|
Auteur | Bericht |
---|
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: TAART! di maa 06, 2012 10:05 am | |
| Hallo, ik ben Marieke, ik ben op dit moment ± 13½ jaar oud... Ik woon in Horst, een dorpje in Limburg, samen met mijn ouders, mijn irritante broertje, Fuzzy (een kat), Frits (een konijn met een vierkante kont) en Einstein (een gestoorde hamster). Mijn hobby's zijn tekenen, lezen (vooral de awesome boekenserie Warrior Cats), gamen (vooral Pokémon en Professor Layton games) en (deze is redelijk raar) Mensen helpen (onderandere met forums). Even één waarschuwing: IK HEB AUTISME! Hierdoor kan ik soms raar reageren... Dit ben ik |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: TAART! di maa 06, 2012 3:35 pm | |
| Hallo Marieke en welkom!
Ah, Autisme, daar heb ik al heel wat jaren ervaring mee en studeer nu Pedagogiek, dus ga er ook nog jaren ervaring mee krijgen =p Mag ik vragen welke vorm van Autisme je hebt?
Mensen helpen met fora opbouwen is trouwens geen rare hobby hoor, dat is juist een mooie eigenschap |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: TAART! di maa 06, 2012 3:36 pm | |
| Klassiek Autisme, ze dachten eerst PDDnos, maar ik ben opnieuw getest of zoiets ^^" |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: TAART! di maa 06, 2012 3:39 pm | |
| Hmm er zitten toch best wat verschillen tussen PDD NOS en Klassiek Autisme, maar goed =p Zolang ze maar het juiste hebben vastgesteld, want anders kan dat heel wat problemen opleveren.
Eens zien, volgens mij ben je dol op taart. Wat is je favoriet? |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: TAART! di maa 06, 2012 4:10 pm | |
| ik denk dat mijn favoriete taart Monchou taart is |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: TAART! di maa 06, 2012 4:16 pm | |
| Welkom Marieke! Ik ga vanaf nu proberen jou daarmee aan te spreken, ipv Emilya D: Of ik geef je gewoon een random bijnaam die te maken heeft met taart. /shot Ikzelf heb ook een vriendin die een lichte vorm van autisme heeft. Dus ik heb eigenlijk ook een beetje ervaring, hoewel mijn hele vriendengroep gewoon raar is en overal om lachen.
Ik zie dat je ook van gamen houdt. Welk platform heb je het liefst, de ds? :3 |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: TAART! di maa 06, 2012 6:20 pm | |
| Welkom Marieke!
Fijn dat je dat van het autisme even meld, dan kunnen vervelende situaties worden voorkomen. Is het al lang bekend dat je het hebt?
Weet je dat het best geniaal is dat je gestoorde hamster Einstein heet? xD Uhhmm, vragen.. Wat voor kleur sokken heb je aan? Wat is je favoriete boek? Kijk je veel films/series?
~ Carla |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: TAART! di maa 06, 2012 6:59 pm | |
| Op dit moment heb ik paarse sokken aan
Mijn favoriete boek *denkt na* ik heb geen idee... ik denk dat dat wel alle boeken van Warrior Cats zijn... Hoewel De Hongerspelen ook een awesome boek is.
geen idee... |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: TAART! di maa 06, 2012 7:16 pm | |
| Haha, je weet niet of je veel films enzo kijkt? =p Welke film heb je voor het laatst gekeken? =) |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: TAART! do maa 08, 2012 5:57 am | |
| Geen idee, tenzij het meetelt dat je ongeveer tien mintuteneen vage Transformers film kijkt die je broertje en vader aan het kijken zijn en jij hebt niets beters yte doen... In dat geval: Transformers
Oh, ik wordt meestal 's ochtends rond vijf uur of half zes wakker. Hierdoor kan ik 's ochtends de hele site lekker onderspammen (Niet dat ik dat doe hoor) |
|
| |
Alicia Neville
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 22 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Eleven years oldPokémon: | Onderwerp: Re: TAART! do maa 08, 2012 7:25 am | |
| Ik heb ook autisme! *Brofist*
Je ziet hier al langer dan ik, dus het heeft voor mij eigenlijk geen nut om in dit topic te posten. Achja.
Hoi! Professor Layton spellen zijn te gek. Welke is je favoriet? |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: TAART! do maa 08, 2012 7:35 am | |
| ik heb niet echt een favoriete... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: TAART! | |
| |
|
| |
|