Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: You're almighty Admin! vr sep 09, 2011 9:44 pm | |
| Hallo iedereen!
Goed, ik zal even het goede voorbeeld geven. Ik heet Carla, 18 jaartjes oud en ik woon in een heel klein dorp in Drenthe. Echt, héél klein. Like, 80 inwoners. Ik woon samen met mijn twee jaar oudere zus en mijn ouders in een restaurant waar ik ook werk. Loop nu zo'n vier jaar in de bediening, maar wil niet echt verder in de Horeca. Daarom zit ik nu op de Academische PABO in Groningen. Officieel heet het de AOLB (Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs), maar het is de PABO gecombineerd met Pedagogische Wetenschappen. Ik ben er net aan begonnen, maar vind het ontzettend leuk!
Wat kan ik jullie verder nog vertellen.. Nou, we hebben thuis twee honden: Laika ( Duitste herder, 10 jaar, teefje) en Kazan (kruising Hollandse en Mechelse herder, 7 jaar, reu). Ook hebben we drie paarden, mijn zus en moeder rijden namelijk paard. Ik heb het zelf negen jaar gedaan, maar ben er al drie jaar mee gestopt. Ik zit nu op volleybal, wat weer heerlijk slecht te combineren is met mijn werk in de horeca >__< Verder zijn mijn hobby's lezen, schrijven en tekenen. Ik lees vooral Fantasy. De HP boeken, het Erfgoed, De geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel, etc. Schrijven doe ik vooral in de RPG vorm, wat ik nu ruim vier jaar doe. Soms doe ik een poging tot een verhaal. Ga ook dit jaar weer eens proberen de NaNoWriMo uitdaging te halen (50.000 woorden in een maand).
Tekenen doe ik alleen traditioneel, omdat ik geen tablet heb en niet met Photoshop overweg kan. Ik teken atm vooral realistische pokémon en dieren, maar probeer ook steeds vaker mensen te tekenen. In de anime stijl, dat wel. Vroeger heb ik nogal veel draken getekend, wat ik nu nog sporadisch doe. Ik zal jullie even doorverwijzen naar mijn DA pagina, omdat ik graag opbouwende kritiek hoor!
Goed, weet verder niet echt wat ik nog kan vertellen, maar als jullie vragen hebben, hoor ik het graag! |
|