|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miki Hoshii Volwassene
Profiel Aantal berichten : 126 Poképoints : 61 Reputatie : 12 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 20 years ~Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 15, 2014 7:30 pm | |
| Ik moet ook even terug komen en als een gek gaan posten hier haha (':
En yay, de eierzoektocht <3 Nu nog kijken wie ik daar op af ga sturen >:3 |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo apr 16, 2014 1:20 pm | |
| Oké, als mijn verkoudheid straks weer wat gedimd is, ga ik ook maar eens wat postjes schrijven. Het is verdorie alweer veel te lang geleden. En op SSA moet ik nog posten. En op WC ook. Ik heb in elk geval genoeg te doen xD |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do apr 17, 2014 1:00 pm | |
| Het wordt ook tijd dat ik weer eens wat ga posten. Vanaf vanmiddag heb ik vakantie, dus dan wordt het hoog tijd om flink wat bij te posten! :'D |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do apr 17, 2014 6:59 pm | |
| Zooo, met Karin gepost. Wilde net met Kasumi gaan posten, maar toen vloog mijn inspiratie uit het raam D: Sorry Freedje xD
@Li: Misschien moeten we Sora en Karin maar paaseitjes laten zoeken? (: |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr apr 18, 2014 1:35 pm | |
| #Carla: Maakt niet uit :3
--
Ik wil wel posten hier, maar ik heb totaal geen inspiratie voor KE :c |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma apr 21, 2014 8:36 pm | |
| Pfaaaah, kapot door de paasdagen! 27 uur gewerkt in drie dagen, waarvan 12 gisteren xD vanavond maar even kijken of ik er een postje uit kan rammelen, ben nu op weg naar huis (: |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma apr 21, 2014 9:23 pm | |
| #Carla: Wauw! Dan heb je meer gedaan dan ik -- Morgen weer school.. Neeeeee |
|
| |
Lillian Yamaha Volwassene
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 100 Poképoints : 80 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 22, 2014 8:41 pm | |
| Ghehe Jaaaa Car en ik hebben hard gewerkt afgelopen weekend ^^ Gelukkig is het nu voorbij =p En ik heb gepost bij het eieren zoeken! =D
Edit: OMG! IK HEB EEN POKÉMONEI GEWONNEN! WHOOP! =D |
|
| |
Aiden Conwell Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 347 Poképoints : 31 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr apr 25, 2014 8:11 pm | |
| #Lianne: Gefeliciteerd |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma apr 28, 2014 5:24 pm | |
| Pff, jongens, wat moet ik? Heb echt totaal geen inspi meer voor KE en heb ook het gevoel dat ik er enorm aan moet trekken om dit een beetje actief te houden. Missen jullie iets? Behalve de tijd en inspiratie om überhaupt op een RPG rond te huppelen dan PS. Added some new emoticons, deleted the old ones |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma apr 28, 2014 7:27 pm | |
| Haha, nou ja, bij mij is het vooral tijd. Maar ik heb vandaag gepost |
|
| |
Leah Spark
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 56 Poképoints : 11 Reputatie : 5 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma apr 28, 2014 9:26 pm | |
| Ik wil al een tijdje weer posten, maar het wil gewoon niet, heb totaal geen enkele feeling meer met schrijven ;( |
|
| |
Kane Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 539 Poképoints : 106 Reputatie : 29 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 9:22 am | |
| Bij mij is mijn inspiratie ook echt zero. T_T Wat heel jammer is, want ik wil Kanto ook graag actief zien. :E Eigenlijk moeten we weer een RPG-meet hebben. Zegmaar, een meet waarop we gaan RPG'en. XD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 10:38 am | |
| - Kane Hayashi schreef:
Eigenlijk moeten we weer een RPG-meet hebben. Zegmaar, een meet waarop we gaan RPG'en. XD Dat! Gewoon een LAN party à la forum RPG style, haha Heeft iemand een redelijk huis met een sterke internet verbinding beschikbaar? (a) |
|
| |
Emilya Ivis
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 81 Poképoints : 3 Reputatie : 0 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 10:54 am | |
| aassdfdfoneonscjnen
waarom vergeet ik dit forum de hele tijd .-. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 12:10 pm | |
| Zet KE dan in je bladwijzerbalk Mijn bladwijzerbalk staat echt vol RPG sites xD |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 6:02 pm | |
| @Carla: Kasumi's osje is echt nice geworden! Zou je ook een osje voor Olivia kunnen regelen? c:
|
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 7:01 pm | |
| Dankje =D Had zin om een blend te maken, maar wilde haar Pokemon en lintjes er ook in verwerken :3
Tuurlijk! Heb je plaatjes voor me? Of een face claim? |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 7:55 pm | |
| Tja, datzelfde probeerde ik soort van gisteren, maar zoals je ziet: het werkte niet goed uit. Maar goed, de faceclaim is Ibara Mayaka en je mag zelf een leuke afbeelding opzoeken. Er zijn zat goede plaatjes op zerochan <3 Vraagje, waarmee maak je de blends? Ik zou het ook graag zelf willen uitproberen c:
|
|
| |
Lillian Yamaha Volwassene
Profiel Leeftijd : 33 Aantal berichten : 100 Poképoints : 80 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 8:14 pm | |
| @Freedje: Dankje! =D
Ik ben ook tijd nodig (en inspi, wat ik echt altijd heb op de verkeerde momenten >.>) Ik hoop dat ik er straks nog een post uit krijg. |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 8:56 pm | |
| - Olivia Wild schreef:
- Tja, datzelfde probeerde ik soort van gisteren, maar zoals je ziet: het werkte niet goed uit.
Maar goed, de faceclaim is Ibara Mayaka en je mag zelf een leuke afbeelding opzoeken. Er zijn zat goede plaatjes op zerochan <3 Vraagje, waarmee maak je de blends? Ik zou het ook graag zelf willen uitproberen c:
Ik ga voor je kijken! Ik blend met photoshop CS5 Maar je kan het ook met GIMP enzo doen hoor. Misschien is het handig om wat tutorials op te zoeken voor je er aan begint |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 29, 2014 10:28 pm | |
| Photoshop-loos, maar goed. Met Gimp kan het ook? Ik zal dan eens online gaan kijken! ^^
|
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo apr 30, 2014 10:13 pm | |
| En vandaag dankzij de stress omwille van mijn examen in huilen uitgebarsten -.- En nu al voor de tweede dag een vreemde pijn in mijn ribben, rechts onder mijn rechterborst.. Weird. Sorry dat ik nog altijd niets gepost heb trouwens, op SSA en WC heb ik me ook al moeten afmelden tot minstens het weekend vanwege de drukheid >.< Ik ga echt weer eens actief moeten zijn hier, alleen heb ik nu ook nog een verhaal om actief te houden én ik moet me focussen op het geschiedenis-examen waar ik toch zo'n zin in heb.. Hoe gaat het met jullie? :3 |
|
| |
Kasumi Ashari
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 153 Poképoints : 30 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 15 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic wo apr 30, 2014 11:08 pm | |
| School gaat voor! Relax meissie (: Denk dat die pijn door de stress komt. Vergeet niet om af en toe ook gewoon een half uurtje op je bed te gaan liggen of een stukje te wandelen. Dat helpt, beter dan aan één stuk door naar je boek staren en niks opnemen. |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr mei 02, 2014 6:41 pm | |
| Mijn boek van A Redtail's Dream is aangekomen! Yay! Nu ben ik blij :3 En het is zo mooi! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|