|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 6:13 am | |
| |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 6:15 am | |
| taart >)
Tot zover ik weet is alles goed... Vandmiddag geen school ^w^ |
|
| |
Sherry Keihzer
Profiel Leeftijd : 25 Aantal berichten : 173 Poképoints : 174 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Almost 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 6:24 am | |
| ah nee, geluksvogel xD vandaag heb ik toets over migratie en daarna wiskunde -.-
Taart is lekker =D |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 7:53 am | |
| Good morning people :33
Yay, vandaag weer paardrijden ^^ |
|
| |
Alicia Neville
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 22 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Eleven years oldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 7:57 am | |
| Goedemorgen! Paardrijden lijkt me leuk, alleen mag ik er niet op.
...Je gebruikt een kattensmiley met twee monden.
...Twee monden.
...Pounce de Leon.
HOMESTUCKKKKKKKK
Sorry, ik ben fan. C: |
|
| |
Alessandra Bernkastel Volwassene
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 11:01 am | |
| Homestuck <3 NO 1 C4NT S33 YOU Ik houd van Terezi~ En eindelijk siggeh af. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 11:12 am | |
| Marlène en Marieke, mag ik even opmerken dat alleen halllo of goedemorgen plaatsen erg veel op spam begint te lijken? Gelieve wat meer inhoud aan je bericht geven. Probeer ook te voorkomen dat je gaat slowchatten, daarvoor hebben we een chatbox.
Zo, genoeg de admin uitgehangen. Moet zoveel voor school doen vandaag 0.o En was nog bezig met de info herschrijven. Durr. |
|
| |
Alicia Neville
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 22 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Eleven years oldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 12:45 pm | |
| Ik ben niet de enige Homestuck fan? De goden zij geprezen!
Nepeta is mijn favoriet. Ik roleplay haar op Hyves, alhoewel ik me de laatste tijd vaker bezighou met mijn andere roleplay-acounts. Ik vind je siggie echt heel mooi! *o* |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 12:47 pm | |
| Meh, ik ken wel een hele fanclub van Homestuck waar ik woon. Maar die heb ik ook aan de Hetalia geholpen. Ik vind vooral Gamzee, Karkat en Terezi cool. Ik ben dan ook een weegschaal.
En meh. Kleurtje is efkes wennen. |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 12:54 pm | |
| Zozo, heb wel twee (bagger) posts gemaakt! En ja, een kleurtje is altijd even wennen Vooral als je op verschillende fora verschillende kleuren hebt. En nu moet ik écht met school bezig. |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 12:56 pm | |
| Nah, het is meer dat ik nog niet vaak met kleur heb gewerkt. Maar het maakt alles wel duidelijk. Wel een nadeel is dan dat postsheets moeilijker te maken zijn, als je aan een kleur vastzit of als gewone leden niet in kleur mogen schrijven. Maar ja, daar heb ik al een oplossing voor~ |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 1:16 pm | |
| OK, ik zit hier nu dus thuis, alleen, met een kop cup-a-soup-spul...
Ik denk dat ik maar ga reageren op mijn oefentopic |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 2:17 pm | |
| Ligt het nu aan mij.. Of deed het logo net heel eng? En hee, er staat nu ook tekst onder. Of stond dat er al en ben ik gewoon blind? |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 2:21 pm | |
| Hahaha, geen paniek! Ik heb hem wat veranderd. Vond het zo leuk dat dat getypte tekstje wat de site eronder zette.
Mooie post Judith! Wil aan de ene kant wel reageren, maar aan de andere kant moet ik nog verder met school.. Hmm, misschien eventjes |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 2:22 pm | |
| Oh, dank je. Ben er zelf niet helemaal tevreden over, maar ik heb altijd een post of vijf nodig voordat ik in een personage zit. En het is inderdaad leuk zo, met dat tekstje eronder. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 2:50 pm | |
| Ja, dat kan ik begrijpen. Heb gepost (: |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 2:56 pm | |
| Pff, weer een dag school achter de rug. Volgende week ben ik pas om 4 uur thuis, omdat het LO team het leuk vindt ons te laten wandelen. En aangezien ik dat twee jaar geleden ook al had met school en mijn groepje steeds verdwaalde in Maastricht (gewoon omdat ik erbij zit ) denk ik dat het ook pas 4 uur gaat worden. Jippie. En het is ook nog eens verplicht voor mijn PTA.
Het nieuwe tekstje ziet er zo leuker uit, Car! Maar ik ga nu eerst even alles bij proberen te houden in en off game hier, voordat ik daar naar ga staren D: |
|
| |
Gillian Flame Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 18 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 3:10 pm | |
| OMG JULLIE WAREN AAN HET PRATEN OVER HOMESTUCK EN IK MISTE HET. >< Ik ga deze zomer maybe God Tier John Egbert cosplayen. Met een zelfgemaakte cosplay natuurlijk. Whieeeeeh. =D Hai btw! =D |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 3:11 pm | |
| Whii, cosplay. Ik ben een Female Prussia Cosplay aan het maken, heb alleen nog de jas en de pruik nodig~ |
|
| |
Gillian Flame Nieuweling
Profiel Aantal berichten : 18 Poképoints : 0 Reputatie : 0 Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 3:14 pm | |
| - Alessandra Bernkastel schreef:
- Whii, cosplay.
Ik ben een Female Prussia Cosplay aan het maken, heb alleen nog de jas en de pruik nodig~ Awesome! Maar ik twijfel nog of ik mezelf ga binden of dat ik gewoon als Female!John Egbert ga. xD |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 3:30 pm | |
| OK, volgensmij mis ik hier iets... wat is dat Homestuck gebeuren? |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 3:38 pm | |
| Je bent niet de enige hoor, ik weet ook niet wat dat is. Ik ben er wel nieuwsgierig naar, though :3 |
|
| |
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 3:48 pm | |
| Homestuck is een MS Paint Adventure. Soort van Visual Novel op het internet. Duurde wel enorm lang voordat ik het interessant vond worden. |
|
| |
Arthur la Porte
Profiel Aantal berichten : 28 Poképoints : 10 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 Years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 3:50 pm | |
| Voor mij duurde het te lang en stopte ik. Ik vind alleen die fanmade clipjes ervan te geniaal x')
En toen viel Engels uit en had je morgen geen SO. Meh, nu is al mijn motivatie om het nog eens door te nemen ineens verdwenen. Ik ga wel Pokémon spelletjes spelen in het weekend, is ook goed voor mijn Engelse woordenschat ;p |
|
| |
Alicia Neville
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 22 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: Eleven years oldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 08, 2012 3:52 pm | |
| Ik lees het als tijdverdrijf. Het is leuk. Raar, maar leuk.
Wat is jullie patroontroll? Die van mij is Eridan. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|