Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Janu Kobayashi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Janu Kobayashi
Janu Kobayashi


Profiel Man Leeftijd : 23
Aantal berichten : 4
Poképoints : 2
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11
Pokémon:
Janu Kobayashi Vide
BerichtOnderwerp: Janu Kobayashi Janu Kobayashi Emptyzo nov 13, 2011 10:08 am

Karakter Kaart

Naam: Janu Kobayashi
Leeftijd: 11
Geslacht: Jongen
Woonplaats Viridian City
Uiterlijk: Janu heeft rood haar en bruine ogen, hij is niet dik maar ook niet erg dun.
Karakter: Janu is erg bescheiden en kan soms erg onzeker zijn.
Familie: Hiro (vader) Aiko (moeder)
Trainer/Coördinator/Gymleider: Trainer
Pokémon Meowth level 5
Geschiedenis:
De 11-jarige Janu werd geboren op 10 november 2000 in Viridian City, zijn vader was Pokémon Trainer en was bijna nooit thuis, zijn moeder was altijd thuis en paste op het geld dat ze binnen kregen van de gewonnen gevechten. Toen Janu vier was ging hij naar school, daar werd hij erg gepest door zijn rode haar en zijn enige vrienden waren de Pokémon die in de Viridian Forest leefden. Toen Janu acht was vond hij een lege pokébal. Hij had altijd al de droom om een Pokémon te hebben. Hij besloot om de eerste Pokémon die hij tegenkwam te vangen. Terwijl hij terugging naar Viridian City kwam er een Meowth op hem af, hij begon hem erg te knuffelen. Janu gooide de pokébal en Meowth vloog erin. Janu had het al vaak gezien op school, maar nog nooit in het echt. De pokébal bewoog 3 keer en lag toen stil. Janu wist dat hij nu de Meowth had gevangen. Hij ging naar huis en liet de Meowth aan zijn moeder zien, zijn moeder schrok erg, ze vond Janu nog veel te jong om op avontuur te gaan en zei dat als hij elf jaar was hij de regio mocht verkennen. Toen Janu elf werd kon hij op avontuur hij had daarvoor al besloten dat hij net als zijn vader trainer wou worden en de Pokémon Gymleiders wou uitdagen. Sindsdien traint Janu in de Viridian Forest om de eerste Gym te verslaan in Pewter City.
Like's:
  • Pokémon
  • zijn familie
  • zijn Meowth

Dislike's:
  • School
  • Pestkoppen
  • Verliezen



Laatst aangepast door Janu Kobayashi op do dec 01, 2011 5:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Janu Kobayashi Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Janu Kobayashi Janu Kobayashi Emptyzo nov 13, 2011 7:06 pm

Welkom op KE!

Ten eerste wil ik even opmerken dat je geen andere starter mag zonder toestemming. Ik verwacht dat je hierover een PM stuurt met je motivatie hiervoor. Dan zal ik beslissen of ik het goedkeur.

Je karakterkaart is niet slecht, wel erg beknopt. Ik vind ook dat je zinnen vaak erg lang zijn. Zet wat minder komma's en sluit je zin wat vaker af met een punt. Ook moet je wat meer synoniemen gebruiken voor 'toen'.

Je kaar is dus verder wel goed, mits je op het bovenstaande let. Ik keur hem pas goed als ik heb besloten over je starter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Janu Kobayashi Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Janu Kobayashi Janu Kobayashi Emptydo dec 01, 2011 2:25 pm

Door de wijziging in de regels is je karakterkaart nu goedgekeurd. Ik wacht nog tot 5 december, ivm het feit dat je tot dan nog wijzigingen door kan voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Janu Kobayashi Vide
BerichtOnderwerp: Re: Janu Kobayashi Janu Kobayashi Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Janu Kobayashi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Trainers-