|
|
Auteur | Bericht |
---|
Arthur la Porte
Profiel Aantal berichten : 28 Poképoints : 10 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 Years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 5:22 pm | |
| En toen had je de hele kamer onder gespoten met deo door je kat. Ughe >A<
En de zeldzaamheid van een Vulpix valt wel mee, Die zat me laatst gewoon achterna in mijn Pokémon spelletje D: Eng beest.
@ Carla; Wat voor kindjes ;o ? Kleuters, echte kinderen of wat voor leeftijdscategorie? Want ik moest laatst een week stage lopen op basisschool bij kleuters, Had de laatste dagen gewoon wurg neigingen ;} |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 5:37 pm | |
| Post af, maar ik heb 'm opgeslagen ^^
En ik moet deze week ook stage lopen, ga bij een grafisch bureau <3 Alhoewel ik binnenkort ook een maatschappelijke stage moet lopen met vrijwillig werk, ugh.. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 5:47 pm | |
| Nooh, stoute kinderen. Wat doen ze dan, Car? D:
Ik had dat ook toen ik stage liep bij de onderbouw, vanwege de snuffelstage. Ik moest iets met tekenen hebben, maar natuurlijk kon mijn mentor niks beters vinden dan op mijn eigen school bij tekenen. Vooral de tweedejaars hebben kapsones. Had ook al wurgneigingen x_x; Ik wist vanaf toen dat ik geen lerares wilde worden~
Maatschappelijke stage is niet zo heel erg hoor ^^ Ik vind het juist leuk om mensen te kunnen helpen, maar mijn maatschappelijke stage vorig jaar liep ook niet zoals ik het gewild had. Ik heb slechte ervaringen met stages x'D |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 5:59 pm | |
| - Arthur la Porte schreef:
- @ Carla; Wat voor kindjes ;o ?
Kleuters, echte kinderen of wat voor leeftijdscategorie? Want ik moest laatst een week stage lopen op basisschool bij kleuters, Had de laatste dagen gewoon wurg neigingen ;} Ugh, waren het maar kleuters. Ik loop stage in groep ach, beginnende pubers, yay.. En in mijn ogen is Vulpix niet echt veel voorkomend, in Kanto komt hij alleen voor op Cinnabar Island. @Rolo: Gewoon, praten, vervelend zijn, niet naar mij luisteren. Heb ik ze eindelijk stil, begint het na 5 minuten weer. Zat er echt doorheen aan het eind van de dag. |
|
| |
Chiaki Tsuda
Profiel Aantal berichten : 194 Poképoints : 175 Reputatie : 40 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 18Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 6:26 pm | |
| Ah, the usual. Ik heb een perfect beeld nu voor me van jouw klas, door mijn eigen klas Gewoon een rol ducktape meenemen, dan zijn ze wel stil.Oké, ik ben nu officieel verslaafd aan Paramore D: |
|
| |
Arthur la Porte
Profiel Aantal berichten : 28 Poképoints : 10 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 13 Years 'ldPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 6:27 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Arthur la Porte schreef:
- @ Carla; Wat voor kindjes ;o ?
Kleuters, echte kinderen of wat voor leeftijdscategorie? Want ik moest laatst een week stage lopen op basisschool bij kleuters, Had de laatste dagen gewoon wurg neigingen ;} Ugh, waren het maar kleuters. Ik loop stage in groep ach, beginnende pubers, yay.. En in mijn ogen is Vulpix niet echt veel voorkomend, in Kanto komt hij alleen voor op Cinnabar Island. @Rolo: Gewoon, praten, vervelend zijn, niet naar mij luisteren. Heb ik ze eindelijk stil, begint het na 5 minuten weer. Zat er echt doorheen aan het eind van de dag. Ughe, dat is inderdaad wel vervelend. Hoezo geen respect? Maar ik moest serieus kleuters in de hoek en op de gang zetten ;} Had je misschien ook mee moeten dreigen; als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks toch?
O, bedoel je qua gebieden x') ? In dat geval komen ze inderdaad niet vaak voor, maar de gebieden waar ze moeten zijn word ik er echt mee doodgegooid of zo o_o Niet normaal wat voor gespam of zo. |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 7:01 pm | |
| Groep acht is vreselijk, allemaal van die giegelende kindjes. e.e
En thanks dt je dat nog zei, Carla. Want als ik het ga posten over een poosje zou ik niet weten waar. Oh.. Maar wacht. Dan moet ik mijn hele post gaan editten qua gebied... Fck x'D |
|
| |
Sishuri Kaimia
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 354 Poképoints : 147 Reputatie : 9 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 8:01 pm | |
| Oeff, weet je wat echt vervelend is?
Ziek zijn op je verjaardag, nou ja, morgen is dat maar ik voel me nu niet echt geweldig. Steeds koppijn, hoestbuien en zo'n warm gezicht.. |
|
| |
Kate Hotaka
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 66 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 8:22 pm | |
| Omg. Ik wil nooit meer mijn plas 40 minuten op moeten houden. Never ever. OTL
Vandaag was ik in Delft en Denhaag met school. Voor geschiedenis. En omdat ik niet met de eerste groep mee de 2e kamer in kon, de tribune was vol, gingen we wat later. Toen waren er geen bekende ministers, sterker nog, maar 1 persoon per partij, en begreep ik niet of ze het over de zorg of over gevechtsvliegtuigen hadden. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Er was iemand bij in slaap gevallen. c:
Nu ben ik moe. Maar goed dat ik morgen eerste 3 uur vrij heb. xD |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 10:34 pm | |
| Nieuw hier :3 Alleen nog even wachten op de correctie van mijn trainerskaart en dan beginnen ;D |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 10:56 pm | |
| Yay, welkom hier! :3
Morgen eerste uur vrij, lekker uitslapen <3 |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di maa 13, 2012 11:05 pm | |
| Dankjewel x Ik heb het geluk dat ik heel de week vrij ben en dan maandag ook nog :3 |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 1:27 pm | |
| Mijn ontbijt was konijnenvoer. We gingen met Zorg&Welzijn KFC voedsel maken, maar ik hou niet van kippenpoten en die frieten waren te hard voor mijn keel (ovenfrieten), want ik had keelpijn D: Dus heb ik alleen maar salade gegeten, met een paar frietjes. Lekker ontbijt zeg. En gezond. Maar stiekem eet ik sowieso al niet gezond, omdat ik veel te weinig eet de laatste tijd, dus veel verschil is het niet.
Zometeen weer terug naar school. Geen ziiiin. Stomme tussenuren >>;
Edit: Ff- Had de laatste pagina nog niet gelezen. Nog welkom op KE Deborah! c: |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 1:33 pm | |
| Dankjewel! :3 Haha, dat klinkt inderdaad niet als lekker eten. Ik ga na de controle van mijn karakterkaart maar eens beginnen met posten, ik heb al wel zo'n idee wat ik wil schrijven :3 Haha, ik ben helemaal vrolijk |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 1:35 pm | |
| Ik had je KK wel willen nakijken, maar ik heb momenteel tijd tekort. Ik moet zo alweer weg voor Economie en mentoruur :c Hopelijk mogen we weer eerder gaan~ <3 |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 1:54 pm | |
| Hopelijk vind je 'm wel goed :3 Veel succes op school :3 |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 2:23 pm | |
| Welkom op KE Deborah! Ik zal zo even een blik op je KK werpen, moet toch wachten tot ik les heb (die begint pas om vier uur...) |
|
| |
Alessandra Bernkastel Volwassene
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 2:29 pm | |
| Tralala, ik heb mijn Grieks weten uit te stellen. Hoezo lievelingetje van de leraar? Maar ja. Nu aan mijn Nl, dan later misschien nog een postje schrijven hier en daar. |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 2:35 pm | |
| @Cynthia: Dankjewel! En ook jij: hallo! :3
Ik heb zes dagen vrij, maar ik heb gisteren een lang, vermoeiend examen gehad, van wel een half uur tot drie kwartier... -.- |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 2:45 pm | |
| @Deborah: Graag gedaan hoor! Hij is leuk, vooral dat deel over soep deed me zwaar grijnzen XD
@Judith: Haha, goed geregeld! Zie, een appeltje aan je docent geven helpt altijd =p
Ik moet nog ruim een uur wachten tot ik les heb... We gingen van morgen onze assessments opnemen, maar we waren veel sneller klaar dan gepland>.> Dus nu wachten tot de les begint. Heb er echt geen zin in, gaan alleen maar energizers doen en dan tot half zes T_T |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 2:47 pm | |
| @Cynthia: Ik ga het gelijk aanpassen! Alleen je eerste regel, dat met die "er" ertussen, dat klopt wel, alleen moet het dan niet "Deinst er niet voor terug" zijn? Anders heb je deinst er niet terug ;D |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 2:56 pm | |
| Whahaha heel scherp meid, je hebt helemaal gelijk XD Zal het nog even aanpassen =p |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 2:57 pm | |
| Sorry, kon het niet laten ;D Oei, dan zal ik het even aanpassen in mijn andere bericht, want daar heb ik het staan |
|
| |
Alessandra Bernkastel Volwassene
Profiel Aantal berichten : 64 Poképoints : 15 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 21Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 2:58 pm | |
| Allright, ik heb besloten om mezelf te laten zondigen en heel snel een topic met Alessandra aan te maken. Gewoon omdat ik van d'r houd. Daarna ga ik echt leren. |
|
| |
Deborah Scott
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 185 Poképoints : 108 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo maa 14, 2012 2:59 pm | |
| Mag je elkaar eigenlijk op fouten wijzen of is dat echt alleen aan de administrators? :3 Niet dat ik dadelijk zulke fouten maak en als een of andere dictator overkom |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|