Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Probeersel.. voor tips :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Seth Wolf
Seth Wolf


Profiel Vrouw Aantal berichten : 16
Poképoints : 6
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 14
Pokémon:
Probeersel.. voor tips :3 Vide
BerichtOnderwerp: Probeersel.. voor tips :3 Probeersel.. voor tips :3 Emptyzo jun 30, 2013 6:38 pm

'Rawr!' Met een kleine grom sprong de Charmeleon genaamd Joan omhoog naar de Zubat, die verschrikt naar Seth toefladderde. Hij trok een waarschuwende wenkbrauw op naar Joan, die hem schuldbewust aankeek. 'Je weet toch dat je niet achter Azure aan mag jagen?' zei hij bestraffend. De Charmeleon keek verdrietig omlaag, terwijl de vlam aan haar staart minder fel werd. Seth schrok, en boog voorover. 'Hé... Zo bedoelde ik het niet! Ik ben niet kwaad ofzo.' De Charmeleon keek hem blij aan, waarna ze vrolijk een paar passen vooruitsprong. Seth grinnikte, en keek haar na. Joan wist hem altijd wel beet te nemen op die manier... Maarja, zo werd hij natuurlijk wel psychisch sterker. Alhoewel het niet de bedoeling zou zijn dat de Pokémon hém zou trainen inplaats van andersom. Na gecontroleerd te hebben of zijn Zubat niet al te erg was geschrokken, liep hij weer verder en keek om zich heen. De strakblauwe lucht en het klotsende water van de kustlijn die bij het gebied rondom Viridian City hoorde lieten hem bijna vergeten dat het pas net ochtend was en hij nog een lange, lange dag te gaan had. Hij telde op zijn vingers hoeveel dingen hij vandaag nog zou moeten doen. Één; hij zou voordat het middag werd de Viridian forest moeten bereiken, anders zou het niet goed zijn voor Azure. Hij kreeg het altijd snel te warm, waarschijnlijk kwam dat door het feit dat de Zubat altijd al in een grot had gewoond voordat Seth hem ving. In de Viridian forest zou hij een rustige, open plek moeten zoeken voor punt twee. Punt twee was het trainen van Joan en Azure. Hij was aan het proberen Joan de beginselen van Metal Claw te leren, en dus zouden ze de komende dagen flink moeten oefenen. En Azure moest sowieso wat getraind worden. Oké, nu punt drie dus dacht hij bij zichzelf. Punt drie was niet al te moeilijk, een plek opzoeken om de eten. Punt vier was nog meer trainen, en punt vijf was gewoon verder reizen naar de volgende stad. Hij zuchtte, en wreef het kleine beetje zand weg uit zijn ogen dat er tijdens het nadenken in was gevlogen. Hij keek om zich heen. Waar was Joan? Ah, daar was ze. Ze speelde een eindje verderop in het zand. En Azure zat op zijn schouder. Het was een prettig gevoel om te weten dat de Zubat hem nu zoveel vertrouwde dat hij hem als een veilig persoon beschouwde. 'Joan!' riep hij. De Charmeleon, die haar kop in een hoop zand had gestoken, keek vragend op waardoor zand alle kanten opstoof. 'Kom, dan kijken we even hoelang het nog duurt voordat we bij de Viridian forest zijn!' Joan keek hem blij aan, en sprong met een gloeiende staart op hem af. Seth zette zijn rugzak met een plof in het zand neer, en opende hem. Hij zag direct al de kaart van de Kanto regio, die bovenop lag. Hij pakte hem op en opende hem. 'Even kijken... Volgens deze kaart...' Hij keek om zich heen. Ze waren nu een eindje voorbij de Viridian City, en in de verte lag al een donkere vlek, die de Viridian forest was. Hij mat met zijn handen de afstand op de kaart, en rekende die om. Zijn gezicht klaarde op. Nog maar een kwartiertje lopen, en ze zouden er zijn! 'Nog maar een klein stukje!' Zei hij blij, en stond iets te bruusk op, waardoor Azure bijna zijn evenwicht verloor. 'Oeps, sorry Azure! Dat was mijn schuld...' stelde Seth de Zubat gerust, terwijl hij de opgewonden Joan zachtjes over haar kop aaide. Azure krabbelde half fladderend omhoog naar zijn hoofd. Seth glimlachte. Hij kon het beter met Pokémon vinden dan met de meeste mensen... Hij pakte zijn rugzak, en liep samen met de twee Pokémon verder door het mulle zand.



---------------------
sorry als sommige dingen niet kloppen qua afstanden en stadsnamen, het is namelijk een tijd geleden dat ik Pokémon heb gespeeld ^^" maar ik ben van plan het opnieuw te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Probeersel.. voor tips :3 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Probeersel.. voor tips :3 Probeersel.. voor tips :3 Emptyma jul 01, 2013 12:06 am

Hier heb ik helemaal niks op aan te merken! Behalve misschien dat je er af en toe een enter tussen mag zetten om wat alinea's te creëren, dat maakt de post aantrekkelijker om te lezen.

Je mag deze post wel gewoon in het echte RPG gedeelte zetten, dan kunnen er mensen op reageren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth Wolf
Seth Wolf


Profiel Vrouw Aantal berichten : 16
Poképoints : 6
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 14
Pokémon:
Probeersel.. voor tips :3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Probeersel.. voor tips :3 Probeersel.. voor tips :3 Emptyma jul 01, 2013 11:26 am

Bedankt! Haha, ja daar zal ik op letten. (ik vergeet soms dat er een enter-knop bestaat Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Probeersel.. voor tips :3 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Probeersel.. voor tips :3 Probeersel.. voor tips :3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Probeersel.. voor tips :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: Practise :: Bulba-lawn-