|
|
Auteur | Bericht |
---|
Shiyo Hayame
Profiel Aantal berichten : 131 Poképoints : 95 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za feb 28, 2015 9:53 pm | |
| *komt uit een random gat gekropen* Hallo. Ik post ook weer eens.
... Freedje ben je nou echt gestopt op Joël met 69 berichten? Waarom achtervolgt dat nummer me nog steeds ;_; |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 01, 2015 12:08 pm | |
| Rololo Hoi |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 01, 2015 12:51 pm | |
| #Rolo: Dat had ik zelf niet eens door, lol |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 01, 2015 2:06 pm | |
| Hallo c: Ik miste Chiaki een beetje. En Shiyo.
Ik zag het stiekem ook heel toevallig haha xD |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma maa 02, 2015 12:18 am | |
| Pff, waarom heb ik zoveel dingen die ik aan moet passen om een Gymleider te vervangen? xD Freedje, ik ben lui geweest en heb jouw Pokémon lijstje overgenomen. Als je graag wil dat er iets aan veranderd word, zeg je het maar |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 05, 2015 7:39 pm | |
| Ik heb eigenlijk al teveel topics alles bij elkaar (ook buiten Kanto), maar iemand een topicje met Eren? Ik mis dat stuk chagrijn haha ;A; |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic vr maa 06, 2015 11:33 pm | |
| Haha, dat is oké. Ik snap het wel, dat had ik met Ryota xd Ik vind het prima! Eren moet eens wat meer met zijn collega's optrekken :') Wie maakt? |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 08, 2015 3:26 pm | |
| Haha, sure! Hoewel bossen ook wel iets voor Eren is xd |
|
| |
Olivia Wild
Profiel Aantal berichten : 138 Poképoints : 85 Reputatie : 11 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 14 JaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 08, 2015 5:25 pm | |
| Plot twist.
--- Eindelijk een post afgemaakt nawat middagjes schrijven, maar dat het rond de 4000 woorden zou bevatten...... Ugh. Dat voor een "strategisch" gevecht. |
|
| |
Mitsu Hotaka Gymleider
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 922 Poképoints : 141 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 22 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic ma maa 09, 2015 10:16 am | |
| - Gaston Le Roi schreef:
- Misschien zijn ze verloren tweelingbroers :')
Oh god, niet nog een grumpy broer XD |
|
| |
Karin Mayon
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 137 Poképoints : 81 Reputatie : 14 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 14, 2015 10:53 am | |
| MY GOD FINALLY! Plot topics, yaaaay! Ik had echt zo lang geen inspi om te posten, sorry mensen D: Maar nu zijn ze er, yay! |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 14, 2015 8:01 pm | |
| Ik heb net het boek Doodskuur van Jasmes Dashner uitgelezen en daarmee de trilogie van de Maze Runner beëindigd. Het was echt een prachtige trilogie! Ik kijk nu al uit naar de Prequel <3 |
|
| |
Eren Cinistar
Profiel Aantal berichten : 57 Poképoints : 46 Reputatie : 10 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 26Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 26, 2015 2:45 pm | |
| |
|
| |
Ralph Edel
Profiel Leeftijd : 26 Aantal berichten : 102 Poképoints : 39 Reputatie : 2 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 16 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 26, 2015 3:19 pm | |
| |
|
| |
Shiyo Hayame
Profiel Aantal berichten : 131 Poképoints : 95 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic do maa 26, 2015 4:54 pm | |
| Ik wist eerlijk gezegd niet dat het een ship was maar nu ship ik het XD
Posten met NS wifi is echt een giller. Ik raad het jullie allemaal aan. Niet normaal snel dit. HAHA. plssendhelp |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 28, 2015 3:36 pm | |
| Rololo thank you for posting *hug*
*schopt andere Gymleiders naar het overleg*
School is stom. Ik ben de komende twee weken nog heel erg dood. Sorry guys. O crap, bedenk me net dat het lente is. Maar heb geen tijd om de lente skin af te maken. Damn you schoooll! |
|
| |
Shiyo Hayame
Profiel Aantal berichten : 131 Poképoints : 95 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 28, 2015 6:49 pm | |
| Haha graag gedaan xd
Iemand nog een topicje met Chiaki? Ze heeft vrienden nodig ;A; |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 28, 2015 8:25 pm | |
| If I had time T___T Kasumi leeft ook echt niet meer. God, ik moet echt weer eens Contests gaan organiseren. Sinds dat idee met de thema's er niet door is gekomen heb ik dat eigenlijk compleet verwaardeloost, sorry guys. |
|
| |
Brendon Mayon Admin
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 1811 Poképoints : 142 Reputatie : 6 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 38Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 28, 2015 9:04 pm | |
| *dubbelpost, whuhahaha*
And we're back online! Hoop dat jullie de legendary skin leuk vinden :3 Ik vind dat we ons na 4 jaar wel legendary mogen noemen, haha :p |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 28, 2015 10:35 pm | |
| DIE MOLTRES ONDERAAN DE PAGINA IS SOOOOO CUTE! <3 (als je nieuw topic wilt open) EN DIE ZAPDOS DAN AWWW<3 |
|
| |
Shiyo Hayame
Profiel Aantal berichten : 131 Poképoints : 95 Reputatie : 23 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 17 yearsPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 28, 2015 11:00 pm | |
| De plaatjes zijn echt heel nice ;A; Alleen moet ik even wennen aan dat de great balls geen nieuwe berichten meer zijn haha. En ik denk ook niet dat deze overloop hoort? http://puu.sh/gTza8/d45c60a635.jpg |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 29, 2015 8:44 am | |
| Bij mij is het ook aan de linkerkant het nieuwe en aan de rechterkant nog steeds de winterstijl. En wauw, ik dacht dat ik verzonnen had dat die Great Ball's nieuwe berichten waren en dat dat al lang zo was, maar dan waren het eerst gewone Poké BAll's zeker? xD |
|
| |
Arya Myani
Profiel Leeftijd : 27 Aantal berichten : 676 Poképoints : 344 Reputatie : 32 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 13 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 29, 2015 10:42 am | |
| - Alexis Vegas schreef:
- Bij mij is het ook aan de linkerkant het nieuwe en aan de rechterkant nog steeds de winterstijl. En wauw, ik dacht dat ik verzonnen had dat die Great Ball's nieuwe berichten waren en dat dat al lang zo was, maar dan waren het eerst gewone Poké BAll's zeker? xD
Ik had hetzelfde met die Great Balls xD De skin is echt cool trouwens |
|
| |
Kean Hayashi Gymleider
Profiel Leeftijd : 31 Aantal berichten : 567 Poképoints : 170 Reputatie : 51 PokégearPokéGearGeslacht: ManLeeftijd: 24Pokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 29, 2015 12:16 pm | |
| *heeft ook moeite met de great balls* xD
Other than that, awesome skin Car! ^^ |
|
| |
Alexis Vegas
Profiel Leeftijd : 28 Aantal berichten : 519 Poképoints : 122 Reputatie : 37 PokégearPokéGearGeslacht: VrouwLeeftijd: 23 jaarPokémon: | Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 29, 2015 12:23 pm | |
| - Arya Myani schreef:
- Alexis Vegas schreef:
- Bij mij is het ook aan de linkerkant het nieuwe en aan de rechterkant nog steeds de winterstijl. En wauw, ik dacht dat ik verzonnen had dat die Great Ball's nieuwe berichten waren en dat dat al lang zo was, maar dan waren het eerst gewone Poké BAll's zeker? xD
Ik had hetzelfde met die Great Balls xD
De skin is echt cool trouwens Ja, mijn eerste gedachte was echt: 'Damn, ik heb hier echt veel gemist!' En toen zag ik dat het gewoon zo moest zijn, haha xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
Profiel Pokégear | Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|