Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Aisha Long

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aisha Long
Aisha Long
Volwassene

Profiel Vrouw Leeftijd : 23
Aantal berichten : 95
Poképoints : 11
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24
Pokémon:
Aisha Long Vide
BerichtOnderwerp: Aisha Long Aisha Long Emptyzo okt 27, 2013 12:03 am

Karakter Kaart

Naam: Aisha Long

Leeftijd: 25

Geslacht: Vrouw

Woonplaats: Saffron City

Uiterlijk: Aisha is een lange vrouw van ongeveer 1,75 en loopt vaak op simpele zwarte sneakers. Ze draagt donkerblauwe tot zwarte kleding die vaak simpele dingen zijn; zoals een sweater en een simple broek. Om haar en heeft zij een ketting: een foto met haar en haar ouders erin.

Karakter: Aisha is een keihard persoon, toont geen enkele emotie, de enige emotie die je ziet, is als ze kwaad is. Ze is al helemaal niet bang om haar mening te uiten, als ze iets over iemand denkt zegt ze dat gewoon en windt en geen doekjes omheen. Mensen mogen zeggen wat ze willen over haar maar het boeit haar helemaal niks.

Famillie: Haar ouders zijn op haar 10de overleden.

Trainer/Coördinator/Gymleider/Grunt: Grunt

Pokémon:
Magneton
   Moves:
   Thunderbolt
   Gyroball
   Take Down
   Thunderwave
   Thunder

Female. Jolteon
   Moves:
   Thunder Fang
   Pin Missle
   Bite
   Strenght
   Thunder

Geschiedenis: 25 jaar geleden was Aisha geboren in Blackthorn City, Johto als je haar roen had gekent en gezien zou je nooit gaan denken dat ze zo een duister figuur is geworden, in die tijd lachte ze altijd en was ze erg vrolijk. In ook die tijd had ze helemaal geen angsten, en vondt alles grappig. Ze ging ook alles onderzoeken, haar ouders mochten haar dus nooit uit het oog verliezen.

Op Aisha's 4de verjaardag mocht zij vaak mee naar de towns gym om gevechten te kijken maar ze mocht altijd van de gymleader met haar Dragonair spelen, Aisha's liefde voor Pokemon groeide en ze wou ook een pokemon als ze groot was. Haar liefde voor pokemon groeide steeds meer in die jaren en ze begon haar intresse voor mensen te verliezen.

Omdat haar ouders in de gym werkten moest Aisha voor zichzelf leren zorgen op haar 7de verjaardag, eerst toen zij nog jonger was waren haar ouders nog niet zoveel aan het werk en had ze helemaal geen zorgen over iets en speelde ze maar door met de Draak Pokemon. Toen op een avond zagen haar ouders dat ze best wel verdrietig was en gaven haar een Eevee, op dat moment ging er een nieuwe wereld voor Aisha open, nu hoefde ze niet aleen meer te spelen met pokemon maar ze kon ze ook trainen.

Ze ging vaak met haar Eevee trainen bij de Gymleader, ook al was een normal soort niet de beste soort voor de Leader, ze trainde zo vaak en hard dat zij en haar Eevee op haar 8ste een Thunder Stond vonden en hem op de Eevee gebruikte zo kreeg ze haar Jolteon. Nu haar Eevee was gevolueerd gaf hem geen nickname, ze is echt vreselijk met dat soort dingen. De bond met Jolteon en Aisha werd steets sterker en niks kon hun meer uit elkaar drjven.

Tien dagen na haar 10de verjaardag kwam er een uitdager in de gym, haar ouders waren de eerste die het gevecht met hem aangingen, aan het einde van de strijd kwam er een gemiste Thunder recht op hun af. Aisha's tante; Lisabeth, kwam meteen naar haar toe om Aisha te verzorgen terwijl haar ouders in het ziekenhuis waren. De volgende dag s 'middags, overledden haar ouders.

Waneer haar tante dat hoorde, werd er tegerlijkertijd een nieuwe wet ingevoerd, die wet luidde: elke pokemon moet terugkeren haar hun oorspronkelijke regio. Aisha's tante zag dat Aisha in een diepe depressie zat en hun verhuisden mee naar Kanto, Saffron City, zodat Aisha en Jolteon niet uit elkaar werden gehaald.

Op haar 18de overleed haar tante aan ouderdom, zij was al namelijk niet de jongste meer, dat maakte Aisha nog verdrietiger en depresiefer maar ook zij wist dondersgoed dat zij gewoon verder moest gaan met het leven, gelukkig was Jolteon er nog hij hielp haar door de moeilijke tijden heen.

Op haar 20ste verjaardag begon ze te realiseeren dat ze een nieuwe stap moest moest maken in haar leven, een totaal andere draai dan je verwacht, Aisha probeerde van alles: bij de Day-Care werken tot in de Pokemarkt. Het was aleen niet het goede dat ze zocht, ze wou iets totaal anders aleen kon ze er niet op komen.

Ze maakte haar eerste stap in haar 'nieuwe' leven, die eerste stap was: veranderen, naar een heel ander iemand veranderen. Niet het tuttige meisje, maar een eigenwijs iemand. Aisha wist dat zij er nooit zou komen als ze een watje bleef, ze moest keihard worden en geen gevoel leren tonen.

Er was in Saffron ook een straat genaamdt: Metal Alley, zins zij wist dat daar magmemite leefden ging zij naar die straat heen. Gelukkig was het niet zo verweg van haar huis, ongeveer tien minuutjes lopen, waneer zij er was stont ze met open mond ernaar te kijken; er waren zo veel magmemite je kvon ze eigenlijk niet tellen.

Toen ze later er eentje had gevangen stond er een mistrieuze vrouw achter haar, die vrouw was net zo hard als haar, dat kon je meteen merken aan haar stem. Aisha hoorden namen vallen waar zij nog nooit gehoord had van: Team Rocket. Zij dacht meteen dat de vrouw haar wou uitdagen, integenstelling van dat vroeg zij juist of zij zich bij Team Rocket wou lid worden. Aangezien Aisha geen doel meer echt had zei ze: "ja"...

Like's: ~ Elektrishe soort
          ~ Haar Famillie
          ~ Onverschillig doen

Dislike's:  ~ Emotie tonen
               ~ Mensen die snel huilen
               ~ Aardig zijn


Laatst aangepast door Aisha Long op zo okt 27, 2013 11:25 am; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Aisha Long Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Aisha Long Aisha Long Emptyzo okt 27, 2013 12:19 am

Welkom Aisha!

Het eerste wat ik even wil opmerken is dat het niet mogelijk is om zomaar Commander te worden. Je zal dus moeten beginnen als Grunt.

Daarnaast stoot je Pokémon keuze me wat tegen de borst. Qua credits is het mogelijk, maar aan de aanvallen te zien heb je ze nogal overpowerd gemaakt. Daarnaast komt in je geschiedenis niet voldoende uitleg en verantwoording naar voren waarom jou karakter deze Pokémon heeft en waarom ze zo sterk zijn.

Over je geschiedenis gesproken, ik mis een heel stuk. Hoe is Aisha bij Team Rocket terecht gekomen? Hoe komt ze aan haar Dragonair? Waar ging ze wonen toen haar ouders overleden? Wat heeft ze in deze periode gedaan.

Ten slotte wil ik me even beroepen op onze regels over karakters, namelijk dit:
Citaat :
Je karakter mag ook niet op wat voor manier dan ook gerelateerd of bevriend zijn met bekende karakters uit de series en spellen.
Het is dus niet mogelijk om Claire op deze manier in je geschiedenis te verwerken.

Ik hoop dat ik je niet teveel ontmoedig! Ik moet me alleen wel aan onze regels en standaards houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha Long
Aisha Long
Volwassene

Profiel Vrouw Leeftijd : 23
Aantal berichten : 95
Poképoints : 11
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24
Pokémon:
Aisha Long Vide
BerichtOnderwerp: Re: Aisha Long Aisha Long Emptyzo okt 27, 2013 12:22 am

Oke ik ga het meteen veranderen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha Long
Aisha Long
Volwassene

Profiel Vrouw Leeftijd : 23
Aantal berichten : 95
Poképoints : 11
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24
Pokémon:
Aisha Long Vide
BerichtOnderwerp: Re: Aisha Long Aisha Long Emptyzo okt 27, 2013 12:38 am

Maar ik heb wel een vraagje: waneer kan je dan commander worden? Door goed actief te blijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Aisha Long Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Aisha Long Aisha Long Emptyzo okt 27, 2013 12:41 am

Actief zijn is natuurlijk altijd wel belangrijk, maar om Commander te worden moet je ook laten zien dat je goed kan RPGen en dat je OOC volwassen genoeg bent in de omgang, je krijgt immers een leidende functie. Daarnaast moet er een functie voor Commander open zijn, want op dit moment hebben we niet genoeg Grunts om te verdelen onder 2 Commanders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha Long
Aisha Long
Volwassene

Profiel Vrouw Leeftijd : 23
Aantal berichten : 95
Poképoints : 11
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 24
Pokémon:
Aisha Long Vide
BerichtOnderwerp: Re: Aisha Long Aisha Long Emptyzo okt 27, 2013 1:19 am

Oke ik snap het & hij is aangepast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Aisha Long Vide
BerichtOnderwerp: Re: Aisha Long Aisha Long Emptydi okt 29, 2013 5:06 pm

Hallo Aisha,

De inhoud van je KK is nu goed, maar ik wil je er wel op wijzen dat er een boel zinnen in staan die niet goed lopen. Ook zijn er redelijk wat spellingfouten in je KK te vinden. Ik stel voor om je posts in Word te typen, dan haal je de meeste fouten er zo uit Wink Ook wil ik je uitnodigen om eerst nog even te oefenen in de Bulbalawn, voor je in de RPG begint. O en trouwens, cijfers moeten voluit geschreven worden, dus geen 10de, maar tiende.

Goed, zonder verdere omhaal is je KK GOEDGEKEURD!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Aisha Long Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Aisha Long Aisha Long Emptydi okt 29, 2013 5:18 pm

Tgg,jij mag helemaal niet kk's goedkeuren :p

But, anyway, goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Aisha Long Vide
BerichtOnderwerp: Re: Aisha Long Aisha Long Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Aisha Long

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Volwassenen-