Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Show me what you got!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Show me what you got! Show me what you got! Emptyzo jun 10, 2012 2:33 pm

Ze liet nog een laatste blik vallen op Viridian Forest, waarna ze haar omdraaide en ze haar weg vervolgde naar Pewter City. Daar zou ze de eerste gym uitdagen. De steen-gym. Niet bepaald een makkelijke begin gym, maar het kon er mee door. Iria wist al welke Pokémon ze zou inzetten. Ze zou beginnen met Sky en dan zou ze het met Bloom, haar nieuwste Pokémon, afmaken. Het enisget probleem was, dat Bloom nog niet zo veel getraind had, dus daarom was Iria van plan om in Pewter City met Bloom te werken. Dan zou ze Ignis trainen op haar vlammenwerper en Sky zijn lucht mes en zijn snelheid. Iria had het gevecht al duizende keren in haar hoofd laten afspelen en iedere keer zag ze weer het blije gezicht van de Pidgey, toen deze 1 van de Pokémon versloeg, maar dat was maar een gedachte. Het blijft in je hoofd, waar niemand het kan zien.

Het roodharige meisje kwam aan in de stad, die in vergelijking met Pallet Town gigantish was! Iria vond het hier echt veel te druk, naar haar zin. Hier trainen zou nooit lukken! Maar ze had wel gehoort over een grasveld voor Pewter City, dat zou een perfecte plek zijn. Iria haar ogen gleden langs de gebouwen. Sky, die zoals gewoonlijk op Iria haar schouder zat, hield zijn kopje verborgen onder zijn dikke pak veren. Hij haatte de drukte, net als Iria. het bezorgde hoofdpijn en stres! En dat was niet goed voor eeb Pokémon en zijn trainer. iria wou zo snel mogelijk naar het Pokémon-center. Daar konden haar Pokémon wat rusten. Toen stopte ze met stappen, draaide ze haar om en liep ze naar binnen in het witte gebouw. Een groot bord sierde het gebouw, er stond op; 'Pokémon-center'.

Iria stapte meteen door naar de balie, ze gaf geen aandacht aan de mensen die de veel te kleine Pidgey aanstaarde. Sky leek bijna ontzichtbaar tussen haar rode haren, maar je kon noch steeds de bruine veren onderscheiden van de vuurrode strengen. het meisje stopte meteen voor de balie en ze gaf de 2 poké-ballen van Ignis en Bloom. Toen greep ze de poké-bal van Sky en liet ze haar Pokémon terugkeren. Daarna legde ze ook Sky zijn bal op het tafelblad. "Oké, komt u maar mee." zei de zuster achter de balie. iria liep mee met de dame, tot een deur, waar wel meerdere mensen zatten. Iria nam plaats op een van de vrije stoelen, terwijl ze wezenloos voor haar uit staarde. Haar Pokémon waren er niet zo slecht aan toe, dus het zou toch op ten minst 5 minuutjes duren.

Het meisje keek op, toen de deur van de 'wachtkamer' open ging. Iria stond meteen recht toen de zuster haar naam zei. De teiner liep mee naar dezelfde balie, waar ze nog even moest wachten. 2 minuten later kwam er een karretje met daarop meerdere Poké-ballen. "Hier zijn u poké-ballen, uw Pokémon zijn wel uitgerust en klaar om te vechten." zei de zuster toen ze Iria haar poké-ballen overhandigde. Iria klikte meteen de drie ballen vast aan haar riem, terwijl ze het gebouw verlaatte. Ze voelde meteen de warme zon op haar gezicht, toen ze uit het pokémon-center kwam. Genietend sloot ze haar ogen, terwijl ze verder stapte. Na een paar stappen, opende ze haar ogen weer. En versnelde ze haar pas, morgen zou ze de gym uitdagen, dus vandaag was het hard trainen. Iria had de hele dag, want de dag was nog maar net begonnen!

Iria haar ogen werden groot, toen ze eindelijk bij het machtige grasveld aankwam. Meteen klikte ze de drie poké-ballen los. Uit al haar poké-ballen kwam een rode straal, die op het grasveld lande. Langzaam werd de Oddish zichtbaar, gevolgd door de Charmander en de Pidgey. Ze waren alle drie in topvorm. Sky vloog meteen naar de schouder van Iria, daar ging hij op zijn gelak gaan zitten. Bij het zien van de Oddish, werd hij helemaal bleek en verstopte hij zichzelf onder het haar van Iria. "Oké, vandaag zullen we trainen en morgen gaan we de gym uitdagen! Dus jullie moeten tonen wat jullie kunnen!" sprak Iria tegen haar Pokémon. Bloom keek op en sprong toen blij op en neer. Ignis kruiste haar pootjes en trok haar neus op, terwijl Sky zich dieper in het haar van Iria kroop. "Ignis," zei Iria terwij ze haar voor haar Pokémon bukte. "Ik wil dat je je vlammenwerper oefent op die rots daar," haar vinger wees naar een grijs voorwerp die groter was dan Ignis. "Zorg ervoor dat je het zo lang moggelijk volhoud, oké?" zei het meisje op een strenge toon. Ignis knikte en liep toen met gekruiste pootjes naar de rots. Iria rechte haar rug en liep toen naar Bloom. Iria ging weer voor haar Pokémon zitten. "Bloom, ik zal jouw in de gym gebruiken. Ik wil dat je je messcherp blad gebruikt op die boom daar." En opnieuw wees de trainer een voorwerp aan. Deze keer was het een jonge boom. "OOOOOOODIIIIIIIISHHHHHH!" gilde de Pokémon uit, terwijl ze in het rond danste. De Oddish vloog naar Sky, die meteen begon te gillen van angst. Samen dansten ze naar de boom, of beter, Bloom danste naar de boom, terwijl Sky werd gewurgt door het gras van de blauwe raap. "Bloom! Laat Sky los!" riep Iria naar de Oddish. Meteen liet de blauwe knol, de vogel los. De lianen verdwenen onde het bosje gras bovenop het hoofd van het wezen. "Goed, ga maar, ik kom straks kijken." zei Iria tegen Bloom. Bloom knikte en huppelde daarna naar de boom. Het roodharig meisje liep naar Sky, die nu voor haar in de lucht vloog. "Sky, ik wil dat je je windvlaag oefent! Zie je dat meer daar?" vroeg Iria terwijl haar vinger naar de vloeistof wees. "Ik wil dat je er heen gaat en dat je dan je windvlaag doet op het wateroppervlak. Er zullen druppels omhoog komen, probeer deze te raken met je snelle aanval. Doe het opnieuw tot je ze allemaal kan raken. Oké?" Iria keek naar haar Pokémon, die meteen naar het water vloog. Iria draaide haar om en liep naar Ignis. De rots, was al een beetjs zwart geworden, maar ze was nog niet gebrokken of enig teken dat het zou gebeuren. De Charmander hield het 25 seconden vol. Dat was nog eens een prestatie. Toen Iria dit zag, liep ze naar haar Pokémon en gaf ze Ignis een bes. "Hier een beloning," zei ze, terwijl ze de vrucht overhandigde. Ignis begon meteen aan het eten te knaggen terwijl Iria haar de volgende instructie gaf; "Nu wil ik dat je je krab gebruikt om krassen in de rost te maken." zei ze terwijl ze het dino'tje over de kop aaide. Toen ze klaar was met smullen knikte ze en vloog ze op de steen. Er kwammen heel erg kleine krassen in het oppervlak. Maar het was een begin. "Goed zo, Ignis." zei Iria tegen haar Pokémon, terwijl ze naar bloom stapte. De Oddish zat heftig met zijn bosje gras te zwieren, terwijl er scherpe bladeren uitstoven. De boom had al diepe groeven in zijn stam en Iria dacht dat de boom ieder moment kon omvallen. Haar gevoel was juist. Iria kon nog net aan de kant springen, voor de stam op haar viel. "Dat was geweldig, Bloom!" riep Iria naar de Oddish, terwijl ze in haar handen klapte. De Oddish begon blij op en neer te springen. Iria pakte opnieuw een bes en ze legde deze op haar handpalm. "Hier dit is voor jouw," zei de trainer terwijl ze de bes overhandigde aan haar Pokémon. "Als je zo door doet, winnen we morgen zeker!" sprak Iria tegen haar Pokémon. Bloom begon zachtjes op de bes te kauwen. Toen het op was kwam er een brede glimlach op de snoet van de Oddsih. "Goed, nu wil ik dat je jezelf ingraaft en dan optilt. En gooi ze dan weg. Probeer eerst kleinere en dan steeds grotere, goed?" De Oddish knikte, draaide haar om en liep naar het terrein vol met rotsen. Nu was Sky nog aan de beurt. Iria draaide haar om en ze zag Sky net windvlaag doen. De wind gleed naar het wateren de vloeistof vloog de lucht in. Sky verdween opeens, zo snel ging hij. Het enige dat Iria zag, was dat er grote bollen water werden gebroken en dat ze glinsterden in de zon. Iria begon te glimlachen. Sky was klein en zwak, maar snel en slim. en dat maakte hem een speciaale Pidgey! "Sky! Dat was geweldig!" riep Iria naar haar Pidgey. Opeens vloog hij voor haar en duwde hij zijn kopje tegen haar gezicht. Iria voelde zijn warme vel en zijn natte veren. Als hij zo door deed kon hij kou vatten. "Rust wat uit en eet dit op." Iria haalde deze keer een Sitrus Bes boven. De Pidgey greep de vrucht vast met zijn klauwetjes terwijl hij lande op een rots. Iria ging gaan zitten in de schaduw van die rots terwijl ze voldaan naar haar Pokémon keek.

OOC;
-only Arya-

Er staan nogal veel typfouten in en je gebruik vaak komma's op de verkeerde plaatsen. Probeer hierop te letten. Ook was het prettig geweest als je laatste alinea een extra enter had gehad. +4

O, en nog een klein verzoek voor jullie tweeën. Zouden jullie niet meer zoveel privétopics willen aanmaken? Dan hebben anderen ook eens de kans om bij jullie te reageren.


Laatst aangepast door Iria Filio op ma jun 11, 2012 7:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyma jun 11, 2012 6:20 pm

In het grote veld voor de stad ging Arya in het gras zitten. Er was niemand te zien. Mooi. 'Ona, Gwen, we gaan weer even trainen. Ona, jij gaat je tentakelspieren sterker maken en je evenwicht verbeteren door op je tentakels te lopen. Gwen, jij moet die rots daar,' ze wees naar een grote rots, nog groter dan zijzelf, aan, 'aanvallen met Ember en Scratch, totdat hij helemaal kapot is.' Gwen knikte. Ona stak twee tentakels uit en duwde zichzelf omhoog. Meteen viel ze om. Ze probeerde het nog eens, maar ze bleef maar een seconde in de lucht hangen voor ze weer viel en een eindje over de grond rolde. 'Probeer het eens met drie tentakels,' stelde Arya behulpzaam voor. Ona probeerde het. Ze duwde zich met haar tentakels een halve meter de lucht in. Ze wankelde en haar tentakels trilden en golfden een beetje, maar ze bleef staan. Blij keek ze naar Arya, waardoor haar aandacht verslapte en ze weer op de grond belandde. 'Het gaat goed hoor, Ona,' zei Arya. 'Ga zo door en probeer ook te lopen.' Terwijl Ona doorging met haar oefeningen keek Arya naar Gwen. Deze was op dat moment bezig met Ember doen op de rots. Net zoals die in het bos de dag ervoor werd de rots op de plaats waar hij geraakt werd rood van de hitte. Gwen stopte met Ember en viel de steen aan met Scratch. Toen deed ze weer Ember en Arya begon barstjes te ontdekken. Toen Gwen opnieuw Scratch deed vlogen de steensplinters in het rond.

Mooi, alles ging goed. Ona was zelfs zo aardig om Gwen niet lastig te vallen. Ze was te druk bezig met het tentakelwandelen. Arya besloot dat ze wel even wat tijd voor zichzelf had en haalde haar fluit uit haar tas. Ze had al een tijdje geen fluit gespeeld. Ze haalde het instrument tevoorschijn uit zijn beschermende hoes. Ze blies er een keer op en een heldere toon weerklonk over het veld. Gwen keek geïnteresseerd op en Ona viel om toen ze door het geluid werd afgeleid. Beiden staakten ze hun trainingen even en keken nieuwsgierig naar Arya. Deze was te zeer in beslag genomen door haar fluit om er op te letten. Zachtjes begon ze een simpel melodietje te spelen. In het begin moest ze even inkomen, maar na een korte tijd ging het weer beter. Het liedje werd ingewikkelder. De melodie die ze speelde was rustig, maar niet treurig. In de muziek zaten ook een paar stukjes die een beetje leken op vogelzang. Arya vond het leuk om vogelgeluiden na te bootsen op haar fluit. Dat was ook de manier waarop ze toen ze nog thuis was Pidgey lokte om naar ze te kijken.

Arya stopte met spelen toen ze dacht aan Lavender Town en de beboste heuvels waar ze zo vaak kwam. Ze miste ze en ze miste haar vader. Wanneer zou ze hem weer terug zien? Het duurde nog een behoorlijke tijd voor Lavender Town weer op haar route stond. De komende tijd zou ze alleen maar verder van haar geboorteplaats weg reizen. Arya vroeg zich af of andere trainers en coördinators ook last hadden van heimwee.
Opeens werd ze uit haar gedachten opgeschrikt door een snerpende gil. Niet die van een mens, maar van een pokémon. Arya stond verschrikt op een keek in de richting van het geluid. Ze zag het roodharige meisje van gisteren, haar Oddish en de Pidgey, die voor de Oddish probeerde te vluchten. Arya was gerustgesteld dat er niet iets verschrikkelijks gebeurde, maar meteen daarna kreeg ze een paniekerig gevoel. Het meisje had haar toch niet horen fluitspelen? Straks had ze het gehoord en vond ze het stom! Arya bleef staan, hopend dat ze haar niet had gehoord en ook niet naar haar toe kwam. Zelf bleef ze even staan kijken hoe de trainingen van haar pokémon gingen. De training die ze deed leek heel erg op hoe zij een paar dagen geleden Gwen en Ona had getrained: de Oddish moest, net als Ona, rotsen optillen en haar Charmander probeerde Flamethrower zo lang mogelijk vol te houden, net als Gwen haar Ember.

Arya zei tegen Ona en Gwen dat zij ook maar weer moesten gaan trainen. Gwen knikte en hervatte haar aanval op de grote rots, maar intussen wierp ze enigszins boze, zijdelingse blikken op de Charmander verder weg op het veld. Ona had niet zo'n zin meer om te tentakelwandelen en besloot dat nu de sport 'Gwenpesten' op het programma stond. Haar tentakels schoten tevoorschijn en plukten Gwen van de rots af, die ze op dat moment wilde gaan bewerken met haar nagels. Gwen gromde en begon in plaats van de rots aan de tentakels te krabben. De blauwe slierten vielen al snel uit elkaar en Gwen landde netjes po de grond. Ze vuurde nog een waarschuwende Ember op Ona af en ging weer aan het werk. Ona begon beledigd maar weer te gaan tentakelwandelen.

Arya zag dat het andere meisje op het veld haar pokémon bessen gaf en besloot er snel voor te zorgen dat zij ook aan bessen kwam. Op dit moment had ze alleen pokémonbrokjes. Opeens hoorde ze achter zich een luid gekraak en kort daarna een gebulder als van een lawine. Toen ze zich omdraaide zag ze eerst alleen een stofwolk, maar toen die optrok lag er op het veld een berg stenen met daarnaast een Charmander, die bijna gloeide van trots. 'Goed zo, Gwen,' zei Arya prijzend en Gwens glimlach werd zo mogelijk nog breder. Arya gaf haar een aai over haar kop, wat dan weer iets minder gewenst was. Ona kwam aanlopen. Op haar tentakels. Kijk dan, kijk dan, ik doe het ook goed hè, ik doe het beter dan Gwen hè? leek ze te zeggen. 'Goed zo, Ona,' zei Arya tegen haar. Ze gaf hen allebei een pokébombrokje. Het was misschien minder dan een bes op een pokéblock, maar nu ja, ze moesten het er maar mee doen.
Arya keek naar het andere meisje. Na dat lawaai moest ze hen wel opgemerkt hebben.

Hahaha, tentakelwandelen, hoe kom je erop xD +5!
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyma jun 11, 2012 7:36 pm

Iria keek nog even naar de Oddish, deze graafde zichzelf in. Dit was het natuurlijke gedrag van de Oddish, ze waren schuw en ze verstopte zich door zich in te graven. Iria wouw dat Bloom zware gewichten kon verdragen. Het zou haar helpen in de toekomst. Niet alleen omdat ze dan makkelijk een aanval kon afweren, maar het zou de Oddish goed van pas komen als ze zou evaluren. De steeds grotere bloem op haar kop zou te zwaar worden en nu kon ze oefenen om haar balans te bewaren. Opeens klonk er een doffe klap, Iria keek op. Daar was het kleine meisje van gisteren, met haar Charmander. Meteen stopte Ignis met haar oefening en liep ze naar het team van het jonge meisje. Sky, die ondertussen half lag te slapen, opende zijn oogjes geschroken. Hij rekte zich uit en vloog vervolgens naar Ignis. Bloom wierp net een steen, ter grote van Sky, weg. De Oddish sprong eens blij in het rond, waarna ze meeliep met het duo. Het roodharige meisje sprong meteen recht, waarna ze haar Pokémon achterna liep. Al snel haalde ze het trio in.

Toen Iria nog maar een paar meter van de trainer varwijderd was verminderde ze haar tempo, net zoals Sky en Bloom. Maar Ignis liep meteen naar de Charmander. "Hallo," zei Iria opgetogen. Haar blik gleed over het veld en deze stopte bij de gebroken steen. "Ook aan het trainen?" vroeg de teiner aan het kleine meisje. Sky lande op de grond, ver genoeg van Bloom. De Oddish keek even naar de Pidgey, waarna ze terug naar Iria keek. Bloom sprong eens op en neer en toen liep ze naar de Tangela. Iria haar glimlach werd breder en breder, terwijl ze op het antwoord van het meisje wachtte.

OOC;
-Kort, sorry, heb geen inspiratie XD-

graafde = groef
wouw = wilde
evaluren = evolueren
Misschien is het verstandig om je post eerst in Word te typen? +1
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyvr jul 20, 2012 11:40 am

ARYA ~ Iria had het lawaai inderdaad gehoord, zoals Arya al had verwacht, en kwam naar hen toe. Ignis liep meteen naar Gwen toe, die wat rechter op ging staan. Haar blik was nog steeds vijandig. "Ook aan het trainen?" vroeg Iria terwijl ze naar de ravage keek die Gwen had gecreëerd. Er wolkte nog steeds wat stof om heen. Arya knikte. Ze keek naar de Oddish Bloom die naar Tangela toe ging. Ona, die nog steeds op haar tentakels stond, torende hoog boven haar uit.

ONA ~ Ona had er wel plezier in zo hoog boven de anderen te staan. Ze ging nog iets hoger op haar tentakels staan, totdat ze over Arya heen zou kunnen lopen. Ze wilde zo hoog komen dat ze ook boven Iria uitstak, maar als ze nog hoger ging staan begon ze weer te wankelen, dus ze nam maar genoegen met deze hoogte. Haar tentakels werd ook een beetje moe en ze besloot ze wat rust te geven. Ze liep naar Arya toe tot ze precies boven haar hoofd in de lucht hing, en liet zich zakken. Ze maakte het zichzelf comfortabel op Arya's roodbruine mutsje en wikkelde haar tentakels om Arya's hoofd zodat ze stevig zat.

ARYA ~ 'Ona, laat los,' zei Arya tegen haar Tangela terwijl ze een tentakel voor haar ogen vandaan duwde. Ze pakte Ona vast en trok haar van haar hoofd af. Ona stribbelde tegen en sprong van haar hoofd af. Helaas was dat niet veel beter: nu hing ze aan Arya's haar. 'Au, Ona, hou op!' riep Arya. Ze schudde met haar hoofd en Ona viel op de grond. De Tangela stond meteen weer op en keek Arya beledigd aan, terwijl ze met haar rode voetjes op de grond stampte. Daarna ging ze op de grond zitten en keek nukkig voor zich uit. Ze hield er niet van om haar zin niet te krijgen.
Tussen Gwen en Ignis leek een soort onzichtbare spanning te hangen. Vooral Gwen leek zich mateloos te irriteren aan gewoon alles wat Ignis deed: hoe ze liep, hoe ze keek, alles. Gwen zag er gespannen uit, alsof ze Ignis elk moment aan kon vliegen, maar zich net in wist te houden. Dat kon niet lang goed gaan...

Ona is zo geweldig xD +2
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyza jul 21, 2012 5:16 pm

Het antwoord dat echter moest gegeven worden door Arya, was anders dan Iria had verwacht. Ona, zo noemde de eigenwijze Tangela, wou zich in het gesprek mengen -of juist storen-. De Pokémon lande op het mutsje van haar trainer en ze gebruikte haar tentakels om haar recht te zetten. Iria grinnikte en legde haar linkerhand op haar mond. Dat was eigenlijk best een grappig gezicht als je het zo bekijkt. 'Ona, laat los,' zei Arya geïrriteerd tegen de Tangela. Maar blijkbaar had de Pokémon daar geen zin en deed ze alsof Arya lucht was, haar woorden dan toch. Arya pakte de spaghetti bol vast en trok er hevig aan. Nu was het inderdaad nog grappiger! Iria sloeg ook haar tweede hand op haar mond en ze beet op haar onderlip om de lange reeks schaterlachjes in te houden. Ona verloor haar evenwicht en viel naar achter. De Pokémon greep het haar van Arya, wat eigenlijk niet zo komiek was. 'Au, Ona, hou op!' riep het kleine meisje. Iria haalde haar handen weg en ook de grijns verdween als sneeuw voor de zon. Arya schudde eens met haar haar en eindelijk viel de Pokémon op de grond.

Bloom had van het tafereel genoten, ze kon niet hard genoeg lachen met trainer en Pokémon. De Oddish was helemaal weg van de Tengela en volgde deze toen ze op de grond was geland of eerder gevallen. "OOO!" gierde de Pokémon uit. Met haar twee kleine kraaloogjes keek ze naar de Pokémon, maar deze had blijkbaar geen zin meer in pret en tripelde weg. "Oddish?" zei de Pokémon tegen Ona. De Tengela ging zitten en Bloom volgde haar op de voet en ging, net als Ona, gaan zitten.

"Gaat het?" vroeg Iria aan de trainer. Dat was niet echt netjes van Bloom en Iria om te gaan lachen... e schaamde haar daar een beetje om en ze keek afwezig naar de grond. Tja, misschien was Ona gewoon zo, dat wist ze niet echt. Iria streek eens over haar achterhoofd waarna haar ogen naar de twee Charmander gleden. Ignis keek met gekruiste armpjes naar Gwen. Het leek alsof ze elkaar elk moment in de haren konden vliegen. Iria keek nogal ongemakkelijk naar dat tafereel. Ignis had namelijk wel een beetje hetzelfde karakter als Gwen. Misschien botste dat? Ze zuchtte en keek op toen Sky op haar schouder lande. "Zo, wat was je precies aan het doen?" vroeg ze nogmaals aan Arya. Iria acht aan trainen, dat had ze toch gedacht, ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyza jul 21, 2012 6:48 pm

ONA ~ Pfft, dat kind had haar zomaar op de grond gezet! Wat gemeen! Mokkend zat ze in het gras. Het enige voordeel was dat het vuurhaarmeisje en haar Oddish het wel wisten te waarderen. Of lachten ze haar uit? De Oddish kwam naar haar toe. "Oddish?" vroeg ze. Ona bromde wat vaags terug, wat Bloom waarschijnlijk niet verstond. Het was iets van: Nou hoor, ze zette me zomaar op de grond. Daarbij keek ze heel boos. Niet naar Bloom, maar naar Arya. Nou ja, ze dacht dat ze boos keek. Eigenlijk keek ze een beetje als een beledigde peuter.

ARYA ~ Arya keek Iria nep-boos aan toen ze zonder veel succes haar lachen in probeerde te houden. Ze nam het haar niet kwalijk. Zij zou het ook grappig gevonden hebben. Toen veranderde Iria's blik van lachend naar bezorgd en een beetje beschaamd. "Gaat het?" vroeg ze. Arya glimlachte. 'Ja hoor,' antwoordde ze. 'Ik ben het inmiddels wel gewend.' Ze veegde wat poeder van haar voorhoofd. Slaappoeder. Het was vrijgekoemn van Ona's tentakels. Arya gaapte. Ze had geluk dat de hoeveelheid te klein was om haar ter plekke in slaap te laten vallen. Het zou niet erger worden dan een lichte vermoeidheid. Hoopte ze.
"Zo, wat was je precies aan het doen?" vroeg Iria. 'Gewoon, trainen,' antwoordde Arya schouderophalend. 'Je hebt daarnet al een mooie demonstratie gezien van Ona's tentakelwandelen. En die rots daar,' ze wees naar de steenhoop, 'dat is Gwens werk. En wat heb jij gedaan, ook trainen?' vroeg ze.

GWEN ~ Oh nee, daar was die arrogante Ignis weer. Zoals altijd met gekruiste voorpootjes kwam de Charmander op haar af gelopen. Gwen rechtte haar rug en keek Ignis neerbuigend aan. In haar ogen vonkte ingehouden woede. Ze wist niet precies waarom ze zo'n hekel aan Ignis had. Het was gewoon alles aan haar: Haar houding, haar gezichtsuitdrukking, haar gedrag... Alles van haar riep bij Gwen een enorme irritatie op. Na het gevecht van de vorige dag was het er ook niet beter op geworden en eigenlijk hoopte Gwen dat ze nog een gevecht zouden houden, al was het maar om te laten zien dat zij niet onder de indruk was van dat de ander meerdere levels hoger was. Om te bewijzen dat ze een gevecht met iemand die betere aanvallen kende nog steeds aandurfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyza jul 21, 2012 11:01 pm

Ja hoor,' antwoordde Arya. 'Ik ben het inmiddels al gewend.' Iria knikte even naar haar, maar toch vond ze dat die actie van net erg heftig was. Arya gaapte en toen kwam het idee 'slaappoeder' in haar op. Ona moest vol zitten van dat poeder en Arya was vast geraakt door het peststofje. Bloom kom ook van dat poeder maken, maar niet zoveel. Ze had die aanval nog niet zo lang onder de knie en omdat het poeder in het gras, op de kop van Bloom, werd bewaard kwam er geen tot weinig van dat spul vrij. 'Gewoon, trainen,' antwoordde Arya op haar volgende vraag. Iria vond dar best amusant. Dat was best toevallig. Iria luisterde verder naar de anekdote van het meisje, totdat ze een vraag stelde. "Ik was ook aan het trainen," zei Iria. "Ik liet Bloom evenwichts oefeningen doen, terwijl Sky zijn snelheid verbeterde. Ignis oefende haar vlammenwerper, op warmte, niet op kracht. Want daar daar het om bij vuurpokémon!" Iria keek naar Sky, hij had geen maatjes... Dat was best jammer nu zijn gedagsproblemen voorbij waren.

Bloom keek toe hoe de Pokémon iets bromde en boos naar Arya keek. Bloom herkende die blik, het leek wat op de blik van... Euhm, het was vast een vriend. Bloom keek met twee speelse kraaloogjes naar haar 'ster'. Ze vond Ona geweldig! De beste komiek die ooit heeft bestaan! De grappenkoningin! En haar idool! Bloom sprong speels op-en-neer en keek daarna recht in de ogen van de brommende Tangela. Haar blik gleed weg van de Pokémon en botste tegen twee Charmander. Bloom gaf een stompje tegen Ona, waarna ze subtiel naar het duo wees.

Ignis keek met een vurende blik naar Gwen. Bah! Gwen! Ze dacht dat ze o zo geweldig was! Wel dat kon ze vergeten! Ignis vond haarzelf veel beter dan die slome, slappe Charmander die denkt dat ze de beste is! Ignis trok haar neus op voor de Pokémon en ze draaide haar geïrriteerd om. Ze snoof even toen ze zag dat de Charmander haar constant in de gaten hield. Grr! Kon dat kreng dan niet even met iets anders bezig zijn! Ignis draaide haar om en keek met een vlammende blik naar Gwen. Ze stompte geïrriteerd op de grond, waarna ze haar 'krab' op de grond uitoefende. Er kwamen wat barsten in de aarde en Ignis wou het nog verder krijgen en blies een reeks vlammen op de bastjes. Deze begonnen nog verder te kraken en al snel was er een soort van grote barst van één meter diep. De Pokémon zag dat Gwen niet echt onder de indruk was. Oké! Dat was het! Nu werd ze echt heel chagrijnig! Ze brulde eens, waarna ze haar eng gezicht op Gwen uitoefende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyzo jul 22, 2012 11:34 am

ARYA ~ "Ik was ook aan het trainen," antwoordde Iria. "Ik liet Bloom evenwichts oefeningen doen, terwijl Sky zijn snelheid verbeterde. Ignis oefende haar vlammenwerper, op warmte, niet op kracht. Want daar daar het om bij vuurpokémon!" Arya vond beide dingen wel belangrijk. Eigenlijk leek het ook wel op elkaar. Als de vlam heter was, was hij dus ook krachtiger. Arya gaapte opnieuw. Ze werd toch wel iets slaperiger dan ze had verwacht. Dat poeder was blijkbaar best sterk. Meestal hing Ona op haar rug, dus dan kwam er niet zoveel poeder in haar gezicht. Ze haalde haar mutsje van haar hoofd en klopte het poeder eraf. Een klein wolkje vloog omhoog. Arya gaapte opnieuw.

GWEN ~ En ja hoor, Ignis moest natuurlijk weer even haar 'geweldige kracht' demonstreren en deed Scratch op de grond. Er kwamen barsten in de aarde. 'Is dat alles?' vroeg Gwen. Nee, het was niet alles. Ze deed ook nog Flamethrower. Nou hoor, Gwen was écht onder de indruk van deze vertoning. Niet dus. Ignis ging over op Growl. Het was een best angstaanjagend geluid, maar Gwen vond haar eigen Growl eigenlijk veel indrukwekkender. Ze gaapte. Helaas kwam Ignis hierna op de proppen met Scary Face, een aanval die zelfs Gwen nog wel angst aanjoeg. Misschien zou dat minder worden als ze de aanval zelf had geleerd, maar nu trok er een rilling langs haar ruggengraat. Ze weigerde echter achteruit te stappen of op een andere manier haar angst te tonen en bleef Ignis recht aankijken alsof het haar niks kon schelen. 'Dus dit is het beste wat je hebt?' vroeg ze daarna, toen ze erop vertrouwde dat haar stem niet meer trilde.

ONA ~ Bloom leek wel een soort fan van Ona. Ona gniffelde. Haar slechte humeur was als sneeuw voor de zon verdwenen. Ze zette zich met haar tentakels af tegen de grond, sprong zo de lucht in en landde netjes op haar voetjes. Bloom wees naar de twee Charmanders. Terwijl Ignis haar krachten liet zien keek Gwen met een slaperige uitdrukking op haar gezich toe. De ultieme belediging. Ona grinnikte. Oh, die Ignis zou boos worden, daar was ze zeker van. En dan kon zij de popcorn tevoorschijn halen en genieten van een geweldige voorstelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyzo jul 22, 2012 12:24 pm

'Dus dit is het beste wat je hebt?' vroeg Gwen aan Ignis. Nu kwam de stoom uit de oren van de Pokémon en ze begon wild op de grond te trappen. Haar mond zat vol met vlammen en nu kon ze niets anders doen dan ze op Gwen af te vuren. Oh nee, dit waren geen normale vlammen, ze waren veel warmer en krachtiger dan normaal en ze schoten in de richting van de Charmander. Nee, dat was niet alles wat ze had. De vlammen verbrande alles op zijn weg en Ignis kon niet wachten tot het Gwen raakte, o wat zou die Charmander het berouwen dat ze Ignis zo had uitgemaakt! Eerst haar uitdagen, dan haar uitmaken?! Nee het kon zo niet verder gaan! En de vlammen op de staart van de Pokémon werden krachtiger en krachtiger, groter en groter, elke keer dat ze iets opsomde dat temaken had met Gwen.

Bloom zag hoe Ignis haar krachten demonstreerde en weer 'de Charmander' wou uithangen. 'Vuurpokémon' dacht ze terwijl ze met haar ogen rolde. Maar toen ze zag dat Gwen Ignis uitmaakte kroop de Oddish wat achteruit. Euhm, dat zag er niet al te best uit. Ze slikte eens en keek toen naar de Tangela, die als een bezetene naar een film leek te kijken. Oké, als Ona het deed, dan kon zij dat ook! Bloom kwam naast haar zitten, maar ze was toch wel op haar hoede, je wist nooit hoe die vlammenwerper zou uithalen.

Iria keek op toen ze zag dat Ignis geïrriteerd op de grond stampte en een erg krachtige vlammenwerper op Gwen afvuurde. 'Mhh, Gwen was vast op Ignis haar teentjes gaan staan.' dacht Iria. Wat het ook was, het zou uitpakken op een gevecht tussen beide Charmander. Het riep gewoon om aandacht! 'Kijk naar mij! Kijk naar mij' Iria rolde met haar ogen, waarom wou ze zo nodig vechten? Gwen was toch niet haar vijand? Of wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyzo jul 22, 2012 1:37 pm

GWEN ~ Na Gwens laatste opmerking werd Ignis echt boos. En dan ook echt heel erg boos. Ze vuurde een enorme Flamethrower op Gwen af. Gwen dook weg. Het vuur raakte haar rug en staart, maar dat was niet heel erg. De vlam aan haar staart laaide twee keer zo fel op. Ze glimlachte zonder dat Ignis het kon zien. Ze had het gevecht mooi uitgelokt. En zij zou dit gevecht winnen! Met een spottende blik in haar ogen draaide ze zich om naar Ignis. 'Dus je wilt het zo spelen?' vroeg ze. Ze gromde en sprong op Ignis af. Tijdens haar sprong vuurde ze Ember af. Haar klauwen glansden in het oranje schijnsel. Toen ze bij Ignis was haalde ze razendsnel uit met haar scherpe nagels. Ze zou de arrogante Ignis eens laten zien dat ze niet zo goed was als ze geloofde.

ARYA ~ Arya draaide zich om toen ze de hitte van Ignis' vuur voelde en ze zag hoed Gwen ervoor wegdook. Gwen zei iets en zette nu zelf de aanval in. Arya wist dat ze hen niet kon laten stoppen. Ze wist ook dat Gwen geen van haar bevelen zou opvolgen, wat ze ook zei. Ze zag het aan de vastberaden blik in Gwens ogen, aan de kracht achter haar aanvallen. Gwen wilde dit gevecht afmaken en niets zou haar tegenhouden. Arya kon alleen maar hopen dat ze niet gewond zou raken, al was ook dat nauwelijks te voorkomen in zo'n gevecht.

ONA ~ Ona vermaakte zich intussen prima. Dit zou een prachtgevecht worden. Het maakte haar niet zo veel uit wie van de twee zou winnen. Het ging haar om het vermaak. Bloom kwam naast haar zitten, maar leek een beetje gespannen. Ona keek naar de aanvallen. Ignis' eerste aanval was uit woede, dat kon je duidelijk zien aan de kracht ervan. Gwens eerste aanvallen waren berekender. Beter gemikt, maar zonder die woeste kracht. Ja, Gwen had duidelijk ook een hekel aan Ignis, maar op dit moment was ze eerder tevreden met dit gevecht dat kwaad, leek het. O, dit werd zo leuk. Ona boog een stukje naar voren om het beter te kunnen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyzo jul 22, 2012 5:01 pm

Gwen dook jammer genoeg weg voor het vuur. Oh! Nee hé! 'Dus je wilt het zo spelen?' vroeg Gwen aan Ignis en de Charmander sprong op en vuurde een vuurbal af op Ignis. Deze combineerde ze met Scratch. Ignis haar woede werd wat minder na de laatste woorden van Gwen. In één vloeiende beweging sprong ze weg van de plaats waar ze stond. Dat had Gwen vast niet zien aankomen. Ze versnelde haar pas en ze liep naar boom, voor het ding sprong ze op en stootte ze haar af tegen het oppervlak. Ondertussen hadden vlammen zich opgestapeld in de bek van Ignis, klaar om afgevuurd te worden. De Charmander haalde diep adem en toen ze ongeveer 1 meter van de boom verwijderd was, spuwde ze een zachte vlammenwerper naar de grond. De Pokémon bleef wat in de lucht hangen, maar gaf nog niet op en begon rond haar as te draaien. Nu richtte ze haar vlammenwerper naar haar staart en gebruikte ze de kracht om sneller te draaien. Toen Ignis inzag dat ze te dicht bij de grond was draaide ze haar, zodat haar poten nu naar de grond gericht waren. Ze lande, maar ze draaide nog steeds. Nu leek het een soort vuurtornado te zijn, best creatief voor zijn klein beestje. Ze tolde steeds sneller en sneller en omdat dit het toppunt was, ging ze op één been staan en gebruikte ze haar armen om haar evenwicht te bewaren. Wacht! Dat bracht haar op een idee. De Charmander stopte met draaien en keek door de vuurmuur naar Gwen. Ze haalde diep adem en een paar vuurballen schoten door de vuurmuur, als gevolg dat ze groter werden. Dit herhaalde ze verscheidene keren. oen sprong ze op draaide ze rond en absorbeerde ze de energie van het resterende vuur. Ze lande, met haar kop naar beneden. Ze keek op en haar eng gezicht was nu van de partij.

Bloom zag hoe Gwen een prachtige combinatie leverde. Maar Ignis maakte hier korte meten mee en dook weg voor de aanval. Wauw, was Ignis zo snel?! de Oddish keek gefascineerd naar het tafereel. Nu deed Ignis een soort tornado uit vuur. Daarna gebruikte ze het vuur als versterker voor haar vlammenwerper, gevolgd door een eng gezicht. Even kreeg Bloom het koud en een er liep een rilling over haar ruggengraat. Ze wist nog heel goed hoe het gezicht van de Charmander eruit zag. Gewoon bangelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyma jul 23, 2012 12:12 pm

GWEN ~ Ignis sprong weg en rende naar een boom. Wat wilde ze doen, er in klimmen? Nee, ze zette zich af tegen de stam. Even later vormde zich een soort vuurtornado om haar heen. Toen begonnen er vuurballen uit te schieten. Behoorlijk grote vuurballen. Gwen probeerde ze te ontwijken en bij de eerste twee lukte dat ook nog wel, maar toen werd ze toch geraakt. Door de kracht van de aanval vloog ze een stuk naar achteren. Met een zachte 'plof' landde ze op het gras. Meteen stond ze weer op, om oog in oog te staan met Ignis' Scary Face. Van schrik keek ze even weg, maar toen richtte ze haar blik weer op Ignis. Ze rilde, maar bleef kijken. Ze zou niet laten zien dat ze bang was. Dat gunde ze die vervelende Charmander niet.
Gwen besloot te proberen Smoke Screen te gebruiken. Ze kende de aanval nog nauwelijks, dus ze hoopte dat het zou lukken. Ze blies en.... het lukte! Een grote zwarte wolk verborg het strijdveld uit het zicht. Gwen maakte een omtrekkende beweging en deed toen Ember. Ze draaide haar kop een beetje heen en weer, zodat de aanval een waaiervorm kreeg en een grote kans had om te raken. De rook trok alweer op. Gwen keek snel waar Ignis stond en rende toen snel naar haar toe om Scratch te gebruiken. Toen ze bijna bij haar was deed ze ook nog Growl om te zorgen dat ignis even uit har concentratie kwam en niet kon ontwijken.

ARYA ~ Arya gaapte alweer toen ze Ona's slaappoeder uit haar haar veegde. Ze wankelde even. Haar ogen vielen dicht... Plof. Arya lag op de grond en sliep.

ONA ~ Ona keek toe. Bloom, naast haar, huiverde toen Ignis Scary Face deed. Ona vond het niet eng. Ze vond dat gekke bekken trekken eerder grappig. Ona was eigenlijk net een klein kind. Ze zag gevaar gewoon niet en was dus ook bijna nooit bang. Ze zou ook zo een dansje doen aan de rand van een afgrond, simpelweg omdat ze het gevaar ervan niet inzag.
Het was wel jammer dat Gwen Smoke Screen deed. Nu kon Ona het veld niet meer zien. Aan de andere kant voegde het wel weer toe aan de spanning. Plotseling hoorde ze een plof. Ze keek om en zag Arya slapend op de grond liggen. Een beetje blauw peoder dwarrelde omlaag. Ona grinnikte. Toen richtte ze haar aandacht weer op het veld. De rook was aan het optrekken Toen de rook helemaal weg was, wat al best snel was, dook Gwen op achter Ignis. Haar Growl was hard en ze stond klaar om Scratch te gebruiken. Zou Ignis het kunnen ontwijken? Dat ziet u in de volgende aflevering...
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptydi jul 24, 2012 10:29 am

Ignis zag maar al te graag dat Gwen geraakt was door één van haar vuurballen. Ze begon triomfantelijk te grijnzen toen ze de angst in de ogen van de Charmander zag door haar eng gezicht. Maar Gwen gaf nog lang niet op en herpakte haar door een rook gordijn te doen. "Typisch." zei Ignis terwijl ze met haar ogen rolde. Ze kon de volgende zet van de Charmander al weten.... Ember! En ja hoor, daar zag ze de eerste vuurballen al. Ignis kruiste haar pootjes. Ze keek daarna eens naar haar klauwtjes, die moesten eens geveild worden. Maar goed. Ignis keek terug naar de naderende vuurballen. Ze richttee haar rechtervoorpootje naar voren, terwijl ze met een brede grijns de vuurbal in haar handpalm voelde schuren. "Een echte Charmander is immuum voor vuur!" grijnsde Ignis en ze gebruikte haar vlammenwerper om de kracht achter het vuur om te draaien. Maar Gwen had andere plannen en een nieuwe rij vuurprojectielen schoten haar richting uit. Ze gaapte eens, maar blijkbaar kwamen die vuurballen sneller dan verwacht. Ignis kreeg de volle lading van de aanval en schuifte wat achteruit. Ze gromde en keek wild om haar heen. Waar was ze, waar was?! Door de rook kon Ignis niets zien van het strijdveld of Gwen. Ze gromde weer, maar toen verdween de rook opeens. De dikke mist was zo snel gekomen als gegaan en in een paar seconden tijd was de zon weer te voelen op haar huid. De Charmander gromde en keek rond, geen enkel teken van Gwen. Waar was dat kre...? Een snijdende pijn was te voelen op haar rug. Ignis voelde de pijn snijden in haar huid, daar waar nu een snee moest zijn. Ignis draaide haar om eens liep naar Gwen toe, haar poot in de lucht. Klaar voor een Scratch aanval. Maar vlak voor Gwen stopte ze, draaide ze haar 360° terwijl ze Smokescreen deed. De Charmander sprong op en richtte haar klauwtjes op Gwen, om een Scratch uit te voeren.

Iria huiverde het fele gevecht tussen de twee Pokémon, maar ze werd eruit getrokken toen ze een plof hoorde. Arya was door dat slaap poeder in slaap gevallen. Arme meid! Iria bukte zich en greep het meisje. Ze keek naar haar hoofd of ze geen wonden had die ernstig waren. Want op zo'n veld als dit laggen best veel stenen. Iria trok haar jas uit en legde het onder het hoofdje van Arya. Zo kon ze haar geen pijn doen. Iria kon verder niks doen met haar. Nu was het alleen nog afwachten.

Bloom had het gevecht heel nauwkeurig gevolgd en nu stond technisch gezien Gwen voor, omdat ze minder wondes had. Maar Bloom kende Ignis, ze zou gaan winnen, dat was zeker! De Oddish hoorde een plof en zag dat Arya in slaap was gevallen door het poeder van Ona. Ze grinnikte, dat zag er best komiek uit!

Maar kon ze dat wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptydo jul 26, 2012 11:20 am

GWEN ~ Gwen lachte triomfantelijk toen haar Scratch Ignis raakte. Ignis leek zich nu klaar te maken voor Scratch en Gwen sprong achteruit om het te ontwijken, maar Ignis veranderde van gedachten. Ze gebruikte Smoke Screen. Daarna zou ze waarschijnlijk alsnog Scratch gaan doen. Ze zette zich schrap voor de aanval. Die kwam. Ignis deed inderdaad Scratch. Gwen deed Grwol en begon daarna terug te slaan met haar eigen Scratch. Ze gaf Ignis ook een mep met haar staart. Dat was geen speciale aanval, het was gewoon een klap met een staart. Geen Iron Tail of zoiets ingewikkelds. Gwen wist niet eens of ze Iron Tail kon leren. Nou ja, het was nu niet echt het moment om daarover na te denken. Doordat ze heel even was afgedwaald was haar verdediging gebruiken en had Ignis haar drie krassen in haar gezicht kunnen toebrengen. Nu schoot Gwen weer vol in de aanval. Ze haalde uit met haar nagels zoals ze nog nooit had gedaan, hopend dat het genoeg zou zijn.

ARYA ~ Gwen had de val van haar trainster niet eens opgemerkt. Arya was inmiddels geholpen door Iria, die een jas onder haar hoofd had gelegd als een soort kussen. Gelukkig was Arya niet op een steen gevallen. Ze had geen andere schade dan een opkomende blauwe plek op haar achterhoofd. Ook daar merkte ze niks van. Ze lag nog steeds vredig te slapen. Ze rolde op haar rechterzij en mompelde iets onverstaanbaars.

ONA ~ Ona maakte een geïrriteerd geluidje. Nou deed Ignis weer Smoke Screen. Beseften die twee vechtersbazen niet dat die zwarte rook de hele pret bederfde voor het publiek? Nu er op het veld toch niets te zien was keek ze even naar Arya. Iria had zich over het meisje ontfermd. Ona vond het wel jammer dat Arya niet snurkte. Het zou ook leuk geweest zijn als er zo'n grote snottebel aan heet neus had gezeten die groeide en kromp bij elke ademhaling. Dat zou het tafereel helemaal afgemaakt hebben: een snurkende trainster met een snottebel, met op de achtergrond een fel gevecht tussen haar Charmander en een soortgenoot. Echt iets voor op een ansichtkaart. Ona had als wilde Tangela wel eens toeristen met fotocamera's gezien. Ze was eens in een boom geklommen en had het toestel uit de hand van de verschrikte man getrokken. Ze had zich de rest van de dag vermaakt met de plaatjesmaker, zoals zij het noemde. De volgende dag had ze haar interesse in het zwarte ding verloren. Ze had namelijk een veel leuker speeltje ontdekt: de rammelaar die ze aan een baby ontfutseld had. Ze grinnikte toen ze het verbouwereerde gezicht van de moeder voor zich zag toen een blauwe sliet plotseling van tussen de bladeren vandaan verscheen en haar kinds rammelaar afpakte. Nu vond Ona het jammer dat ze de plaatjesmaker niet meer had. Het zou zo'n leuk plaatje geweest zijn om aan andere pokémon te laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iria Filio
Iria Filio


Profiel Vrouw Leeftijd : 25
Aantal berichten : 373
Poképoints : 150
Reputatie : 12
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 Years
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptyma aug 27, 2012 7:38 pm

De Charmander sprong naar achteren, maar werd geraakt dooor de snelle staartklap van Gwen. Ignis stoote achteruit. De gloeiende pijn van de klap liet de Charmander even realizeren wat ze hier aan het doen waren. Gewoon, als twee verwende nesten, zitten slaan naar de andere. Ignis wreeef over haar gewonde wang en stapte langzaam achteruit. Gwen leek furies voor haar uit te slaan. De klauwende Charmander naderde snel en Ignis keek denkend rond, nog steeds wrijvend over de opgezwolen kaak.

Iria zuchtte toen de twee Charmander hun gevecht voortzette in de dikke, zwarte mist. Het meisje floot naar haar Pidgey en die ging trouw op haar schouder zitten. "Stoppen die twee ooit?" zuchtte ze, haar ogen vlogen naar Arya, het arme meisje kon nu niks doen en de enige die nu nog helder kon denken was Iria en Sky. Ignis was overgenomen door een woedeaanval en Bloom was, tja.... Even gek als anders. Ze kon de Oddish nu ook niet gebruiken, grassoorten waren zwak tegenover vuursoorten, zoals Ignis en Gwen. Pijnzend keek ze naar Sky, hij was misschien net sterk genoeg om de twee te stoppen, zodat Iria even met de Pokémon kon praten. Opeens sprong Ignis uit de rook, haar kaak opgezwolen en een roode vloeistof op haar rug.

Ignis sprong achteruit. 'Denk na, Ignis, denk na!' galmde er door haar hoofd. De kleine dino keek haastig rond, maar meer dan rook en een boze Charmander zag ze niet. "Dan maar op de ouderwetse manier!" De Charmander draaide haar om en holde uit de wolk. Maar ze was niet snel genoeg voor de scherpe nagels van Gwen en kreeg een reeks aanvallen op haar rug. De Charmander gromde en draaide haar om. Ze gleed uit de rook, haar ogen gevestigd op het gezicht van Iria, schaamte was te lezen op het gezicht, schaamte om... Ignis... De vuurpokémon keek weg van haar trainer en ze knarste met haar tanden. Wat moest ze doen? Opgeven betekende niet alleen dat ze zwak was, maar haar gedrag zou een groote vernedering zijn, als ze opgaf of verloor. Ze gromde opnieuw. Haar gedachten waren helder, dat kon je niet zeggen van Gwen. Die sloeg maar in het rond, zoiets had de Charmander nog nooit gezien. Haar enige kans was om Gwen te laten stoppen. Ignis keek bedachtzaam rond, haar ogen bleven hangen bij Ona en Bloom en toen vloog Ignis weg in de rook.

Iria zag Ignis net zo snel verdwijnen als ze gekomen was, wat voor aanstellerij was dit nu weer? Had Ignis een volgende aanval voorbereid? Was ze van plan om Iria nog meer te vernederen? Ze raakte verstrikt in haar gedachten en ze was woordeloos. Ze kon niks doen op dit moment, ze had alleen Sky, haar hoopvolle Pidgey. Trouw, altijd klaar voor het gevecht en behulpzaam. Misschien kon haar plan wel werken! Dan kon ze tenminste Ignis kalmeren.Ze klemde haar tanden op elkaar en keek naar Sky. "Ben je er klaar voor?"

+12 voor je posts tot nu toe!


Laatst aangepast door Iria Filio op di aug 28, 2012 7:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arya Myani
Arya Myani


Profiel Vrouw Leeftijd : 26
Aantal berichten : 676
Poképoints : 344
Reputatie : 32
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Emptydi aug 28, 2012 5:46 pm

GWEN ~ Gwens staart raakte Ignis in haar gezicht en van binnen juichte ze. Misschien kon ze wel winnen van een Charmander die enkele levels hoger was! O, wat zou die arrogante Ignis opkijken als ze werd verslagen. Gwen sloeg fanatiek in het rond en wist Ignis te raken. Ze slaakte een triomfantelijke kreet. Toen Ignis de rookwolk verliet stond ze stil uit te hijgen en langzaam kwam ze weer tot zichzelf. Ze drong haar vechtlust, die zorgde dat haar gedachten alleen een rood waas waren weg en haalde diep adem. Ze mocht niet doordraaien. Ze moest haar hoofd erbij houden en niet als een barbaar in het rond slaan. Goed, barbaren waren goed in gevechten, maar het was niet de manier waarop pokémon vochten in een normaal gevecht. Niet dat dit zo'n normaal gevecht was...
Gwen voelde zich bijna een wilde pokémon, niet gebonden aan een trainer, zelf beslissingen nemend in plaats van gewoon te luisteren naar de orders die je gegeven werden. Ze had nooit in het wild geleefd. Wat moest wild zijn prachtig zijn! Zou Ona het niet missen? Vast niet, die Tangela is niet eens intelligent genoeg om iets te missen, dacht ze.
Toen kwam Ignis weer tevoorschijn. Een stuk kalmer dan net wachtte Gwen de eerste aanval af.

ARYA ~ Arya gaapte en knipperde met haar ogen. Vermoeid kwam ze overeind en wreef in haar ogen. Aan haar handen bleef een klein beetje blauw poeder plakken, Ona's slaappoeder. Meteen keek ze naar het gevecht, maar het werd verborgen door een dik rookgordijn. Die die Gwen net had gemaakt? Die zou toch niet zo lang blijven hangen? Hoe lang had ze eigenlijk geslapen? Ze stond op, gaapte en rekte zich uit. De vermoeidheid verdween snel en ze voelde zich energiek. Het korte slaapje had haar eigenlijk best goed gedaan. Bezorgd keek ze naar de rookwolk en toen naar Iria. "Ben je er klaar voor?" vroeg het roodharige meisje aan haar Pidgey. Arya vroeg zich af wat ze van plan was.

ONA ~ Verveeld doordat ze het gevecht niet meer kon zien stond Ona op. Het werd sowieso al een beetje saai om naar die twee te kijken. Ze deden steeds hetzelfde. Nu Ignis en Gwen in gevecht waren en Bloom aardig was, bleef er maar één iemand over: Sky de Pidgey. Ona keek Bloom samenzweerderig aan. 'Hé, Bloom, zag je hoe Sky net naar je keek? Volgens mij was hij zeer geïnteresseerd.' zei ze zacht, zodat Sky het niet zou horen. Ze had al gemerkt dat Sky de Oddish een beetje ontweek en Ona had een beetje een idee waardoor dat zou kunnen komen. Ze zag het aan Bloom. Als je het aan Ona vroeg was die Oddish verliefd! En Ona was daar echt een expert in. Ze vond het in het wild al leuk om dit soort situaties te misbruiken voor haar plezier. Ze herkende het intussen wel als ze weer zo'n kans kreeg.

+14 voor je posts tot nu toe!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Show me what you got! Vide
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you got! Show me what you got! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Show me what you got!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2012-