|
|
Auteur | Bericht |
---|
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 16, 2012 12:33 pm | |
| Ghehe, ik ben ook op Kamp geweest. Woensdag, donderdag en vrijdag. Was echt grappig, maar uiteindelijk kregen alle kinderen zo'n beetje ruzie, (zit in groep 7, en toen plotseling begon iedereen elkaar te knuffelen. Ik snap er nog steeds helemaal niets van xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 16, 2012 12:58 pm | |
| Uuuh, okee, vaag xD Ik had eigenlijk meer drama en tranen verwacht, maarja, ik ging ook van het ergste uit. De kinderen gingen heel leuk met elkaar om. Wel lastig om je autoriteit te behouden op zo'n kamp zeg. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 16, 2012 1:04 pm | |
| Kamp! Dat was echt geweldig in groep 8! Maar ik ben maar één keertje op kamp geweest :c
Drama en tranen? XD Zelfs bij mij was het toen gezellig en dan moet je nagaan dat er bij mij nog weleens gepest werd. Maar ach, het is beter als je van het ergste uitgaat en dan juist alles goed gaat |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 16, 2012 1:06 pm | |
| Ghehe dat dacht mijn meester ook, we hadden zo'n soort 'keukentje' daar mochten we niet inkomen, alle kinderen liepen er gewoon in. Ik haat de klassen assistent, die was mee op kamp. Ik kom met een paar meiden terug van de WC (daarvoor moet je een eindje lopen) de klassen assistent en een groepje jongens stonden ons op te wachten en het was pikkendonker. Komen zij plotseling op ons afgerend keihard schreeuwend :}: |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 16, 2012 3:02 pm | |
| Kom net terug van manage, met PX gereden natuurlijk. Parcour was weer 80, maar we hebben deze keer vele dubbelsprongen na elkaar gedaan, dat noemt men toch konijnensprongen ofzo? Ik heb het ergens gelezen... |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 16, 2012 3:35 pm | |
| Wij gingen vandaag ook springen bij paardrijden, het was echt heel leuk! |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za jun 16, 2012 8:46 pm | |
| - Brendon Mayon schreef:
- Daar ben ik weer!
Kamp was super leuk. Wel vermoeiend, maar er was veel minder drama dan ik had verwacht. Kom echt slaap tekort, had gisteren ook meteen weer een feestje en morgen ook. Leuk joh, vrienden hebben die geslaagd zijn (:
En hoe is het hier? Heeft iedereen zich een beetje gedragen? Ik was het niet. |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 17, 2012 11:10 am | |
| |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 17, 2012 8:36 pm | |
| Voor zover ik weet heten dat in-uitjes Iria =p O en April, zou je niet van die rare, nutteloze schreeuwposts (no offence) zoals hierboven willen posten? Dat wordt gezien als spam |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 17, 2012 8:52 pm | |
| Ja? Kan zijn... Het was maar een gokkje XD, maar ik heb het echt ergens gelezen hoor...
Vandaag heb ik geblokt, tot en met! Morgen proefwerk Geschiedenis en WW (Wetenschapelijk Werk (Vraag met niet wat dat is, het lijkt op Chemie en iets saais tesamen)) En Bo was zo slim om pas vandaag aan het moeislijkste deel van geschiedenis te studeren. Maar ik ga jullie niet vervelen met mijn leerstof XD |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo jun 17, 2012 9:31 pm | |
| @Cynthia; Dan vraag ik me af hoe je nou weer kan spammen in een kletstopic~ Ik bedoel een kletstopic zie ik als iets waar je echt van die nutteloze dingen in kwijt kan~ Gewoon, als ik zie dat je niet zulke post in een kletstopic mag maken krijg ik het gevoel van zo'n strenge dictator site xD
Niets persoonlijks hoor, da's mijn mening ~ |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | |
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | |
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 18, 2012 3:50 pm | |
| @Carla; shure! Ik zal eraan denken!
@Cynthia; én daar heb je het punt te pakken, ík zie een kletstopic mede als een spamtopic~
maar dan wel znder duizend berichtjes achter elkaar te plaatsen xD
Maar goewd laten we de discussie nu afkappen aangezien ik denk dat we hier aardig over door kunnen gaan ghehe
Ik ben moe xD |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 18, 2012 4:43 pm | |
| Haha is goed April Even goede vrienden? En als je moe bent, dan ga je toch lekker slapen? =p Of moet je nog dingen doen?
Ik heb zin om te posten met Sora, maar dan moet Carla eerst posten met Karin XD *poked Carla* |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 18, 2012 5:18 pm | |
| *poked haar school* Moet echt téveel doen T____T Ik moet vrijdag mijn portfolio, Wereldoriëntatie verslag, referaat, Geestelijke stromingen verslag en leren lesgeven verslag inleveren.. Én ik moet morgen een geschiedenisles geven die nog laaaang niet af is. En maandag beginnen mijn tentamens T____T |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 18, 2012 6:17 pm | |
| |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 18, 2012 6:30 pm | |
| @Elveria: Omg echt?0_0 Wie ben jij dan?XD |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 18, 2012 6:38 pm | |
| |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma jun 18, 2012 8:57 pm | |
| Ik denk dat je een andere Lianne kent. Mijn zus zit alleen op Inciala en KE, verder doet ze niet aan actiefora |
|
| |
Cynthia Claves Gymleider
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 1019 Poképoints : 193 Reputatie : 18 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 30 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 19, 2012 10:33 am | |
| Ik denk dat je inderdaad in de war bent met een andere Lianne, want ik ken geen Jinte, sorry =O |
|
| |
Elveria Down
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 75 Poképoints : 1 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 19, 2012 5:03 pm | |
| Oke, geeft niet xD IK KRIJG EEN BRIL D: |
|
| |
Iria Filio
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 373 Poképoints : 150 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 YearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 19, 2012 5:33 pm | |
| Brillen zijn niet erg hoor, ik draag er ook 1. Waarschijnlijk permenant, tot mijn 24 en dan mag hij weg! |
|
| |
April Langer
Profiel Aantal berichten : 70 Poképoints : 7 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 12Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 19, 2012 5:42 pm | |
| Wiejj ik had ook een bril, nu heb ik lenzen :rainbowsheep: |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di jun 19, 2012 7:37 pm | |
| Permanent tot je 24? xD Niet erg permanent dus Heb ook lenzen, beide ogen -4. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|