| Hoe spreek je de naam van jouw character uit? | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Gillian Flame Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 18 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 3:22 pm | |
| Zie de titel. Als je geen titels kan lezen: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? =D Er komt niet veel interactie tussen de spelers voor dus is het geen spel. =D
Dzji-lie-un Fleem. Dus op z'n Engels. =D |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 3:29 pm | |
| Ee-mie-lie-aa
Nederlands, denk ik |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 3:41 pm | |
| Mitsu Hotaka: Mie-tsuu Hoo-taa-kaa. Chiaki Tsuda: Tsjie-aa-kie Tsuu-daa. Ryota Hotaka: Rie-joo-taa Hoo-taa-kaa. Shiyo Hayame: Sjie-joo Ha-ja-meh. (Tot hier zijn de namen Japans) Eren Cinistar: Eh-rehn Cih-nih-stur
Laatst aangepast door Mitsu Hotaka op di aug 20, 2013 9:46 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Alessandra Bernkastel Volwassene
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 3:47 pm | |
| Al-les-san-draa Bern-kas-tel Ehm.. In ieder geval Nederlandsish. |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 4:13 pm | |
| - Emilya Ivis schreef:
- Ee-mie-lie-aa
Nederlands, denk ik Ik vergeet de achternaam -.- Ie-vis (lol) Je had je post ook kunnen editten, dan had je deze post niet hoeven plaatsen, aangezien dat een beetje niet nuttig is |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 4:34 pm | |
| Okee, kom ik met mijn waslijst xD
Brendon Mayon= [Bran-dun Mej-jun] Beide op z'n Engels. Karin Mayon= [Kaa-rin Mej-jun] Voornaam Nederlands, achternaam Engels. Kasumi Ashari= [Kaa-su-mie Asj-haa-rie] Beide Japans. Zinan Minami = [Zie-nan Mie-naa-mie] Voornaam.. weet ik niet. Je spreek het vrij Nederlands uit. Achternaam is Japans. |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 4:43 pm | |
| Mi-kie-Naa-vaa-gos Trololo, is spanish muchacha ;D
Laatst aangepast door Mickey Navagos op do maa 08, 2012 4:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 4:57 pm | |
| Here it goes :3
Sang-go Hie-goe-raa [Op z'n Japans uitspreken met beide 'g''s als in 'Lady Gaga] |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 6:27 pm | |
| Goed, ik dan ook maar even met mijn waslijstXD
Cynthia Claves- Sintia Kleeves (Engels) Kenji Claves - Ken-djie Kleeves (voornaam Japans, achternaam Engels) Sora Takahashi - Zoraa Ta-ka-ha-sjie (Japans) Destiny Kashimuro - Des-ti-nie Ka-sjie-moe-roo (voornaam Engels, achternaam Japans) |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 08, 2012 6:36 pm | |
| Kean Hayashi = Kien Ha-jass-hi .. of zoiets. Hiro Inoue = Hie-roo In-o-wee
Maar ik spreek namen over het algemeen op de verkeerde manier uit, dus xD |
|
| |
Valaina Mizuri
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 28 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? vr maa 09, 2012 7:31 pm | |
| Valaina Mizuri = Val-aj-ná Mie-zoe-rie
Het is niet zo heel lastig (: |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? vr maa 09, 2012 9:22 pm | |
| Kane Hayashi = Keen Haa - ja - sji (*controleert even bij Kean. Oh. Ha - jass - hi mag ook XD) Jasmine Inoue = Djezmin (of gewoon Jasmien, mag van mij ook XD) In - o - wee (volgens Hiro...? XD) |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? do maa 15, 2012 8:12 am | |
| Arya = iets tussen Arja en Arieja in, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Myani = Miejanie |
|
| |
Janu Kobayashi
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 4 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? za maa 24, 2012 7:01 pm | |
| Janu= ja-noe (japans) Kobayashi = koo-ba-ja-sji (ook japans) |
|
| |
Sayuri Wakahisa
Profiel Leeftijd : 30 Aantal berichten : 47 Poképoints : 19 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 11Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? ma jan 14, 2013 7:40 pm | |
| @A'tje: De juiste manier van uitspreken is de manier zoals jij het in je hoofd hebt. Het is jouw karakter En soms zijn namen gewoon awesomer met een beetje fantasie SAA-juu-rie + Waa-kaa-HIE-saa (Japans, maar ik ben niet goed met het aangeven van klemtonen XD ) Voor de Pokémon: Nana: NAA-naa |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? ma jan 14, 2013 8:28 pm | |
| Iria Filio = I-r-ie-ja F-ie-l-ie-jo Ignis = Ie-g-n-i-s Sky = S-k-ij-j (op z'n engeld :3) Bloom = B-l-oo-m (engels :3) Die achternaam is echt stom, maar veranderd toch in de toekomst :3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? di jan 15, 2013 7:26 am | |
| A-lek-sis Vee-gus Deh-bo-raa Scott Keejn Spfere (ofzoiets) xD |
|
| |
Lie Laufeyson Nieuweling
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 23 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: // 24 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? di jan 15, 2013 7:36 pm | |
| Elveria Down; El-vee-rie-ja Doun Lie Laufeyson; Lai Lau-fie-sun |
|
| |
Bellatrix Ulvida
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 16 Poképoints : 11 Reputatie : 1 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? vr apr 19, 2013 8:14 pm | |
| Bel-laa-trix Ul-vie-daa voornaam Nederlands, achternaam Japans (: |
|
| |
Aury Maville
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 27 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Just 13 years oldPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? vr apr 19, 2013 9:02 pm | |
| |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? wo mei 22, 2013 10:24 pm | |
| Ik wil nog eens! :3
Ve-rie-die Gr-ee-n (engels)
Pokémon; Key-th (Engels) To-be-oo (Wordt anders geschreven I know, maar er bestaat zo'n naam en vond hem geweldig, het verwonderde mij ook dat ze het zo uitsproken. |
|
| |
Leo Sablier
Profiel Aantal berichten : 59 Poképoints : 9 Reputatie : 3 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? di aug 20, 2013 8:00 pm | |
| Leonard Amadeus Sablier Lee-oo-nard A-maa-dee-us Saa-blie-ee Oftewel, Lee-oo |
|
| |
Cinder Hysha
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 42 Poképoints : 8 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? di aug 20, 2013 8:42 pm | |
| Cinder Hysha
Sin-der Hiesja |
|
| |
Crouge Theodore Jones Volwassene
Profiel Leeftijd : 29 Aantal berichten : 44 Poképoints : 9 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 20Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? wo sep 18, 2013 7:20 pm | |
| C-roe-dsj Thie-jo-dor Dsjoons
Pokemon: Ein Ein (Je moet het op zo'n duits uitspreken)
Chance Tsje-ns |
|
| |
Dakota Froste
Profiel Aantal berichten : 12 Poképoints : 2 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17Pokémon: | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? zo sep 22, 2013 11:53 am | |
| Daakootaa Frost (de E spreek je dus niet uit ^^) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Hoe spreek je de naam van jouw character uit? | |
| |
|
| |
| Hoe spreek je de naam van jouw character uit? | |
|