Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 When you meet the one ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Claire McLeod
Claire McLeod


Profiel Vrouw Leeftijd : 24
Aantal berichten : 18
Poképoints : 1
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 12 Years
Pokémon:
When you meet the one ~ Vide
BerichtOnderwerp: When you meet the one ~ When you meet the one ~ Emptyma nov 25, 2013 4:40 pm


Het was 6 uur 's morgens. Claire was al wakker, ze kon niet wachten! Vandaag mocht ze dan eindelijk haar pokemon halen! Geen twijfel mogelijk welke ze zou kiezen, ze wist het allang. Het was de start van het type team die ze wou. Ze stond op uit haar bed en deed nog snel wat belangrijke spullen in haar tas. Ze had gisteren een mooie rugzak gekocht, hij was ook rood, net zoals haar outfit. Ze kleedde haarzelf om en keek in de spiegel, ze zag er goed uit. Goed genoeg om eruit te zien als een trainer tenminste. Ze rende de trap af en zag haar moeder, die haar meteen een stil gebaar maakte. "Je zusje is nog aan het slapen Claire" siste ze naar haar toe. Claire rolde met haar ogen. Haar moeder had een aantal dingen klaargelegd. "Geef me je rugzak eens?" vroeg ze aan haar en ze gaf meteen haar rugzak. "Oke, wat eten, drinken, extra kleren... Poncho..." mompelde haar moeder en ze zuchtte. "Maaaam, ik moet echt gaan hoor! Straks kom ik nog te laat! Ik moet ook nog naar Pallet town lopen" zei ze ietwat geïrriteerd tegen haar moeder. Haar moeder keek haar plagend aan. "Wacht even Claire" zei ze terwijl ze zachtjes naar boven liep. Claire ging zitten op een bank, ze kon niet wachten op haar pokemon! Ze glimlachte en zag dat haar vader ook ondertussen naar beneden was gekomen. "Daar is mijn schat!" zei hij vrolijk richting haar kant op. "Pap!" riep ze naar hem toe, waarna ze naar haar vader toe rende. "Doe je voorzichtig op je reis?" vroeg haar vader aan haar terwijl hij haar introk voor een knuffel. "Altijd pap" zei ze met een glimlach. Daarna kwam haar moeder naar beneden met 5 rood-witte glansende pokeballs. "Hier, deze zijn voor jou. Hiermee kun je pokemons vangen" zei ze met een glimlach en maakte ze vast aan mijn riem. "Dank je wel!" riep ik uit blijdschap en omhelsde haar vrolijk. Claire keek op naar de klok.  Ze gaf haar vader en moeder nog snel een knuffel en rende toen naar de deur. "Ik moet gaan, Doei! Ik kom hem nog wel laten zien!" riep ze hen toe waarna ze de deur open gooide en rende naar buiten, de deur half dicht smijtend.

Ze rende zo hard als ze kon en vermeed alle pokemon op haar weg. Ze werd langzaam moe, maar ze wou het volhouden. Ze MOEST die pokemon krijgen. Toen ze eindelijk in Pallet Town aankwam zocht ze meteen naar het lab van Professor Oak. Ze merkte het grote gebouw op en staarde ernaar. Ze liep naar het hek en drukte op de bel. "Hallo?" vroeg een mannenstem aan haar. "Claire McLeod, ik kom voor mijn starterpokemon." zei ze door de speaker en het hek opende. Ze rende naar de deur en ze zag dat de deur opende. Professor Oak stond daar in de opening en glimlachte naar haar. Hij wees dat ze naar binnen mocht komen en dat deed ze zonder te twijfelen. Ze keek naar binnen, het was hier heel groot! "Volg mij eh.. eh.." zei Oak terwijl hij nadacht. "Claire. Claire McLeod." zei ze met een glimlach tegen hem. "Oh ja, juist." zei hij terwijl hij een andere deur opende. Ze bleef staan en Professor Oak kwam terug met drie pokeballen. "Voordat je je keuze neemt, wil ik eerst dat je ze ziet." zei hij met een glimlach waarop ze knikte. Hij gooide de pokeballs en daaruit kwamen 3 super schattige pokemons! Ze herkende ze meteen. Charmander, Squirtle, Bulbasaur. Nu ze hem zag wist ze het zeker. Charmander kwam meteen naar haar toe, alsof ze beide hierop hadden gewacht. "Char Char!" zei hij en haar ogen gingen tranen van geluk. "Deze word het" zei ze zachtjes tegen Professor Oak. Hij knikte en liep naar haar toe, waarna ze opstond terwijl Charmander tegen haar aanstond en zijn kleine armpjes om haar been sloeg. Ze glimlachte en keek naar Professor Oak. "Hier geef ik je je Pokedex, en zijn pokeball" Zei hij terwijl hij de spullen overhandigde. "Wil je ook wat pokeballs?" vroeg hij daarna waarop zij schudde met haar hoofd. "Nee dank u, ik heb er al vijf gekregen van mijn moeder." zei ze beleefd tegen hem. Ze bukte naar Charmander, en ging op een been zitten. "Weet je? Ik weet een leuke naam voor je" zei ze zachtjes tegen de pokemon. Charmander keek vragend naar haar op. "Wat dacht je van Charles?" vroeg ze aan hem waarop hij vrolijk reageerde. "Char Char!" riep hij. Ze glimlachte. "Dank u wel voor alles Professor Oak" zei ze waarna ze naar de deur liep. "Kom Charles!" riep ze vervolgens en Charmander liep achter haar aan. Samen zouden ze een mooi avontuur beginnen, een groot avontuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

When you meet the one ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Meet someone new. [&MIKI HOSHII]
» We'll meet again some sunny day [+Olivia]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: West Kanto :: Pallet Town :: Oak's Lab-