Een Pokémon RPG forum dat zich volledig richt op Kanto en de eerste generatie Pokémon.
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Kasumi Ashari
Kasumi Ashari


Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 153
Poképoints : 30
Reputatie : 14
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 15 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://z8.invisionfree.com/BBRPG
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 1:16 pm

Dat is lief van je n.n Maar moest Pokemon Journey beoordelen voor het Ondersteuningsforum en nu haat ik mijn gebrekkige kennis van codes >___<

Yay, I like it when posting goes well =D Vooral Zinans post ging lekker, yeah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 1:42 pm

Ik ga echt m'n best doen om alles te onderhouden... maar alles komt opeens op me af. Zo ben ik nu opeens voor twee grote examens ingeschreven, komt mijn rijexamen me algauw tegemoet...

Maar even m'n gezeur opzij: prachtig nieuw setje voor Kasumi! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 1:53 pm

Don't stress! Ik denk ook dat je jezelf niet zo onder druk moet zetten met die verhalen. Je schrijft voor de lol, niet voor de deadlines sweat

Thank yooouu =D En nu doe ik poging tot PBL maken. Grom. Vanavond weer zwaardvecht training Mudkip la
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 1:55 pm

I agree! Car wij moeten nog een Kasumi/Chiaki topic doen binnenkort D:

En daar ben ik het ook mee eens. Ik blijf het steeds zeggen, vooral op het gebied van RPGen, maar je doet het voor de lol. Je bent niks verplicht xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 2:00 pm

Mitsu Hotaka schreef:
I agree! Car wij moeten nog een Kasumi/Chiaki topic doen binnenkort D:
JA! Dat! We need that! Hoe lang hebben die twee elkaar al niet meer gezien? En ik moet de Contest starten. Of eigenlijk de inschrijvingen xD Maar eeeeeerst school. Grom.


Eèèèn Carla zit weer met codes te spelen xD Heb de info onder de ava's in tabbladen gezet (: I like the icons =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 3:18 pm

#Carla: Als jij nu nog één keer iets over Pokémon Journey zegt dan... *kraakt met handjes zodat de boodschap duidelijk is*

Niet verkeerd opvatten XD Ik bedoel te zeggen dat KE ongelofelijk gegroeid is. Oké, PJ heeft dan wel die snufjes die ik nóóit van mijn leven hoef te gebruiken omdat ik dan toch alleen maar in de war raak, maar wij hebben onze familie hier Very Happy De KE-family <3 Duseh.. géén geklaag maar over KE EN over jezelf :3

En ik wéét dat ik niet hoef te stressen en dat het geen verplichting is, maar ik wil ook weer niet dat jullie gaan twijfelen aan m'n activiteit. Derp.

Edit: OMG DIE POKEGEAR!! *Plays with it* hearts! hearts!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 3:24 pm

Al vrij lang! Maar take it easy, take it easy. Chi is sowieso nog druk bezig met de Evans family op het moment en jij hebt ook meer dingen aan je hoofd xd

We gaan ook niet aan je activiteit twijfelen hoor. Ik althans niet. Kijk hoe inactief ik op het moment ben D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 4:11 pm

Oke oke, ik zeg al niks meer Freedje sweat

Arigato! Ben er ook wel erg blij mee (:

@Rolo: Tsja, wij kunnen het ook niet helpen dat je het te druk hebt met het aanbidden van je nieuwe meisje Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 5:49 pm

A-Aanbidden? Ik weet niet waar je het over hebt. Ahaha. Hah. /loopt langzaam achteruit het gesprek uit
Helaas heb ik meerdere dingen aan mijn hoofd op het moment. Dingen waar ik jullie niet mee ga vervelen. Dus laten we het maar op het aanbidden houden :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane Hayashi
Kane Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 539
Poképoints : 106
Reputatie : 29
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://lacernellarubra.deviantart.com
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 8:47 pm

Ik vind dat we een keer, ooit, een dag moeten afspreken waarop we allemaal online komen en in de chatbox gaan en gaan posten. Een soort online meet. xD Though, een real life meet zou natuurlijk ook awesome zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Denys Coeur
Denys Coeur


Profiel Vrouw Aantal berichten : 49
Poképoints : 12
Reputatie : 2
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 19 Jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 9:17 pm

Zo, moest even het kletshoekje lezen om weer up to date te zijn.

@Carla: Allereerst, school is gewoon de boosdoener en vandaag kon ik pas nu even pauze nemen om op diverse vrije tijd sites rond te hangen. Ik word overhoop gegooid met opdrachten, deadlines, vergaderingen en projecten. Daar blijf ik nogal uren zoet mee en wanneer ik eindelijk vrijetijd hebt, meestal in de avond, heb ik geen puf meer om te posten(omdat ik al de hele dag moet coderen) en ga ik filmpjes zitten kijken.
Ten tweede, Carla, je bent veel beter dan de meeste die ik ken in de CSS codetaal(geloof ik) en de aanpassingen die je aan KE maakt, vallen prima bij de leden. Zeker top van de 'Profiel' en 'Pokégear' tab!
Ten derde, een forumRPG draait om de sfeer en de leden en niet om de skin. Dat PJ meer snufjes heeft, oké, wat heeft dat direct met jou te maken? Waarom zou jij jezelf moeten vergelijken met hun snufjes? Je raakt er enkel ontmoedigend van. Probeer in je eigen skills te geloven en gewoon deze te verbeteren. Het zal mij niet verbazen wanneer de skinmakers van PJ ook zo de snufjes wisten te maken.

@Anita: Dat is zeker geen slecht idee! Het moet echter wel op een dag vallen waarop iedereen kan(chat) en indien je liever een meeting wilt regelen moet je rekening houden met iedereen's woonplaats én of ze natuurlijk de tijd en geld hebben(maar daar is de studentenOV weer voor).
Terug naar boven Ga naar beneden
Kean Hayashi
Kean Hayashi
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 567
Poképoints : 170
Reputatie : 51
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 24
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://goldenlionofra.deviantart.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 9:34 pm

Aiden Conwell schreef:
#Carla: Als jij nu nog één keer iets over Pokémon Journey zegt dan... *kraakt met handjes zodat de boodschap duidelijk is*

+1

Bovendien vind ik PJ stiekem niet heel overzichtelijk, maar dat kan aan mij liggen sweat

En jaaaa, een chatmeet! Laughing

Al moet ik zeggen dat ik op het moment eigenlijk blij ben dat KE niet actief is, want dat zou ik echt even niet bij kunnen houden XD Al wil ik dit weekend wel Cynthia gaan uitdagen... Als ik durf... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Spark
Leah Spark


Profiel Vrouw Leeftijd : 32
Aantal berichten : 56
Poképoints : 11
Reputatie : 5
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 9:42 pm

jhaaa chat meet Very Happy , misschien word ik dan hier ook eens actief xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 10, 2014 10:53 pm

You guys Sad Jullie zijn zo lief voor mij! Olga, je hebt gelijk. Het is wat Freedje altijd zegt: we zijn hier allemaal familie. Ik wil nog wel eens vergeten dat dit forum niet gaat om de posts of het uiterlijk, maar om de mensen die hier met plezier komen en de band die we met elkaar hebben (:

Een chatmeet klinkt echt als een heel goed idee! Misschien kan ik even een poll opzetten om vast te stellen wanneer mensen tijd hebben (: Nadat ik mijn schoolwerk heb afgemaakt sweat


And guys, I love you all so much Sad You are all equally awesome and completely made my day Yay!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Conwell
Aiden Conwell
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 347
Poképoints : 31
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 23 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://www.quizlet.nl/users/QuestToAsk/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptydo sep 11, 2014 5:16 pm

Ook al is het maar één postje.. ik ga vanavond posten xD Een postje is toch ook al een hele prestatie? *Kijkt ongelooflijk lief* Dan werk ik morgen wel gewoon aan Quizlet. Warrior Cats en SSA kunnen wachten... 't Is of 't een, of 't ander xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptyvr sep 12, 2014 11:24 pm

Yay, post van Nate! Ik vind hem een stuk minder irritant nu hij en Zinan vriendjes worden Razz En elke post van jou is een feest Freedjelief n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptydi sep 16, 2014 9:13 pm

Yeuy, contest! Very Happy Ik twijfel heel erg of ik Chiaki opgeef voor de aankomende Contest. Ik wil het wel want het is leuk om te doen, maar...????? help /shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptydi sep 16, 2014 10:56 pm

Just do it =D Eerste Contest since aaaages! En ik gooi er meteen weer een Novice contest achteraan, dus dan kunnen wij toch niet mee doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 17, 2014 11:23 am

Okay, okay. Okay. Dan is het goed. Dit gaat IC niet overlopen met wat Tomas en ik nu aan het doen zijn but I don't care I love it

Ik voel me zo machtig als ik jouw posts kan editten, Car. Echt. Supermachtig. On top of the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 17, 2014 1:18 pm

Oooo, jij was het! Ik dacht al, waarom past mijn lijstje zich automatisch aan xD Brave Rolo, maak je eindelijk eens gebruik van je Admin powers n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël Jones
Joël Jones


Profiel Vrouw Leeftijd : 27
Aantal berichten : 69
Poképoints : 25
Reputatie : 1
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 17, 2014 1:49 pm

Ik durf nooit gebruik te maken omdat ik dan denk dat ik de verkeerde opmerkingen maak. Derp.

Anywayyyy.. ik ga het handbook maar eens checken over het jureren van Contests, zoals ik gisteren eigenlijk al zou doen, maar waarbij ik tegengehouden werd door één grote irritante ruzie... er-erhm. Handbook lezen dus xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptywo sep 17, 2014 9:04 pm

HAHA. Perfect XD Damn it, nu heb ik al weggegeven dat ik het ben :'(

Ja dit Freedje, die angst ken ik. Haha oeps. Best wel slecht van de mede-admin. Het spijt me Car. Haat me niet ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendon Mayon
Brendon Mayon
Admin

Profiel Vrouw Leeftijd : 31
Aantal berichten : 1811
Poképoints : 142
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Man
Leeftijd: 38
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptyvr sep 19, 2014 1:43 pm

My god, Lianne werk even haar topics bij xD Topper!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia Claves
Cynthia Claves
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 33
Aantal berichten : 1019
Poképoints : 193
Reputatie : 18
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 30 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptyvr sep 19, 2014 1:51 pm

Ghehe *buigt* Ja, ik dacht, wordt ook eens tijd XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu Hotaka
Mitsu Hotaka
Gymleider

Profiel Vrouw Leeftijd : 28
Aantal berichten : 922
Poképoints : 141
Reputatie : 6
Pokégear
PokéGear
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22 jaar
Pokémon:
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Emptyvr sep 19, 2014 7:03 pm

Ik wil hier even dumpen dat ik echt ontzettend blij ben met deze community. Geen haat, geen achterbaks gedoe, iedereen kan met iedereen omgaan. I love it <3
Terug naar boven Ga naar beneden

Gesponsorde inhoud


Profiel
Pokégear
Kletstopic - Pagina 34 Vide
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic Kletstopic - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Experience :: OOC Board :: Archief :: Archief 2015-