Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Jonas Bert

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

Jonas Bert


Profiel Man Leeftijd : 26
Aantal berichten : 9
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13
Pokémon:
Jonas Bert  Vide
http://www.kantoregio.freebb.be
BerichtOnderwerp: Jonas Bert Jonas Bert  Emptyza okt 08, 2011 9:06 pm

Na veel sukkelen en problemen is mijn karakterkaart goed gelukt!

Karakter Kaart

Naam: Jonas Bert
Leeftijd: 13
Geslacht: Jongen
Woonplaats Fuchsia City
Uiterlijk: Jonas is een 1.65 meter, en een dikte van 40 kg. Zijn ogen zijn groen, zoals iedereen in zijn familie. Jonas heeft een kleine neus en mond en heeft lang bruin haar, omdat Pa en Ma ook bruin haar heeft. Het is geen bruine jongen maar een blanke. Echt gespierd is hij niet. De 13 jarige jongen heeft geen flaporen. Heeft grote wimpers en heeft grote ogen.
Karakter: Jonas is heel erg aardig en lief. Hij heeft nooit iemand beledigt, alleen zijn vijand. Gedraagt zich goed, is netjes en liegt nooit, behalve tegen zijn vijand. Eet zoals het hoort, het enigste niet beleefde is dat hij nooit met 2 woorden spreekt.
Familie: De jongen heeft een broer die 19 jaar is en al lang aan zijn reis begonnen is als Trainer. De broer heet Igor. Hij heeft natuurlijk ook een pa die al in de 40 jaar is. Hij heeft een klein beetje ADHD, maar hij probeert vriendelijk te doen. Zijn ma is zeer beleeft, maar kan wel eens zagen.
Trainer/Coördinator/Gymleider: Trainer
Pokémon Bulbasaur
Geschiedenis: De 13 jarige is geboren op 12 Januari 1997 in Saffron City. Hij is goed behandelt thuis, en bijna nooit ruzie gehad met zijn ma, pa en zijn broer. Hij wou altijd een Pokémon Master worden van Kanto! Het was zijn 5e verjaardag, en leerde iemand kennen, nl. Marky. Deze vijand heeft hij leren kennen toen hij aan het spelen was in het Viridian forest. Marky was hem aan het uitdagen. "Sukkel! Kleine baby! Gekke!". Daardoor is er een grote ruzie gebeurd, en het is nooit vergeven en vergeten geweest. De ouders waren er niet bij, want ze moesten naar de Markt gaan voor een bestelling op te halen! Toen hij 8 jaar was is hij bijna vermoord door zijn vijand. Er was een zeer groot probleem (een discussie), en de vijand (Marky) kon er niet meer tegen, dus hij pakte een zware steen, en smeet het op Jonas zijn hoofd. Gelukkig leefde hij nog. Hij moest heel lang in het ziekenhuis liggen, want zulke wonden moet lang verzorgt worden. Zijn ouders waren zeer boos tegen Marky. Toen hij 10 was, zat hij te twijfelen of hij nu Trainer of Coördinator ging worden. Maar Trainer was meer voor hem. Op 13 wou hij zijn avontuur beginnen, niet op 10, 11 of 12 jarige leeftijd, want dan zat hij te twijfelen: Coördinator of Trainer. Uiteindelijk besloot hij op 13 jarige leeftijd Trainer te worden en te gaan voor de 8 Badges van de Kanto regio.
Like's:
  • Fietsen
  • Met Pokémon omgaan
  • Muziek

Dislike's:
  • In een auto zitten
  • drinken, ik drink niet graag
  • slapen

En verder..: Hobby's: met Pokémon omgaan, fietsen.


Laatst aangepast door Jonas Bert op ma okt 17, 2011 8:30 pm; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Jonas Bert  Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Bert Jonas Bert  Emptyza okt 08, 2011 11:16 pm

Goed dat je hem nu hier post! Maar hij is nog niet helemaal goed.

Karakter
Citaat :
Jonas is een 1.91 meter, en een dikte van 70-80 kg.
Een kind van 13 is over het algemeen niet 1.91 meter. Hij zal door blijven groeien, tot hij 2.40 meter is. Dit is reuzengroei en vrij zeldzaam, maar ik verbied het niet. Houdt wel rekening met zijn uiteindelijke lengte. Zijn gewicht is zo niet goed, stel gewoon een gewicht vast. 70 kg is wel een beetje licht voor iemand die zo lang is.

Citaat :
Ze ogen zijn groen, zoals iedereen in zijn familie. Jonas heeft een klein snoetje en heeft lang bruin haar, omdat Pa en Ma ook bruin haar heeft.
Zijn ogen zijn groen. Omdat zijn pa en ma ook bruin haar hebben. Ik weet niet goed wat je bedoeld met een klein snoetje. Bedoel je een kleine mond en neus?

Citaat :
Het is geen bruine jongen maar een blanke. Echt gespierd is hij niet. Hij heeft veel borsthaar, maar geen armhaar. De 13 jarige jongen heeft geen flaporen.
Hier staat een beetje onnodige informatie in. Je kan gewoon zeggen dat hij blank is en niet erg gespierd. Bovendien is het vreemd dat een jongen van 13 veel borsthaar heeft en geen armhaar. Ook beetje overbodige info trouwens.

Citaat :
Het draagt nooit een hoed, alleen een petje zoals Ach.
Hij draagt nooit een hoed, alleen een petje zoals Ash. Dat van die hoed is onnodige informatie, bovendien vind ik het onnodig dat je Ash steeds aanhaalt.

Familie
Citaat :
heeft een broer die al lang met zijn Pokémon reis bezig is, 19 jaar oud|heeft een pa die ADHD heeft, maar lief probeert te zijn, 40 jaar oud|heeft een ma die 38 jaar is, en eet niet graag.
Dit is een vreemde opsomming. Zet het even in normale zinnen.

Geschiedenis
Ik vind de geschiedenis nog wat vaag. Had hij nog meer vrienden toen hij jong was? Is hij opgegroeid met pokémon? Het meest belangrijke vind ik nog wel die vijand. Hoe heeft hij hem leren kennen? Waarom mogen ze elkaar niet? probeer er nog wat om heen te verzinnen.
En waarom begint hij niet op zijn tiende met zijn reis als hij het zo graag wilde?

Goed, ik hoop dat dit je niet ontmoedigd. Doe je best!

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonas Bert


Profiel Man Leeftijd : 26
Aantal berichten : 9
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13
Pokémon:
Jonas Bert  Vide
http://www.kantoregio.freebb.be
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Bert Jonas Bert  Emptyzo okt 09, 2011 8:53 am

Aangepast. Nog aanpassingen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Jonas Bert  Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Bert Jonas Bert  Emptyzo okt 09, 2011 2:52 pm

Het is al beter! Je uiterlijk en karakter zijn nu goed.

Familie
Citaat :
De broer noemt Igor.
De broer heet Igor.

Citaat :
Zijn ma is zeer beleeft, maar kan wel eens zagen.
Wat bedoel je hier met zagen? En is ze zeer beleefd tegen anderen of ook tegen Jonas zelf?

Geschiedenis
Citaat :
Het was zijn 5e verjaardag, en leerde iemand kennen, nl. Marky. Overeen komen, spelen konden ze niet. Alleen ruzie en ruzie maken. De ontmoetingsplaats was in Viridian forest.
Ik vind dit maar een vreemd verhaal. Probeer in de derde-persoon verleden tijd te schrijven. Hoe kan hij iemand leren kennen in het bos als hij vijf is? Waren ze daar met hun ouders? De zinnen daarna zijn een beetje vreemd.
"Ze konden het niet met elkaar vinden en maakten bijna altijd ruzie" zou beter passen.

Citaat :
Toen hij 8 jaar was is hij bijna vermoord door zijn vijand. Er was een zeer groot probleem (een discussie), en de vijand (Marky) kon er niet meer tegen, dus hij pakt een zware steen, en smijt het op Jonas zijn hoofd.
Hier ga je opeens in de tegenwoordige tijd schrijven. Waar waren ze? Waarom waren ze daar samen? Moest Jonas naar het ziekenhuis? Hoe reageerden hun ouders? Graag wat meer details.

Verder is het op zich wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden

Jonas Bert


Profiel Man Leeftijd : 26
Aantal berichten : 9
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13
Pokémon:
Jonas Bert  Vide
http://www.kantoregio.freebb.be
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Bert Jonas Bert  Emptywo okt 12, 2011 10:43 am

Ik denk dat het nu goed is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Jonas Bert  Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Bert Jonas Bert  Emptywo okt 12, 2011 9:19 pm

Heel goed Jonas! Ik heb nog enkele opmerkingen.

Citaat :
Er was een zeer groot probleem (een discussie), en de vijand (Marky) kon er niet meer tegen, dus hij pakt een zware steen, en smijt het op Jonas zijn hoofd.
Hier begin je opeens in de tegenwoordige tijd te schrijven. Hij pakte een zware steen en smeet die op Jonas' hoofd.

Citaat :
Hij moest heel lang in het ziekenhuis liggen, want zo'n wonden moet lang verzorgt worden.
Het is zo'n wond of zulke wonden.

Citaat :
De ouders waren zeer boos tegen Marky en de ouders van Marky natuurlijk ook.
Zijn ouders waren zeer boos op Marky.

Verder is hij goed! Dus dit graag nog even aanpassen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Jonas Bert


Profiel Man Leeftijd : 26
Aantal berichten : 9
Poképoints : 0
Reputatie : 0
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 13
Pokémon:
Jonas Bert  Vide
http://www.kantoregio.freebb.be
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Bert Jonas Bert  Emptyma okt 17, 2011 8:30 pm

Ik denk dat ik klaar ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Jonas Bert  Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Bert Jonas Bert  Emptyma okt 24, 2011 9:36 am

Er staan nog wat kleine foutjes is, maar je hebt hem sterk verbeterd! Dan is hij bij deze goedgekerud.

Sorry voor mijn late reactie!
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Jonas Bert  Vide
BerichtOnderwerp: Re: Jonas Bert Jonas Bert  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Jonas Bert

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Summary's :: Trainers-