|
|
Auteur | Bericht |
---|
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 7:56 am | |
| GOede morgen Ik heb eerste uur uitval. |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 10:10 am | |
| En toen zat ik onder de les op mijn mob |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | |
| |
Syrena Crystal
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 165 Poképoints : 30 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 1:22 pm | |
| Haha, gefeliciteerd! Jammer van die band xd. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 1:28 pm | |
| Dankje! :3 Haha, mijn band overleeft het wel. En anders krijg ik een nieuwe. Ik heb nu het geluk dat mijn moeder thuis is, zodat die me kan brengen. Ze vloog me daarnet om de nek x'D Dit maakt mijn humeur echt weer helemaal goed. En nog beter, we gaan vrijdag in mijn fave wokrestaurant eten om het te vieren! <333 |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 1:37 pm | |
| Gefeliciteerd Rolo!
Weetje, stiekem zit ik me af te vragen waarom mensen de opzet die wij gemaakt hebben voor een KK niet gebruiken... |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 1:48 pm | |
| Whahaha, het gaat nu mijn hele familie rond XD Geniaal XD En dankje, Lianne! Wie bedoel je daarmee? xD |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 1:57 pm | |
| En toen moest ik mijn stomme Huiswerk maken... maar daarna mijn KK aanpassen (~'0')~ |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 2:02 pm | |
| Ik doelde op Arthur wiens KK ik net heb nagekeken, maar er waren ook anderen die een andere KK-opzet hebben gebruikt. Op zich niet zo erg als alle nodige dingen er in staan, maar soms staan er ook dingen in die niet echt van belang zijn. De inhoud is verder goed, dus op zich maakt het niet zo heel veel uit. |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 2:34 pm | |
| Almost done... Zucht, me hates hw >< |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 2:38 pm | |
| Haha, volgens mij zijn er maar weinig mensen die dol zijn op huiswerk haha =p Sterkte ermee! |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 3:06 pm | |
| ik heb geen/bijna nooit huiswerk |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 3:26 pm | |
| Haha dan heb jij mazzel Marieke =p Komt nog wel haha.
Yay ik heb met Destiny gepost! Man wat is dat lang geledenXD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | |
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 3:58 pm | |
| Haha, ik heb die KK al nagekeken, dus dat hoeft niet meer =p En ik heb nu eindelijk les! Echt, op woensdag van 4 tot half 6 is echt stom >.> |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 4:03 pm | |
| ik twijfel of ik op dit forum één van mijn forums ga promoten... |
|
| |
Destiny Kashimuro
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 189 Poképoints : 100 Reputatie : 21 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 24 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 4:04 pm | |
| Waarom twijfel je daar dan over Marieke? |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 4:18 pm | |
| Finally done <3333 Nu mijn KK maar eens aanpassen ;p ------------------------------------------------------- O, my, gosh... Ik dacht dat Tidus vreemd ging met Yuna & Lenne, maar toen merkte ik dat één van de twee Shuyin was. Maar nu blijkt he dat Yuna vreemd gaat! o3o - Tidus, please, als je er niet tegen kan, klik niet op deze spoiler...:
YUNA x SHUYIN 0_0
Still can't believe... |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 4:57 pm | |
| Ga zo maar eens een oefenpostje maken. :3 Eens kijken wat ik ervan bak >D |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 4:59 pm | |
| Dag mensjes!
Hmm, zit er over na te denken om de informatie te herschrijven. Kunnen jullie wat punten noemen die lastig waren? Het feit dat het veel info is kan ik helaas niet echt veranderen..
Aaaw, schattig plaatje van Growlithe! Ik ken dat artwork wel, volgens mij. |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:02 pm | |
| Hmm, dunno, ik vind het eigenlijk wel goed zo :3 Misschien wat meer duidelijkheid over de credits die je aan Pokémon kan besteden ofzow?
En haha thanks ^^ eigenlijk wil ik het randje eat dunner maken nog, maar had gisteren ruzie met Photoshop. :U |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:03 pm | |
| Ik zou het niet weten Car. Voor zover ik weet heb je alles aardig duidelijk uitgelegd in de uitleg enzo. |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:09 pm | |
| aaaah. we hadden bij gym kickboksen aaaah. dat was super cool, met echte bokshandschoenen en we mochten echt vechten enzooo |
|
| |
Mickey Navagos
Profiel Aantal berichten : 31 Poképoints : 0 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:11 pm | |
| Oeh, lijkt me awsome ^-^ Heb ik ook ooit gehad, wel leuk idd :3 Alleen mochten mij niet echt met elkaar kickboxen. |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 07, 2012 5:13 pm | |
| Oeh, laat maar, Dat van de credits is nu wel duidelijk geworden voor mij,
Heb het nog eens goed doorgelezen .__.' |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|