|
|
Auteur | Bericht |
---|
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 8:28 am | |
| Ach, met een droge bui kun je ook prima posten hoor! xd |
|
| |
Kate Hotaka
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 66 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 3:15 pm | |
| Bwaah, ik kom net van de tandarts af. Zonder gaatjes. Met het vooruitzicht van 4 verstandskiezen die waarschijnlijk niet getrokken hoeven te worden. Een is al doorgekomen. Woo hoo. Elke keer bleef je meer in Duck Tales. ;D |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 5:02 pm | |
| Het is toch "beleef je meer"? XDDDD
Omg als je een droge bui hebt, dan moet je nu even naar buiten gaan, want het regent =p Althans, hier regent het.
En ik heb nu een week om te leren voor Ontwikkelingspsychopathologie, dus ik heb een lekker lang weekend!<3333 |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 5:39 pm | |
| Ja ik had net kranten wijk, IN DE REGEN!!! En het is pas mijn 3e keer! Mweeeeeeeeh |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 6:02 pm | |
| Ik heb net een lang weekend achter de rug! Wou dat het een extra weekje vakantie was, though. Was vast veel leuker geweest dan wat ik nu heb, hoewel ik dan vast niks anders zou doen dan uitslapen en op de bank hangen /shot
Oh, enne, waarschijnlijk wel. Als ik het wil. |
|
| |
Kate Hotaka
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 66 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 6:58 pm | |
| Het is inderdaad beleef, ja. xD
http://www.serebii.net/nobunaga/
Er is een nieuw pokémon spel in de maak, lol. Hij ziet er tot nu toe nog niet zo heel slecht uit. xD
|
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 7:08 pm | |
| Wow alleen de voorkant al! Ieuw! maar ja, in de maak, dus het kan nog beter worden! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 7:16 pm | |
| Haha, apart! Durr, ik moet maar eens verder met je KK Julya |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 7:18 pm | |
| Jaaa dat moet jij idd ik zat al te wachten... Xd. Nee echt ik sta te springen op me stoel ikw il posten!!!!! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 7:32 pm | |
| Heb het nagekeken. Ik wil niet vervelend zijn, maar mag ik je verzoeken om eerst in Bulba-lawn te posten? Dan kan ik je nog wat tips geven voordat je de RPG in gaat. Ik weet dat je ook al eens met Yara hebt gepost, maar ik wil graag dat je eerst in Bulba-lawn post. |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 7:38 pm | |
| Ja, dat was ik zo ie zo al van plan! Ik wil ten eerste een beetje gelijk staan qua post lengte met de rest. |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 7:39 pm | |
| Omg ik vind die voorkant echt cool! Lijkt mij wel een tof spel, zeker omdat ze dan alle pokémon bij elkaar hebben. Ben zeer benieuwd =3 En Car, ga jij nog posten? (A) O en Julya, het gaat niet om de lengte, maar om de kwaliteit en inhoud
Laatst aangepast door Sora Takahashi op wo jan 18, 2012 7:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 7:39 pm | |
| Wat? Die voorkant ziet er juist awesome uit. Het doet me alleen niet echt aan pokémon denken, maar zo'n gejat ding van Final Fantasy ofzo. Idk. Maar het spel lijkt me wel awesome, dus ik wil dat het uitkomt |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 7:41 pm | |
| Nee, ik vind de voorkant te druk... maar dat is mijn mening hea. Ja, als het uitkomt wil ik het wel! |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 7:54 pm | |
| Eigenlijk heb ik meer zin om te tekenen dan te posten, maar ik heb al getekend vandaag... Misschien moet ik die andere twee tekeningen waar ik ooit aan ben begonnen eens afmaken? |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 8:05 pm | |
| Gehehe kwam er net achter dat ik in het oefen gebied wel kan posten whaha |
|
| |
Sora Takahashi
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 236 Poképoints : 157 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 8:12 pm | |
| Hèhè slimmerd XDDD Ik ga lekker even met Sora (proberen te) posten! |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 8:12 pm | |
| @Lianne, dat lijkt me beter dan dat je aan een nieuwe begint. Uit ervaring kan ik je zeggen dat dan je onafgemaakte tekeningen zich blijven opstapelen xD .. Eerlijk gezegd heb ik al een tijdje niet meer getekend. En dan bedoel ik; totaal niet. Zelfs niet in de les D: Jullie laten me daar steeds aan denken D: |
|
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 8:13 pm | |
| ja voel me ook echt slim (not) |
|
| |
Kate Hotaka
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 66 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 9:46 pm | |
| *kijkt naar laatste post*
Ik wist echt niet dat ik nog zulke posts kon maken. Al helemaal als je nagaat dat ik me inspiratieloos voelde. xD Hnng. Ik teken nog wel in mijn schrift. Alleen is dat niet wat ik wil, omdat ik me heb voorgenomen om op te letten tijdens de les. OTL |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 18, 2012 9:58 pm | |
| Hèhè, mja ik weet, maar ik wil ze wel een keer afmaken, ook al ben ik er niet tevreden overXD Maar dat zie ik morgen dan wel. Ga nu de honden maar eens uitlaten en daarna naar bed =p |
|
| |
Kate Hotaka
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 66 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 20, 2012 1:26 pm | |
| Vandaag heb ik, alles bij elkaar opgeteld, wel 1 uur les gehad. We moesten opdrachten maken tijdens Nederlands, waarbij bleek dat ik die opdrachten al een aantal lessen eerder had gemaakt. Het erge is dat het over werkwoordsvervoegingen ging, en ik het nakijken moeilijker vond dan het vervoegen. Waarschijnlijk zal ik alles fout hebben gedaan. Dat ben ik immers van mezelf gewend xD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 20, 2012 3:32 pm | |
| Het punt is dat de leraren de lessen zo saai maken, of dat je eerder klaar bent, en dan ben je wel genoodzaakt om in je schrift te gaan schetsen. Dat gevoel dat ik dan altijd heb, die drang om dat te doen, heb ik dus niet. Ipv tekenen, droom ik weg tijdens de les en krijg ik niks mee. Dat is nog erger dan kribbelen in mijn schrift, want dan hoor ik tenminste nog hoe en wat er moet gebeuren.. D:
En fu, Roos. Ik moest vandaag presenteren voor een onbekende groep. PRESENTEREN! Mijn ergste vijand D: |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 20, 2012 4:34 pm | |
| Je kunt het Rolo! Ik weet het zeker! |
|
| |
James Vanilla
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 40 Poképoints : 5 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 12 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr jan 20, 2012 5:16 pm | |
| Ik ben inactief aan het worden DX En ik heb de puf er niet voor om ook maar iets te doen >.> |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|