|
| Auteur | Bericht |
---|
Valaina Mizuri
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 28 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 JaarPokémon: | Onderwerp: Ohayo ^^' zo maa 04, 2012 5:31 pm | |
| Quinty is de naam. Zestien jaar ben ik inmiddels, over *Rekent snel* 8 dagen word ik 17 xD. Ik woon en leef in Maastricht, naast het kerkhof en op 5 minuten afstand van de Belgische grens. Ik heb twee katten, Lodewijk en Marie-Antionette. Daarbij woon ik samen met mijn ouders. Ik heb geen broers nog zussen. Ik doe HAVO 4, doubleur. Heb een N&G profiel, met NL&T, Biologie, Scheikunde, Natuurkunde etc. etc. Ik heb, buiten Nederlands en Engels, geen talen. Dat is lastig met Dyslexie xD In mijn familie is de erfelijke ziekte Hypermobiliteit aangetoond. Of, nou ja, niet aangetoond, maar we weten dat we het hebben xD Dat betekend dat mijn gewrichten te los zitten, waardoor ze sneller afslijten. Doet pijn kan ik je zeggen. Qua muziek luister ik naar alles, zolang het geen klassiek, country of Dubsteb is :}. Ik ben bang voor vuur, paarden, vleermuizen, vuurwerk, ganzen, pauwen [&nder vliegende gevaarte] en grootte hoogtes. Ik ben 1,88 lang. Dan is het vreemd om hoogte vrees te hebben, maar ach. Obsessies zijn mijn dagelijkse leven. Johnny Depp, RDJ, RDJude, Jude Law & Alan Rickman zijn de meest recente xD Tevens vallen Professor Layton, Flikken Maastricht, Photoshop, Jack Sparrow, Films kijken, Yaoi, Anime, Manga, Schrijven en Fanfics lezen er ook wel onder. Ik ben tevens een meer dan normaal grote Potterhead, waarbij vooral Severus Snape mijn liefde heeft <3 Later wil ik als MultiMedia designer gaan werken. Maar dan moet ik eerste HAVO af zien te krijgen ><
Meer heb ik niet echt te melden, behalve als ik dingen ben vergeten. Wat vaak voor komt xD.
xQuinty <3 |
| | | Kenji Claves
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 156 Poképoints : 135 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Ohayo ^^' zo maa 04, 2012 8:07 pm | |
| Hoi Quinty en welkom op KE! Wat hebben jouw katten een leuke namen! Ben je fan van de Franse geschiedenis, of is het toeval? |
| | | Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Ohayo ^^' zo maa 04, 2012 8:09 pm | |
| Quinty <33
Wat fijn dat je er weer bent =D |
| | | Valaina Mizuri
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 28 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Ohayo ^^' zo maa 04, 2012 8:34 pm | |
| @Kenji; Lodewijk heette al zo, daar was weinig aan te veranderen. Marie-Antionette hebben we gekozen omdat dat er bij paste xD
En dank je <3
--
@Carla, Carla <33
Sure, every time ^^. Pokémon FTW <3 |
| | | Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Ohayo ^^' zo maa 04, 2012 9:15 pm | |
| Hè, je woont kort bij de belgische grens..? Bij een kerkhof..? Ik begin bijna te denken dat je in mijn buurt woont, weet je. En dat terwijl je niet wist waar die was, toen ik je er vorig jaar naar vroeg xDD
Anywho, welkom op KE! :3 |
| | | Valaina Mizuri
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 28 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Ohayo ^^' zo maa 04, 2012 9:43 pm | |
| Wait, wait, und you are? xD Ik ben slecht in namen onthouden /shot
Danke, in ieder geval xD |
| | | Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Ohayo ^^' zo maa 04, 2012 10:37 pm | |
| Nja, je zult me vast niet meer kennen van naam, maar misschien dat je je nog wel wat van WS weet te herinneren? Daar heb ik je toen voor de eerste keer lastiggevallen over Maastricht, namelijk En daarna had Doos (Sarah) nog een gesprek tussen ons geregeld op MSN en voegde we elkaar toe, volgens mij. En spraken we nooit meer met elkaar xD /fail |
| | | Kenji Claves
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 156 Poképoints : 135 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Ohayo ^^' ma maa 05, 2012 9:14 am | |
| Haha cool, het past inderdaad wel goed bij elkaar ja =) |
| | | Valaina Mizuri
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 28 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Ohayo ^^' ma maa 05, 2012 7:57 pm | |
| @Mitsu; Oh jah xD Dat staat me inderdaad nog wel bij xD @Kenji; I know right ^^. |
| | | Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Ohayo ^^' | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
|
Kanto News 2015 nieuws;;
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
|
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
|
Credits ©Kanto Experience, since 2011 Deze site is gecreëerd door de Admin Brendon Mayon. Ook de skin is door de Admin gemaakt. Niets van deze site mag gekopieerd worden zonder toestemming van de Admin. Verschillende codes zijn afkomstig van de forummotion ondersteuningssite. Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon. De pijltjes in de boardbeschrijvingen zijn eigendom van Maaike van Pokémon Journey. De code voor de sheets zijn gemaakt door Cricket van Kickstart. De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Het plaatje van Kanto News is gemaakt door Rikkoshaye op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Het plaatje van Summer is gemaakt door Tanaw op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Het plaatje van Credits is gemaakt door TsaoShin op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Het plaatje van Usefull is gemaakt door sunshineikimaru op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. De afbeelding op de Pokémon pagina in het Handbook is gemaakt door Rinslettuce op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Dit forum wordt gehost door actieforum.com Deze skin is getest op Google Chrome en Firefox.
|
Of the Season
|
Vind ons op: |
|