Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 13 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo aug 03, 2014 8:39 pm
Oké, pokémon zijn misschien toch iets minder beschermd in de pokémon serie dan ik dacht, kijk wat Ash' pokédex in aflevering 49 zegt over Farfetch'd: "Farfetch'd, a Wild Duck Pokémon. Farfetch'd makes a delicious meal, especially when cooked with leek. Because of this, Farfetch'd is nearly extinct."
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 04, 2014 7:16 am
Ik kan me nog herinneren dat één iemand - weet niet of hij het is, heb het filmpje zelf niet gezien - iets had opgemerkt over één of andere zin die gezegd wordt vlak bij dat paleis in Pokémon X and Y dat nogal dirty zou overkomen. Als je zo naar dat paleis gaat, Route 6 of Route 7, heb je zo in het begin allemaal hoog gras waar je ook dat zwaard - ben z'n naam kwijt - kunt vangen. Als je daar naar rechts gaat, praat er een meisje tegen je en die zou schijnbaar nogal iets dubbelzinnigs zeggen. Ook niet echt voor kindertjes geschikt lijkt me
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 24 Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 04, 2014 7:54 pm
xD Maar dubbelzinnig kan op zich wel, omdat kinderen toch niet doorhebben dat het dubbelzinnig is? Meestal zijn dat juist leuke grapjes richting de volwassenen die het spel spelen.
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 04, 2014 9:58 pm
En dan heb je nog de Lavender Town theme.. ik weet dat er veel mythes rond bestaan, maar ik geloof echt dat je helemaal doorgedraaid kan worden, zeker als kind, als je er té lang naar luistert. Ik krijg al de rillingen als ik weet dat ik Lavender ga passeren xD
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 16 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 05, 2014 11:12 am
Zo, ik kom ook maar eens even kijken. Hoi! En straks nog aan mijn karakterkaart werken c:
*stort zich meteen in het gesprek* De Pokémon Adventures manga is nog heftiger. Pokémon en trainers kunnen daarin doodgaan en de Elite Four is niet te vertrouwen. De personages zijn wel interessant though. Eerst vond ik de Lavender Town muziek ook maar niets, zeker niet met al die verhalen die het internet rondgaan. Gek genoeg kan ik er nu wel tegen en vind ik het zelfs wel mooi... XD Edit: Of in ieder geval op de fluit. De noten zien er ook vrij normaal uit xD https://www.youtube.com/watch?v=DRbSPwhFuws
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 18 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 05, 2014 12:54 pm
@Ralph: Mag ik je identeit raden? Mevrouwtje weerwolvin? En klopt, een van de eerste pagina's die ik vroeger tegen gekomen was van het opengesneden Arbok in de Pokémon Tower.Niet heel erg smakelijk, maar de rest van de manga is immers ook niet heel 'vriendelijk'. Blijft leuk however. En dat muziek daar, ik was er eerst ook bang over, maar ik ben immers geen 8-jarig kind die daarvan in paniek zou raken, hehe.
&Verslaafd aan Sims 2, en na twee dagen spelen kan ik het plotseling niet openen, terwijl ik veel progress gemaakt heb. Zo frustrerend, maar nu maar even Sims 3 dus maar downloaden, again, maar met Torrents or something? Ik ben er een noob in en volg gewoon de tutorials op Yutube. Always handy, maar om Sims 3 nog op tijd geïnstalleerd te hebben kan ik niet op mijn laptopwerken,omdat dan de snelheid afneemt. Dus nu achter mijn oude PC(TV was saai).
Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 05, 2014 1:24 pm
@Vincent: Yup. Laat me raden, jij bent mevrouw weerwolvin #2? Die Arbok ziet er inderdaad niet erg... 'kindvriendelijk' uit. Ergens in een latere manga is er ook iets met een weggerukte arm, maar ik heb geen zin om verdere spoilers weg te geven c:
@Brendon: Bedankt ^^ Tja, sommige faceclaims zijn best herkenbaar... xD Pokémon Adventures is echt een aanrader, ik heb de eerste 7 delen van de R/B/G/Y arc uitgelezen. De manga is meer gebaseerd op de games dan de anime, ook al zijn er hier en daar wat aanpassingen.
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 13 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic di aug 05, 2014 10:29 pm
Oeh, die manga wil ik ook wel lezen (niet vanwege de opengesneden Arboks en afgerukte ledematen, hoor xD) Ik heb om heel eerlijk te zijn nog nooit een echt pokémonspel gespeeld (alleen Mystery Dungeon), maar ik heb wel HeartGold op mijn verlanglijstje staan :3 Maar voor die muziekjes enzo ben ik niet echt bang.
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 07, 2014 7:40 pm
De manga is op die Arbok en losse arm na erg leuk, geloof me xD HeartGold is echt een aanrader. Het is zelfs één van mijn favoriete Pokémonspellen en het leuke is dat je in de post-game ook nog naar Kanto kan gaan en daar alle gymbadges halen (dan heb je dus 16 badges in plaats van 8 ) ^^
Heeft iemand trouwens zin in een topic met Ralph? c:
Pokégear PokéGear Geslacht: Man Leeftijd: 19 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 07, 2014 8:48 pm
@Ralph: Klopt, mede-weerwolvin c: En zullen wij anders een topicje houden? Ik heb Olivia nog vrij en ze moet bovendien toch actiever worden van de paar accounts die ik heb en misschien kan ze wat van hem leren? Maar wil jij hem dan maken? Op het moment ben ik moe van het strand, hehe.
Onderwerp: Re: Kletstopic do aug 07, 2014 9:08 pm
@Denys: Ah, weerwolvinnen. De beste manier om iemand te herkennen op een ander forum :') En dat is prima. Ik zal morgen het topic maken, als de zaak "weerwolvin vs weerwolvin" is afgehandeld c:
Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 09, 2014 9:45 am
Haha, well, ik denk dat ik eerst met Hiro ga posten, dat is makkelijker XD Maar eerst andere stuff afronden. Als After Effects en Photoshop nou een beetje meer mee wilden werken... <_<
Onderwerp: Re: Kletstopic ma aug 11, 2014 7:51 am
...Ik was er echt zwaar van overtuigd dat we hier een schoptopic hadden. Maar ik kan hem niet vinden, dus blijkbaar niet? x'D Either way... Rolo... *zet puppyoogjes op* Zou jij hier willen posten? (a) Hoeft geen briljante post te zijn ofzo, en je mag het gevecht van mij best gelijk afronden als je niet verder wilt met het topic ofzo.
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 30 jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic wo aug 13, 2014 4:21 pm
Zo, heb de HP-bars toegevoegd bij mijn gevecht met Vincent en ik moet zeggen; het is fijn! Het kost wel even tijd, want je moet echt nadenken over hoeveel procent er dan af moet bij de aanvallen die gedaan worden, maar het maakt alles wel heel inzichtelijk!
Pokégear PokéGear Geslacht: Vrouw Leeftijd: 14 Jaar Pokémon:
Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 15, 2014 7:38 pm
Dat gevoel ken ik, maar dan voor meerdere fora. Of juist dat je van ruim vijf topics, altijd inspiratie hebt voor één. Ook aardig frustrerend al is dat ene topic wel leuk en/of spannend, hehe.
De zomer is gearriveerd! De nieuwe zomerskin is geïnstalleerd. Er zijn nu drie NPC Gymleiders. De Ground, Grass en Poison Gyms kunnen vanaf nu via de NPC manier worden uitgedaagd.
Weerbericht De zon heeft besloten zijn gezicht weer eens te laten zien, wat resulteert in een hittegolf! Deze periodes van extreme hitte wisselen zich af met regen en onweer.
Pokémon is het eigendom van Nintendo, bedacht door Satoshi Tajiri. Wij claimen hier niks van als ons eigen idee, maar zijn vrij om onze eigen interpretatie te geven aan het fenomeen Pokémon.
De afbeelding van de header/achtergrond is gemaakt door mijzelf met twee stock images. De afbeelding van de footer is gemaakt door Clinkorz op DeviantArt en is hier in originele staat te vinden.