Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kato Moore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kato Moore
Kato Moore


Profiel Vrouw Aantal berichten : 26
Poképoints : 3
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Kato Moore Kato Moore Emptyma okt 14, 2013 6:40 pm

Karakter Kaart

Naam: Kato Moore
Leeftijd: 13 jaar
Geslacht: Vrouwelijk
Woonplaats Pallet Town
Uiterlijk: Blond, blank, groene ogen
Karakter: Kato is een vriendelijke meid, die er van droomt om de wereld te ontdekken. Ze is soms wat onzeker over zichzelf, zowel over haar technieken als uiterlijk. Dit komt onder andere omdat ze best wel is gepest. De dood van haar vader had ook een grote impact op haar. Verder is ze wel een trouwe vriend, als je haar vertrouwen eenmaal hebt.
Familie: *N.P.C* Dagmar(moeder) Jayden(R.I.P./vader)
Trainer/Coördinator/Gymleider/Grunt: Trainer
Pokémon: Bulbasaur (nog verkrijgen)
Geschiedenis: Kato werd geboren in Pallet Town. Ze was het eerste kind, en tevens ook het enige kind, wat haar ouders kregen. Ze groeide de eerste paar jaren op als elk ander kind, en vooral haar vader liet haar telkens in aanraking komen met Pokémon. Hij was een trainer en had vroeger vele Gym's gewonnen. De badges had hij nog wel, maar veel vertelde hij haar nooit over zijn reis. Haar moeder was totaal anders, ze hoopte dat Kato nooit aan het trainerschap zou beginnen en thuis bleef wonen. Maar al snel kwamen ze erachter dat Kato niet van stilzitten hield. Ze was dol op de natuur en lucht om haar heen, geen persoontje die graag binnen zat en huiswerk maakte. Op school werd ze soms wel eens wat gepest om haar haar. Sommige meisjes waren jaloers op haar mooie, blonde lokken. Zo jaloers dat ze andere meisjes tegen Kato opstookten. Op een dag was het zelfs zo erg dat ze haar een emmer modder over het hoofd gooiden. Kato heeft een week of twee gespijbeld, thuis in haar bed gelegen en haar ouders konden niks doen. Haar ouders wilde haar opvrolijken, en als ze weer naar school ging kreeg ze een camera van hen. Natuurlijk denken de meeste mensen meteen, wat een omkoping zeg, not! Maar Kato vond het altijd leuk om foto's te maken, dit deed ze vroeger samen met haar opa. Hij noemde zichzelf een Pokémon fotograaf. Ook werkte hij bij de krant van Saffron City. Kato zag hem elke week, want hij reisde speciaal voor haar heen en weer tussen Pallet Town en Saffron City. Kato was dol op haar opa, en hij leerde haar, toen ze eenmaal een camera kreeg van haar ouders, hier ook mee omgaan. Haar opa ligt haar nog steeds erg diep, ook nu hij overleden is. Hij overleed aan ouderdom. Een paar jaar later kreeg de vader van Kato een auto ongeluk, en verdween ook uit haar leven. Ze had nu alleen nog maar haar moeder, en deze wilde niet dat ze verder ging met de hobby van haar vader. Haar moeder kon goed zingen, en na een tijdje begon Kato dit ook wel grappig te vinden. Ze probeerde het, en bleek de stem van haar moeder geërfd te hebben. Een paar jaar van haar leven gingen voorbij, ze fotografeerde en zong nog altijd, maar toen kwam ze op het keerpunt van haar leven dat ze besloot in de voetsporen van haar vader te treden, om hem te kunnen laten zien dat ze ook wat van hem in haar bloed had. Ze heeft dus eigenlijk altijd een stukje van haar opa, vader en moeder bij zich.

Like's:

  • Fotograferen
  • Zingen
  • Trainen/winnen


Dislike's:

  • Ruzie
  • Onweer
  • Koud weer/sneeuw


En verder..: Kato's grote hobby's zijn zingen, trainen en fotograferen. Ze is ijverig bij haar trainingen en wilt haar Pokémons super goed maken. Ze is tevens dol op de natuur en houd ervan om op reis te gaan. Op de een of andere manier is ze als de dood voor onweer en ruzie. Ook houd ze niet van de winter, het is dan te koud en de sneeuw irriteert haar dan ook.


Laatst aangepast door Kato Moore op di okt 15, 2013 8:31 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Emptyma okt 14, 2013 9:52 pm

Welkom op KE Viola! Voor ik je karakterkaart na ga kijken, wil ik even melden dat het niet is toegestaan om bestaande karakters te gebruiken op dit forum. Viola is een karakter uit de nieuwe pokémon X/Y games. Ik verzoek je dus vriendelijk om een andere voor- en/of achternaam te kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato Moore
Kato Moore


Profiel Vrouw Aantal berichten : 26
Poképoints : 3
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Emptyma okt 14, 2013 10:31 pm

Zou je de naam kunnen veranderen in Kato Moore?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Emptyma okt 14, 2013 10:36 pm

Gefixt. Mijn tweede opmerking was dat ik de geschiedenis maar wat minimum vind. Wat gebeurde er in die eerste vijftien jaar van haar leven? Hoe zit het met haar vrienden? Waar stierf haar vader aan?

Overigens is Kato te oud om een starter op te halen bij de professor. Ze kan hem wel nog krijgen op een andere manier, zoals van haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato Moore
Kato Moore


Profiel Vrouw Aantal berichten : 26
Poképoints : 3
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Emptyma okt 14, 2013 10:37 pm

Hoe oud moet ik haar maken om een starter te halen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Emptyma okt 14, 2013 10:44 pm

Je karakter moet 11-13 jaar zijn om een starter te mogen ophalen bij Oak. Dit staat vermeldt in het handbook c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato Moore
Kato Moore


Profiel Vrouw Aantal berichten : 26
Poképoints : 3
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Emptyma okt 14, 2013 10:46 pm

Oke, ik heb haar geschiedenis wat aangepast en haar leeftijd is dertien geworden. Haar geschiedenis maakt ook duidelijk waarom. Ik hoop dat het zo dan goed is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Emptydi okt 15, 2013 8:10 pm

Het ziet er nu wat uitgebreider uit, maar ik vind Kato's geschiedenis nog steeds niet voldoende. Je kan wat uitgebreider op Kato's hobby ingaan: Hoe vond ze het om pokémon te fotograferen? Hoe kwam ze op het idee? Waarom heeft ze een hekel aan bepaalde dingen? Waarom vind ze bepaalde dingen leuk? Dit kan je allemaal in haar geschiedenis verwerken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato Moore
Kato Moore


Profiel Vrouw Aantal berichten : 26
Poképoints : 3
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Emptydi okt 15, 2013 8:32 pm

Oke, ik heb nu dus weer een poging gedaan de geschiedenis uit te breiden, en heb het maar helemaal overnieuw gedaan. Kan het er zo mee door?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Emptydi okt 15, 2013 9:39 pm

Afgezien van een paar misplaatste komma's vind ik het wel prima zo. Je karakterkaart is goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kato Moore Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kato Moore Kato Moore Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kato Moore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Trainers-