Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 The Search Continues..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Mark Evans
Mark Evans


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 217
Poképoints : 42
Reputatie : 39
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptyzo jan 25, 2015 7:43 pm

Mark grijnsde wat ongemakkelijk toen Shiyo hem stotterend bedankte. Hij mompelde een wat zachte graag gedaan terug en liet zijn ogen even op het andere armbandje dat op de tafel lag rusten. Mark had het nooit echt op sieraden gehad enkel zijn horloge en ketting met zijn dogtags om zijn nek. Dat was eigenlijk het enige dat hij altijd om had nooit echt een armband of iets in die richting. “Heb je... Heb je hulp nodig met de jouwe?” weerklonk de stem Shiyo toen en Mark keek haar aan die het armbandje net van de tafel af wilde halen. En zijn spullen langzaam op te ruimen. “Nou ja straks, ik ruim eerst deze zooi hier op en trek dan me even aan,” grijnsde Mark naar het meisje en pakte zijn tas die hij vlak naast Toby neer plantte, die schrok en half van de tafel af dreigde te vallen. Het fotoboek dat nog open op tafel lag pakte hij er voorzichtig vanaf en deed het dicht, daarna hij het in zijn tas. Uit zijn zijvak griste de jongen een plastic zakje om de lege ijs wikkels in te doen terwijl hij de dondersteen ook veilig opborg in zijn tas. “Pikapi,” piepte Toby en had alle papiertjes op de tafel verzameld, dat hij vol trots aan de jongen liet zien.

“Goed gedaan, jochie,” grijnsde Mark, nu ze toch bezig waren kon hij net zo goed een shirt aantrekken en dan was het nog enkel wachten op dat berichtje van Erik.Mark stond op van het bankje om een shirt uit zijn tas te halen maar trok een gezicht toen hij zijn pijnlijke rib weer voelde. Hij had geen zin om er constant aandacht aan te besteden en zocht in zijn tas naar zijn blauwe voetbalshirt. “Ik hoop trouwens niet dat je het erg vind dat Sylvia met ons meegaat,” zei Mark tegen Shiyo en keek even op van zijn zoektocht naar zijn shirt, om haar aan te kijken. Hij kreeg een kleine grijns op zijn gezicht waarbij hij automatisch een van zijn ogen dichtkneep en vervolgens onder zijn neus wreef met zijn vinger. Ondertussen had hij zijn shirt weten te vinden en trok het vervolgens over zijn hoofd waarbij hij net iets te snel handelde en hierdoor een pijnlijke steek door zijn rib voelde gaan. Mark ging uit reactie op de pijn weer terug op het bankje zitten en duwde zijn hand tegen zijn pijnlijke rib, al zou het niet echt helpen als hij dat zou doen.

Toby wilde bezorgd naar hem toe lopen maar zag toen het armbandje liggen op het tafelblad. Hij kreeg snel een idee. De jongen was sowieso nu wel klaar met zichzelf aan te kleden dus nu kon Shiyo best dat armbandje bij hem omdoen. De Pikachu grijnsde lichtjes en liep op het sieraad af die van het blad pakte, daarna liep hij naar Shiyo toe en reikte het haar aan. “Pi-pikachu,” glimlachte hij naar de brunette en wees vervolgens naar Mark met zijn vrije pootje. Die was inmiddels alweer recht gaan zitten dus dat kwam wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda


Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptyzo jan 25, 2015 9:21 pm


Reign supreme? In your dreams. You’ll never make me bow.
De reactie van Sylvia’s Growlithe was heel anders dan die van Toby was geweest. Dodger wilde dus graag evolueren, bleek wel uit zijn veelbetekende gezichtsuitdrukking. Chiaki was blij dat ze niet alleen de blondine, maar ook haar pokémon een plezier met het cadeautje deed. Het ging er namelijk ook om wat je team wilde en dat was prima in balans bij Sylvia. Misschien dat het voorval met Mark en zijn Pikachu haar aan het twijfelen had moeten brengen, maar ze had genoeg tijd besteed met de twee om te weten dat Dodge inderdaad een Arcanine wilde worden. En dat was maar goed ook, want dan kon hij de kleine blondine nog beter beschermen dan hij nu al deed. Dat was eigenlijk het enige waar Chiaki zich zorgen om maakte. Of Sylvia wel goed op zichzelf zou passen zonder de brunette erbij. Natuurlijk onderschatte de zestienjarige haar vriendin niet. Ze wist heus wel dat Syl dit voor zichzelf zou doen als het erop aankwam, maar ze was er veel liever bij. Helaas was dit momenteel geen optie.

De twaalfjarige scheen moeite te hebben met een gepaste reactie te bedenken. Chiaki wachtte geduldig tot de spraakzaamheid bij haar was weergekeerd. Sylvia bleek echter emotioneler dan de brunette in eerste instantie had verwacht en begon met trillende stem te spreken. “Dat hoeft niet,” begon Chi toen, een bezorgde frons op haar gezicht. “Je hoeft me niet te bedanken.” Ze legde haar hand op de blondine haar schouder en luisterde aandachtig naar wat het meisje te vertellen had. Die haalde tijdens het spreken het zakje weer tevoorschijn, waar ze niet veel later twee armbandjes uithaalde en die los van elkaar klikte. Vervolgens maakte ze eentje om Chiaki’s pols vast, die nu op haar beurt weer stilviel. Dit had ze eigenlijk niet verwacht van Syl. Waar had die het eigenlijk vandaan getoverd? Ze had totaal niks doorgehad. De zestienjarige vocht nu ook tegen haar emotionele kant, hoewel het niet tranen waren waar ze tegen vocht. Slechts de trillende stem waar Sylvia daarnet ook mee had liggen worstelen. “Als ik me alleen voel, dan zal ik naar het armbandje kijken en weten dat ik niet alleen ben,” sprak ze toen met een glimlach. Vervolgens legde ze haar armen weer om het meisje heen en gaf haar nu een veel betere, stevigere knuffel dan ze tot nu toe ooit had gedaan. “Jij ook bedankt voor alles.”


thank you Bae <3 of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiyo Hayame
Shiyo Hayame


Profiel Vrouw Aantal berichten : 131
Poképoints : 95
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 years
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptydi jan 27, 2015 6:45 pm


This ain’t goodbye. This isn’t where our story ends.
De jongen reageerde dat het straks kon, omdat hij zijn spullen wilde opruimen en een shirt aan wilde trekken. De brunette knikte begrijpend, terwijl hij opstond en inderdaad aan de taken begon die hij gemeld had. Shiyo keek in stilte toe hoe hij zijn Pikachu complimenteerde, waarop zij de papiertjes besloot te pakken en een prullenbak te zoeken. Het duurde echter niet lang voor ze er eentje gespot had, erheen was gerend en na de zooi te hebben weggegooid weer terug aan tafel was gekeerd. “Nee hoor,” sprak Shiyo verrast toen Mark haar iets vertelde. Ze glimlachte vriendelijk. “Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?” vroeg zij dit keer aan hem. Ze liet haar bruine ogen glijden naar de twee meiden, die in alle privacy met elkaar stonden te converseren. Toen zag ze dat Chiaki Sylvia een knuffel gaf. “Ik vind het alleen een beetje sneu voor Chiaki,” begon ze toen weer. “Ze keek niet echt al te vrolijk een paar minuten geleden...” Ze had het eigenlijk meer tegen zichzelf, maar het werd alsnog hardop gesproken. Of, nou ja, hard genoeg voor Mark om te horen. De brunette draaide haar hoofd richting haar vriend. “Laten we ons best doen om weer een keertje met haar af te spreken, oké?” Ze glimlachte nog een keer, dit keer op een zeer kinderlijke manier, terwijl ze toekeek hoe de jongen weer terug op de bank kwam zitten.

Een bezorgde frons baande zich een weg op haar voorhoofd toen ze merkte dat hij zijn hand tegen zich aan had geduwd; een indicatie dat hij ergens pijn had. Voor ze er echter iets over kon zeggen, kwam Toby haar kant opgelopen en reikte het armbandje van Mark naar haar uit. Oh, dat was waar ook. Ze beantwoordde de Pikachu zijn glimlach met eentje van zichzelf en pakte het bedeltje toen van hem over, waarop ze haar lichaam half naar Mark toedraaide en hem opdroeg zijn arm uit te steken. “Laat me je hand zien, soldaat!” sprak ze hem streng toe, terwijl ze probeerde een serieus gezicht te trekken. Het zag er vast en zeker alles behalve serieus uit, aangezien ze zichzelf forceerde om niet te grijnzen. Shiyo wachtte even totdat hij zijn arm liet zien en klikte toen het armbandje om zijn pols heen; iets wat, in tegenstelling tot de jongen daarnet, vrij gemakkelijk bij haar gebeurde. “Ziezo,” grijnsde ze schaapachtig naar hem.
thank you Bae <3 of Kickstart!

Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvia Evans
Sylvia Evans


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 41
Poképoints : 15
Reputatie : 28
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptyzo feb 08, 2015 3:26 pm

“Als ik me alleen voel, dan zal ik naar het armbandje kijken en weten dat ik niet alleen ben,” hoorde Sylvia Chiaki zeggen toen ze het armbandje om de pols van de brunette had vast gemaakt. Sylvia kreeg een glimlach op haar gezicht toen ze de armen van haar vriendin om haar nek voelde glijden. Sylvia volgde het voorbeeld van de brunette en duwde haar gezicht tegen de bovenarm van Chiaki.. zoals de blondine ook altijd bij haar broer deed. Op dat moment besloot Dodger dat hij mee wilde doen aan de knuffel, en sprong tegen de twee meiden op, waarop zijn trainer haar andere arm om die van Dodger sloot. Terwijl ze daar zo stond tegen Chiaki aan schoot het haar te binnen wat ze nou echt had willen zeggen.. net als Mark wilde ze haar eigen weg inslaan, hij had zijn eigen vrienden waarmee hij optrok en Sylvia wilde precies hetzelfde gaan doen maar ze wilde eerst even wat tijd in halen met haar broer, ervoor zorgen dat hij er weer bovenop zou komen. Zodra het kon wilde Sylvia met Chiaki door Kanto gaan reizen zoals haar broer met Shiyo ging doen, dat was wat ze wilde gaan doen.

Sylvia liet Dodger en Chiaki los, terwijl ze vervolgens een stap naar achter deed, waarna ze even haar groene ogen op haar broer en Shiyo richtte. Ze grijnste lichtjes toen de blondine naar haar broer het tortelduifje keek, waardoor ze moest grinniken. Bij de gedachte die in haar opkwam. Sylvia probeerde de blik van Chiaki te vangen waarna ze haar hand tot een vuist balde. “Weet je nog in Pallet Town toen je vroeg wat ik wilde gaan doen?” begon Sylvia langzaam en keek even naar de Growlithe die naast haar was gaan zitten, het meisje wierp een blik uit met haar Growlithe die door had wat ze van plan was. Hij had het op de momenten dat Sylvia alleen was met Dodger, zijn trainer had dat weleens in vertrouwen vertelt. “Ik wilde je dit al een lange tijd vertellen maar ik wilde wachten totdat ik het zeker wist,” ging Sylvia verder en zuchtte terwijl ze even naar Mark keek vanuit haar ooghoek. Met haar duim wees het meisje naar haar broer terwijl haar blik serieus werd. “Als ik zeker weet dat Mark zich oké voelt, wil ik met jou mee door Kanto, als je dat geen probleem vind.”


Laatst aangepast door Sylvia Evans op di feb 17, 2015 8:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Evans
Mark Evans


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 217
Poképoints : 42
Reputatie : 39
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptyzo feb 08, 2015 5:44 pm

Mark luisterde aandachtig naar de woorden van Shiyo die hem vertelde dat ze het sneu vond voor Chiaki. De jongen kon niet ontkennen dat ze gelijk had.. hij was blijkbaar niet de enige die had gezien dat de andere brunette er niet bij was met haar gedachte. Hoewel Sylvia wel de gewoonte had om niet helemaal eerlijk te zijn, om ergens mee in te stemmen met wat Sylvia eigenlijk zelf wilde. Dat had zijn zusje altijd wel gehad want keuzes maken vond het meisje gewoon ontzettend moeilijk. Het kwam erop neer dat hij het sneu voor beide meisjes vond. Mark toverde een glimlach rond zijn lippen en knikte vervolgens instemmend op de woorden van de brunette naast hem en stak zijn hand naar voren. “Ik vind het goed, wat jij Toby?” reageerde de jongen uiteindelijk op de eerdere woorden van Shiyo, waarop de Pikachu vrolijk op instemde.

Mark was blij om te horen dat hij er in ieder geval mee instemde.. ondanks dat de jongen niet precies wist hoe ze iets moesten afspreken nu hij tijdelijk was gestopt met Wedstrijden.. er waren vast genoeg andere mogelijkheden. Toby realiseerde zich blijkbaar meteen waar de jongen aan dacht en liet pardoes zijn oren omlaag zakken.. dat deel had Mark er nog niet bij vertelt. Hij was tijdelijk gestopt met Wedstrijden. “..Well.. ik moet je nog iets vertellen,” sprak Mark tegen Shiyo en wierp een blik met Toby uit die hem toe knikte. Ook besloot hij er niet omheen te draaien en het er gewoon uit te gooien. “..Ik ben gestopt met Wedstrijden,” voegde hij eraan toe. De rede had vooral te maken met de situatie thuis en dat hij inmiddels een heel ander doel had; dat was zijn vader vinden. Mark slaakte een diepe zucht toen zijn blauwe ogen even op de envelop van zijn zusje viel, dat nog op tafel lag. Zijn grijns was even van zijn gezicht gevallen.

Dit was echter van korte duur want Toby liep met het armbandje naar Shiyo toe.. die werd aangepakt door het meisje. Ze deed het sieraad om zijn pols en maakte het zonder problemen vast om zijn pols. “Ziezo,” sprak Shiyo toen met een schaapachtige grijns waarop Mark even dom naar het sieraad om zijn pols staarde. Toby sloeg grinnikend zijn pootjes voor zijn grijns zodat beide trainers dit niet te zien kregen. Mark zag dit echter wel en gaf de Pikachu een por in zijn ribben. Vervolgens kwam de jongen overeind van het bankje en bukte zich om de tas van zijn zusje te pakken en de envelop in haar voorvakje te duwen. Hij maakte aanstalten om naar Chiaki en Sylvia te lopen terwijl hij een trilling in zijn broekzak voelde. De jongen besloot later naar het berichtje te kijken. Mark pakte zijn eigen tas van de tafel en sloeg deze om zijn schouder. “Kom, dan gaan wij ook,” sprak Mark tegen Shiyo, terwijl hij naar haar kant van het bankje sjokte. Zijn pijnlijke rib begon weer zeer te doen zodra hij weer in beweging kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda


Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptyza feb 28, 2015 9:33 pm


Reign supreme? In your dreams. You’ll never make me bow.
Het extra gewicht op haar bovenarm ontging Chiaki niet. Ze ontving het echter met open armen, want een intieme knuffel als deze sloeg ze nooit af. Lichaamscontact was iets waar ze erg naar smachtte, zelfs als kind al, dus wanneer het zo in haar schoot werd geworpen als nu, nam ze het met gretige handen aan. De Growlithe van het meisje was schijnbaar jaloers genoeg om mee te willen doen aan de omhelzing en sprong dan ook tegen hun benen op. Chiaki grinnikte zachtjes en besloot om, net als Sylvia, haar arm om Dodger heen te sluiten. Ook hij had zijn steentje bijgedragen aan de band tussen haar en Sylvia en ook hij had op den duur eentje met de brunette gecreëerd. Ze had dan ook absoluut niks tegen de pokémon en vond het gebaar zelfs aandoenlijk.

Teleurstelling was wat haar overspoelde zodra Sylvia bij haar weg was gestapt. Dit was een volkomen normale emotie bij Chiaki, want die voelde ze dagelijks wel, maar ze zocht er daarom ook verder niks achter. Ze volgde de blik van Syl naar de tafel van Mark en Shiyo en moest toen ook even grijnzen van het aanzicht. Die twee waren wat dat betreft gemaakt voor elkaar, of niet soms? Betekende niet dat Chiaki niet genoot van het plagen. Iets waar Sylvia hoogstwaarschijnlijk ook geen genoeg van kon krijgen.

De blondine trok haar aandacht weer door te spreken, maar het was heel anders dan de brunette had verwacht. Het meisje klonk serieus, trok eenzelfde gezichtsuitdrukking en had vastberaden haar handen tot vuisten gebald. “Ja, dat herinner ik me nog wel,” reageerde Chiaki zodra ze eraan terugdacht. Het was inmiddels al een tijdje geleden, maar het was niet lang genoeg om haar geheugen uit te verdwijnen. Syl vervolgde haar verhaal en maakte uiteindelijk bekend dat ze later met de brunette mee wilde gaan. Dit nieuwtje maakte Chi iets te blij naar haar eigen mening, maar eerlijk gezegd kon haar dat niets schelen. Een brede grijns sierde de brunette haar lippen. “Nou dat vind ik eigenlijk een heel groot probleem,” reageerde ze sarcastisch. Vervolgens lachte ze. “Eerlijk gezegd is dat het beste nieuws wat ik in... Een hele lange tijd gehoord heb.”

Vanuit haar ooghoeken zag ze dat de overige twee naar hen toe kwamen lopen en Chiaki besloot dat het wel oké was om de aandacht op hen te vestigen. Maar niet voor ze er nog iets aan had toegevoegd. “Laat het me maar weten als het zover is,” sprak ze nonchalant, waarbij ze naar de blondine knipoogde. Vervolgens wees ze richting Mark en Shiyo. “Ze komen hier verder kleffen. Ik denk dat dit ons laatste afscheid is voor nu.” Het kwam er met iets meer moeite uit dan Chiaki eigenlijk gehoopt had, maar enig verdriet wist ze inmiddels wel te maskeren met een speelse grijns. Bovendien was het niet voor eeuwig dat ze Sylvia moest missen. Hun pad kruiste uiteindelijk wel weer. Toch?
thank you Bae <3 of Kickstart!

Terug naar boven Ga naar beneden
Shiyo Hayame
Shiyo Hayame


Profiel Vrouw Aantal berichten : 131
Poképoints : 95
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 years
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptyza feb 28, 2015 9:51 pm


This ain’t goodbye. This isn’t where our story ends.
Tot haar genoegen was Mark het met haar eens en stemde hij met haar in. Niet alleen dat, maar Toby en Tiko schenen het ook een goed plan te vinden. De brunette haar mondhoeken krulden omhoog tot een tevreden glimlach, maar die viel direct van haar gezicht toen Mark haar iets vertelde – of eigenlijk bekende. Shiyo was in eerste instantie verbaasd. Had ze het wel goed gehoord? Haar verbazing zette zich echter om in teleurstelling. En voor het eerst in een vrij lange tijd vergeleken de voorgaande twee jaar, voelde Shiyo woede in zich opborrelen. “Wat?” reageerde ze, de verwarring in haar toon te horen. Ze deed dan ook geen moeite om die te verbergen. “Maar je hield toch van wedstrijden? Waarom ben je er dan mee gestopt?” Was het omdat hij moeite had met het nieuws in zich opnemen? Ergens kon ze daar wel inkomen, kon ze het begrijpen, want ze had hetzelfde moeten doorstaan met haar droom om een trainer te zijn. Maar dat was tijdelijk geweest, dus Mark mocht van haar ook niet definitief stoppen met Contests.

“Dat is maar tijdelijk, toch?” vroeg ze vervolgens aan hem. Ze fronste lichtjes. “Als dit alles achter de rug is, dan ga je weer verder, toch?” Het enige wat tot nu toe haar mond verliet, waren vragen. Vragen omdat ze verbaasd was, omdat ze zekerheid wilde in het feit dat hij weer verder ging in de toekomst, wat dat dan ook te bieden had. Shiyo had geleerd dat je niet in het verleden moest blijven hangen, maar juist verder moest bouwen aan je toekomst. “Mark, je mag iets niet opgeven waar je van houdt, alleen maar omdat het even tegenzit. Ik weet dat ik niks mag zeggen erover, want ik heb precies hetzelfde pad bewandelt, maar... Beloof me asjeblieft dat je niet helemaal stopt. Asjeblieft?” Het klonk haast smekend. Sterker nog, dat deed het inderdaad. Maar Shiyo kon niet anders. Ze wilde niet dat hij zijn toekomst liet vergallen door zijn ouders. Dat zou Sylvia ook niet van hem willen en, hoewel ze dat niet wist, zou Chiaki dat al helemaal niet van hem willen. Die zou hem zelfs een klap verkopen, waarschijnlijk.

Mark stond vervolgens op van het bankje en vertelde dat ze naar die andere twee konden lopen. Shiyo gehoorzaamde en stond ook op, waarna ze Tiko van het tafeltje af tilde en hem in haar armen vasthield. Vervolgens begaven ze zich naar Sylvia en Chiaki, waar de brunette zich een beetje stil bij hield. Ze kende de twee meiden nog niet zo goed en hoewel ze niet per se verlegen was, wist ze op het moment gewoon niks tegen hen te zeggen.
 
thank you Bae <3 of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvia Evans
Sylvia Evans


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 41
Poképoints : 15
Reputatie : 28
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptydo maa 05, 2015 10:46 pm

Sylvia kreeg een vrolijke glimlach rond haar lippen toen bij Chiaki een glimlach op haar gezicht verscheen, toen de blondine haar voorstel had gesproken. Ze was blij dat de brunette haar lach weer liet zien want Sylvia zag haar vriendin toch veel liever lachen dan met een frons op haar gezicht. De blondine wierp een blik met Dodger uit die vrolijk zijn grijze ogen dichtkneep, met een grijns rond zijn snoet, althans het leek erop dat de Growlithe grijnsde met zijn tong uit de bek. “Nou dat vind ik eigenlijk een heel groot probleem,” hoorde Sylvia Chiaki op een sarcastische toon zeggen en grinnikte  om de woorden van de brunette, ze had niet veel meer dan dit verwacht van Chiaki, maar de volgende woorden brachten een zachte glimlach rond de lippen van Sylvia. Haar vriendin vertelde vervolgens dat dit het beste nieuws dat ze ooit had gehoord.

Even bracht dit wel een bezorgde blik in haar groene ogen toen ze naar het meisje keek, maar toch bleef de grijns op haar gezicht staan. Sylvia draaide haar hoofd een stukje opzij toen ze zag dat Mark op stond. “Laat het me maar weten als het zover is,” klonk de stem van Chiaki weer waarna Sylvia zich op de brunette richtte en een zelfverzekerde grijns op zette. “Ze komen hier verder kleffen. Ik denk dat dit ons laatste afscheid is voor nu,” hoorde Sylvia haar vriendin toen zeggen en schoot in de lach, door deze opmerking. “Voorlopig zit ik met dat kleffe gedoe van die twee opgeschept,” grinnikte Sylvia toen ze haar groene ogen op Mark en Shiyo richtte die naar hen toe kwamen gelopen.

Haar gezichtsuitdrukking werd weer wat serieuzer toen ze zich weer op haar volgende woorden concentreerde. “Geloof me dat is sneller dan je denkt, dat beloof ik,”sprak Sylvia waarna ze even naar haar schoenen keek en stak haar arm naar voren om deze belofte officieel te maken, toen ze met een zelfverzekerde blik naar de brunette keek. Dodger kefte instemmend terwijl hij vrolijk grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Evans
Mark Evans


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 217
Poképoints : 42
Reputatie : 39
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptyza maa 07, 2015 1:03 am

“Wat?” was de eerste reactie van Shiyo, toen hij op had gebiecht dat hij was gestopt met wedstrijden. Mark slikte eventjes omdat hij ergens wel de reactie had verwacht en in zichzelf teleurgesteld was. Hij vond het nog steeds een moeilijke beslissing die hij had moeten maken. De volgende woorden van meisje kwamen wat hard aan maar het was wel de waarheid.. ondanks alle twijfel die hij had gehad hield hij er nog steeds van om met zijn Pokémon op dat podium te staan. Hoe kon hij zich op iets concentreren als hij zijn aandacht er niet bij had..? de laatste wedstrijd die hij met zijn Butterfree had gedaan, was het bewijs ervan dat hij niet na had gedacht ondanks dat hij tweede was geworden. Het was voor nu een pauze en hij wist niet precies wanneer zijn comeback zou zijn.. hij moest kosten wat het kost zijn vader vinden en dat gedoe met zijn moeder af kunnen sluiten.Toen Shiyo vroeg of dit tijdelijk was, balde hij zijn hand tot een vuist en keek met een resolute blik naar het meisje naast hem.. terwijl hij bevestigend knikte. Daarna richtte hij zijn blauwe ogen op de brunette die er nog wat aan toevoegde op haar eerdere opmerking.

“Mark, je mag iets niet opgeven waar je van houdt, alleen maar omdat het even tegenzit. Ik weet dat ik niks mag zeggen erover, want ik heb precies hetzelfde pad bewandelt, maar... Beloof me asjeblieft dat je niet helemaal stopt. Asjeblieft?” sprak Shiyo waarop Mark zijn resolute blik van zijn gezicht liet glijden. Dat laatste klonk nogal smekend waardoor hij een schuldgevoel omhoog voelde kruipen. Hij had al teveel op moeten geven afgelopen.. waar hij van hield. Het duurde even maar toen trok Mark zijn mond eindelijk open. “..Opgeven..? Ik was niet van plan om helemaal te stoppen met wedstrijden.. Geloof me daarin alsjeblieft. Opgeven staat niet in mijn woordenboek namelijk,” reageerde Mark, hij grijnsde even maar besefte maar al te goed dat hij Shiyo nog een uitleg was verschuldigd. “Pikachu!” piepte Toby terwijl hij vastbesloten naar de jongen keek en hierdoor wilde laten weten dat hij er ook nog was om Mark aan te sporen, mocht hij zich niet aan zijn afspraak houden.

Mark wierp even een blik op zijn kleine zusje toen hij zijn arm om de nek van zijn Pikachu legde en hem tegen zich aan drukte. Toby legde zijn pootjes op zijn arm met een grijns op zijn snoet terwijl het wezentje niet echt zijn evenwicht kon houden. “Ik leg je het later wel uit,” voegde Mark er nog aan toe, waarop hij besloot om naar de twee andere meiden te lopen. Hij volgde Shiyo op de voet. Langzaam weliswaar maar dat kwam omdat zijn zere rib weer begon te zeuren. Mark liep naar Sylvia toe en legde een hand op de schouder van zijn zusje. De blondine keek verrast op toen de jongen haar tas aanreikte met een hand om het kleine lijfje van Toby gewikkeld. “..Mark..” begon Sylvia waarop de jongen haar aankeek.Maar voelde dat de kleine blondine haar arm om zijn middel wikkelde waar de jongen zijn vrije arm op de schouder van het meisje. “..Kom erbij jullie twee,” voegde zijn zusje eraan toe, dat gericht was op Chiaki en Shiyo.

Terug naar boven Ga naar beneden
Chiaki Tsuda
Chiaki Tsuda


Profiel Vrouw Aantal berichten : 194
Poképoints : 175
Reputatie : 40
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptydo maa 26, 2015 4:40 pm


Reign supreme? In your dreams. You’ll never make me bow.
Sylvia moest lachen om haar grap en Arceus, wat voelde dat goed zeg. Ze ging dat ronddollen met de blondine echt missen. Het was immers lang geleden dat ze zo met iemand had kunnen grappen; haar broer was de enige waar ze dat vroeger mee had kunnen doen en na zijn vertrek was dat aantal plots naar nul gezakt. Ze had hem nog wel gezien een tijdje terug, maar het was gewoon niet meer hetzelfde. Hij was volwassen. Zij nu ook bijna. Wat voelde dat raar, zeg. Chiaki wierp het meisje een overdreven dramatisch hoofd toe waarmee ze aan probeerde te geven – op een grappige manier – dat ze medelijden met de blondine had, waarop ze vervolgens een warme glimlach rond haar lippen toverde toen Sylvia haar verzekerde dat het sneller was dan de brunette dacht. Ze beloofde het. En ergens, diep van binnen, wilde Chiaki dat best geloven. Ze vertrouwde Syl daarin. “Daar hou ik je aan.”

Mark en Shiyo voegde zich al snel bij het tweetal en broer en zus wisselden een knuffel met elkaar uit. Chiaki was van plan om weg te kijken, want ergens bracht het haar gemis naar Mamoru, maar toen ze de stem van de blondine hoorde vertellen dat Shiyo en zij erbij mochten komen, keek ze verrast naar de twee op. De brunette was niet iemand die nee zei tegen lichamelijk contact – hoewel ze bij vreemden of mensen die ze niet mocht wel eens twee keer erover nadacht. Sylvia, echter, daar twijfelde ze nooit over om een knuffel mee te delen. En, tja, Mark was ook een Evans, dus ze vond het wel prima. Bovendien was Shiyo ook erg vriendelijk geweest en mocht ze het drietal ontzettend. Daarom besloot ze maar naar haar twaalfjarige vriendin te luisteren en zich als laatste bij de rest te voegen, waarbij ze probeerde haar armen om alle drie de personen te wikkelen.

Op de één of andere manier deed dit haar aan een kleine familie denken. Eentje waar ze wel het gevoel had dat ze erbij hoorde.

Op de één of andere manier voelde ze zich hier thuis.
thank you Bae <3 of Kickstart!

Terug naar boven Ga naar beneden
Shiyo Hayame
Shiyo Hayame


Profiel Vrouw Aantal berichten : 131
Poképoints : 95
Reputatie : 23
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17 years
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptydo maa 26, 2015 4:46 pm


This ain’t goodbye. This isn’t where our story ends.
Mark keek haar met zo’n vastberaden blik aan, dat het Shiyo meteen geruststelde. Van alles. Het voelde alsof hij alles op alles ging zetten om al zijn beloftes na te komen en om al zijn dromen waar te maken. De brunette wist niet hoe het kwam, maar ze voelde zich hierdoor... Veilig. Alsof Mark hiermee duidelijk maakte dat hij haar zou beschermen van al het kwaad – al die negatieve gevoelens. Maar ze wist dat hij dat niet bedoelde, zelfs al zou hij er geen moment over twijfelen om haar dat te vertellen. Nee, het gaf haar niet alleen een gevoel van veiligheid, maar ook een gevoel van moed. Moed om hetzelfde als hem te doen, om aan haar eigen idealen en dromen te denken en om ze waar te willen maken. Shiyo zou Mark even hard beschermen als hij bij haar zou doen en ze zou voor geen moment van zijn zijde wijken – zelfs niet wanneer ze zich zwak voelde, want dan was hij er om haar te vertellen dat ze dat niet was. Ze glimlachte naar hem als teken dat ze zijn woorden begrepen had. “Ik geloof je,” voegde ze daaraan toe. Mark had gelijk. Ze wist van hem dat hij niet gauw zou opgeven. Hij stelde anderen altijd voor zichzelf en dacht geen moment aan mens noch pokémon in de steek te laten. Mark was echt one of a kind.

De jongen stond op en vertelde dat hij het haar later nog wel uitlegde. Shiyo vertrouwde hem hierin. Ze wist dat hij dat zou doen, daar was ze pertinent zeker van. Dus besloot ze het onderwerp maar voor nu te laten vallen en naar de andere twee meiden te lopen, waar Mark een intiem momentje met zijn zusje had en vervolgens een groepsknuffel werd voorgesteld. Shiyo, die nooit nee zei tegen een knuffel, zelfs als het van vreemden waren, hupte meteen naar voren om zich erbij te voegen. Ze grijnsde breed en keek toen verwachtingsvol naar Chiaki, die leek te besluiten of ze er wel bij wilde. De andere brunette scheen echter al snel een keuze te hebben gemaakt en sloeg als laatste haar armen om de rest heen om ze een stevige knuffel te geven. Ah, dit voelde zo heerlijk! Groepsknuffels zouden een dagelijkse bezigheid moeten worden!  
thank you Bae <3 of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvia Evans
Sylvia Evans


Profiel Man Leeftijd : 24
Aantal berichten : 41
Poképoints : 15
Reputatie : 28
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15
Pokémon:
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Emptyzo maa 29, 2015 3:47 pm

Sylvia keek ongerust naar Chiaki voordat deze het laatst aansloot bij hen. En ergens voelde het meisje opeens een schuldgevoel omhoog kruipen maar dat verdween toen de andere brunette zich toch aansloot bij de rest en diens armen om de rest heen sloeg. Sylvia besefte nu nog meer dat dit afscheid betekende maar als het aan haarzelf zou liggen, zou dit niet lang duren. Mark moest het waarschijnlijk ook voelen want het meisje voelde dat zijn grip om haar middel werd verstevigd, automatisch deed zij hetzelfde bij hem. De blondine wist niet precies hoelang ze hier stond met het groepje maar het werd nu toch echt tijd om afscheid te nemen, ze liet Mark als eerste los en keek toen even naar Dodger die ietwat zijn kopje schuin hield. Opdat moment kwam haar broer in beweging die iets uit zijn zak viste en vervolgens zijn blauwe ogen op haar richtte, hij had een klein papiertje in zijn hand waarop hij naar Chiaki toe liep en het papiertje aanreikte.

“Mocht je je vervelen ofzo dan kan je ons altijd bellen.. dan zijn we er voor je, ”sprak Mark met een kleine glimlach. Sylvia besefte nu pas dat Mark zijn telefoonnummer aan Chiaki had gegeven. "Zal ik doen," was het antwoord van haar vriendin, waarop de blondine haar hoofd liet zakken. Niemand hoefde te zien dat er tranen in haar ooghoeken stonden hoewel het voor haar Growlithe niet te verbergen was, want Dodge legde zijn zwarte neus tegen haar hand aan. Snel veegde het meisje haar ogen droog en keek vervolgens naar het weglopend figuur van Chiaki. Niet veel later voelde ze dat Mark zijn hand op haar schouder legde en keek ze met haar groene ogen naar de jongen. Een grijns verscheen om haar lippen waarna ze hem bij zijn arm beetpakte en meesleurde naar Shiyo.

Toby viel bijna van zijn schouder maar de Pikachu wist zich snel te herpakken. Zoals verwacht stond ze nu tussen haar broer en de andere brunette in waarop Sylvia haar arm tussen de arm van Shiyo wurmde en de twee tieners breed grijnzend aankeek. Vergeleken met haar broer kwam de blondine niet verder dan zijn bovenarm. Sylvia wierp een blik met haar Growlithe uit, wetend dat dit afscheid niet voor eeuwig was. Ze had op z’n minst Mark en Shiyo, vooral de eerstgenoemde had ze erg gemist.. die nu ook min of meer een knalrood hoofd had gekregen omdat hij bijna tegen Shiyo stond aangeplakt, dacht ze. Sylvia grijnsde. “Ik hoorde je toevallig zeggen dat jullie naar Vermillion City gingen..waarom?” vroeg de blondine toen aan haar broer waarbij ze ook even naar Shiyo keek. Mark knikte bevestigend waarop Sylvia hem vragend aankeek. “Dat zul je daar wel zien,” grijnsde Mark enkel.

-----
Godmode met toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
The Search Continues.. - Pagina 3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: The Search Continues.. The Search Continues.. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Search Continues..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» To search an old friend

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: Central Kanto :: Cerulean City-