|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 9:35 am | |
| Ik ben hier ook nieuw :3 Wel al eerder geRPGt hoor :3 Weet iemand toevallig of Tailow ook in Kanto leeft? Volgensmij wel toch? |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 9:40 am | |
| nee... Tailow is van Hoenn |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 9:45 am | |
| Oké, dan zoek ik wel even op Serebii voor leuke Hoenn pokémon ^^ Ty, maar, ben jij niet Marieke? |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 9:46 am | |
| ja... ja dat klopt... Marieke, that's me :3 En als ik jou was, zou ik niet naar Hoenn pokémon, maar naar Kanto pokémon zoeken |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 9:48 am | |
| Oh, foutje ^^'' Me is Juul :3 |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 9:48 am | |
| dacht ik al, aan het Mickey gedeelte te zien |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 1:47 pm | |
| Oh, weer twee nieuwe leden! Welkom allebei! En het lijkt me inderdaad niet slim om naar Hoenn pokemon te zoeken voor Kanto Experience x'D
Hmmn, heb net de nieuwe ep van Bleach al gekeken, dus veel heb ik niet te doen... Hoewel ik ook de toekomstige pokémon van mijn personages kan bedenken ;D |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 1:55 pm | |
| taart :3
Sorry, ben een beetje hyper ^^" |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:00 pm | |
| Haha, dat gevoel ken ik. Maar wil je wel een beetje erop letten dat je niet gaat spammen? (aa)
Hoe ben je trouwens hier terecht gekomen, als ik vragen mag? :3 |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:03 pm | |
| Ik via Warrior Cats. Dat is een ander forum ;3 Ik vond de layout zo prachtig<3 Daarom ben ik me hier gaan registreren :3 |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:04 pm | |
| Ben ook nieuw ^^
Maar echt totaal niet ervaren op het gebied van Pokémon Rpg's, dus dat gaat nog wel even wennen worden. xD |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:04 pm | |
| Reclametopicgebeuren op een Warrior Cats forum |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:11 pm | |
| Oh, beide van Warrior Cats. Heb het forum zelf nog nooit bezocht, maar heb de boeken ook niet echt gelezen, ofzo. Welkom op KE, Sango! Kom jij ook van WC? XD Haha, het RPGen met pokémon is inderdaad even wennen, maar als het eenmaal zover is, weet je niet anders meer :3 |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:12 pm | |
| Yay, ava gevonden ^^ WIl jij mijn Trainer profile goedkeuren? (Als je een mod bent dan ;p) |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:14 pm | |
| na wat gepruts heb ik eindelijk een leuke ava (of in elk geval, een waar ik nog wel even mee kan doen) |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:16 pm | |
| Jup, ik ben ook iemand van Warrior Cats. Voor degene die daar ook op zitten, Mousefur hier! :3
Hmmz, ik wil nu kiezen tussen Trainer of Coördinator, maar ik weet nog steeds het verschil niet. o3o |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:17 pm | |
| Coördinator gaat vooral om sierlijkheid, ook bij wedstrijdgevechten. Bij trainers is dat minder belangrijk... zoiets toch? |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:20 pm | |
| Als dat klopt, dan denk ik dat ik net wat meer voel voor Trainer. ^^
Hmmz, is het altijd zo dat je je eerste Pokémon moet krijgen van Proffesor Oak? Ik heb gisteren de hele regels gelezen, maar ik vatte het niet zo. o3o |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:24 pm | |
| @ Mickey, eigenlijk verzorgt de admin de KK's. Ik weet niet zeker of ik de KK wel mag nakijken, dus ik wacht liever even tot Carla on is.. ^^
Trainers doen aan gymgevechten om de kracht van hun team te testen. Coördinators doen aan wedstrijden, waar inderdaad de sierlijkheid en de combinaties van je pokémon van belang zijn. Trainers winnen in dit geval dus gymbadges en coördinatoren lintjes. In Cerulean City kun je het eerste contest topic vinden en lezen, zodat het je wat duidelijker wordt. In Pewter City kun je al wat gymgevecht topics lezen :3
Je eerste pokémon hoeft niet van Professor Oak afkomstig te zijn. Als geregistreerd lid heb je een bepaald aantal punten gekregen om uit te geven. Voor beginnende trainers is dat 1 punt. Daar kun je Charmander, Squirtle of Bulbasaur voor halen bij Oak, maar je kan ook een andere pokémon kiezen die 1 punt waard is. Dit gelieve te melden in je KK, of een topic aanmaken in de RPG, waarin je duidelijk maakt dat je personage zijn/haar eerste pokémon krijgt x3
Rondkijken in de RPG of andere KK's geven jullie misschien wat inspiratie? xD |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:27 pm | |
| Thanks a lot! :3
Ik kom er denk ik wel uit zo. Dan ga ik maar eens alle 1-punt pokémon bekijken, haha ^^ |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:27 pm | |
| ik heb mijn 1-credit pokémon *hug aan Sissy ♥* |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:31 pm | |
| Graag gedaan c: Oh enne, we werken niet echt met levels, dus dat mag je best weglaten, Emilya.
@ Mickey, ik zie nu pas dat je je profiel bedoelt. De KK's krijgen goedkeuring, het profiel hoort daarop aangepast te zijn. Ik kan dus sowieso al niks goedkeuren, want je hebt je KK nog niet geplaatst x3 |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:32 pm | |
| hoe zit dat met KK's (KAAS ) waar moet ik die plaatsen (ik voel me ineens redelijk dom ><) |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:38 pm | |
| KK's (Karakter Kaarten, hoewel kaas lekkerder klinkt x'D) hoor je te plaatsen bij Summary's. Als je daarop hebt geklikt, druk je meteen op nieuw topic. De admin, Carla (Brendon Mayon), zal deze in het goede sub-board (als ik het zo goed zeg) plaatsen als het is goedgekeurd :3 |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 06, 2012 2:39 pm | |
| ok, dan snap ik het, bedankt voor de hulp....
KAAS IS DE BAAS >) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|