Syrena had haar hand al op de deur kruk toen ze haar naam hoorde roepen. "Syrena!" Dat was haar moeder. Syrena draaide zich om en keek haar moeder vragend aan. Ze had een glimlach op haar gezicht. "Oh sorry, ik moet gewoon wennen dat je weggaat." Syrena glimlachte naar haar moeder en knikte. Ze liep even naar haar toe en omhelste haar. "Ik sms elke dag ja?" zei Syrena, en ze liep weer naar de deur. Voor ze hem open deed keek ze even achterom, deed de deur open en stapte naar buiten. Ze trok de deur achter zich dicht en snoof de lucht van het gras in. Ze zwiepte haar tas over haar schouder en rende de heuvel af, op naar het lab van proffesor Oak. Ze sprong over een bosje en rende het pad over. Toen ze voor het gebouw stond aarzelde even, haalde diep adem en stapte naar binnen. Proffesor Oak zag haar en begroette haar vriendelijk. "Syrena! Ik wachtte al op je!" zei hij vriendelijk. Syrena knikte verlegen en liep naar hem toe. Voor hun lagen drie pokeballs. "En, welke wil je?" zei hij terweil hij de pokemon uit de bal liet komen. Zonder te aarzelen wees ze naar de Charander. "Haha, ik wist het wel." lachte Oak. Hij deed de andere twee terug in de bal en gaf de pokebal waar Charmander uit was gekomen aan haar. "Veel succes met je reis, oh ik heb nog iets voor je" zei hij, en hij pakte een apparaatje uit een la. "Dit is een pokedex, ik moest hem geven van je moeder." Dankbaar pakte Syrena het aan. Ze zei proffesor Oak gedag en Charmander sprong in haar armen. Ze liep het gebouw uit, waar ze de zon in haar gezicht voelde. Ze zette Charmander voor zich. "Fallen. Dat wordt je nieuwe naam." De pokémon glimlachte en liep vrolijk naar voor. Syrena volgde hem en keek voor zich, daar lag nu haar nieuwe leven!
Jeej ik zag dat ik hier wel al kon posten. Maareh, is dit goed?