Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Showing off

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Showing off Showing off Emptydo nov 17, 2011 11:35 am

Lachend rende Kasumi door de achtertuin. Achter haar aan hobbelde een Squirtle, die al net zo hard lachte. Het meisje liet zich in het gras vallen, waarbij haar blauwe haren uitwaaierden over het frisse, groene gras. Shui klom op haar buik en ging daar zitten. Kasumi lachte, waarbij de pokémon op en neer stuiterde. "Gekke Shui," zei ze liefkozend, terwijl ze over zijn kopje streek. Ze had de Squirtle nog maar een dag, maar het voelde alsof ze altijd al vrienden waren geweest. Haar donkere ogen gingen naar de lucht. Het was wat bewolkt, met hier een daar een streep fel blauwe lucht. Je kon zien dat het boven in de atmosfeer hard waaide, want de wolken schoten over haar heen. Hier beneden, aan de grond, stond maar en zacht briesje. Haar blik ging terug naar Shui. "Weet je wat? We gaan mijn tante opzoeken," zei ze plotseling, terwijl ze overeind kwam. De Squirtle viel achterover op haar uitgestrekte benen. Hulpeloos spartelde hij met zijn pootjes en snel draaide Kasumi hem om. Het was voor schildpadpokémon erg onprettig om op de kop op hun schild te liggen! Shui klom van haar benen en het meisje sprong overeind. "Kom Shui! Je vind haar vast aardig. Tante Cynthia is de leider van de Watergym!" De pokémon keek haar vragend aan, Kasumi keek nog verbaasder terug. "Weet je niet wat een Gym is?'' vroeg ze wat ongelovig. Shui schudde zijn hoofd. "Ik leg het je onderweg wel uit." Kasumi gebaarde het haar hand dat hij mee moest komen en liep de tuin uit.

Terwijl ze door de straten liepen, vertelde Kasumi wat Gyms waren, wat je er deed en dat pokémon er tegen elkaar vochten. Ze ving Shui's bedenkelijke blik en moest lachen. "Rustig maar. Wij gaan geen Gyms uitdagen." De Squirtle keek verbaasd naar haar op. "Wij gaan meedoen aan Contests!" Kasumi vertelde hem alles over Contests, de rondes en dat het meer om schoonheid dan om kracht ging. Shui leek dit verhaal veel beter te ontvangen. "Dus, lijkt het je wat?" vroeg Kasumi vriendelijk. "Squir, Squirtle!" antwoordde Shui opgewonden, zijn ogen glansden. Het meisje glimlachte breed. Ja, ze had echt de juiste pokémon gekozen! Na een tijdje lopen kwamen ze aan bij de Watergym. Kasumi was er nog niet zo vaak geweest, maar ze wist zeker dat ze haar tante hier zou vinden. Ze duwde de deur open, liet Shui naar binnen en volgde hem de lichte ruimte in. Het werd vrijwel geheel gevuld door een gigantisch zwembad met daarin drie ronde, drijvende plateaus. "Tante Cynthia?" riep Kasumi twijfelend. Ze durfde niet echt ongevraagd verder te lopen.

OOC: Cynthia graag eerst laten posten!

+3 voor joUu!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyzo nov 20, 2011 5:59 pm

Het was een rustig dagje in de Cerulean Gym. Er waren geen uitdagers voor Cynthia en dus konden haar pokémon lekker rustig ronddobberen in het zwembad van de gym. Cynthia zat aan de waterkant, haar blote voeten hingen in het water. Met een glimlach op haar gezicht keek ze naar haar rondzwemmende en spelende pokémon. Ze waren allemaal fit, vrolijk en druk. Ze grinnikte even toen Alex op Denise's rug klom en met een salto in het water dook. De sfeer was ontspannen en de gedachten van de vrouw dreven langzaam weg. Helaas voor haar ging net op dag moment de deur van het zwembad open en kwam er een meisje binnen. Hè jammer, ze had zo gehoopt op een dagje vrij. Aan de andere kant was het ook wel leuk om weer een uitdager voor de gym te hebben. Al gauw werd duidelijk dat dit geen uitdager was, maar haar nichtje Kasumi! Het meisje riep haar met een beetje twijfeling in haar stem. 'Kasumi!' riep Cynthia enthousiast. Ze stond op van de rand van het bad en liep naar het meisje toe. 'Wat heerlijk om je te zien!' Ze omhelsde het meisje, welke lachte en verklaarde dat ze ook blij was om haar weer te zien. 'En wat zie ik daar?' reageerde Cynthia enthousiast. 'Je hebt een Squirtle!' Haar oog was op de waterpokémon naast het meisje gevallen. 'Wat fijn om te zien dat je een waterpokémon hebt gekozen!' Het lukte Cynthia niet haar blijdschap te verbergen. Nu was er in ieder geval iemand uit haar familie die ook een waterpokémon had.

OOC: Godmode met toestemming!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyzo nov 20, 2011 6:20 pm

"Kasumi!" de stem van haar tante zweefde naar haar toe. Nu pas viel het Kasumi op dat de ruimte helemaal niet leeg was. Cynthia had aan de waterkant gezeten en stond nu op om naar haar toe te lopen. "Wat heerlijk om je te zien!" sprak de vrouw, terwijl ze haar omhelsde. Kasumi schoot even in de lach door het enthousiasme van haar tante. "Het is ook fijn om u weer te zien, tante!" glimlachte het meisje. Hoewel ze in dezelfde stad woonden, zag Kasumi haar tante niet zo vaak. Cynthia was nu eenmaal Gymleidster en moest constant uitdagers bevechten en zelf natuurlijk ook trainen. "En wat zie ik daar?" schetterde haar tante verder, "Je hebt een Squirtle!" Het blauwharige meisje grijnsde breed en knikte. "Ja, dit is Shui," zei ze, terwijl Kasumi naar de Squirtle gebaarde. Shui zwaaide even naar Cynthia. "Wat fijn om te zien dat je een waterpokémon hebt gekozen!" zei de vrouw enthousiast. Opnieuw schoot Kasumi in de lach.

"Nou, ik heb hem niet alleen maar gekozen, omdat hij een wateropkémon is. De Charmander was niet echt aardig en toen ik neerhurkte bij de andere twee kwam Shui naar me toe om kennis te maken. Toen wist ik dat hij mijn pokémon moest zijn," vertelde het meisje. Ze streek haar lange haren even uit haar gezicht en glimlachte naar Shui. Die grijnsde terug, maar keek toen verlangend naar het zwembad. "Toe maar jochie," zei Kasumi bemoedigend. Meteen sprintte de Squirtle er vandoor en dook hij het water in. Hij ging kennis maken met Cynthia's pokémon, Kasumi kon alleen maar hopen dat ze vriendelijk zouden zijn tegen Shui. Haar donkerblauwe ogen gingen terug naar Cynthia. "Zeg tante, ik kwam langs om u wat te vragen. Shui is een waterpokémon, dus heeft u misschien wat tips om hem te verzorgen en te trainen? Ik wil graag wedstrijden met hem gaan doen," ratelde Kasumi opgewekt. Hopelijk kon haar tante haar helpen. Misschien kon ze hun zelfs trainen! Maar misschien zou de vrouw zeggen dat ze geen verstand had van wedstrijden.. Ach ja, ze zou het vanzelf horen.

+2!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyma nov 28, 2011 5:01 pm

Natuurlijk moest Cynthia's blijdschap meteen weer de grond in worden geboord door haar nichtje, welke vertelde dat de andere twee pokémon gewoon niet zo aardig waren geweest. De vrouw wuifde dit excuus weg. 'Maakt niet uit. Je hebt een waterpokémon en dat is het enige wat telt. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben te zien dat mijn zus je toch op reis heeft laten gaan.' Cynthia keek toe hoe de Squirtle het zwembad in sprong en werd begroet door haar eigen pokémon. Alex en de anderen begroetten Shui vrolijk en al gauw waren de pokémon bommetjes aan het doen vanaf de rug van Cynthia's Lapras. Toen vroeg haar nichtje weer om haar aandacht. 'Zeg tante, ik kwam langs om u wat te vragen. Shui is een waterpokémon, dus heeft u misschien wat tips om hem te verzorgen en te trainen? Ik wil graag wedstrijden met hem gaan doen.' Cynthia grijnsde breed. 'Nou meissie, dan ben je aan het goeie adres. Ik kan je alles vertellen over hoe jij je Squirtle het beste kunt verzorgen. Ik heb volgens mij nog wel ergens een speciale wax liggen waar zijn schild extra van gaat glimmen. Wacht even, dan haal ik het wel.' Met grote passen liep de vrouw weg.

Waar had ze dat spul ook alweer liggen? Ze gebruikte het zelf niet zo heel veel, maar ze wist toch echt zeker dat ze hier nog ergens een potje had staan. A daar! Met het potje in haar hand liep ze terug naar haar nichtje. 'Kijk eens!' Ze gaf het potje aan Kasumi. 'Als je deze wax op zijn schild smeert, dan gaat het extra goed glanzen. Je kunt het vaak gebruiken, het is niet schadelijk voor hem.' Ze keek even naar de pokémon in het zwembad. 'Dus, wedstrijden hè? Ik had ook niet anders verwacht. Je leek me al niet het type voor gevechten. Ik kan je wel het één en ander leren. Ik heb veel opgetrokken met coördinators en weet ook wel wat mooie aanvallen.' Ze grijnsde. Dit kon nog leuk worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyma nov 28, 2011 9:12 pm

Haar tante leek helemaal op te leven, voor zover ze niet al erg levendig was, toen ze haar om hulp vroeg. "Nou meissie, dan ben je aan het goeie adres. Ik kan je alles vertellen over hoe jij je Squirtle het beste kunt verzorgen." Kasumi begon helemaal te stralen bij die woorden. Wat fijn dat tante Cynthia haar wilde helpen! Ze wilde Shui zo goed mogelijk verzorgen, maar erg veel wist ze nog niet van het verzorgen van pokémon. "Ik heb volgens mij nog wel ergens een speciale wax liggen waar zijn schild extra van gaat glimmen. Wacht even, dan haal ik het wel." ratelde haar tante verder, waarna de vrouw weg liep. Kasumi staarde haar even overdonderd na, maar herstelde zich snel. Ze richtte haar blauwe ogen op Shui, die met Cynthia's pokémon aan het spelen was. "Shui, hoor je dat? Tante Cynthia kan ons helpen!" riep ze opgewekt naar haar pokémon. De Squirtle maakte een vreugde rondje en spoot toen een straaltje water uit zijn mond. Kasumi schoot in de lach bij het zien van het miezerige fonteintje. Eigenlijk wist ze helemaal niet wat voor aanvallen Shui kon!

Snel pakte ze haar pokédex uit het kleine tasje dat ze bij zich had en klapte het over. Squirtle, sprak het, wordt geboren met een zacht schild. Al snel na zijn geboorte word het hard en veerkrachtig. Dankzij de vorm van het schild kan Squirtle hoge snelheden bereiken in het water. Nadat de pokedex was uitgepraat, vroeg Kasumi zijn aanvallen op. Tackle, Tail Whip, Bubble, Withdraw. somde het apparaatje op. Nadenkend keek ze naar Shui, waarna het beeld van een Withdraw en Bubble combinatie in haar hoofd opdook. Als hij zich terug zou trekken en daarna Bubble zou gebruiken.. Misschien kon hij er ook nog een beetje bij ronddraaien.

Op dat moment kwam haar tante terug. "Kijk eens!" Cynthia overhandigde haar een potje met daarop het label Squirtle Wax. "Als je deze wax op zijn schild smeert, dan gaat het extra goed glanzen. Je kunt het vaak gebruiken, het is niet schadelijk voor hem." Kasumi knikte ten teken dar ze het had begrepen. Dat zou goed van pas komen tijdens wedstrijden! Het uiterlijk van een pokémon was nu eenmaal erg belangrijk. "Dus, wedstrijden hè? Ik had ook niet anders verwacht. Je leek me al niet het type voor gevechten. Ik kan je wel het één en ander leren. Ik heb veel opgetrokken met coördinators en weet ook wel wat mooie aanvallen" Glunderend keek ze haar tante aan. "Dat klinkt geweldig!" zei ze enthousiast. "Ik heb net even Shui's aanvallen opgezocht en heb al een ideetje."

Ze liep naar de rand van het bad en riep de Squirtle. Shui kwam eraan surfen en sprong met een fontein van spetters uit het bad. "Ik wil even wat proberen," zei ze vriendelijk. De pokémon knikte en nam wat afstand. "Goed, doe nu eerst Withdraw." Met een vreemd plop geluidje trok Shui al zijn ledematen terug. Kasumi giechelde even, omdat het er zo raar uitzag. "En nu je Bubble," beval ze. Shui spoot een straaltje bubbels uit zijn schild, maar het leek niet erg spectaculair. "Meer bubbels, Shui!' zei Kasumi, terwijl ze haar vuisten balde. De Squirtle stootte nu een flinke stroom bubbels uit, maar door de kracht van de aanval schoot hij naar achter en stootte hij tegen de muur. Kasumi grimaste. Dat zag er helemaal niet uit zoals zij het had gewild. Misschien moest hij erbij draaien..

"kom maar weer tevoorschijn, Shui." De Squirtle plopte zijn ledematen weer uit zijn schild en waggelde naar haar toe. Ze hurkte en legde haar hand op zijn kop. "Dat was niet slecht voor een eerste poging," zei ze toegeeflijk. Shui grimast echter en ze slaakte een zucht. "Okee, het was niet best, maar we zijn nog maar net begonnen." Kasumi stond weer op en keerde zich naar haar tante. "Dat was niet helemaal zoals ik het in gedachten had," zei ze verontschuldigend. Eerder helemaal niet, maar dat ging ze haar tante mooi niet aan de neus hangen.

OOC: Let op, ik heb Kasumi twee jaar ouder gemaakt!

+4!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptydi nov 29, 2011 7:41 pm

Het deed Cynthia goed dat haar nichtje zo blij was met haar hulp. Ach ja, als ze er niet blij mee was geweest, dan zou ze er in eerste instantie natuurlijk niet om hebben gevraagd. De Squirtlewax nam ze vrolijk aan, waarna het meisje vertelde dat ze al een idee had voor een aanval voor tijdens de wedstrijden. Het meisje riep haar pokémon en begon haar idee uit te werken. Cynthia keek zwijgend toe. Alex en Martin kwamen uit het zwembad en gingen naar Cynthia staan om ook te kijken. Op zich was het idee dat Kasumi had niet slecht, maar ze vergat één belangrijk dingetje. 'Dat was niet helemaal zoals ik het in gedachten had,' verontschuldigde het meisje zich even later. Shui was uiteindelijk tegen een muur aan gebotst. Cynthia trok haar wenkbrauw op. 'Had je dan werkelijk verwacht dat het anders zou gaan?' Goed, dat klonk niet echt aardig, maar Kasumi moest niet vergeten dat ze Shui nog maar net had! 'Kasumi, je moet niet vergeten dat je je Squirtle nog maar net hebt! Je kunt beter eerst de aanvallen die hij kan afzonderlijk oefenen tot hij ze voldoende beheerst en ze dan pas combineren. Je vraagt een pas geboren kind toch ook niet of hij een stukje kan rennen als hij nog maar net kan staan en nog niet eens kan lopen?' Ze keek haar nichtje even aan. Ze klonk nu niet echt aardig, maar ze wilde dat Kasumi begreep dat trainen de basis was van alles.

'Laten we beginnen met iets simpels,' stelde ze voor en ze liep naar bad. 'Sayo, wil je even een hoepel van de bodem halen?' De Seadra knikte, dook onder en kwam even later boven water met een blauwe hoepel. 'Oké Kasumi, het is heel simpel. Laat Shui een paar keer door deze hoepel springen vanuit het bad, kijk zo. Martin?' Haar Dewgong dook in het bad en Cynthia hield de hoepel boven het water. De Dewgong dook uit het water, netjes door de hoepel en dook aan de andere kant weer in het water. 'Doe dit een paar keer. Als het goed gaat, laat je het hem doen terwijl hij Withdraw doet.' Cynthia drukte de hoepel in Kasumi's handen en deed een paar passen achteruit. Ze was erg benieuwd.

OOC: Zo! Kasumi's training begint haha=p
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptywo nov 30, 2011 8:45 pm

Haar tante keek haar.. vreemd aan. Afkeurend haast. "Had je dan werkelijk verwacht dat het anders zou gaan?" Kasumi keek Cynthia met grote ogen aan en kromp een beetje ineen. Okee, dat klonk niet al te best. "Kasumi, je moet niet vergeten dat je je Squirtle nog maar net hebt! Je kunt beter eerst de aanvallen die hij kan afzonderlijk oefenen tot hij ze voldoende beheerst en ze dan pas combineren." Kasumi richtte haar blik op haar schoenen en schuifelde er ongemakkelijk mee. "Je vraagt een pas geboren kind toch ook niet of hij een stukje kan rennen als hij nog maar net kan staan en nog niet eens kan lopen?" Het blauwharige meisje knikte timide, haar schouders hingen verdrietig naar beneden. Wat stom van haar! Ze wilde veel te veel, ze moest die zevenmijlslaarzen uittrekken en bij het begin beginnen. Professor Oak had de Squirtle gefokt en natuurlijk opgevoed, maar het was haar taak om hem te trainen.

Ondertussen had tante Cynthia zich tot haar Seadra gekeerd. "Sayo, wil je even een hoepel van de bodem halen?" De Seadra verdween onder water en Kasumi schuifelde wat dichter naar het bad toe om te zien wat hij deed. De pokémon kwam weer boven met een blauwe hoepel. "Oké Kasumi, het is heel simpel. Laat Shui een paar keer door deze hoepel springen vanuit het bad, kijk zo. Martin?" De sierlijke Dewgong sprong een in een keurige boog door de hoepel en verdween weer onder water haast zonder een spettertje op te gooien. Vol bewondering volgde Kasumi de bewegingen van de pokémon en schrok op toen Cynthia haar weer aansprak. "Doe dit een paar keer. Als het goed gaat, laat je het hem doen terwijl hij Withdraw doet."

Zenuwachtig nam ze de hoepel van haar tante aan. Wat als dit ook niet goed ging? Misschien werd tante Cynthia dan wel weer boos op haar.. Het meisje slikte moeizaam. Ze moest het maar gewoon proberen. "Shui..?" zei ze vragend, waarna de Squirtle naar het bad waggelde en erin dook. Kasumi hield de hoepel boven het water. "Okee Shui, laten we het proberen," zei ze niet erg overtuigd. De Squirtle verdween onder water en sprong toen met maaiende ledematen door de hoepel. Kasumi deinsde haast van schrik achteruit, maar wist zichzelf tegen te houden. "Shui, probeer je armen bij je te houden. Alsof je een dolfijn bent," riep ze in zijn richting. Ze wist niet zeker of hij haar wel gehoord had, aangezien de pokémon onder water was. Shui sprong weer door de hoepel, zijn armen nu tegen zijn zij geklemd. "Veel beter!" riep Kasumi enthousiast. Probeer nog wat meer te ontspannen, maar niet weer gaan spartelen." Opnieuw sprong de Squirtle door de hoepel, al veel meer ontspannen. Kasumi grijnsde breed, terwijl Shui zijn actie nog twee keer herhaalde.

"Mooi, probeer nu door de hoepel te springen tijdens een Withdraw." riep het meisje enthousiast. Shui stak even zijn kopje boven water, knikte en spurtte er weer vandoor. Hij sprong uit het water, trok zijn ledematen terug, maar was te langzaam en bleef met zijn arm achter de hoepel haken. Kasumi voelde een ruk aan haar arm en werd het water in getrokken. Ze slaakte een gil en viel met een grote plons in het water. Ze ging kopje onder, maar zonk niet ver weg. Weer boven zwom ze meteen naar de kant en hees zich omhoog. Het water was gelukkig niet koud, maar nu was ze helemaal nat! "Ook dat ging niet helemaal zoals geplant," giechelde Kasumi, terwijl ze haar blauwe haren uitwrong. Ondertussen zwom Shui op zijn rug door het zwembad, schaterend van het lachen. Gelukkig had één van hun nog plezier in deze training.

Genius!<33 +5!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyvr dec 09, 2011 7:40 pm

Cynthia wist dat ze wat hard tegen haar nichtje was geweest, maar ze wilde er voor zorgen dat het meisje niet te hard van stapel zou lopen. Kasumi was een erg enthousiast persoon, maar daardoor wilde ze vaak meer dan er op dat moment mogelijk was. Ze wilde direct al beginnen met het combineren van aanvallen, terwijl ze de Squirtle nog maar net had! Ze had nog niet eens getraind! Het was een goed besluit van het meisje geweest dat ze eerst naar haar was gekomen om te vragen of Cynthia haar wilde trainen. Gelukkig was ze erg verstandig geweest daarin. Nu was het tijd om met de training te beginnen. Misschien had het meisje dat niet verwacht, maar Cynthia vond dat het beter was om meteen te beginnen, nu het meisje er toch was. Ze liet ook zien dat ze het wilde, want ze protesteerde niet toen ze de hoepel had gekregen van haar tante. Dat was al een goed begin.

Van een afstandje keek Cynthia toe hoe Kasumi aan de slag ging. Het ging niet meteen goed, maar het meisje gaf haar pokémon tips. Een brede grijns verscheen op haar lippen. Ze was trots op haar nichtje. Het meisje werkte samen met haar pokémon, moedigde hem aan en hielp hem. Zo hoorde dat. Toen het door de hoepel springen goed ging, ging het tweetal over op de volgende opdracht. Dit ging niet helemaal goed; Shui bleef wachter de hoepel haken en sleurde Kasumi mee het water in. Cynthia deed haar best niet in lachen uit de barsten, maar het lukte niet echt goed. Ze wist haar slappe lach bui nog tegen te houden en te verbouwen tot een grinnikt. 'Kasumi,' begon de vrouw en ze liep naar het meisje toe, 'Het is beter als Shui al Withdraw doet voordat ie uit het water springt. Dan blijft hij minder snel achter de hoepel hangen en leert hij tegelijkertijd beter richten.' Ze glimlachte even. 'Probeer het nog maar een keer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptydo dec 15, 2011 1:50 pm

Kasumi trok haar schoenen uit en liet het water uit lopen. Daarna trok ze de ballerina's weer aan, stond ze op en probeerde ze haar jurkje wat uit te wringen. Het had niet erg veel nut, dus liet ze het maar voor wat het was. Zuchtend streek Kasumi haar natte, blauwe haren uit haar gezicht. Waarom kon er nooit eens iets goed gaan bij haar? "'Kasumi," zei haar tante toe. Het meisje keek op en zag dat er nog altijd een grijns op Cynthia's gezicht te zien was. Heel fijn. "Het is beter als Shui al Withdraw doet voordat ie uit het water springt. Dan blijft hij minder snel achter de hoepel hangen en leert hij tegelijkertijd beter richten." Tante Cynthia glimlachte en Kasumi staarde haar even aan. Dat had ze zelf kunnen bedenken! Dat had haar een nat pak bespaard.. Ze zuchtte nogmaals en viste de hoepel wee ruit het water. Tante Cynthia had gelijk, ze moest het gewoon nog een keer proberen. Ze keek Shui even met opgetrokken wenkbrauw aan. "Ja, zijn we klaar?" vroeg ze nukkig. Ze Squirtle grinnikte nog een keer en knikte toen. "Mooi zo. Je hebt tante gehoord, je moet dus al Withdraw doen voordat je uit het water komt. Okee?" De Squirtle knikte nogmaals en zwom even een klein rondje. Daarna verdween hij weer onder water.

Kasumi zag Shui's schim in het water. Hij kwam op de hoepel af, trok toen opeens zijn ledematen terug en sprong uit het water.. twee meter naast de hoepel. Kasumi kreunde. "Shui, je moet wel richten! Het feit dat je je hoofd terug trekt betekend niet meteen dat je blind bent. Kijk naar de hoepel!" De Squirtle zwom weer even rond het zwembad en stevende weer op de hoepel af. Hij deed Withdraw en sprong uit het water. Dit keer sprong hij niet hoog genoeg en raakte hij de onderkant van de hoepel. Door de kracht van de sprong werd de hoepel uit haar handen geslagen. "Geeft niets," riep Kasumi haar pokémon toe, terwijl ze achter de hoepel aandraafde. "Probeer wat hoger te springen!" Al gauw had ze de losgeslagen hoepel weer gevangen en stond ze weer bij de badrand. Shui sprong nog een paar keer, raakte af en toe de hoepel, maar wist uiteindelijk foutloos door de hoepel heen te springen. "Goed gedaan!" zei Kasumi tevreden, terwijl ze over haar pijnlijke arm wreef. Zo lang die hoepel vasthouden was een aanslag op haar armspieren. Ze legde de hoepel op de grond en ging er naast zitten. Shui sprong uit het water, waarbij er een golf water op haar voeten spoelde. De Squirtle nestelde zich in haar armen. Het maakte haar niet uit, ze was toch al nat. "Goed gedaan jochie," fluisterde ze tevreden. Misschien moest ze nog wat langer bij tante Cynthia in de leer blijven.

Een mooie post! +3!


Laatst aangepast door Kasumi Ashari op ma jan 23, 2012 2:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyma jan 09, 2012 11:06 pm

Cynthia was zeer tevreden met hoe haar dag nu verliep. Ze had eerst gezellig met haar waterpokémon gezwommen en nu had ze de kans gekregen om haar nichtje te onderwijzen. Het kwam af en toe wel eens voor dat er een jonge trainer naar de gym kwam om bij haar in de leer te gaan, maar dat was alweer een tijdje geleden. Nu was haar nichtje echter verschenen en die kon wel wat hulp gebruiken. Zonder tegensputteren was het meisje aan de slag gegaan met de simpele opdracht die Cynthia haar had gegeven; Laat Shui door een hoepel springen. Deze opdracht bleek echter niet zo gemakkelijk als gedacht, wat Cynthia wel wist, en waar Kasumi al snel achter was gekomen. Een duik in het bad was onvermijdelijk en dolkomisch om te zien. Gelukkig ontmoedigde het Kasumi niet om door te gaan. Cynthia gaf hier en daar wat tips, die het meisje netjes oppakte. Uiteindelijk, na lang oefenen, lukte het Shui om door de hoepel te springen terwijl hij Withdraw gebruikte.

Na een tijdje stopte het tweetal en Cynthia hield hen niet tegen. Integendeel, ze vond dat het tweetal het zeer goed had gedaan. Ze liep naar voren, ging naast Kasumi zitten en legde haar hand op diens schouder. 'Goed gedaan meisje, heel goed gedaan.' Ze glimlachte. 'Je hebt wel een pauze verdient. Ga anders even een stukje zwemmen met Shui, dan kan je arm ook een beetje rusten.' Zelf liet ze zich in het bad zakken en begon baantjes te trekken. Haar waterpokémon zwommen vrolijk met haar mee, iets wat er voor anderen vast heel vreemd uit zag, maar het had heel veel nut. Door samen te zwemmen en elkander aan te moedigen op de momenten wat het moeilijk ging, bouwde je een band op die zeer belangrijk was wanneer je met pokémon samen wilde leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyma jan 23, 2012 2:52 pm

Haar tante kwam naast Kasumi zitten en legde haar hand op haar schouder. Het meisje keek op naar de vrouw die vriendelijk naar haar lachte. "Goed gedaan meisje, heel goed gedaan. Je hebt wel een pauze verdient. Ga anders even een stukje zwemmen met Shui, dan kan je arm ook een beetje rusten." Kasumi knikte en streek Shui over zijn gladde koppie. Tante Cynthia liet zich in het bad zakken en begon baantjes te zwemmen. Gefascineerd keek Kasumi naar het lange, blauwe haar van haar tante dat achter haar aan golfde. Het was nog langer dan dat van haar zelf en lichter van kleur. Twijfelend keek ze naar haar jurkje. Dat was nu toch al nat, maar ze wist niet hoe goed het voor de stof was om nog een keer een chloorbad te nemen. Daarbij moest ze ook nog naar huis lopen. Plotseling glipte Shui uit haar handen. Verbaasd keek het meisje hem na. De Squirtle nam een aanloop en maakte een bommetje in het bad. Hij maakte vaart, scheurde langs de badrand en plensde een hele golf water over haar heen. "Shui!" riep ze beschuldigend. De Squirtle lachte enkel.

Kasumi keek hem slinks aan, schopte haar schoenen uit en sprong in het water. Het was aangenaam warm, maar het jurkje zwom niet echt prettig. Ze zwom achter Shui aan, maar kon hem niet bijhouden. Plotseling kwam ze omhoog uit het water, onder zich voelde ze een gladde huid. Verbaasd keek ze naar beneden en zag dat de Dewgong van haar tante onder haar was gaan zwemmen. Kasumi greep zich vast aan de Dewgong en die sprintte achter de Squirtle aan. Het meisje gierde van het lachen terwijl ze door het bad scheurde. Toen ze vlakbij Shui waren zette Kasumi zich af van de Dewgong en landde bovenop Shui. Ze trok hem even kopje onder, maar Shui was al gauw weer boven. "Hebbes!" lachte het meisje, de Squirtle lachte met haar mee. Kasumi trok zichzelf uit het bad en wrong haar haren uit. "We zouden wat met die snelheid van je moeten doen. Een watershow bedenken voor de komende contest of zoiets," kletste ze vrolijk tegen haar pokémon. Shui begon in het rond te duiken als een dolfijn, waardoor Kasumi in de lach schoot. "Zoiets, maar dan anders," lachte ze toegeeflijk.

Hèhè, +2!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyma jan 23, 2012 3:23 pm

Rustig zwom Cynthia door het bad, samen met haar pokémon. Achter zich hoorde ze een luide plons, niet lang daarna gevolgd door gegil en een heleboel golven in het bad. Verbaasd draaide de vrouw zich om, om vervolgens in lachen uit te barsten om het spektakel dat even verderop plaats vond. Cynthia trok nog even een paar baantjes en stapte toen ook uit het bad. 'Fijn om te zien dat je je zo vermaakt,' glimlachte te vrouw. 'Zeg, is het misschien een idee als je hier een tijdje blijft om met Shui te trainen?' Ze glimlachte naar haar nichtje. 'Kom, laten we eerst gaan lunchen, dan gaan we daarna verder. Ik heb ook wel even wat droge kleren voor je.' Ze nam haar nichtje mee naar één van de kleedkamers van de gym en haalde een leuk zomerjurkje tevoorschijn. 'Ik hoop dat het je past,' glimlachte ze. Als het goed is wel, want het was een jurkje op kindermaat. Waarom zij kinderkleding had? Simpel. Hoewel het natuurlijk ook van haarzelf had kunnen zijn, had ze een jaar of wat geleden een hele lading meisjeskleding gekregen van een oud familielid dat dacht dat zij een dochter had. Kenji was niet zo geamuseerd over het feit dat die oudtante dacht dat hij een meisje was, maar Cynthia had de kleren wel bewaard. Nu bleek dat maar weer eens super handig te zijn.

Nadat ze allebei wat droogs aan hadden getrokken nam Cynthia Kasumi mee naar de kantine van de gym. Vanuit de kantine had je een prachtig uitzicht over het bad. Ze had het een paar jaar geleden laten bouwen om ouders de gelegenheid te geven hun kinderen te zien trainen en vechten, zonder dat de kinderen dit door hadden. Een heerlijk uitgebreide lunch verscheen op tafel, hoewel Cynthia nooit zo uitgebreid was daarin. Ze wilde Kasumi echter wel voldoende eten geven, want ze verwachtte dat het meisje wel aardig wat honger had gekregen na al dat zwemmen en trainen. 'Ik zou zeggen; tast toe! Je zult wel honger hebben.' Ze glimlachte naar het meisje en begon toen zelf een broodje te smeren.

OOC: Godmode met toestemming!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptydo jan 26, 2012 1:05 pm

Plots hoorde ze de stem van Cynthia achter zich. "Fijn om te zien dat je je zo vermaakt," glimlachte ze. Kasumi legde haar hoofd in haar nek om de vrouw aan te kijken en lachte even. "Zeg, is het misschien een idee als je hier een tijdje blijft om met Shui te trainen?" Kasumi keek haar even aan, haar mond een beetje open. Toen klauterde ze snel overeind en glimlachte breed. "Dat zou geweldig zijn, tante Cynthia!" zei ze opgewonden. "Hoor je dat Shui? Tante Cynthia gaat ons trainen!" riep ze naar haar pokémon. De Squirtle duikelde een paar keer vrolijk rond, waardoor ze weer in de lach schoot. Wat was Shui toch een heerlijk gezelschap. De stem van haar tante trok opnieuw haar aandacht. "Kom, laten we eerst gaan lunchen, dan gaan we daarna verder. Ik heb ook wel even wat droge kleren voor je.' Kasumi's maag rommelde als antwoord en het meisje keek verbaasd naar haar buik. Dat was ook zo, ze had alleen maar ontbeten! Vlug volgde ze haar tante naar een kleedkamer en nam dankbaar het droge jurkje van haar aan. Ze vroeg zich even af waarom Cynthia überhaupt meisjeskleding had in haar maat. Kenji was toch haar enige kind? Of was dit soms uit haar eigen kindertijd? Ze vond het alleen wat onbeleefd om het te vragen, dus deed ze dat maar niet.

Vlug rolde ze haar natte kleding van haar lijf, haalde er een handdoek overheen en schoot in het zomerjurkje. Het paste prima! De handdoek rolde ze in haar haren, zodat het niet op haar droge jurkje zou druppen. Toen Kasumi weer uit het kleedhokje kwam stond haar tante al te wachten. Samen liepen ze naar de kantine, waar Cynthia een lunch op tafel zette. Het water liep haar al in de mond. "Ik zou zeggen; tast toe! Je zult wel honger hebben." Kasumi knikte, ging snel zitten en pakte een plakje bruin brood. Toen ging haar blik over de belachelijke variatie aan broodbeleg dat haar tante had uitgestald. Kaas, worst, hagelslag, vruchtenhagel, vlokken, muisjes, jam, pindakaas. Kasumi pakte de vlokken en de boter en begon haar broodje te besmeren. Het bleven even stil aan tafel terwijl het dertienjarige meisje de eerste happen brood naar binnen werkte. "Tante Cynthia?" vroeg ze toen. "Hoe bent u eigenlijk Gymleider geworden? Hoe word je überhaupt Gymleider?" Haar donkere ogen bleven vragend op de vrouw hangen. Hier was ze nu echt benieuwd naar!

+2
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptydi jan 31, 2012 4:09 pm

Vrolijk begon Cynthia een broodje te smeren, maar voordat ze hiervan kon genieten, trok Alex haar aandacht. 'O ja!' riep de vrouw uit. 'Jullie zullen ook wel honger hebben!' Snel stond ze weer op, om in de keuken twee bakjes met pokémonvoedsel te vullen. 'Kijk een Shui,' glimlachte de vrouw terwijl ze het bakje voor de Squirtle op de grond zette. 'Tast toe!' Ook Alex kreeg een bakje met pokémonvoer en toen kon iedereen beginnen met smikkelen. Cynthia nam een hap brood en keek naar de Alex, welke tevreden zat te eten. Dit maakte ook haar weer heel tevreden. 'Tante Cynhtia?' klonk er plots vragend. De vrouw draaide haar hoofd en keek naar haar nichtje. 'Ja Kasumi?'
'Hoe bent u eigenlijk Gymleider geworden? Hoe word je überhaupt Gymleider?' Cynthia was helemaal verbaasd. 'Heeft je moeder dat dan niet verteld?' vroeg ze na een tijdje van stilte. 'Jouw oma, mijn moeder, was de vorige Gymleidster van de Cerulean Gym. Toen zij te oud werd, heb ik de Gym van haar overgenomen.' Even schudde ze haar hoofd bij de gedachte aan het feit dat haar zus niet eens de moeite had genomen om wat over de familiegeschiedenis te vertellen.

'Als voor je tweede vraag,' vervolgde Cynhtia na een tijdje, 'Meestal wordt je gymleider doordat je de Gym overneemt van een familielid. De meeste Gyms gaan over van generatie op generatie, zoals het ook gaat bij de Cerulean Gym en onze familie. Wanneer er echter geen familielid is die de Gym over kan nemen, dan zoekt de Gymleider zelf een geschikte vervanger.' Even glimlachte Cynthia wrang. Ze hoopte nog altijd dat Kenji op een dag de Gym van haar over zou nemen, maar die kans was nog kleiner dan nul. Even gleden haar ogen naar Kasumi. Misschien dat haar nichtje de Gym later wel over wilde nemen? Hmmm, ja, dat moest ze het meisje maar een keer gaan vragen.


+8 voor je posts tot nu toe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptydi feb 07, 2012 3:29 pm

Haar tante keek haar zo verbaasd aan dat Kasumi spontaan een rood hoofd kreeg van schaamte. Had ze een domme vraag gesteld? Of was het misschien iets persoonlijks? Ojee, straks had ze haar tante beledigd! O, wacht. Dan zou ze boos kijken, niet verbaasd. "Heeft je moeder dat dan niet verteld?" Nu was het Kasumi's beurt om verbaasd te kijken. "Uh, nee? Had ze dat moeten doen dan?" Okay, waarschijnlijk wist haar moeder wel hoe haar zus Gymleider was geworden. Dus dan was het wel weer logisch dat haar moeder het had kunnen vertellen. "Jouw oma, mijn moeder, was de vorige Gymleidster van de Cerulean Gym. Toen zij te oud werd, heb ik de Gym van haar overgenomen." Kasumi staarde haar tante met open mond aan. Was haar oma ook Gymleider geweest? Dat had mama nooit verteld! Ja, ze wist dat al haar familie van haar moeders kant in Kanto woonde, maar dat haar oma Gymleidster was geweest.. Jeetje, ze woonde nu al vier jaar in Kanto, was bijna elke week wel bij haar grootouders te vinden en nóg had ze het niet weten.. Kasumi was er zelf een beetje ondersteboven van dat haar moeder haar zulke dingen nooit verteld had. Maargoed, eigenlijk werd het gehele onderwerp 'Pokémon' vrijwel nooit thuis besproken. Er kleefden teveel nare herinneringen aan. Het was al begonnen toen ze nog in Hoenn woonden en haar broer Jun perse op pokémonreis had gewild. In die periode was haar moeder elke keer wanneer het woord pokémon viel in huilen uitgebarsten. Pokémon waren de reden dat haar vader was gestorven en dat Jun achter was gebleven in Hoenn.. Kasumi rilde even. Goed, ze had net besloten dat het niet zo erg was dat haar moeder het niet verteld had.

Het meisje schrok op toen haar tante weer begon met praten. "Meestal wordt je gymleider doordat je de Gym overneemt van een familielid. De meeste Gyms gaan over van generatie op generatie, zoals het ook gaat bij de Cerulean Gym en onze familie. Wanneer er echter geen familielid is die de Gym over kan nemen, dan zoekt de Gymleider zelf een geschikte vervanger." Kasumi nam nog een hap van haar boterham en kauwde bedachtzaam. Dus de meeste Gyms waren in de handen van een familie! Dat was eigenlijk best gemeen. Dan kon je bijna nooit Gymleider worden als je er niet voor geboren was! Haar donkere oog viel op Cynthia. Ze slikte haar brood door en vroeg: "Betekend dat dan dat Kenji de Gym overneemt als u met pensioen gaat?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze wist weinig van haar neefje af. Ze had zijn aanwezigheid bij haar grootouders altijd gemeden, omdat hij haar zo sterk aan Jun deed denken. Ze had wel gehoord dat Kenji net zo koppig was als haar grote broer. Zou hij in nog meer opzichten op hem lijken?

Hèhè, zie je het al voor je dat Kenji de gym gaat runnen? =') +2!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyza feb 11, 2012 4:57 pm

Eigenlijk had ze haar zus wel erg verkeerd ingeschat als ze er van uit was gegaan dat zij haar dochter wel had ingelicht over de traditie van de gym. Bij haar zus thuis werd immers nauwelijks tot niet over pokémon gesproken, dus was het best logisch dat Kasumi er niks van wist. Cynthia vertelde rustig over de traditie en Kasumi luisterde, waarna ze een vraag stelde die Cynthia in lachen uit deed barsten. 'Kenji? De gym overnemen?' Ze glimlachte zwakjes, wat al gauw in een trieste glimlach veranderde. 'IK zou het graag zo zien Kasumi, maar helaas lijkt Kenji niet diezelfde liefde voor waterpokémon te hebben als ik.' De vrouw zuchtte. 'Ik vrees dus dat ik iemand anders zal moeten zoeken, tenzij Kenji, tegen de tijd dat ik met pensioen ga, van gedachte is veranderd.' De vrouw hield even stil en richtte haar blik toen op Kasumi. 'Of zou jij misschien de gym van mijn over willen nemen als Kenji het niet wil?' Hoopvol keek ze haar nichtje aan. Als Kasumi de gym later overnam, dan wist ze in ieder geval zeker dat hij in de familie bleef en in goeie handen.

OOC: Sorry, maar meer kreeg ik er niet uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptydo maa 15, 2012 11:35 am

Tot haar stomme verbazing barstte tante Cynthia in lachen uit bij haar vraag. "Kenji? De gym overnemen?" De vrouw glimlachte, maar Kasumi vond dat het iets triest had. Had ze haar tante nou verdrietig gemaakt? Ugh, waarom vroeg ze steeds verkeerde dingen? "Ik zou het graag zo zien Kasumi, maar helaas lijkt Kenji niet diezelfde liefde voor waterpokémon te hebben als ik." De vrouw zuchtte en Kasumi vormde een kleine 'O' met haar mond. Daarom was die glimlach zo triest geweest. Kenji was een trainer geworden, maar wilde geen waterpokémon trainen. Ze kon wel begrijpen dat zoiets een watergymleider triest kon stemmen. "Ik vrees dus dat ik iemand anders zal moeten zoeken, tenzij Kenji, tegen de tijd dat ik met pensioen ga, van gedachte is veranderd." Kasumi knikte en pakte haar glas sinaasappelsap. Ze hoopte het wel voor haar tante! Ze nam een slok, net op het moment dat Cynthia vroeg: "Of zou jij misschien de gym van mijn over willen nemen als Kenji het niet wil?" Kasumi stikte bijna in haar drinken en begon wild te hoesten. Snel zette ze haar glas op tafel en hoest het sap uit haar longen. Zij? Gymleidster? Toen het hoesten wat bedaard was keek ze met grote ogen op naar haar tante. "Ik, Gymleidster?" vroeg ze schor. Ze slikte, haar keel deed pijn van het hoesten. Dat, dat klonk geweldig, maar ze was een Coördinator. Werd een Gymleider niet geacht om alle Gyms te verslaan of zoiets? "Dat is een geweldig aanbod tante Cynthia, maar ik ben een Coördinator. Kan ik dan wel Gymleider worden? Bovendien weet ik niet of ik me wel ergens in ga specialiseren," antwoordde Kasumi zacht, bang om haar tante te beledigen. "Begrijp me niet verkeerd, het lijkt me geweldig! Maar ik ben op dit moment nog niet klaar om een leerling van een Gymleidster te worden." Ze voelde dat ze rood werd. Hopelijk was tante Cynthia niet boos...

+1 voor jou!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Emptyza maa 17, 2012 7:50 pm

Kasumi leek heel verbaasd te zijn toen Cynthia in lachen uitbarstte. Hmmm, blijkbaar had ze deze reactie dus niet verwacht. Dan kende ze haar neefje ook niet zo goed als ze in eerste instantie had gedacht. Aan de andere kant was het best logisch dat de twee elkaar niet of nauwelijks kenden. Ze hadden elkander amper gezien! Cynthia had haar eigen zus zelfs al eeuwen niet meer gezien. Hmm, misschien moest ze haar eens een brief sturen, of haar opzoeken. Met je familie moest je immers contact houden, al lukte dit haar met Kenji ook niet echt. De jongen weigerde contact met haar op te nemen en Cynthia had zichzelf nog niet zover gekregen om haar zoon een bericht te sturen. Ze had hem onlangs wel een evolutieset gestuurd, waar hij hopelijk goed gebruik van had gemaakt, maar zelfs een dank je wel was er niet van gekomen. De Pidgeot van haar vader was met lege klauwen wedergekeerd. Aan de andere kant kon het natuurlijk ook zo zijn dat de vogel niet op antwoord had gewacht en gewoon braaf het pakket had bezorgd, om vervolgens terug te vliegen naar zijn trainer. De vrouw schudde haar hoofd. Kenji wilde het misschien niet, maar als zij zou stoppen zou de Gym in eerste instantie naar hem gaan. Tenzij zij natuurlijk iemand anders kon regelen.

Haar aandacht ging direct naar Kasumi en ze deed het meisje dan ook het voorstel dat ze in haar hoofd had; dat zij later de Gym van haar over zou nemen. Het arme kind was totaal overrompeld, begrijpelijk ook, want ja het kwam niet iedere dag voor dat je een Gym werd aangeboden. Het meisje vertelde dat het haar geweldig leek, maar herinnerde haar er ook aan dat zij een coördinator was en geen trainer. Mocht het dan wel? Cynthia dacht hier even over na. Zij was een trainer geweest, net als haar moeder, diens moeder en ook weer diens moeder. Er was eigenlijk nog nooit een coördinator in de familie geweest. Begrijpelijk, want dit fenomeen was nog maar net aangeland in Kanto. Vroeger, "in haar tijd", had het nog niet eens bestaan in deze regio. 'IK heb geen idee Kasumi,' antwoordde de vrouw. 'Tot nu toe is er nog nooit een Coördinator Gymleider geweest, omdat er vroeger nog geen Coördinatoren waren. Dat is nog vrij nieuw in Kanto. Er staat echter nergens in de regels dat het per se een Trainer met zijn, zolang de gekozen persoon maar goed genoeg is om de Gym te runnen.' Ze glimlachte even en reageerde toen op het tweede deel van Kasumi's reactie. 'Dat begrijp ik best meisje en ik wil je ook helemaal niet dwingen om je in Waterpokémon te specialiseren. Je moet gewoon lekker op reis gaan, je eigen weg kiezen en wanneer je er aan toe bent, kunnen we terugkomen op mijn aanbod.' Ze glimlachte en ging weer verder met eten. 'Als we straks klaar zijn breng ik je naar de trainingsruimte van de Gym trouwens. Daar gaan we verder met jullie training, buiten het zwembad.' Ze glimlachte weer en keek zowel Kasumi als Shui even aan. 'Eet goed, je zult het nodig hebben.'



+2 voor de twee bovenstaande posts.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Showing off Vide
BerichtOnderwerp: Re: Showing off Showing off Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Showing off

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-