|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nagisa Furukawa
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 21 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 2:22 pm | |
| Ja, heb het al gedaan~ --- Ik mis Soof, 'k moet der iets vragen :') |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 2:27 pm | |
| goooedgekeurd! En nu ga ik er echt vandoor xD |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 2:36 pm | |
| #Nagisa: Chi...? Chi als in.. Christy..? Als in.. De op mijn school zittende Christy? xD (Als je dit niet bent, negeer me dan) En ik zou ook voor Mystery Dungeon gaan x) Wat is jouw team op LeafGreen eigenlijk? I'm kinda curious :3
--
Oké, ik heb een nieuw team opgesteld. Mijn oude team in LG:
- Venusaur - Raichu - Jolteon - Ninetales - Articuno - Gyarados
Nieuw (nog wordende) team op FireRed:
- Blastoise - Arbok - Haunter - Electrode - Butterfree - Arcanine
Damn, ik hou van Pokémon gebruiken die niet veel gebruikt worden ^^ Of toch niet de voornaamste keuze zijn, zoals Arbok, die heel irritant is dankzij zijn Intimidate :3
#Vincent: Ik weet ook niet of je zomaar mag binnenvallen, hoor :PIk denk het wel though :3 |
|
| |
Nagisa Furukawa
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 21 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 2:41 pm | |
| @Freedje, Suprise!:3 Soof heeft me overgehaald -gedwongen- naar hier te komen xD En ik heet daar Christy :'3 Heb de Pokémon league uitgespeeld, daarna nog al de missie's opgelost en heb het spel eigenlijk uitgespeeld. Hoef alleen nog maar Zapdos & Entei te vangen (Voor Entei heb ik m'n Master ball bij gehouden >D) |
|
| |
Sango Higura
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 104 Poképoints : 4 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 16Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 2:50 pm | |
| Ik heb Pokémon nog nooit uit weten te spelen.. Waarschijnlijk omdat ik ooit per ongeluk de Franse versie van Diamond had gedownload.. x'D *impossibru* Ben wel van plan om Pokémon HeartGold te gaan kopen, die lijkt me heel leuk :3 |
|
| |
Nagisa Furukawa
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 21 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 2:58 pm | |
| - Sango Higura schreef:
- Ik heb Pokémon nog nooit uit weten te spelen.. Waarschijnlijk omdat ik ooit per ongeluk de Franse versie van Diamond had gedownload.. x'D *impossibru*
Ben wel van plan om Pokémon HeartGold te gaan kopen, die lijkt me heel leuk :3 Hhahah xD Diamond heb ik ook al uitgespeeld -ik geef toe, met cheats xd- Mijn broer had een cheatkaartje waarop enkele hele handige cheats stonden, waaronder; De cheat dat je iedere pokémon hebt gevangen die in je pokédex staat xD, dat je Darkrai kan vangen, Shaymin kan vangen etc :'3 Dat waren goede tijden xD |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 2:59 pm | |
| #Sango: Omg! Ik had voor Pokémon Crystal de Duitse versie op 'n camping gekocht.. XD
#Chi: Maar welk team had je dan toen je de league versloeg? :3 |
|
| |
Leo Sablier
Profiel Aantal berichten : 59 Poképoints : 9 Reputatie : 3 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 3:02 pm | |
| Dat over een andere taal ken ik ja xD Ik heb Pokémon Yellow nog in het Duits liggen. Al die andere namen was wennen xD |
|
| |
Nagisa Furukawa
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 21 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 3:10 pm | |
| @Freedje; Dragonite lvl 56, Venusaur lvl 56, Ninetales lvl 56, Pidgeot lvl 55, Vaporeon lvl 55 en Articuno lvl 50 (voor icebeam wanneer ik tegen Lance moest xD) |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 3:29 pm | |
| #Chi: Ik gebruik Articuno ook voornamelijk voor Lance, ik ben benieuwd hoe ik met mijn nieuwe team ga redden, ik denk dat ik Blastoise Blizzard ga leren (als hij dat kan), die TM kan ik vinden in dat gebouw van Cinnabar Island en dan zou ik good to go moeten zijn..
#Babs: Ja, die namen waren het verschrikkelijkste.. |
|
| |
Leo Sablier
Profiel Aantal berichten : 59 Poképoints : 9 Reputatie : 3 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 3:32 pm | |
| Mhm, de enige die ik me nog echt herinner is dat Diglett Digda was. |
|
| |
Nagisa Furukawa
Profiel Leeftijd : 24 Aantal berichten : 21 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 3:35 pm | |
| - Aiden Conwell schreef:
- #Chi: Ik gebruik Articuno ook voornamelijk voor Lance, ik ben benieuwd hoe ik met mijn nieuwe team ga redden, ik denk dat ik Blastoise Blizzard ga leren (als hij dat kan), die TM kan ik vinden in dat gebouw van Cinnabar Island en dan zou ik good to go moeten zijn..
#Babs: Ja, die namen waren het verschrikkelijkste.. Ja, die move kan je daar vinden :3 En als je genoeg revives en full restores mee neemt lukt het je wel xD |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 3:49 pm | |
| Tjongejonge, vier pagina's aan kletstopic erbij in een halve dag? XD Stelletje slowchatters. Eens even kijken wat ik nog meer allemaal heb gemist terwijl ik naar de wolven, raven en tijgers stond te staren... |
|
| |
Leo Sablier
Profiel Aantal berichten : 59 Poképoints : 9 Reputatie : 3 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 17 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 3:50 pm | |
| Tja, ik moet wat te doen hebben tot ik de moed verzameld heb om de RPG in te stappen. :'D.. -treuzel treuzel-
Geez, net alsof ik boven aan de duikplank sta :') |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 3:53 pm | |
| Haha, zullen we je er vanaf duwen? ;p |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 20, 2013 4:03 pm | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|