Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Blade Hikaru

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Blade Hikaru
Blade Hikaru
Nieuweling

Profiel Man Aantal berichten : 2
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
Blade Hikaru Vide
BerichtOnderwerp: Blade Hikaru Blade Hikaru Emptyvr maa 16, 2012 9:38 pm

Karakter Kaart

Naam: Blade Hikaru.
Leeftijd: 15.
Geslacht:Male.
Woonplaats: Geen, als reiziger heb je niet een vaste woonplaats, maar voor hij op reis ging woonde hij in vermillion city
Uiterlijk: Blade is een jongen met blond haar, blauwe ogen en een redelijk bleke huidskleur. Hij heeft een gewone bouw wat betekent dat hij niet te slank en niet te gespierd is. Over het algemeen draagt hij makkelijk zittende en makkelijk aan te trekken kleren; wijde spijkerbroeken, trainingsbroeken, broeken gemaakt van een andere stof, bijvoorbeeld katoen, dit gecombineerd met een wit of zwart T-shirt en zijn gebruikelijke en kenmerkende vest, een rood met zwarte.
Karakter: Blade is een stille jongen, hij heeft niet veel te zeggen, dus zegt hij niet veel, tenzij hem iets gevraagd wordt. Daarnaast sluit hij zich snel af van andere mensen, wat ervoor zorgt dat hij soms wat asociaal overkomt, terwijl dat niet zo zeer is. Ook is hij sociaal awkward, waardoor hij zich snel gekwetst voelt
Familie: een vader en een moeder, met wie hij eigenlijk nooit contact heeft.
Trainer/Coördinator/Gymleider/Grunt: Trainer
Pokémon: Blaze, een rustige charmeleon en Flare, een redelijk aanwezige Growlithe.
Geschiedenis: Doordat zijn ouders overbeschermend waren, en hierdoor tegen zijn jeugddroom om Trainer te worden waren, hebben ze het hem constant verboden. Dit door sommige verhalen die ze hebben gehoord over ongelukken die trainers hadden, maar vooral in de angst dat hij met het beruchte Team Rocket in aanraking zou komen. Ondanks dit zocht hij in de buurt toch naar contact met pokemon van anderen, of de veel voorkomende Rattata, dus hebben ze maar om hem tam te houden hem een Pidgey gegeven. Nadat hij een halfjaar lang dertien was, heeft hij zijn belangrijkste spullen ingepakt en is hij weggelopen, zijn Pidgey aan zijn zijde. Toen hij verscheidende maanden verder was, merkte hij dat als hij eventueel een gym wilde uitdagen, hij wel wat meer dan 1 pokémon nodig had, Daarom ging hij het gevecht aan met een Oddish welke hij wist te vangen. Één evolutie en een paar zware maanden later, ruilde hij zijn Pidgey met een persoon die een duistere indruk maakte, maar dit boeide hem niet zo heel veel, hij had een nieuwe pokémon. na een lange periode van reizen, kwam hij in contact met een meisje die een tijdje naar een andere regio moest. maar nadat ze na ongeveer een half jaar, hij was toen net 15, niks van haarzelf had laten horen, is hij opgestaan, draaide hij de deur op slot, smeet de sleutel door de brievenbus en is hij verdergegaan op zijn reis, niks anders dan een briefje achterlatend.

Like's:
  • Muziek
  • Stilte
  • Reizen

Dislike's:
  • Te aanwezige mensen
  • Lawaai
  • Mensen die z€ichzelf zeer grappig vinden.

En verder..: Derp

Bedtijd, morgen krijg je meer. (sorry ben grieperig dus ga maar n keer vroeg naar bed)


Laatst aangepast door Blade Hikaru op wo apr 11, 2012 9:52 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Blade Hikaru Vide
BerichtOnderwerp: Re: Blade Hikaru Blade Hikaru Emptyzo maa 18, 2012 5:46 pm

Allereerst natuurlijk van harte welkom op KE Blade! Onze excuses dat je even hebt moeten wachten tot je KK werd nagekeken, maar we hadden het nogal druk.

Je KK is aardig goed, maar ik heb wel een paar opmerkingen.

Citaat :
WoonplaatsGeen, als reiziger heb je niet een vaste woonplaats, hij zoekt er wel naar een.
Stiekem is dit antwoord heel bijdehand, maar wat we met woonplaats bedoelen is de plaats waar hij woonde vóór hij op reis ging. Daarbij hoort er nog een dubbele punt achter "woonplaats" en dan een spatie.

Citaat :
Uiterlijk: Blond, gewone bouw, niet te slank en niet te gespierd, gewoon gemiddeld.
We zouden graag zien dat je dit even in zinnen verwoord. Zo in steekwoorden is het wel erg gemakkelijk hè Wink Daarbij, wat voor kleur ogen heeft hij? Wat voor kleren draagt hij? Even wat uitgebreider dus.

Citaat :
Karakter:Introvert, afwezig.
Ook dit graag even wat uitgebreider. Verder nog een spatie tussen de dubbele punt en "introvert".

Citaat :
Familie: Niet van toepassing.
Ik vraag mij ten zeerste af hoe familie nou niet van toepassing kan zijn. Iedereen heeft familie, dus Blade ook. Wie zijn zijn ouders? Daar graag even wat meer over.

Citaat :
Aangezien zijn ouders overbeschermend waren, en hierdoor tegen zijn jeugddroom om Trainer te worden waren, hebben ze het hem constant verboden, maar om hem tam te houden hem toch een Charmender gegeven
Dit vind ik wel een beetje vreemd. Waarom zouden ze hem een pokémon geven als hij geen Trainer mag worden? Ja, om hem dan braaf te houden, maar toch vind ik het een beetje vreemd. Waarom mocht hij bijvoorbeeld geen trainer worden? Het is trouwens Charmander Wink

Citaat :
Twee gyms, één evolutie, en een paar zware maanden later,
Helaas moet ik je hier een halt toeroepen. Je mag nog NIET in het bezit zijn van een badge, laat staan twee. Deze moet je verdienen in gevechten in de RPG zelf. Ik wil je dus verzoeken dit weg te halen.

Citaat :
heeft hij zijn pidgey voor een growlithe geruild met een "shady" type
Hier ga je over in de tegenwoordige tijd. Het is de bedoeling dat je in de derde persoon verleden tijd schrijft. Verder wil ik wel even weten waar opeens die Pidgey vandaan komt.

Citaat :
nadat hij de eerste drie gyms verslagen had, kwam hij in contact met een meisje die een tijdje naar een andere regio moest, maar nadat ze na ongeveer een half jaar, hij was toen net 15, niks van haarzelf had laten horen, is hij opgestaan, draaide hij de deur op slot, smeet de sleutel door de brievenbus en is hij verdergegaan op zijn reis, niks anders dan een briefje achterlatend.
Wat ik eerder al opmerkte, het is niet toegestaan om al badges te bezitten. Die regel over het winnen van de eerste drie Gyms dan ook even weghalen graag. Verder is het stuk dat erop volgt heel vreemd. De zin is veel te lang en loopt voor geen meter. Ik raad je dan ook aan om deze aan te passen.

Bij je dislikes ben je twee keer een hoofdletter vergeten, dit graag ook nog even aanpassen.

Als laatste zou ik graag zien dat je even je geschiedenis uitbreid. Hij is op deze manier te beknopt en wazig. Wat heeft hij vroeger allemaal gedaan? Waarom mocht hij van zijn ouders geen Trainer worden? Gewoon even wat uitbreiden.

Goed, als je dit alles hebt aangepast zal ik weer naar je KK kijken en hem goedkeuren als alles goed is aangepast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blade Hikaru
Blade Hikaru
Nieuweling

Profiel Man Aantal berichten : 2
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
Blade Hikaru Vide
BerichtOnderwerp: Re: Blade Hikaru Blade Hikaru Emptydo maa 22, 2012 11:02 am

Ik hoop dat het zo beter is, de geschiedenis doe ik liever niet te uitgebreid aangezien het dan een onbekende waas over de persoon uitspreid, wat soms nog best wel leuk is, en ook omdat hij er zelf niet veel over praat, waardoor t raar zou zijn als iedereen zijn leven tot in de puntjes zou weten. als het toch moet, zeg t dan even
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Blade Hikaru Vide
BerichtOnderwerp: Re: Blade Hikaru Blade Hikaru Emptyzo apr 08, 2012 3:12 pm

Hallo Blade, allereerst mijn excuses voor mijn zeer late reactie, maar ik had het druk. Je Kk is al wat beter, maar er staan nog steeds een paar dingen in die je even moet veranderen.

Citaat :
bouw wat betekend dat hij
"Betekent"

Citaat :
gespierd is. over het algemeen
"Over" moet hier met een hoofdletter.

Citaat :
makkelijk aan te trekken kleren, wijde spijkerbroeken
De komma hier moet een ; zijn of er moet nog "namelijk" voor "wijde" komen te staan Wink

Citaat :
broeken gemaakt van een andere stof
Deze snap ik niet helemaal. Wat bedoel je hiermee precies?

Citaat :
Blade is een stille jongen, hij heeft niet veel te zeggen, dus zegt hij niet veel, tenzij hem iets gevraagd wordt.
Het eerste stukje "Blade is een stille jongen" is prima, maar wat er achteraan komt is een beetje raar. Je kunt er beter van maken dat niet veel zegt, tenzij hem iets gevraagd wordt. Daarnaast zou ik het fijn vinden als je nog wat meer over zijn karakter kunt vertellen, want dat het een stille jongen is vind ik een beetje weinig.

Citaat :
Aangezien zijn ouders overbeschermend waren
"Aangezien" kun je hier beter vervangen door "doordat".

Citaat :
het beruchte Team Rocket in aanraking kwam
"in aanraking zou komen"

Citaat :
pokemon's
Het meervoud van Pokémon is gewoon Pokémon Wink

Citaat :
of de veel voorkomende rattata's dus hebben ze maar om hem tam te houden hem een Charmander gegeven.
"de in de buurt veel voorkomende Rattata". Achter Rattata moet dan een komma komen te staan. Ik vind het alleen nog steeds erg vreemd dat ze hem een Charmander geven, terwijl hij geen trainer mag worden. Het zou logischer zijn wanneer de ouders hem een kleine pokémon (Rattata, Oddish etc.) hadden gegeven, omdat voor hen dan ook het gevoel er is dat de kans erg klein is dat hij dan alsnog een trainer wordt (snap je het nog?) Met een Charmander als Pokémon is de kans dat je kind een trainer wordt veel groter. Denk hier dus even over na Wink

Citaat :
Nadat hij een halfjaar lang 13 was, heeft hij zijn belangrijkste spullen ingepakt en is hij weggelopen, Blaze aan zijn zijde.
Cijfers dienen voluit geschreven te worden (dus dertien en geen 13) Verder is het voor de zin beter als je zegt "toen hij al ruim een half jaar dertien was".

Citaat :
Toen hij verscheidende maanden verder was, merkte hij dat als hij eventueel een gym wou uitdagen, hij wel wat meer dan 1 pokémon nodig had, waardoor hij na een kleine strijd een pidgey ving.
"wou" moet "wilde" zijn. Verder is het beter wanneer je achter "had" een punt zet en "waardoor" vervangt door "daarom". De rest van de zin moet dan ook even aangepast worden. "Daarom ging hij het gevecht aan met een Pidgey, welke hij wist te vangen" of iets in die trant.

Citaat :
Één evolutie, en een paar zware maanden later, heeft hij zijn pidgey voor een growlithe geruild met een "shady" type, maar het maakte hem niet zo heel veel uit, hij had een nieuwe vriend.
Let erop dat je wel in de verleden tijd blijft schrijven. "Één evolutie en een paar zware maanden later, ruilde hij zijn Pidgey" is beter. De komma voor "evolutie" mag weggelaten worden. Verder heb je "met een Shady type" verkeerd in de zin geplaatst. Nu lijkt het alsof de persoon waarmee hij heeft geruild een Shady type is, maar het hoort (als ik het goed begrijp) bij de Growlight. Daarom kun je dat stukje beter voor "geruild" plaatsen.

Citaat :
na een lange periode van reizen, kwam hij in contact met een meisje die een tijdje naar een andere regio moest, maar nadat ze na ongeveer een half jaar, hij was toen net 15, niks van haarzelf had laten horen, is hij opgestaan, draaide hij de deur op slot, smeet de sleutel door de brievenbus en is hij verdergegaan op zijn reis, niks anders dan een briefje achterlatend.
Aan het begin van een zin hoort altijd een hoofdletter Wink Verder is deze zin te lang en daardoor ontzettend onduidelijk. Ik zie niet veel verbetering met de vorige keer, dus ik zou het fijn vinden als je dit stukje even wat duidelijker en in wat meer zinnen zou willen verwoorden.

Als laatste wil ik even zeggen dat je toch echt je geschiedenis zult moeten uitbreiden. Prima als hijzelf niet over zijn verleden wil praten, maar dat is IC en je karakterkaart is OOC. Het is daarom niet vreemd of erg wanneer in je karakterkaart een uitgebreide geschiedenis staat. Dat de mensen weten van zijn verleden OOC maakt niks uit voor het IC-gedeelte (kun je me nog volgen?) Ik wil je dus toch verzoeken om je geschiedenis uit de breiden.
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Blade Hikaru Vide
BerichtOnderwerp: Re: Blade Hikaru Blade Hikaru Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Blade Hikaru

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Summary Archief-