Ten eerste: Welkom!
Ten tweede:
Voor een andere starter behoor je altijd toestemming te vragen! Ik vind dat er een goed verhaal achter zit sta ik het voor deze keer toe. Er staan ook nog best wat typfoutjes in je KK, het loont om hem eens goed door te lezen.
- Citaat :
- vrouwlijk
Vrouwelijk.
- Citaat :
- coordinator
Coördinator.
- Citaat :
- groenen ogen,
Groene ogen.
- Citaat :
- Ze draagt een rood simpel jurkje met een zwarte schouder tas waar op de band de pokenballen van haar pokemons zitten.
Ik zou rood en simpel omdraaien, dus 'een simpel, rood jurkje'. Er moet sowieso een komma tussen. Schoudertas is één woord en de rest van de zin is een beetje vaag. Je kan er beter twee zinnen van maken. Dus: '.. zwarte schoudertas. Op de band zitten haar pokéballs bevestigd.'
- Citaat :
- Veder draagt ze.
Verder.
- Citaat :
- Wanneer je haar dan ook iets aan hebt gedaan. Moet je veel moeite doen om haar vertrouwen terug te winnen.
Tussen gedaan en moet hoort een komma, geen punt.
- Citaat :
- broertje robbert
Robbert moet het een hoofdletter.
- Citaat :
- (dyla) eeve
Dyla is een naam, dus moet met een hoofdletter. Eevee is met twee 'e' op het eind.
- Citaat :
- kleine meow
Ik neem aan dat dit Meowth hoort te zijn? Je herhaald het woord meerde keren, pas het aub even aan.
- Citaat :
- Het was altijd de grootste speelkameraad van haar.
Hij was altijd haar grootste speelkameraad.
- Citaat :
- Ze had die week lang bij haar oma geslapen om dat haar moeder in het ziekenhuis lach om dat ze hoogzwanger was en elk moment kon bevallen.
lach = lag. Omdat is één woord.
- Citaat :
- Ze was nog te jong om alles te beseffen en dat was dan ook maar goed nu weet ze niet dat het haar schuld was. Al was dat niet.
Zeer vreemde zin. '.. dat was maar goed ook.' Dat laatste kan je beter weglaten. Het is verwarrend en onnodig.
- Citaat :
- Maar op het zelfde moment dat haar oma was gestorven , beviel haar moeder van een jonge.
Hetzelfde is één woord. Jonge = jongen.
- Citaat :
- Na dat haar broertje een jaar was werd het haar taak om op haar kleine broertje te passen. Terwijl haar ouders aan het werken waren.
Toen haar broertje een jaar was, werd het haar om op hem te passen wanneer haar ouders aan het werk waren.
- Citaat :
- Ze had totaal geen idee hoe het moest maar ze had haar oma meow geleerd om als een soort binnenglijden hond te dien voor haar broertje.
Hoe het moest kan je beter vervangen door 'hoe ze het moest doen'. Tussen moest en maar moet een komma. Meow = Meowth. Binnenglijden hond hoort blindengeleidehond te zijn. Dien = dienen.
- Citaat :
- Zo dat hij toch gedeeltelijk voor uit kon. Maar hij was nog steeds hulpeloos zonder haar.
Zodat is één woord, vooruit ook. Tussen kon en maar hoort een komma, geen punt.
- Citaat :
- Ze waren vaak met ze 2e in de bakkerij te vinden.
Tweeën behoort voluit geschreven te worden.
- Citaat :
- Omdat ze van af haar 6 al voor haar broertje moest zorgen,
Zesde behoort voluit geschreven te worden, vanaf is één woord.
- Citaat :
- gemist om dat ze haar broertje en meow had. maar nu ze alleen is mist ze ze toch.
omdat is één woord, tussen had en maar hoort een komma. En waarom is ze nu opeens alleen? Haar broertje en Meowth zijn er toch nog?
- Citaat :
- Nu ze 12 is en heel graag een coördinaten wil worden is ze als nog vertrokken weg van haar broer.
Coördinator. Verder is het een vreemde zin. 'Nu ze twaalf is, en heel graag coördinator wil worden, is ze alsnog vertrokken. Hierbij laat ze wel haar broertje en familie achter.'
- Citaat :
- Om dat ze meow achter moest laten bij haar vertrek voor haar broertje heeft ze van haar moeder een evee gekregen.
Omdat is één woord. Meow = Meowth. Tussen broertje en heeft hoort een komma. Evee = Eevee.
- Citaat :
- Om het verdriet om haar broertje en meow achter te laten een beetje weg te doen vage.
Vreemde zin. 'Dit om het verdriet een beetje tegen te gaan' oid zou beter zijn.
- Citaat :
- Het zal voor haar nooit het zelfde zijn maar de eeve is toch een groot geschenk om dat zie altijd al wilde en meow ondertussen meer van haar broertje was.
Hetzelfde is één woord. Tussen zijn en maar hoort een komma. Eeve = Eevee. De rest klopt gewoon niet. '.. geschenk, omdat ze die altijd al had willen hebben. Meowth was ondertussen meer haar broertjes pokémon geworden.
- Citaat :
- Spelen met haar evee
Eevee.
- Citaat :
- Ze wil heel graag een Ponyta vangen zo dat ze op zijn rug de kanto door kan reizen.
Zodat is één woord. Tussen vangen en zodat hoort een komma. Kanto moet met een hoofdletter. Er staat 'de Kanto', maar ik neem aan dat dit 'door Kanto' moet zijn.
Ik had ook nog een opmerking over je één Like's, namelijk dat Silver graag naar de stem van haar broertje luistert. Maar hoe heeft hij leren spreken als hij blind en door is?
Ik hoop dat deze verbeteringen je niet tegen de borst stuiten en zeker niet ontmoedigen. Ik verbeter je alleen om je te helpen. Misschien is het verstandig om eerst in Bulba-Lawn te posten.