Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kettil Falk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kettil Falk Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kettil Falk Kettil Falk Emptyza okt 25, 2014 8:45 pm

Hee Olga, sorry voor de late reactie.

Er zijn twee dingen die me direct opvallen. Ten eerste klopt de leeftijd niet met het aantal credits dat je besteed hebt. Je zal Kettel óf een jaar ouder moeten maken, óf de Pidgeotto weg doen.
Ten tweede vind ik Flare Blitz veel te over powered, ook al is de aanval niet onder controle. Er is gewoon geen mogelijkheid dat een Charmander van dat level de aanval überhaupt kan kennen.

Ten slotte stuiten er een paar dingen in je geschiedenis me wat tegen de borst. Je hebt er duidelijk erg je best op gedaan, maar sommige dingen zijn wat.. té. Het is niet toegestaan om legendarische Pokémon in je KK te verwerken, dus dat van Zapdos zal je moeten weghalen.
Het hele verhaal over de bende is.. wazig. Je doet voorkomen alsof er een andere, redelijk grote organisatie is naar Team Ayumu en dat is niet echt de bedoeling. Het stelen en de geheimzinnige leider komt me ook teveel overeen met TA. Daarnaast is je laatste zin over Olivia en Mitsu echt héél wazig. Snap niet wat je er mee bedoeld.

Dus, er zijn al wat dingen die je meteen aan kan passen. Al je me wat meer duidelijkheid kan geven over deze bende en wat je doel hier precies mee is, kan ik even nadenken over wat ik ermee ga doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kettil Falk Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kettil Falk Kettil Falk Emptyzo okt 26, 2014 12:08 am

Kettil Falk schreef:
Ik had echter wel verwacht dat een 13-jarige meer credits had dan een 12-jarige, gezien ik in mijn achterhoofd aannam dat 10-12-jarige weinig credits hadden.
Lieve Olga, het gaat er niet om wat jij verwacht, het gaat om wat er in de regels van dit forum staat Wink

Citaat :
Nu komt mijn gamer in mij op: Ze kunnen het wel 'kennen' als Charmander als Egg-move, maar kunnen het niet uitvoeren.
Drie Egg moves vind ik sowieso een beetje veel, daarnaast moet ik er voor zorgen dat spelers niet te overpowered worden, vandaar mijn beslissing. Hij kan het natuurlijk later wel leren.

Citaat :
Het was eerlijk gezegd ook wazig, maar ik wilde gewoon hem graag in een slechte, gure groep hebben zitten, die niet op Team Ayumu zou lijken. De verdere overeenkomsten met de TA kan ik trouwens gerust aanpassen, en dat laatste punt... Zie de laatste paar posten met Olivia&Ralph.
Tsja, het lijkt er nu wel behoorlijk op. Misschien kan je wat meer benadrukken dat dit een kleine bende is (beetje maffia stijl?). Daarnaast mag je niet van mij als admin verwachten dat ik al jouw topics van al jouw karakters lees. Ik moet in één keer wijs kunnen worden uit jouw geschiedenis. Iets meer uitleg is dus wel gewenst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kettil Falk Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kettil Falk Kettil Falk Emptyzo okt 26, 2014 10:57 am

Eindelijk die aanval gevonden! Ik zat op serebii echt te zoeken, kon de aanval niet vinden >__< Aangezien het een TM aanval is, mag je hem laten staan Wink Ik heb ook geen problemen met Dragon Dance als Egg move, dus je hoeft eigenlijk alleen Flare Blitz weg te halen Wink

Oh, nu snap ik mijn verwarring. Kettil bestaat dus al in de RPG, maar was eerst een NPC. Get it now (: 1 puntje nog:
Citaat :
Bij een bepaalde opdracht met een ander individu van een iets hogere status werd hem beloofd de Pokémon te krijgen, maar hij verloor zijn Vulpix hierbij.
Waar komt die Vulpix vandaan? xD Want je hebt het er helemaal niet over dat hij een Vulpix heeft/had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kettil Falk Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kettil Falk Kettil Falk Emptyza nov 01, 2014 12:47 pm

Sorrysorrysorry dat je zo lang hebt moeten wachten! Ik heb het extreem druk gehad.

Perfect aangepast, het verhaal is een stuk duidelijker (: Helemaal goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kettil Falk Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kettil Falk Kettil Falk Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kettil Falk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Trainers-