|
| Auteur | Bericht |
---|
Alessandra Bernkastel Volwassene
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: SANDWICHES FOR EVERYONE wo maa 07, 2012 7:02 pm | |
| Dit kan ik kort houden. Dit kan ik kort houden. Dit kan ik kort houden. IK KAN DIT ONMOGELIJK KORTHOUDEN. Oke, ik ben dus Judith. Juud, Juddels, Juutje, Satan, Truus, Taart en al die namen werken ook. Ik ben geen fan van badeenden, dus ik weiger bekogeld te worden met die dingen. TENZIJ ze een bruidsjurk dragen. Die zijn gewoon cool. Oke, back to topic. Veertien jaar dus, en er trots op. Ongeveer driekwart jaar de RPGwereld in ontvoert, blame Charlotte, en nu lichtelijk verslaafd. Zit in de derde van het gymnasium, dus als ik iets onbegrijpelijks zeg, is dat heel normaal. Ik ben gewoon gestoord. Mja, wat nog meer? Ik zit op korfbal, geweldige sport. Om de week verzwik ik m'n enkel ermee. Verder houdt ik van schrijven, lezen, stalken, en heel nerdy; Leren. Ja, ik vind het eigenlijk stiekem best wel leuk. Ik spreek Nederlands, Engels, Dunglish, Latijn. Ja, Latijn. Doe ik zelfs mijn best voor.
EN OHJA. Ik heb een voedselallergie; Coeliakie. Ik mag dus geen gluten. Geen sandwiches voor mij dus. Daarom geef ik ze aan jullie
Nou, ga maar vraagjes stellen. Anders krijg je geen sandwich.
xJudith |
| | | Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: SANDWICHES FOR EVERYONE wo maa 07, 2012 7:23 pm | |
| Welkom Judith!
Ik denk dat ik je wel kan begrijpen hoor, heb zelf mijn VWO al gehaald Bovendien zitten hier wel meer VWO mensjes *kijkt naar A&A* Balen van die gluten allergie, ik ken het gevoel. Ben zelf voor van alles en nog wat allergies, waaronder varkensvlees, huisstofmijt, grassen, pollen en chocola T__T Vooral dat laatste vind ik verschrikkelijk.
1. Heb je ook broers of zussen? 2. Heb je huisdieren? 3. Wat is je favoriete dierentuin dier? 4. Heb je een baantje? 5. Heb je veel ervaring met Pokémon? (RPG, spelletjes, series, films) *Eet haar sandwich*
~Carla |
| | | Alessandra Bernkastel Volwassene
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: SANDWICHES FOR EVERYONE wo maa 07, 2012 7:49 pm | |
| Arme u. Chocola. Ik kan me niet voorstellen hoe dat is. Maar dank je voor het welkom. En dan de vragen; 1. Heb je ook broers of zussen? Jazeker, een heel lief/irritant twaalfjarig zusje. Ze heet Esther. Ik vergeet haar leeftijd echt om de drie uur, maar omdat ze in januari jarig is, en in 2000 geboren is, vraag ik meestal welk jaar het is. 2. Heb je huisdieren? Een kat, genaamd Nuth. Tevens mijn voetenstalker. 3. Wat is je favoriete dierentuin dier? Pinguïns. Socially awkward penguins. En schapen, maar die staan niet in dierentuinen. 4. Heb je een baantje? Telt oppassen? Heb intussen drie adresjes, met hele lieve meiden overal. Helaas bezorgen ze me af en toe hoofdpijn van hier tot Tokyo. 5. Heb je veel ervaring met Pokémon? (RPG, spelletjes, series, films) Goh. Ik heb heel veel spellen gespeeld, waarvan Gold het eerste was. Op een exemplaar wat niet kon saven, dus het was steeds opnieuw beginnen. Ben later emulators gaan gebruiken, omdat de gameboy niet van mij was. Verder ben ik geen fan van de nieuwste generatie, vind ik de oudste het best. Ben eevee obsessed. En ja, ik heb heel veel Pokémon gekeken toen ik jonger was. Nu heb ik de tijd niet meer, maar ik heb bijna geen tijd meer voor anime. |
| | | Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: SANDWICHES FOR EVERYONE wo maa 07, 2012 8:27 pm | |
| Ik had even een binnenpretje toen ik zag dat schapen je favoriete dieren zijn. Ik ben namelijk een schaap volgens mijn vriendinnen. Anyway, welkom op KE Judith! Mijn eerste game was ook Gold en ik wist toen niet wat saven was. Dus dat was ook voor mij steeds opnieuw beginnen. I know your pain~ We hebben ook die Eevee verslaving gemeen, trouwens o3o
Maar genoeg daarover, ik wil graag weten wat je favoriet koekje is! D:
|
| | | Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: SANDWICHES FOR EVERYONE wo maa 07, 2012 8:53 pm | |
| Welkom op KE Judith!
Hmmm, geen gluten, dat lijkt me best lastig. Hier in het restaurant waar wij werken hebben we ook vaak mensen met gluten.
Omg jij hebt een voetenstalker! Wat leuk! Wat is trouwens Dunglish?XD |
| | | Alessandra Bernkastel Volwassene
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: SANDWICHES FOR EVERYONE wo maa 07, 2012 9:36 pm | |
| @Mitsu; EEVEE~ En koekjes? Hmmn. Chocolate chip, voor bij de thee. Ben wat dat betreft Engels; Tea is my life.
@Destiny; Dunglish is een mengeling van Engels en Nederlands. Like; Oh, dat is al een voorbeeld. Engelse woorden door je Nederlands gooien, daar houdt ik het maar op.
En beiden bedankt voor het welkom~ |
| | | Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: SANDWICHES FOR EVERYONE | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
|
Kanto News 2015 nieuws;;
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
|
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
|
Credits ©Kanto Experience, since 2011 Deze site is gecreëerd door de Admin Brendon Mayon. Ook de skin is door de Admin gemaakt. Niets van deze site mag gekopieerd worden zonder toestemming van de Admin. Verschillende codes zijn afkomstig van de forummotion ondersteuningssite. Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon. De pijltjes in de boardbeschrijvingen zijn eigendom van Maaike van Pokémon Journey. De code voor de sheets zijn gemaakt door Cricket van Kickstart. De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Het plaatje van Kanto News is gemaakt door Rikkoshaye op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Het plaatje van Summer is gemaakt door Tanaw op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Het plaatje van Credits is gemaakt door TsaoShin op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Het plaatje van Usefull is gemaakt door sunshineikimaru op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. De afbeelding op de Pokémon pagina in het Handbook is gemaakt door Rinslettuce op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden. Dit forum wordt gehost door actieforum.com Deze skin is getest op Google Chrome en Firefox.
|
Of the Season
|
Vind ons op: |
|