Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Hulp bij personages

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Hulp bij personages Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Hulp bij personages Hulp bij personages Emptyza jul 13, 2013 1:55 pm

Ik was er zwaar van overtuigd dat een topic als dit al bestond, maar blijkbaar hebben we er alleen maar over gepraat en niets fysieks naar Kanto gebracht.

Anyway, als je zonder inspiratie zit voor een personage (voor KE of ergens anders voor) kun je hier om hulp vragen of ongevraagd en random hulp geven! :E

Dit topic is bedoeld voor alles wat met een personage te maken heeft. Je kunt ruwe geschiedenissen schetsen, een vaag uiterlijk omschrijven of een wazig karakter bedenken, maar je mag ook volledig ingevulde karakterkaarten posten. Het zelfde geldt voor het aanvragen: aanvragen gaan van karakternamen tot volledige karakterkaarten.  

Doneer jij een karakter(kaart)? Bedenk je dan wel dat je het personage geheel uit handen geeft en geen invloed hebt op zijn of haar acties. Wil je wel invloed houden op je personage, overleg dit dan met de persoon die je personage of karakterkaart wil overnemen.

Wil je een personage of karakterkaart aanvragen, laat dan even weten waar het voor is (RPG, verhaal, wat voor soort RPG/verhaal, etc.), en of je al wat vage ideeën hebt. Kortom: probeer al zo veel mogelijk informatie te geven.

Hulp geven, zoals ik al eerder zei, mag ook als er helemaal geen vraag naar is. Als je bijv. inspiratie te veel hebt mag je hier gerust een karakterkaart posten en daarbij vermelden dat de eerste de beste liefhebber hem over mag nemen.

Goed, that's it. Laten we hopen dat mensen gelukkig gaan worden van dit topic. :E

---

Ik start dit topic natuurlijk niet omdat ik zelf zoveel inspiratie heb, maar omdat ik zelf een tekort heb aan inspiratie. Om mijn schrijfstijl te ontwikkelen wil ik heel graag weer fanfics gaan schrijven, maar ik kom al vast te zitten bij het bedenken van personage - want ik wil er veel.

Geïnspireerd door Lord of the Rings, is mijn ruwe idee als volgt: Ik wil een Pokémonfanfic schrijven, die zich afspeelt in een tijd voor de uitvinding van de Pokébal. Mensen gebruiken nog apricorns om Pokémon te vangen en het land wordt geregeerd door koningen. Pokémon van alle generaties zijn tegen te komen, maar uiteraard zijn er ook nog Pokémon die niet ontdekt zijn (de legendaries - hoewel de legendes al leven - en Pokémon zoals Porygon, Magnemite, Electrode, etc. Alles wat te veel "machine" is.)
Uiteraard wordt er heel veel gereisd. Het verhaal moet spannend en relatief realistisch worden (iets als: High fantasy, maar dan met Pokémon). Het is in deze periode overigens niet gebruikelijk voor vrouwen en meisjes om door het land heen te reizen, jongens en mannen doen het daarentegen wel veel, omdat dat een manier is om zichzelf te bewijzen.
Personages mogen van alle leeftijden zijn en mogen zo gek of dom zijn als je maar bedenkt (hoewel wat "normale" personages ook welkom zijn!)
Bendes als Team Rocket bestaan overigens ook al, maar meer als roversbendes dan als echte organisaties.

Karakterkaartjes die ik voor mezelf (voornamelijk steekwoorden!) invul voor dit verhaal, zien er als volgt uit:
Spoiler:

Dus, ik zou zeggen: als je inspiratie te veel hebt. Alle hulp is welkom, hoe klein ook. :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Hulp bij personages Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij personages Hulp bij personages Emptywo aug 21, 2013 5:23 pm

Naam: Naoko
Leeftijd: 17 jaar
Geslacht: Vrouw
Herkomst: Van adel
Uiterlijk: Naoko heeft blauwgrijs haar en is fragiel gebouwd. Ze zich sinds een jaar in een rolstoel door een ongeluk.
Karakter: Naoko was een vrolijk, vriendelijk meisje, maar is sinds haar ongeluk stiller en gesloten geworden. Omdat ze veel niet meer zelf kan, is ze soms zelfs wat rancuneus.
Familie: Vader, moeder overleden bij het ongeluk, één oudere broer.
Pokemon: Houndoom, die zeg maar haar hulphond is.
Verleden: Gelukkig gezin, goed leven. Op een dag werden zij en haar moeder overvallen door rovers, haar moeder werd gedood, Naoko werd verlamd in haar benen.
Heden/toekomst: Na het ongeluk laat haar vader haar bijna niet meer naar buiten. Ze heeft een vaste dienstmeid om haar te helpen met aankleden e.d. en een Houndoom om haar te helpen met kleine dingen.
Verder: Dit is een karakter wat ik ooit had bedacht, maar nooit wat mee gedaan heb. Ben haar echte KK ook kwijtgeraakt toen mijn laptop crashte.. Misschien dat jij er wat aan hebt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Hulp bij personages Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij personages Hulp bij personages Emptywo aug 21, 2013 5:34 pm

Dankje! Ik denk wel dat ik daar wat aan heb, ja. Very Happy Jammer zeg, dat je daar zelf nooit wat mee gedaan hebt, het klinkt namelijk wel als een leuk karakter, waar je veel mee kunt. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Hulp bij personages Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij personages Hulp bij personages Emptywo aug 21, 2013 5:35 pm

Haha, ja klopt. Maar heb toch nooit echt inspi voor haar gehad :/ Wat voor soort personages zoek je nog meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Hulp bij personages Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij personages Hulp bij personages Emptywo aug 21, 2013 5:40 pm

Uhm, vanalles, eigenlijk. Zo divers mogelijk. Sommige zullen een belangrijke rol spelen in het verhaal (ik denk dat ik Naoko een prominente rol geef) anderen zullen een bijrolletje vervullen. Ik heb zelf al aardig wat personages liggen, maar niet genoeg. :p (Ik heb bijv. acht of meer heren (gymleiders) nodig en die heb ik nog niet allemaal ^^; ) Ik heb ook nog niet de hele verhaallijn, ik ben constant aan het schuiven en weghalen, bijvoegen, etc. Tot ik een verhaallijn heb die me goed bevalt. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Hulp bij personages Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij personages Hulp bij personages Emptywo aug 21, 2013 7:13 pm

Haha, okee Razz Misschien kan je ook wat met Naoko's oudere broer!

Naam: Jun
Leeftijd: 19 jaar
Geslacht: Man
Herkomst: Van adel
Uiterlijk: Jun heeft hetzelfde blauwgrijze haar als zijn zus, wat hij meestal halflang laat groeien. Zijn kledingstijl is netjes, doch functioneel. Aan zijn kleding is zijn status af te zien.
Karakter: Jun heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel. Zijn zus betekend alles voor hem, zijn band met haar is dan ook sterk.
Familie: Naoko (jongere zus), vader, overleden moeder.
Pokemon: Staat vrij open, maar met de voorkeur voor staalPokémon (omdat ze in die tijd zo afwijkend zijn). Skarmory, Steelix, etc.
Verleden: Jun heeft veel gevechts- en Pokémontraining gehad. Hij reisde veel en hielp zijn vader bij diplomatieke taken. Na het ongeluk van Naoko is hij echter meer thuis.
Heden/toekomst: Hij is veel thuis om Naoko bij te staan en neemt haar graag mee naar buiten. Soms moet hij echter nog weg om zijn vader te helpen.
Verder: Doe er wat leuks mee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Hulp bij personages Vide
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij personages Hulp bij personages Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hulp bij personages

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Wigglytuff Club :: Praathoekje-