Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 [FORUM] Kickstart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
[FORUM] Kickstart Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: [FORUM] Kickstart [FORUM] Kickstart Emptyza dec 14, 2013 8:36 pm

Niet mijn forum, maar zoals jullie misschien wel begrijpen vanwege een topic dat ik eerder heb gepost: ik vind dit een geweldig initiatief en daarom verdient het volgens mij wat aandacht. :3

Give your forum a KICKSTART

Index || Rules || Functions


Heel erg vaak zie je forums komen en gaan. Sommigen slaan aan, anderen weer helemaal niet en uiteindelijk vallen de meeste onherroepelijk stil om diverse redenen. Maar waarom gebeurt dat? Niet genoeg voorbereiding? Opstartproblemen? Niet genoeg publiciteit?

Met Kickstart proberen we een nieuw tijdperk hierin te slaan. Door als forummakers en forumleden de handen ineen te slaan om een zo'n succesvolle en leuke ervaring mogelijk te maken! Zet Mini RPG's op, waardoor je je ideeën kunt testen of gewoon lol kunt maken op kleinere RPG schaal. Verder kun je op Kickstart je forum op de Grand List laten zetten, een lijst waarop we zoveel mogelijk fora proberen te verzamelen om een mooi overzicht te krijgen! Ook kun je hier om hulp vragen met het bouwen van je forums, meningen vragen van anderen, teamleden zoeken voor je ideeën, de mogelijkheden zijn groot! Maar natuurlijk kun je ook gewoon lol maken en gezellig met je mede leden kletsen!

We hopen je snel te zien op Kickstart!

Lijstje!

Naam: Kickstart
Soort: [ Forum ]
Onderwerp: Give your forum a Kickstart
Omschrijving: Hierboven
Link: http://kickstart.actieforum.com/
Eventuele banner/afbeelding: -



Terug naar boven Ga naar beneden
 

[FORUM] Kickstart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Forum Guide] Wat mag en kan een moderator?
» [Forum Contest] Ondergesneeuwd!
» [Forum Contest] Valentijn speurtocht!
» [Forum Guide] Tags voor open en privé topics

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Wigglytuff Club :: Promotie board-