|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic do aug 30, 2012 6:37 pm | |
| Naam:Mark Evans en Taichi Kanbara Functie (optioneel):Trainer/ Co-ordinator. Afwezig van - tot:3-09 tot en met 14-09. Afwezig omdat: ik dan twee weken op vakantie ben naar Griekenland(Kos)=) want ik weenie of ik dit weekend nog online kan komen, though. en anders vergeet ik het te meldenXD
|
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic wo sep 05, 2012 8:22 pm | |
| Naam: Kane Hayashi, Jasmine Inoue (en dit berichtje geldt evengoed voor Kean en Hiro) Functie (optioneel): Gym, trainster (Gym, Grunt) Afwezig van - tot: Morgen t/m zaterdag. Niet heel lang dus, maar we dachten, we laten het toch even weten. Afwezig omdat: Donderdag weinig tot niet online vanwege school en boekfestijn, vrijdag en zaterdag niet online ivm school en Appelpop. |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic do sep 06, 2012 6:53 pm | |
| Naam: Alexis, Kayne und Deborah Functie (optioneel): Volwassene/Trainer/Trainer Afwezig van - tot: Onbepaalde periode. Afwezig omdat: Heel druk met school en ook met mijn activiteit op het internet. Bovendien ben ik ook nogal in love en ik kan het gewoon niet combineren met alles, zeker niet met een site dat veel fantasie vergt zoals Pokémon. Laffe reden, I know, maar het is dus echt waar, zo erg is het dus al -.-'' |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic vr sep 14, 2012 10:24 pm | |
| Naam: Iria Filio, Isabella Hyves en Viridi Green Functie (optioneel): Trainer (rest wordt nog aan gewerkt) Afwezig van - tot: 28-08-2012 tot 13-09-2012 Afwezig omdat: Computerlader kwijt + familiale redenen, ik kon het toen niet melden dus ik doe het nu! ^^
|
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic di okt 23, 2012 8:10 pm | |
| Naam: Alexis Vegas Functie (optioneel): Volwassene Afwezig van - tot: 23 okt - 10 nov Afwezig omdat: Oostenrijkse herfstvakantie en daarna op kamp naar Koksijde ;o |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic wo dec 12, 2012 6:09 pm | |
| Naam: Iria Filio Functie (optioneel): Trainer Afwezig van - tot: Voor nu is het permanent Afwezig omdat: Ik heb een zware periode achter de rug, ik heb mezelf verwond en poging tot zelfmoord gedaan. Nu, sinds dit achter de rug is zijn er famiale problemen + school. Maar maken jullie jullie geen zorgen hoor, ik voel me goed in me vel nu! Ik had gewoon last van hormonen en ik heb daar bovenop nog eens ADD. Verder werk ik nu ook bij de schoolkrant als hoofdschrijfster (dinges) en rij ik veel springwedstrijden met een superpaardje! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic ma jan 07, 2013 1:20 pm | |
| Naam: Carla (Brendon Mayon/Karin Mayon/Kasumi Ashari/Zinan Minami) Functie (optioneel): Admin Afwezig van - tot: Komende drie weken Afwezig omdat: Dit is meer een melding van verminderde aanwezigheid dan totale afwezigheid. Heb de komende drie weken deadlines en tentamens en moet heel hard aan de bak om alles nog te halen. Dus ik zal wel af en toe online komen, maar weinig tot niet posten in het RPG gedeelte. |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic do jan 24, 2013 7:57 pm | |
| Naam: Jinte (Elveria Down//Lie Laufeyson) Functie (optioneel): Trainer Afwezig van - tot: Vrijdag tot zondag Afwezig omdat: We gaan naar Centerparks omdat mijn oma jarig is (: |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic zo feb 10, 2013 9:29 pm | |
| Naam: Iria Filio - actief // Isabella Hyves // Viridi Green - inactief Functie (optioneel): trainer // geen rang Afwezig van - tot: 11/02/2013 - 16/02/2013 Afwezig omdat: paardenkamp ;3
|
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic di feb 12, 2013 4:01 pm | |
| Naam: Anja & Anita (Kean & Kane Hayashi, Hiro & Jasmine Inoue) Functie (optioneel): Gymleiders, Rocket Grunt en ... eh... Trainer? Afwezig van - tot: 18 februari tot 25 februari. Afwezig omdat: Engeland! En ik weet dat ik nog minstens op één plek moet posten en ik ga heel hard mijn best doen om dat voor de vakantie voor elkaar te krijgen, maar ik kan niets beloven. |
|
| |
Izumo Sizoh Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 38 Poképoints : 26 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic wo feb 13, 2013 4:56 pm | |
| Naam: Izumo Sizoh && Sherry Kheizer Functie (optioneel): (nog) niets && trainer Afwezig van - tot: Van nu tot onbepaalde tijd. Afwezig omdat: Ik ga verhuizen en moet van havo/vwo naar gymnasium gaan, waardoor ik anderhalf jaar Latijn + grieks in moet halen, dus ik ben lange, lange, lange tijd afwezig :'D |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic zo apr 07, 2013 8:30 pm | |
| Naam: Iria Filio Functie (optioneel): Trainer Afwezig van - tot: 8/04/2013 - 12/04/2013 Afwezig omdat: Op kamp, geen internet daar.
|
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic zo mei 05, 2013 9:38 pm | |
| Naam: Iria Filio // Viridi Green Functie (optioneel): Trainer // Coördinator Afwezig van - tot: 6/05/2013-8/05/2013 Afwezig omdat: op schoolreisje! >3
|
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic za jun 15, 2013 9:20 pm | |
| Naam: Iria Filio // Viridi Green \\ Vinyl Mikkusu Functie (optioneel): Trainer // Coördinator \\ TR Grunt Afwezig van - tot: 17/06 - 21/06 Afwezig omdat: Proefwerken = geen internet |
|
| |
Yume Yukusai
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 117 Poképoints : 83 Reputatie : 19 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14Pokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic do jun 20, 2013 4:52 pm | |
| Naam: Yume Yukusai // Ana del Mundo Functie (optioneel): Coördinator // TR Grunt Afwezig van - tot: 22-06 tot 28-06 daarna 01-07 tot 05-07 Afwezig omdat: Eerste is de repetitieweek en daarna een schooluitje van een week |
|
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic za jul 27, 2013 9:13 am | |
| Naam: Arya Myani Functie (optioneel): Trainer Afwezig van - tot: 29 juli tot ongeveer drie weken daarna Afwezig omdat: Noorwegen :3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic wo aug 07, 2013 11:19 am | |
| Naam: Cynthia Claves || Kenji Claves || Sora Takahasi || Lillian Yamaha || Destiny Kashimuro Functie: Gymleidster / Trainer / Coördinator / Volwassene / Team Rocket Commander Afwezig van - tot: 13 augustus - 16 augustus Afwezig omdat: Texel! |
|
| |
Viridi Green
Profiel Aantal berichten : 78 Poképoints : 50 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic zo aug 11, 2013 10:16 pm | |
| Naam: Iria Filio || Viridi Green || Vinyl Mikkusu || Fluttershy Yasashi Functie (optioneel): Trainer || Coördinator || TR Grunt || Trainer Afwezig van - tot: 12/08 - 16/08 Afwezig omdat: Ben op kamp en zal er waarschijnlijk geen internet hebben en zo wel, kan ik toch niet posten |
|
| |
Light Yagami
Profiel Aantal berichten : 79 Poképoints : 18 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 jaar oudPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic zo aug 11, 2013 10:55 pm | |
| Naam: Light Yagami Functie: Coördinator Weg van- tot- : Aanstaande woensdag, tot 11 dagen later (de laatste zaterdag van de vakantie) Omdat: IK HEERLIJK LAAT MAAR TOCH GEWOON NAAR TURKIJE GAAA |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic ma aug 12, 2013 8:41 am | |
| Naam: Deborah Scott || Kayne Sphere || Alexis Vegas || Nate Johnson || Aiden Conwell Functie (optioneel): Trainer || Trainer || Volwassene || Volwassene/Rocket Grunt in wording (xD) || Gymleider Afwezig van - tot: 12/08 - 14/08 Afwezig omdat: Ik een dagje uitga en twee dagen moet werken, op de veertiende 's avonds waarschijnlijk weer terug. Ook moet ik mijn voorraad op een site waar ik schrijf bijtanken. Sorry, maar anders wordt het te veel |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic za aug 24, 2013 12:37 am | |
| Naam: Iria Filio || Viridi Green || Vinyl Mikkusu || Fluttershy Yasashi Functie (optioneel): Trainer || Coördinator || TR Grunt || Trainer Afwezig van - tot: 25/08-31/08 Afwezig omdat: Op reis naar Frankerijk! Zal er misschien Wifi hebben, maar ik zal niet kunnen posten :3
|
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic di aug 27, 2013 7:42 pm | |
| Naam: Deborah Scott || Kayne Sphere || Alexis Vegas || Nate Johnson || Aiden Conwell Functie (optioneel): Trainer || Trainer || Volwassene || Volwassene/Rocket Grunt in wording (xD) || Gymleider Afwezig van - tot: Geen specifieke datum. Afwezig omdat: Ik heb vandaag moeten werken, heb morgen een dagje met mijn stiefmoeder, donderdag werken, vrijdag (miss-wss) afspreken met het vriendje, zaterdag naar de kapper en zondag garageverkoop, daarna begint school weer, dus het kan zijn dat het deze periode zeer druk voor mij wordt en er dus niet al te veel posten van mij verwacht kunnen worden. Excuses voor het ongemak. |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic di sep 03, 2013 8:09 pm | |
| Naam: Leah Spark Functie (optioneel): Trainer Afwezig van - tot: Vandaag tot in ieder geval 20 September Afwezig omdat: Zit nu midden in mijn examen en heb het heel druk en het lukt me niet om te posten.
|
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic zo sep 22, 2013 4:57 pm | |
| Naam: Deborah Scott || Kayne Sphere || Alexis Vegas || Nate Johnson || Aiden Conwell Functie (optioneel): Trainer || Trainer || Volwassene || Rocket Grunt || Gymleider Afwezig van - tot: Geen specifieke datum. Afwezig omdat: Ik heb momenteel een lopend verhaal op Quizlet die afgemaakt moet worden. Binnen een paar hoofdstukken zal dit zover zijn. Ik wil eerst dit verhaal af hebben en dan pas wil ik me weer volledig op KE concentreren. Normaal zal dit niet meer dan een week meer duren. Ik hoop dat jullie het begrijpen dat ik tot die tijd afwezig/nauwelijks online zal zijn. Het spijt me zeer. |
|
| |
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic za okt 19, 2013 2:52 pm | |
| Naam: Sofie [Miki/Sishuri/Devon] Functie (optioneel): Gymleader, Trainer & Coördinator Afwezig van - tot: 18-10 - 25-10 Afwezig omdat: Zit in de herfstvakantie bij m'n opa&oma en geen wifi daar, alleen een extreem trage computer die soms de pagina maar voor de helft laadt. Ik raak er zelf gewoon gestoord van, dus ik blijf er liever vanaf x'D Weet ook de precieze datum niet, kan eerder weg zijn of zelfs later. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Afwezigheidstopic | |
| |
|
| |
|