|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 2:54 pm | |
| Tomas (Mark) is bezig aan zijn post, maar het schiet niet echt veel op. Nouja, gisteravond was hij nog niet zo ver. Ik denk dat hij het wel redt als hij er vandaag ook flink aan gaat werken, maar ik geloof dat hij ook nog veel huiswerk heeft en dat gata stiekem voor. Hoewel bij mij altijd het plezier voor gaat, maar dat ter zijde /shot
Ik ben verslaafd aan een lied door mijn vriendinnen, die eigenlijk van een Allsecur reclame afkomt. Heartbeat van Martine Bond, ofzoiets <3
Also, als je belgen op dit forum wilt, je hebt er al één hoor o3o Nouja, eigenlijk half. Eigenlijk kwart. Maar op papier is mijn vader een hele belg en ik half x'D |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 2:55 pm | |
| Kijk hier is mijn Shiny Delcatty, ^^ - Spoiler:
|
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | |
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 2:58 pm | |
| Ik had hem gezien, ^^ Die Vaporeon is echt cute. |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 3:00 pm | |
| |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 3:03 pm | |
| Hij is inderdaad heel lief Carla <3 Ik vind het menubalkje er ook zo leuk uitzien! :3
Ik zal het hem doorgeven zodra hij online is. Dat gaat denk ik pas over 2/3 uur worden xD |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 3:11 pm | |
| - Spoiler:
Hehe, kon het gewoon niet laten, >3 |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 3:18 pm | |
| |
|
| |
Kate Hotaka
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 66 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 3:56 pm | |
| Profielwerkstuk.. OTL Blij dat ik van dat ding af ben. Mijn voeten doen gewoon nog pijn van gisteren. Van 7 tot 10 moesten we bij het kraampje staan, om daarbij een keer of vijftig dezelfde informatie over muggen te moeten vertellen. Om half 11 was ik eindelijk thuis. Pffffrrtttt. Er was een man die 5 keer langs was gelopen. En ieder persoon zei 'succes' als ze uitgevraagd waren. Het is moeilijk om dan serieus te blijven. Het is sowieso al moeilijk om serieus te blijven voor mij. Alleen presenteren al is iets waar ik verschrikkelijk in ben. En dan nog 3 uur achter elkaar ook. :I Ik had van tevoren echt moordneigingen. Niet omdat ik niet wilde presenteren, maar omdat 2 mensen het profielwerkstuk over precies hetzelfde onderwerp als wij hadden gedaan, en dan ook met precies hetzelfde experiment. Wij waren om half 3 begonnen aan ons kraampje. Een uur later zetten zij hun kraampje 5 meter voor die van ons neer. Hoezo genaaid? Wij stonden er eerder, en dan gaan zij gewoon.. D: Ach ja, we hebben minstens een 7,5 als het goed is, dus het cijfer kan alleen maar beter worden door ons kraampje. En gewoon omdat onze begeleider veel te soepel punten geeft. En ik kan nog blijer zijn, omdat ik nooit meer vragen hoef te beantwoorden over muggen. Nooit.
.. WAAG HET NIET. D: |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 4:05 pm | |
| Dus Roos, waarom zien muggen er zo vies uit en spasmen ze als ze vliegen?
Omg, bij het idee alleen al om drie uur lang hetzelfde te moeten presenteren. Dat zou ik echt niet kunnen. Gelukkig hebben wij zoiets niet. Dan mag ik blij zijn dat ik het sectorwerkstuk alleen maar hoef te presenteren voor een klein groepje, zelfs al is dat wss voor andere klassen.
En tot 10 uur 's avonds op school blijven.. zijn die mensen nog goed bij hun hoofd? xD /shot
|
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 4:19 pm | |
| Haha, Car ik zie mooie, nieuwe knopjes! En een Vaporeon! Ziet er leuk uit =3 En ja, die tekeningen zijn tof! Ik volg dat account ook op DA, zij is echt heel goed ^^
@Rolo: Haha, ja school gaat voor, al kruipt bij mij RPG'en toch altijd wel weer voorbij aan mijn huiswerk. Maar ik ben heb vandaag al een stageopdracht gemaakt en ben nu bezig met het leren van mijn tentamen Gender, dus het schiet al wat op =p |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 4:41 pm | |
| Ik en mijn vriendin hadden geen kraampje, maar hebben een eenmalige presentatie gedaan (: Dat was veel fijner, bovendien zaten er vet weinig mensen in het lokaal xD
Ben best wel tevreden over de reply knopjes, maar zijn de buttons van het profiel enzo niet te licht? |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 5:19 pm | |
| Ja best wel =3
Jeey mijn KK is voor zover ik weet af c: |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 5:21 pm | |
| Ik vind de knopjes wel iets te licht ja. Dwz, de witte letters kunnen misschien beter een andere kleur of het blauw donkerder. Niet dat er écht iets mis mee is, want ze zijn leuk ^^
Anita en ik hebben trouwens wel een kraampje met de PWS-avond, maar ons tekenfilmpje wordt waarschijnlijk wel op een groot scherm in de aula afgespeeld :f: Over opvallend gesproken. |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 5:34 pm | |
| Ik heb zin om te posten 8D misschien ga ik vanavond in het bulbadingus gebied posten |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 6:59 pm | |
| Haha, 2e RPG post geplaatst. |
|
| |
Mark Evans
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 217 Poképoints : 42 Reputatie : 39 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 7:04 pm | |
| echt sorry dat ik niks van me heb laten horen, me leraren denken echt dat ik in me vrij tijd niets te doen heb ofzo. ik was gisteren inderdaad al begonnen maar toen hadden me pa en ma een heftige ruzie waardoor ik geen zin had om er aan te werken. maar nu heb ik even sch*t aan school en ga ik zo snel als ik kan me post voor Markie afmaken ;D ookal hebben die trollers van mijn school twee SO's verschoven naar morgen die voor woensdag gepland stond¬¬ en waar ik eigenlijk voor moet leren maar dat kan altijd morgen in de twee tussen uren die ik heb x3 |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 7:29 pm | |
| whiee, ik heb inspiratie voor Sherryyy! |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 8:02 pm | |
| Oh, op zich wil ik best wel naar jullie PWS avond komen Anja! Wanneer is het?
En dat geeft niet Tomas. Neem je tijd.
En Marlène, heb hem nagekeken |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 8:10 pm | |
| Ik denk steeds dat het vrijdag is. En ik heb zin om met Mitsu een vangpost te maken en haar een neiuwe siggie te geven. Alweer :V
Ben ik gek als ik zeg dat ik JUIST goed kan posten/veel inspi heb als ik me depressief voel? xD |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 8:14 pm | |
| |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 9:36 pm | |
| Doe maar rustig aan hoor Mark! We geven je wel even wat uitstel =3
@A&A: Ik wil jullie PWS-filmpje wel zien hoor! Ben erg benieuwd^^ Ik en mijn groepsgenoot hadden gewoon een stuk van de Leeuwenkoning gevoice-overd (dat wil zeggen, de stemmen zelf ingesproken) Was heel leuk, hebben we gewoon laten zien op de laptop =p |
|
| |
Kate Hotaka
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 66 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 10:19 pm | |
| Hm. Hmmmmn. Ik ben nog steeds de enige Gelderlander op deze site, right? /foreveralone.
Ik ben vast begonnen aan de contestpost van Kate, zodat ik niet alles op het laatste moment hoef te doen. Zelfs al is dingen op het laatste moment doen een van mijn weinige goede qualiteiten. De eerste alinea is af. Alleen... originele aanvallen bedenken. Dat is het moeilijke. Vooral met een Ivysaur, en al helemaal als je Sleep/Poison Powder wil vermijden. Meh. Challenge accepted. c: |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 10:25 pm | |
| Anja en Anita komen ook uit Gelderland hoor Roos, dus je bent niet alleen Haha, ja het schrijven van een post voor de contest was echt heel lastigXD Combinaties bedenken is niet gemakkelijk =p |
|
| |
Kate Hotaka
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 66 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 01, 2012 10:28 pm | |
| Yay, niet meer forever alone. xD
Volgens mij heb ik iets bedacht zonder powder dingen. Zou 5 minuten lang genoeg zijn om het uit te typen? xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|