Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kuren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kuren Vide
BerichtOnderwerp: Kuren Kuren Emptywo aug 28, 2013 7:48 pm

Ik weet niet of er meer mensen zijn die er last van hebben, maar Kanto heeft bij mij kuren. Ik heb nu al twee keer gehad dat ik een post had getypt in het mooie replyvakje onder het topic, ik op posten druk en ik me opeens weer moet inloggen!? De vorige keer ging ik terug en was mijn post er thank god nog, maar net gebeurde het weer en die post is dus weg. Ik ben best pist atm, maar ik wil graag dat er even iets aan gedaan wordt. Ik weet niet waar het door komt en of het aan mijn eigen webbrowser ligt of niet, maar dit is wel erg frustrerend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deborah Scott
Deborah Scott


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 185
Poképoints : 108
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kuren Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kuren Kuren Emptywo aug 28, 2013 7:52 pm

Ik heb dit niet omdat ik eigenlijk nooit mijn post schrijf in dat vakje.. Maar ik heb gisteren gepost en het niet meegemaakt, dus het kan aan je pc liggen?

Ik raad je trouwens aan om je post in Word te maken of op een andere site waar je kan schrijven of om je post van tevoren even te kopiëren zodat je 'm in elk geval bij je hebt als het weer eens gebeurt, zo voorkom je ook een hoop frustratie. Ik weet namelijk hoe frustrerend het is als je een mooie post - kuch kuch, 2.000 woorden for example - zomaar kwijtraakt door zoiets stoms.. Jammer dat ik je verder niet kan helpen D;
Terug naar boven Ga naar beneden
Yosshi Matsumoto
Yosshi Matsumoto


Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 30
Poképoints : 43
Reputatie : 10
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 11
Pokémon:
Kuren Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kuren Kuren Emptywo aug 28, 2013 8:01 pm

Ik heb het gelijk maar even geprobeerd met Yosshi (moest toevallig posten xD), maar bij mij doet hij het gewoon prima. Moet ik wel zeggen dat ik de post in word heb getypt en toen gewoon copy-paste, maar misschien heeft het er wel iets mee te maken dat je voor enige tijd bezig bent geweest met typen. (Snap je wat ik bedoel? xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kuren Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kuren Kuren Emptywo aug 28, 2013 8:11 pm

Ja, Rolo zei ook al zoiets, dat het te maken had met hoe lang je even niet actief bent met typen (bijvoorbeeld als je iets anders aan het doen bent) Het kan zijn dat dit het is, heb voor nu mijn post maar opnieuw getypt in Word. Normaal doe ik dat ook wel, maar soms heb ik daar geen zin in en doe ik het in het replyhokje XD Anyway, ik denk dat het zo wel opgelost is, ik gooi hier een slotje op en sorry voor mijn uitbarsting! (A)
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kuren Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kuren Kuren Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kuren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Bulletin Board :: Helping Hand-