeten*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptywo sep 03, 2014 10:10 am

Guys, al die redenen om niet te kunnen posten... Dat hoeft niet gemeld te worden hoor. We hebben het allemaal wel eens druk en RPGen doe je gewoon voor de fun. Voel je dus niet gedwongen om te moeten posten binnen een bepaalde tijdslimiet ofzo :')

Ahh, mijn rooster is zo lekker rustig. Ik hou ervan <3 (tot nu toe)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptywo sep 03, 2014 2:13 pm

Mitsu Hotaka schreef:
Guys, al die redenen om niet te kunnen posten... Dat hoeft niet gemeld te worden hoor. We hebben het allemaal wel eens druk en RPGen doe je gewoon voor de fun. Voel je dus niet gedwongen om te moeten posten binnen een bepaalde tijdslimiet ofzo :')

Ahh, mijn rooster is zo lekker rustig. Ik hou ervan <3 (tot nu toe)

Haha, ik heb altijd het gevoel alsof ik zoiets per se moet melden xD Maar dankjewel <3

--

School is al drie dagen bezig en ik heb er nu al een hekel aan. Ik wil terug vakantie xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptywo sep 03, 2014 4:16 pm

Ugh, school gaat ook al meteen geweldig bij mij. Maandag was prima, hoewel ik een soort insomnia heb op het moment, maar dinsdag heb ik accounting gemist door een roosterwijziging. Vandaag verslapen, PBL gemist (terwijl ik voorzitter moest zijn T__T ) en toen ik accounting wilde inhalen stond ik bij het verkeerde lokaal en wist ik niet waar ik anders heen moest. Yeah, doing great here..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptywo sep 03, 2014 4:23 pm

Ik heb ook de neiging om zulke dingen helemaal te gaan uitleggen, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is... ^^"

School gaat eigenlijk best goed bij mij. Mijn klas heeft vandaag voor de eerste keer Duits gehad, terwijl ik dat al een jaar gehad heb in Nederland. Voor mij was die les puur entertainment :'D

---
En dit hing dus op de deur van de eetzaal bij mij op school... Ik heb de Charmander rechts gepakt. School is meteen leuker voor mij xD
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptywo sep 03, 2014 4:58 pm

Ik ook wel hoor, daar niet van, maar uiteindelijk denk ik 'nah, als ze me echt missen dan vragen ze me wel op Skype ofzo xd'

Aww guys, nee! /gooit alle dekens en pokemon spellen jullie kant op
@Femke; Wow. Dat is echt awesome. Bij ons hingen twee jaar geleden de notes uit Slender in onze kantine xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Denys Coeur
Denys Coeur


Profiel Vrouw Aantal berichten : 49
Poképoints : 12
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 19 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptywo sep 03, 2014 7:09 pm

Ik vind het nogal beleefd om dat even te melden, vind ik zelf.
---
En mijn eerste schooldag was de kick-off van een project, maar zoals vele weten ben ik erg argwanend en kan ik een controlfreak zijn. Op het eerste gezicht had ik ook weinig vertrouwen in mijn projectgroep, maar toen ze de dag erna kwamen opdagen bij een afspraak die we gemaakt hadden en we vooruitgang met een opdracht boekte was ik al uitermate tevreden. Besef wel dat dinsdag mijn vrije dag was. Vandaag had ik dan de overige drie vakken, elk een hoorcollege, en eindelijk weet ik wat ik ervan kan verwachten, maar we krijgen direct een boel opdrachten. De vakken lijken echter wel vrij boeiend Smile. Voor de rest is mijn rooster ook fijn: elke vrijdagvrij t/m Leid's ontzet. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptyvr sep 05, 2014 11:34 pm

Ik kan er niet tegen dat ik steeds tegen mezelf zeg; "en nu ga ik posten" en vervolgens doe ik het niet. God damn it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 09, 2014 5:43 pm

Mitsu Hotaka schreef:
Ik kan er niet tegen dat ik steeds tegen mezelf zeg; "en nu ga ik posten" en vervolgens doe ik het niet. God damn it.
+1

Heb ik ook echt enorm last van... En ik wil van alles voor de site, maar kan zelfs daar me niet toe zetten D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph Edel
Ralph Edel


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 102
Poképoints : 39
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 09, 2014 6:56 pm

Same here. Ik heb steeds ideeën om in een post te verwerken, maar als ik er aan wil beginnen... Da's een ander verhaal...
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 09, 2014 7:01 pm

Ik heb ook steeds de neiging om aan jullie te vragen 'wat missen jullie op/aan de site?', maar volgens mij is het vooral postende mensen en activiteit wat er mist xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 09, 2014 9:20 pm

Het is ook vooral dat school een rotperiode is om twee verhalen te moeten onderhouden en drie RPG's, voor mij dan toch... en ik zit nu ook met de rijlessen omdat ik binnenkort een rijexamen moet gaan afleggen.

Anyway, ik ben vandaag door een wesp gestoken in mijn nek... hij was in m'n haar vast blijven zitten, de rotzak ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptydi sep 09, 2014 9:26 pm

I'm not blaming anyone! Maar mis het wel hoor, de tijd dat RPGs zo levendig waren dat je eerst een half uur aan het bijlezen was :p

Stoute wesp D: Dat is echt naar Freedje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Emptywo sep 10, 2014 10:31 am

De site is perfect Car en het is hier nog steeds gezellig hoor! Het is alleen dat ik een beetje een dipje heb met mijn karakters hier en dat ligt geheel aan mezelf :T

Breek die wesp z'n benen.

Iemand geef Tomas een award voor zijn post met Syl omg.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 33 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2015-